Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Περίληψη των κυριότερων σημείων

Οι επιχειρηματίες στην Ενότητα 3 εντόπισαν τρεις τομείς ως πιο σημαντικούς για την ανάπτυξη / επιτυχία των εταιρειών τους - προσβάσιμες αγορές, ανθρώπινο κεφάλαιο / εργατικό δυναμικό και χρηματοδότηση και χρηματοδότηση. Οι κυβερνητικές και κανονιστικές πολιτικές σε καθέναν από αυτούς τους τρεις τομείς μπορούν να παίξουν είτε θετικούς (επιταχυντές) είτε αρνητικούς (αναστολείς) ρόλους. Η Ενότητα 7 παρέχει παραδείγματα καθενός, απεικονίζοντας τις πολλές ευκαιρίες και προκλήσεις που μπορεί να διαδραματίσει η κυβερνητική και ρυθμιστική πολιτική στην πορεία ανάπτυξης των εταιρειών πρώιμου σταδίου. Πρόσθετες προσφορές που παρέχονται από επιχειρηματίες υπογραμμίζουν το πιθανό χάσμα μεταξύ των προοπτικών τους και των προοπτικών ή των αποφάσεων των κυβερνητικών και ρυθμιστικών φορέων.

7.1 Επισκόπηση των προοπτικών των επιχειρηματιών σχετικά με την κυβερνητική πολιτική και το κανονιστικό περιβάλλον 

Οι κυβερνήσεις μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επιτάχυνση ή την αναστολή της ανάπτυξης πολλών εταιρειών. Αυτή η ενότητα απεικονίζει και εξετάζει πολλές από τις διαφορετικές πτυχές της σχέσης μεταξύ των διαφόρων όπλων της κυβέρνησης και των εταιρειών πρώιμου σταδίου. Οι ερωτηθέντες στην έρευνα (βλ. Ενότητα 1 για μια περιγραφή) παρείχαν πληροφορίες για δύο ερωτήσεις σχετικά με τον ρόλο του επιταχυντή / αναστολέα των κυβερνήσεων και των ρυθμιστικών φορέων: 

  • Ερώτηση επιταχυντή: Ποιες πτυχές του κυβερνητικού πολιτικού / ρυθμιστικού περιβάλλοντος στη χώρα / περιοχή σας ήταν πιο επωφελείς για την ανάπτυξη της εταιρείας σας;
  • Ερώτηση αναστολέα: Ποιες πτυχές του κυβερνητικού πολιτικού / ρυθμιστικού περιβάλλοντος στη χώρα / περιοχή σας ήταν πιο επιζήμιες για την ανάπτυξη της εταιρείας σας;

Οι απαντήσεις ήταν ανοιχτές, καθώς οι ερωτηθέντες χρησιμοποίησαν τις δικές τους λέξεις για να περιγράψουν τις επιλεγμένες πτυχές τους. 

Έκθεμα 7-1: Word Cloud for Govt Policy / Regulatory Environment as Early-stage Co. Growth Accelerator

Το έκθεμα 7-1 παρουσιάζει ένα σύννεφο λέξεων για τις 40 κορυφαίες λέξεις που αναφέρονται ως απάντηση στην ερώτηση του επιταχυντή. Οι 12 κορυφαίες λέξεις και το ποσοστό των 40 κορυφαίων λέξεων που αναφέρονται είναι: φόρος (11,0%), εταιρείες (7,2%), κανονισμός (6,8%), ευκολία (6,2%), επιχειρήσεις (4,6%), κυβέρνηση (3,8%) , αγορά (3,8%), κίνητρα (3,3%), υποστήριξη (3,1%), πολιτική (3,1%), κεφάλαιο (2,7%) και νόμος (2,7%).

Έκθεμα 7-2: Word Cloud for Govt Policy / Regulatory Environment as Early-stage Co. Growth Inhibitor

Το έκθεμα 7-2 δείχνει ένα συγκρίσιμο σύννεφο λέξεων για την ερώτηση αναστολέα. Οι 12 κορυφαίες λέξεις και το ποσοστό των 40 κορυφαίων λέξεων που αναφέρονται είναι: φόρος (15,9%), κανονισμός (11,6%), πολιτική (4,1%), εταιρείες (4,0%), επιχειρήσεις (3,8%), κυβέρνηση (3,8%) , νόμοι (3,2%), κόστος (2,8%), πολυπλοκότητα (2,7%), κεφάλαιο (2,2%), απαιτήσεις (2,2%) και υψηλή (2,2%).

Το γεγονός ότι οκτώ λέξεις (φόρος, εταιρείες, κανονισμοί, επιχειρήσεις, κυβέρνηση, πολιτική, κεφάλαιο και νόμος / νόμοι) εμφανίζονται και στις δύο λίστες υπογραμμίζει τη δυνατότητα για βασικές πτυχές της κυβερνητικής πολιτικής και ρύθμισης να διαδραματίζουν διαφορετικούς ρόλους για διαφορετικές εταιρείες και σε διαφορετικές χώρες . Οι τέσσερις λέξεις που εμφανίζονται μόνο στη λίστα επιταχυντών είναι η ευκολία, η αγορά, τα κίνητρα και η υποστήριξη, ενώ αυτές οι λέξεις που εμφανίζονται μόνο στη λίστα αναστολέων είναι κόστος, πολυπλοκότητα, απαιτήσεις και υψηλές. 

Οι ενότητες 7.2, 7.3 και 7.4 εξετάζουν τη διασύνδεση μεταξύ του κυβερνητικού πολιτικού / κανονιστικού πλαισίου και καθένα από τους τρεις πυλώνες των επιχειρηματικών οικοσυστημάτων που βρέθηκαν να είναι πιο σημαντικά για την ανάπτυξη των εταιρειών πρώιμου σταδίου.

7.2 Πυλώνας οικοσυστήματος προσβάσιμων αγορών και κυβερνητικοί φορείς / πολιτικές

Έκθεμα 7-3: Προσβάσιμος στυλοβάτης οικοσυστήματος αγορών

 

Οι κυβερνήσεις μπορούν να διαδραματίσουν πολλούς σημαντικούς ρόλους στη διεύρυνση και την εμβάθυνση των προσβάσιμων αγορών για εταιρείες πρώιμου σταδίου. Ωστόσο, οι κυβερνήσεις μπορούν επίσης να παίξουν πολλούς ανασταλτικούς ρόλους. Το έκθεμα 7-3 παρέχει αναφορές από ερωτηθέντες σχετικά με τον προσβάσιμο προσανατολισμό των αγορών. Συζητούνται συγκεκριμένα παραδείγματα από τις εκτελεστικές μελέτες περιπτώσεων.

7.2.1 Κυβερνητικό πολιτικό / ρυθμιστικό περιβάλλον ως επιταχυντής ανάπτυξης για προσβάσιμες αγορές

Ένας σημαντικός επιταχυντής ανάπτυξης για εταιρείες πρώιμου σταδίου μπορεί να είναι κυβερνήσεις ως πελάτες. Για εκείνους τους ερωτηθέντες που δηλώνουν τον πυλώνα των προσβάσιμων αγορών ως έναν από τους «πιο σημαντικούς για την ανάπτυξη / επιτυχία της εταιρείας σας», τα ακόλουθα ποσοστά επέλεξαν την «κυβέρνηση ως πελάτης» ως βασικό στοιχείο: 

τ-7-1

Αν και αυτά τα ποσοστά είναι μικρότερα από αυτά για τις μεγάλες και τις μικρές έως μεσαίες επιχειρήσεις, εξακολουθούν να επισημαίνουν τη δυνατότητα των εσόδων που σχετίζονται με την κυβέρνηση να συμβάλουν στην ανάπτυξη ορισμένων εταιρειών πρώιμου σταδίου. Οι κυβερνητικές συμβάσεις έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του ιδιωτικού τομέα της Silicon Valley κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950 και του 1960, όταν άρχισε να εμφανίζεται το οικοσύστημα της περιοχής. 

Αρκετές από τις μελέτες περίπτωσης με έδρα την Κίνα δείχνουν αυτό το στοιχείο: 

  • ViiCare (Κίνα) - πάροχος λύσεων τεχνολογίας πληροφοριών για νοσοκομεία: 

    «Η βιομηχανία υγειονομικής περίθαλψης στην Κίνα έχει πολλά περιθώρια ανάπτυξης. Τα περισσότερα νοσοκομεία στην Κίνα ανήκουν ή ελέγχονται από την κυβέρνηση, συμπεριλαμβανομένων των κεντρικών και τοπικών αρχών υγείας, των κρατικών επιχειρήσεων και του στρατού. Το 2009, το Υπουργείο Οικονομικών ξεκίνησε μια μακροπρόθεσμη μεταρρύθμιση της υγείας για την επίτευξη του στόχου «όλοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στην απαραίτητη υγειονομική υπηρεσία». Έγιναν σημαντικές επενδύσεις για την ανάπτυξη του συστήματος υγειονομικής περίθαλψης στην Κίνα, δημιουργώντας σημαντικές ευκαιρίες στην αγορά για το ViiCare. "

  • Hangzhou Goudian Dam Safety Engineering (China) - προμηθευτής προϊόντων υψηλής τεχνολογίας για φράγματα υδροηλεκτρικής ενέργειας: 

    «Σύμφωνα με το Συμβούλιο Ηλεκτρικής Ενέργειας της Κίνας, η υδροηλεκτρική ενέργεια είναι σήμερα η μεγαλύτερη πηγή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην Κίνα. Εκτιμάται ότι η εγκατεστημένη χωρητικότητα της Κίνας έχει υπερβεί αυτή της Βραζιλίας, των ΗΠΑ και του Καναδά. Το πιο σημαντικό, ο τομέας αυτός αναμένεται να βρίσκεται σε συνεχή πορεία αυξημένης ανάπτυξης, καθώς οι επενδύσεις στην υδροηλεκτρική ενέργεια είναι ένας από τους βασικούς τομείς εστίασης της Κίνας. Μέχρι το 2015, οι εγκαταστάσεις υδροηλεκτρικής ενέργειας της Κίνας στοχεύουν να φτάσουν περίπου τα 325 gigawatts (GW), δημιουργώντας σημαντικές ευκαιρίες αγοράς για την εταιρεία μας. "

Όπως τονίζεται στην Ενότητα 5, η ύπαρξη μεγάλων οντοτήτων ως σημαντικού πελάτη μπορεί να ενισχύσει την αξιοπιστία μιας εταιρείας με τους πιθανούς πελάτες της. Συχνά περιγράφεται ως «φάρος» ή «τέρμα» ενίσχυση της αξιοπιστίας των πελατών, μπορεί να είναι ένας πολύ σημαντικός επιταχυντής ανάπτυξης για μια εταιρεία πρώιμου σταδίου.

Κυβερνητική πολιτική που παρέχει πλατφόρμα για αυξημένη ζήτηση - Αυξάνοντας την ποιότητα των υποδομών, οι κυβερνήσεις μπορούν να διευκολύνουν σημαντικές αυξήσεις στην προσβάσιμη αγορά. Τα κλασικά παραδείγματα περιλαμβάνουν βελτιώσεις στη φυσική υποδομή όπως η μετάδοση ισχύος και οι δρόμοι. Τα τελευταία χρόνια, οι κυβερνητικές επενδύσεις στο Διαδίκτυο / ευρυζωνική σύνδεση έχουν βελτιώσει σημαντικά τη δυνητική πελατειακή βάση πολλών εταιρειών. Για παράδειγμα:

  • Interpark (Νότια Κορέα) - διαδικτυακός πλειστηριασμός και εμπορικό κέντρο: 

    «Η ανάπτυξή μας άρχισε να επιταχύνεται σοβαρά από το 1999. Ο βασικός παράγοντας για αυτήν την ανάπτυξη ήταν η βελτίωση της ταχύτητας του Διαδικτύου. [Η τεχνολογία επικοινωνιών δεδομένων] Το ADSL είχε εξαπλωθεί πολύ γρήγορα υπό την εσκεμμένη προσπάθεια της κυβέρνησης. Η κυβέρνηση και οι κατεστημένοι μεταφορείς επικεντρώθηκαν στις επιχειρήσεις του Διαδικτύου και επένδυσαν μεγάλα κεφάλαια. Ως αποτέλεσμα, η εμπιστοσύνη μας ότι το Διαδίκτυο θα ήταν το κοινό δίκτυο έγινε πραγματικότητα, παρόλο που ήταν λίγο αργότερα από τις προσδοκίες μας. Μια τέτοια διάδοση του Διαδικτύου οδήγησε σε επέκταση του μεγέθους της αγοράς και η Interpark θα μπορούσε να ωφεληθεί ως πρωτοπόρος αυτής της αγοράς. "

Κυβερνητικές επιδοτήσεις που προωθούν τη δραστηριότητα της αγοράς - Οι επιδοτήσεις υπήρξαν ένα σημαντικό εργαλείο για τις κυβερνήσεις για την προώθηση των επιθυμητών αλλαγών πόρων σε μια οικονομία. Οι εκτελεστικές μελέτες περιπτώσεων έχουν πολλά παραδείγματα αυτού, όπως:

  • Victoria Seeds (Ουγκάντα) - εταιρεία σπόρων πλήρους σειράς: 

    «Ένας βασικός επιταχυντής ήταν η κυβέρνηση, η οποία την εποχή της ίδρυσής μας (το 2004) μόλις ξεκίνησε μια πολύ αποτελεσματική πολιτική που ονομάζεται Σχέδιο εκσυγχρονισμού της γεωργίας. Μηχανισμοί για την ενθάρρυνση των μικροκαλλιεργητών - που αντιστοιχούσαν σε πάνω από το 90% των αγροτών της Ουγκάντα ​​- να υιοθετήσουν βελτιωμένες γεωργικές εισροές ενσωματώθηκαν σε αυτήν την πολιτική, και έτσι η χρήση βελτιωμένων σπόρων αντιπροσώπευε έναν σημαντικό τρόπο για την αύξηση της γεωργικής παραγωγής. Δημιουργήθηκε ένα κυβερνητικό όργανο - η Εθνική Γεωργική Συμβουλευτική Υπηρεσία (NAAS) - για να διευκολύνει μέλη του ιδιωτικού τομέα, όπως εμείς, να βγούμε και να διανείμουμε εισροές σε μικρούς αγρότες. Παρείχε επιδοτήσεις στους αγρότες για να τους επιτρέψουν να αποδείξουν την έννοια και στη συνέχεια να παράγουν αρκετό εισόδημα για να συντηρηθούν μόνα τους. Ήταν λοιπόν πολύ συναρπαστικό, διότι υπήρχε η ζήτηση για πραγματικά αναπτυσσόμενο σπόρο και κίνητρα για συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα, και οι αγρότες ήταν αρκετά ευαισθητοποιημένοι για να ενθαρρύνουν την υιοθέτηση υβριδικού αραβοσίτου σε επίπεδα που δεν είχαμε πριν και να ενθαρρύνουμε τον ιδιωτικό τομέα να συμμετέχω. Η ζήτηση αυξήθηκε από μόλις 100 μετρικούς τόνους ετησίως το 2004 σε πάνω από 2.000 μετρικούς τόνους το 2011. Ήταν τεράστιο και το περιβάλλον πολιτικής ήταν σωστό. "

  • Aemetis (ΗΠΑ, Ινδία) - εταιρεία ανανεώσιμων καυσίμων και βιοχημικών: 

    «Ο μεγαλύτερος επιταχυντής ανάπτυξης για την Aemetis στα πρώτα της χρόνια ήταν το έντονο ενδιαφέρον των επενδυτών για την αντικατάσταση του αργού πετρελαίου στην παραγωγή καυσίμων. Το αργό πετρέλαιο αυξήθηκε από περίπου 20 δολάρια το βαρέλι το 2003 σε περίπου 100 δολάρια το βαρέλι. Προς υποστήριξη αυτού του στόχου, ο Πρόεδρος Τζορτζ Μπους υπέγραψε μια σειρά εντολών σε νόμο στα μέσα του 2005 και στα τέλη του 2007 που ήταν σημαντικές για τη δημιουργία αγοράς βιοκαυσίμων και τη μείωση της ισχύος των κατεστημένων εταιρειών πετρελαίου που ελέγχουν τη διανομή καυσίμων. Τον Δεκέμβριο του 2007, η επέκταση των εντολών για τα βιοκαύσιμα επέτρεψε την προβολή έως το 2022 στο μέγεθος της αγοράς βιοκαυσίμων στις ΗΠΑ. Τα ευνοϊκά ρυθμιστικά πλαίσια ήταν καθοριστικής σημασίας για τη δημιουργία ολόκληρης της βιομηχανίας βιοκαυσίμων. "

Μια μεγάλη πρόκληση με τα κυβερνητικά προγράμματα στήριξης καθώς οι επιταχυντές της ανάπτυξης προκύπτουν όταν οι εταιρείες και οι βιομηχανίες που λαμβάνουν αυτές τις επιδοτήσεις έχουν ήδη αμφισβητήσιμα οικονομικά θεμέλια. Πολλές εταιρείες που σχετίζονται με την ηλιακή ακτινοβολία γνώρισαν ταχεία ανάπτυξη τη δεκαετία του 2000 με κρατικές επιδοτήσεις. Ωστόσο, οι ταχείες μειώσεις των εσόδων σημειώθηκαν μετά την ανάκληση αυτών των επιδοτήσεων. Για παράδειγμα, η Suntech Power, ένας κινέζος κατασκευαστής φωτοβολταϊκών κυττάρων (PV), είχε την ακόλουθη εξέλιξη εσόδων το 2005–2009 από την ισπανική θυγατρική της: 10

t-7-2

Η Suntech Power ανέφερε ότι οι αυξήσεις εσόδων από την Ισπανία οφείλονταν σε μεγάλο βαθμό στις κυβερνητικές πολιτικές που έθεσαν τους όρους τιμολόγησης τροφοδοσίας σε ελκυστικές τιμές. Ωστόσο, η ισπανική κυβέρνηση έθεσε όριο στην επιδότηση το 2009, η οποία είχε ως αποτέλεσμα «περιορισμό της ζήτησης στην αγορά που συνδέεται με το δίκτυο στην Ισπανία».

Διακυβερνητικές συμφωνίες Επέκταση της Αγοράς Συναλλαγών - Το διεθνές εμπόριο έχει συχνά τριβές μεταξύ των τιμολογίων, των εμποδίων και των οικονομικών μεταφορών, μεταξύ άλλων. Ωστόσο, επειδή βρίσκονται σε χώρες που ανήκουν σε μια μεγαλύτερη «ζώνη ελεύθερου εμπορίου», οι εταιρείες πρώτου σταδίου μπορούν να επωφεληθούν σε μεγάλο βαθμό από μια διευρυμένη προσβάσιμη αγορά. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν: 

  • AMC Juices (Ισπανία) - επεξεργαστής παγωμένων, φρέσκων χυμών: 

    «Το γεγονός ότι βρίσκεστε εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χωρίς εμπορικά εμπόδια και κοινό νόμισμα, ήταν πράγματι ένα εξαιρετικά ευνοϊκό πλαίσιο για την επέκταση της επιχείρησης."

  • BYP (Μεξικό) - εταιρεία εφαρμογής χρωμάτων: 

    «Πιθανώς η πιο σημαντική πτυχή ήταν η ανοιχτή αγορά. Ένα ανοιχτό σύνορο για το εμπόριο ήταν σίγουρα καθοριστικό για την επιτυχία του BYP. "

Εμπορικές περιοχές όπως η Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα (ΕΟΚ) και η συμφωνία ελεύθερων συναλλαγών της Βόρειας Αμερικής (NAFTA) μπορούν δυνητικά να βοηθήσουν τις εταιρείες να επεκταθούν σε μια ευρύτερη αγορά με λιγότερες τριβές στις συναλλαγές. Ωστόσο, λιγότεροι περιορισμοί εντός της αγοράς σε μια μεγαλύτερη αγορά συναλλαγών μπορούν να οδηγήσουν σε μεγαλύτερη ευκολία εισόδου για ανταγωνιστικές εταιρείες, κάτι που αποτελεί μειονέκτημα για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις. 

7.2.2 Κυβερνητικό πολιτικό / ρυθμιστικό περιβάλλον ως αναστολέας ανάπτυξης για προσβάσιμες αγορές

Οι κυβερνητικές και κανονιστικές πολιτικές μπορούν να λειτουργήσουν ως αναστολείς της ανάπτυξης όταν εμποδίζουν ή θέτουν εμπόδια στην είσοδο στην αγορά, όπως όταν οι εταιρείες προσπαθούν να δημιουργήσουν έσοδα σε ξένες αγορές.

Κυβερνητικές πολιτικές που περιορίζουν την είσοδο στην αγορά - Οι ξένες εταιρείες που προσπαθούν να εισέλθουν στην κινεζική αγορά αντιμετωπίζουν ορισμένες προκλήσεις. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η είσοδος στην αγορά περιορίστηκε πρώτα και στη συνέχεια άνοιξε στη συνέχεια: 

  • SinoCare Group (Κίνα) - εταιρεία διαχείρισης νοσοκομείων: 

    «Η βιομηχανία υγειονομικής περίθαλψης της Κίνας υπόκειται σε ισχυρούς κυβερνητικούς κανονισμούς. Πριν από το 2007, το ξένο κεφάλαιο είχε περιορισμένη πρόσβαση μόνο στον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης, το οποίο ήταν μια μεγάλη πρόκληση για εμάς λόγω του ξένου μας ιστορικού. Ως αποτέλεσμα, η SinoCare δεν παρουσίασε ισχυρή δυναμική ανάπτυξης τις πρώτες μέρες. Η κατάσταση άλλαξε μετά το 2009, όταν το Κρατικό Συμβούλιο ξεκίνησε μια νέα πολιτική για να ενθαρρύνει τη μεγαλύτερη συμμετοχή ιδιωτικών και ξένων κεφαλαίων στα νοσοκομεία και τις κλινικές του έθνους ως μέρος ενός προγράμματος μεταρρύθμισης του συστήματος υγείας που στοχεύει να καταστήσει προσιτή την υγειονομική περίθαλψη διαθέσιμη στο ευρύ κοινό. Σύμφωνα με τη νέα πολιτική, οι ξένοι επενδυτές μπορούν τώρα να αναλάβουν την πλειοψηφία των μετοχών ενός νοσοκομείου, το οποίο μας επέτρεψε να αξιοποιήσουμε περισσότερα νοσοκομεία και στη συνέχεια να επιταχύνουμε την ανάπτυξή μας. "

Σε άλλες περιπτώσεις, οι κυβερνητικοί κανονισμοί μπορούν να αλλάξουν αυτό που κάποτε ήταν μια σχετικά εύκολη αγορά για να μπείτε σε μια αγορά με σημαντικά εμπόδια στην είσοδο. Πολλές χώρες έχουν υιοθετήσει πολύ περιοριστικές πολιτικές κατά των εταιρειών που σχετίζονται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που εισέρχονται στις εγχώριες αγορές τους. Ως αποτέλεσμα, πολλές εταιρείες κοινωνικών μέσων πρώιμου σταδίου θεωρούν πλέον εφικτές τις λιγότερες αγορές. 

Κυβερνητικές πολιτικές που ευνοούν ορισμένα τμήματα της αγοράς - Οι εταιρείες πρώτου σταδίου έχουν συχνά προϊόντα που προκαλούν καθιερωμένες εταιρείες, μερικές από τις οποίες έχουν παγιωμένες θέσεις που υποστηρίζονται από κυβερνητικούς κανονισμούς. Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι νεοεισερχόμενοι μπορούν να αντιμετωπίσουν άνισους αγώνες. Για παράδειγμα: 

  • d.light design (USA) - κατασκευαστής και διανομέας ηλιακών προϊόντων φωτός και ενέργειας στις αναπτυσσόμενες αγορές: 

    «Βοήθησε ορισμένες από τις αγορές μας, όπως η Ινδία, να έχουν μια πιο ανεπτυγμένη υποδομή διανομής, αλλά η δημιουργία μιας εντελώς νέας αγοράς απαιτεί ακόμη τη δημιουργία νέων κανάλια διανομής. Η παρουσία σε πολλές αγορές επιδοτούμενων προϊόντων ορυκτών καυσίμων (κηροζίνη και ντίζελ) και φορολογικών ή δασμολογικών φραγμών θέτει τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας όπως η δική μας σε σημαντικό μειονέκτημα και συνεχίζει να εμποδίζει την ανάπτυξη. "

Κυβερνητικές πολιτικές που δημιουργούν αβεβαιότητα ζήτησης και αστάθειας- Οι κυβερνητικές ατζέντες μπορούν να αλλάξουν γρήγορα με την πάροδο του χρόνου. Σε ορισμένες περιπτώσεις αυτό οφείλεται σε αλλαγή στην εκλεγμένη κυβέρνηση ή στους ηγέτες της. Σε άλλες περιπτώσεις, οι αλλαγές στην πολιτική ή οικονομική κατάσταση μπορούν να οδηγήσουν σε περικοπές στα προγραμματισμένα κυβερνητικά προγράμματα. Η κακή εκτέλεση κυβερνητικών πολιτικών μπορεί να οδηγήσει σε πολιτικές αντιδράσεις και την ακύρωση προηγουμένως προαναφερθέντων προγραμμάτων. Για παράδειγμα, η κυβέρνηση της Αυστραλίας υπό την ηγεσία της Εργασίας εισήγαγε επιδοτήσεις το 2009 για την εγκατάσταση μόνωσης στο σπίτι για την προώθηση της εξοικονόμησης ενέργειας. Πολλές εταιρείες εισήλθαν στην αγορά, ελπίζοντας να δημιουργήσουν κλίμακα για να εξυπηρετήσουν την πιθανώς μεγάλη ζήτηση. Ωστόσο, το πρόγραμμα αντιμετώπισε πολύ γρήγορα εκτελεστικές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των θανάτων που οφείλονται στην έκθεση του ιατροδικαστή στην κακή εκπαίδευση των ατόμων που εγκατέστησαν τη μόνωση από υαλοβάμβακα (τα λεγόμενα «ροζ μπαστούνια»).

Πολιτική αφέλεια που επηρεάζει εταιρείες πρώιμου σταδίου - Οι κυβερνητικές πολιτικές είναι συχνά αποτέλεσμα κεκτημένων συμφερόντων που ασκούν πίεση στους πολιτικούς για νομοθεσία και κανονισμούς που ευνοούν τις εκλογικές τους περιφέρειες. Η Ενότητα 5 περιγράφει τις δυνατότητες «δέσμευσης κανονιστικών ρυθμίσεων» από μεγάλες εταιρείες. Οι εταιρείες πρώιμου σταδίου συχνά δεν έχουν τους πόρους ή τη νοοτροπία για να κάνουν αποτελεσματικό λόμπι. Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι πολλοί επιχειρηματικοί τομείς ήταν πολύ αργοί να επενδύσουν πόρους στην άσκηση πίεσης. Το αποτέλεσμα ήταν ότι οι αγορές που προσπαθούν να διαταράξουν έχουν ρυθμιστικούς φραγμούς που σχετίζονται περισσότερο με την αποτελεσματικότητα των υφιστάμενων πιέσεων παρά από τα συμφέροντα των καταναλωτών. Για παράδειγμα:

Reputation.com (ΗΠΑ) - διαδικτυακός πάροχος προϊόντων φήμης και απορρήτου:

«Η Silicon Valley δεν σκέφτεται αρκετά για την Washington DC. Φαίνεται ότι πρέπει να φτάσετε στο τεράστιο μέγεθος για να αντέξετε οικονομικά το χέρι σας εκεί. Δεν έχουμε δει κανένα ενδιαφέρον από την DC να λάβουμε συμβουλές ή συμβουλές από εμάς σχετικά με τη φήμη ή τον τομέα της ιδιωτικής ζωής που έχουμε δημιουργήσει ως εμπειρία. Δεν είμαστε καλοί στην επιρροή των ρυθμιστικών αρχών και των υπευθύνων χάραξης πολιτικής. Έχουμε αυτήν την ιδέα ότι είμαστε κάπως πάνω από αυτήν, πέρα ​​από αυτήν. Αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος. "

7.3 Ο πυλώνας ανθρώπινου δυναμικού / εργατικού δυναμικού και οι κυβερνητικοί φορείς / πολιτικές 

Έκθεμα 7-4: Ανθρώπινο κεφάλαιο / Πυλώνας οικοσυστήματος εργατικού δυναμικού

 

Ενώ κατατάσσεται σταθερά ως καθοριστικός παράγοντας για την ανάπτυξη των εταιρειών σε πρώιμο στάδιο, ο πυλώνας ανθρώπινου δυναμικού / εργατικού δυναμικού φέρνει μαζί του ένα ποικίλο σύνολο προκλήσεων από την άποψη της κυβερνητικής πολιτικής. Οι πτυχές του επιταχυντή και του αναστολέα αυτού του πυλώνα αντικατοπτρίζονται σε αποσπάσματα των ερωτηθέντων επιχειρηματιών που εμφανίζονται στην Έκθεση 7-4 . 

7.3.1 Κυβερνητική πολιτική / ρυθμιστικό περιβάλλον ως επιταχυντής ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού / εργατικού δυναμικού 

Δύο βασικές προκλήσεις ανθρώπινου κεφαλαίου που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες πρώτου σταδίου είναι (i) η διαθεσιμότητα ταλέντων και (ii) η ικανότητα επέκτασης της βάσης ταλέντων σε περίπτωση που η εταιρεία είναι σε θέση να κλιμακώσει γρήγορα. Αρκετές εκτελεστικές μελέτες περιπτώσεων δείχνουν το ρόλο των κυβερνητικών και πολιτικών φορέων στην προώθηση του ανθρώπινου κεφαλαίου / πυλώνα του εργατικού δυναμικού ως επιταχυντή της ανάπτυξης:

  • Bubbly (Σιγκαπούρη) - πάροχος κοινωνικών δικτύων και μηνυμάτων κινητής τηλεφωνίας: 

    "Άλλες πτυχές που μας βοήθησαν πραγματικά ήταν η υπερ-αποτελεσματική κυβέρνηση της Σιγκαπούρης - όπου θα μπορούσα κυριολεκτικά να καλέσω οποιονδήποτε βουλευτή και να φτάσω στην κορυφή για να λάβω απάντηση ή να συζητήσω πώς το σύστημα πρέπει να λειτουργεί. Μας έδωσαν μια επιχορήγηση 1 εκατομμυρίου δολαρίων ΗΠΑ νωρίς για να επιδοτήσουμε την πρόσληψη μηχανικών και στη συνέχεια μια άλλη επένδυση 1 εκατομμυρίου δολαρίων ΗΠΑ για να διατηρήσουμε τα κίνητρά μας ευθυγραμμισμένα πιο μακροπρόθεσμα. Μας επέτρεψαν επίσης να προσλάβουμε από όλο τον κόσμο - όχι μόνο στη μικρή αγορά εργασίας της Σιγκαπούρης. Έχουμε σχεδόν απεριόριστη βίζα, αρκεί να προσλαμβάνουμε μηχανικούς εξαιρετικά υψηλής ποιότητας. Έχουμε τώρα μια ομάδα μηχανικών από περισσότερες από 20 διαφορετικές χώρες και είναι κυριολεκτικά η καλύτερη, μακράν, στη Νοτιοανατολική Ασία. «

Η Silicon Valley θεωρείται ευρέως ότι έχει μια πολύ βαθιά δεξαμενή διαθέσιμων ταλέντων. Ωστόσο, είναι μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά. Μία καινοτόμος προσπάθεια για συμπλήρωση του διαθέσιμου ταλέντου ήταν ο LoopUp, μία από τις εκτελεστικές μελέτες περιπτώσεων:

  • LoopUp (Ηνωμένο Βασίλειο) - πάροχος λύσεων που βασίζονται στο cloud για κλήσεις επιχειρηματικών διασκέψεων και διαδικτυακές συναντήσεις: 

    «Ιδρύσαμε το« Πρόγραμμα πρακτικής άσκησης Silicon Valley »(SVIP), το οποίο προσφέρει στους αποφοίτους μηχανικού λογισμικού του Ηνωμένου Βασιλείου μια εμπειρία στο Silicon Valley. Οι συμμετέχοντες εργάζονται πλήρους απασχόλησης με χορηγίες εταιρειών τεχνολογίας, με σκοπό να τους εμπνεύσουν να επιστρέψουν στο Ηνωμένο Βασίλειο με τις δεξιότητες και την αυτοπεποίθηση για να ξεκινήσουν ή να εργαστούν σε μια εταιρεία τεχνολογίας πρώιμου σταδίου. Η LoopUp είναι μία από τις εννέα εταιρείες που λαμβάνουν συνολικά 15 φοιτητές που αποφοιτούν από το Ηνωμένο Βασίλειο στο πρώτο έτος του προγράμματος. Η υποστήριξη που παρέχει το Βρετανικό Προξενείο και το Βρετανικό Αμερικανικό Επιχειρηματικό Συμβούλιο για την εξασφάλιση θεωρήσεων J1 για τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα ήταν επίσης απαραίτητη για τη βιωσιμότητα του έργου. "

Η κυβερνητική πολιτική σχετικά με τον πυλώνα εκπαίδευσης και κατάρτισης του επιχειρηματικού οικοσυστήματος αποτελεί σημαντική βάση για τον πυλώνα ανθρώπινου δυναμικού / εργατικού δυναμικού. Όπως σημειώνεται παρακάτω, μια σημαντική ανησυχία σε πολλές χώρες είναι η περιορισμένη ποιότητα της επαγγελματικής κατάρτισης σε εκπαιδευτικά προγράμματα.

7.3.2 Κυβερνητική πολιτική / ρυθμιστικό περιβάλλον ως αναστολέας ανάπτυξης για το ανθρώπινο κεφάλαιο / εργατικό δυναμικό

Η έλλειψη εργατικού δυναμικού μπορεί να προκύψει σε πολλούς τομείς του εταιρικού τομέα πρώιμου σταδίου. Αυτές οι ελλείψεις περιλαμβάνουν ταλέντο διαχείρισης, τεχνικό ταλέντο και υπαλλήλους με επιχειρηματική εμπειρία. Σε διάφορες χώρες υπάρχει πολλή συζήτηση για δύο διαφορετικούς στόχους για την αύξηση των ποσοστώσεων θεώρησης: την εισαγωγή ταλέντων από άλλες χώρες. ή, για να επιτρέπεται στους μη μόνιμους κατοίκους να παρατείνουν τη διαμονή τους Για παράδειγμα, πολλές εταιρείες τεχνολογίας με έδρα τις ΗΠΑ έχουν εντείνει τις προσπάθειες πίεσης με την κυβέρνηση των ΗΠΑ για να αυξήσουν σημαντικά την προσφορά θεωρήσεων H-1B για ξένους εργαζόμενους που επιθυμούν να εισέλθουν στη χώρα. Ένα κοινό επιχείρημα είναι ότι οι περιορισμοί στην αύξηση των ποσοστώσεων θεώρησης εμποδίζουν τις εταιρείες πρώτου σταδίου που εδρεύουν στις ΗΠΑ από την κλιμάκωση στην ικανότητα. Οι τρέχοντες περιορισμοί, υποστηρίζεται, ανάγκασαν τα άτομα και τις εταιρείες να αναζητήσουν ανάπτυξη εκτός της χώρας.

Ειδικά παραδείγματα στις εκτελεστικές περιπτωσιολογικές μελέτες πολιτικών που σχετίζονται με την εργασία ως αναστολείς της ανάπτυξης περιλαμβάνουν:

  • AMC Juices (Ισπανία) - επεξεργαστής παγωμένων, φρέσκων χυμών: 

    «Μια άλλη μεγάλη πρόκληση ήταν η παλιά ισπανική εργατική νομοθεσία που αναγκάζει την εταιρεία να συνάψει« συλλογικές συμβάσεις »που διαπραγματεύθηκαν για όλη τη βιομηχανία της χώρας στη Μαδρίτη. Συνήθως, ανταμείβουν χρόνια υπηρεσίας στη δουλειά και όχι παραγωγικότητα. "

  • Taste Holdings (Νότια Αφρική) - κάθετα ενσωματωμένος δικαιοπάροχος με έντονη εστίαση στην επωνυμία:

    «Η Νότια Αφρική είναι ένα από τα πιο δύσκολα μέρη στον κόσμο για να ξεκινήσει μια επιχείρηση. Το πλαίσιο δεν προωθεί την επιχειρηματικότητα. Ένα βασικό πρόβλημα είναι το κόστος λειτουργίας μιας επιχείρησης. Το χειρότερο πράγμα που ακούω να μου λένε οι άνθρωποι είναι ότι θέλω να ξεκινήσω μια επιχείρηση με δύο υπαλλήλους. Αυτό είναι αδύνατο επειδή έχετε μια τόσο άκαμπτη δομή. Εάν θέλετε να απολύσετε κάποιον, μπορείτε επίσης να του δώσετε την παρέα. " 

  • Galaxy Desserts (ΗΠΑ) - παραγωγός ψημένων προϊόντων και φυσικών επιδορπίων: 

    «Η ρύθμιση ήταν επίσης μια πρόκληση. Το σύστημα αποζημίωσης των εργαζομένων στην Καλιφόρνια, για παράδειγμα, είναι ένα εξαιρετικά ακριβό, αναποτελεσματικό και κατάχρηση σύστημα, το οποίο μας θέτει σε μειονεκτική θέση έναντι των ανταγωνιστών μας εκτός κράτους. "

Προκλήσεις σε χώρες με μεροληψίες απασχόλησης μεγάλων εταιρειών - Οι εταιρείες πρώτου σταδίου σε πολλές χώρες ανταγωνίζονται με μεγαλύτερες εταιρείες για να προσελκύσουν ταλέντα. Αρκετές μελέτες περίπτωσης εκτελούν τον τομέα αυτό ως σημαντική πρόκληση: 

  • Arteris (Γαλλία) - πάροχος τσιπ ημιαγωγών, συμπεριλαμβανομένων λύσεων network-on-chip (NoC):

    «Η πολιτική της γαλλικής κυβέρνησης ήταν να υποστηρίξει εθνικούς πρωταθλητές, οι οποίοι ήταν πάντα μεγάλες εταιρείες όπως η Airbus, η STMicroelectronics και η Bull. Υπάρχουν σχετικά λίγες επιτυχημένες νεοσύστατες επιχειρήσεις από τη Γαλλία, οπότε η επιχειρηματική κουλτούρα δεν είναι πολύ δυνατή. Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στον τομέα της μεσαίας διοίκησης, όπου είχαμε πρόβλημα να βρούμε άτομα με εμπειρία σε παγκόσμια θέματα πωλήσεων και μάρκετινγκ που αντιμετωπίζουν αναδυόμενες εταιρείες. "

  • Interpark (Νότια Κορέα) - διαδικτυακός πλειστηριασμός και εμπορικό κέντρο: 

    «Είχαμε επίσης ένα δύσκολο ζήτημα σχετικά με την ανάκτηση ταλαντούχων ανθρώπων. Οι περισσότεροι απόφοιτοι πανεπιστημίου ήθελαν να εργαστούν για μεγάλες εταιρείες ως απαλή προσγείωση στην κοινωνία και η εργασία για νεοσύστατες εταιρείες θεωρήθηκε επικίνδυνη για τους αποφοίτους. Αυτό πιθανότατα συνδέεται με τον πολιτισμό της Κορέας, ενώ οι σταθερές θέσεις εργασίας προτιμώνται από αυτές που θεωρούνται αβέβαιες. Ναι, η εύρεση και η εξασφάλιση των σωστών ανθρώπων ήταν βασικοί παράγοντες απουσίας του Interpark. "

Αυτά τα σχόλια απεικονίζουν τις πολύπλοκες πολιτιστικές πτυχές στις οποίες βασίζονται οι προσπάθειες του δημόσιου ή του ιδιωτικού τομέα να προσελκύσουν περισσότερους ανθρώπους σε εταιρείες πρώιμου σταδίου και να τις χρησιμοποιήσουν.

7.4 Ο πυλώνας χρηματοδότησης και χρηματοδότησης του οικοσυστήματος και κυβερνητικοί φορείς / πολιτικές 

Ο πυλώνας χρηματοδότησης και χρηματοδότησης είναι εκείνος όπου η κυβερνητική πολιτική περιλαμβάνει απόψεις από επιχειρηματίες σε όλο το φάσμα, από έναν σημαντικό επιταχυντή ανάπτυξης έως έναν σημαντικό αναστολέα ανάπτυξης. Αυτό περιλαμβάνει τη φορολογική πολιτική, καθώς περισσότεροι ή λιγότεροι οικονομικοί πόροι μπορούν να διατεθούν σε μια εταιρεία ανάλογα με τις ευνοϊκές ή δυσμενείς πολιτικές αντίστοιχα. 

7.4.1 Κυβερνητική πολιτική / ρυθμιστικό περιβάλλον ως επιταχυντής ανάπτυξης για χρηματοδότηση και χρηματοδότηση

Τα κυβερνητικά προγράμματα χρηματοδότησης μπορούν να διαδραματίσουν άμεσο ρόλο στη χρηματοδότηση της ανάπτυξης εταιρειών σε πρώιμο στάδιο. Οι εκτελεστικές περιπτωσιολογικές μελέτες δείχνουν πολλά από αυτά, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι η κρατική βοήθεια σε εταιρείες σε άλλες χώρες έχει διαδραματίσει βασικό ρόλο:

  • Arteris (Γαλλία) - πάροχος τσιπ ημιαγωγών, συμπεριλαμβανομένων λύσεων network-on-chip (NoC):

    «Η χρηματοδότηση στην Ευρώπη ήταν διαθέσιμη αλλά περιορισμένη σε μέγεθος συμφωνίας. Λάβαμε άτοκα δάνεια από τη γαλλική κυβέρνηση Agence Nationale de Valorisation de la Recherche (ANVAR) και [Γαλλική Υπηρεσία Καινοτομίας] προγράμματα OSEO και επωφελήθηκαν από τις γενναιόδωρες πιστώσεις φόρου Ε & Α [Έρευνα και Ανάπτυξη] που διατίθενται στη Γαλλία. "

  • Χυμοί AMC (Ισπανία) - επεξεργαστής παγωμένων, φρέσκων χυμών: 

    «Η νέα ομάδα χυμών, έχοντας επίγνωση των τεχνολογικών προκλήσεων, συμμετείχε σε διαπραγματεύσεις με έναν από τους πιο γνωστούς παγκόσμιους παίκτες στη βιομηχανία επεξεργασίας χυμών φρούτων, την Gat Foods του Ισραήλ. Η Gat Foods ενδιαφερόταν για την άφθονη προσφορά φρέσκων φρούτων από την Ισπανία και την εγγύτητά της και την ένταξή της στην αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δημιουργήσαμε μια νέα εταιρεία, με ιδιοκτησία 50/50%, που ονομάζεται AMGAT (Citrus Products SA). Το νέο έργο έλαβε έγκριση για διευκόλυνση χρηματοδότησης έργου από τοπικές τράπεζες για την κατασκευή του εργοστασίου. Λάβαμε επίσης κάποια πρόσθετη χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση ως έργο Eureka (ένα έργο Eureka περιγράφεται στην ΕΕ ως κοινοπραξία μεταξύ μιας ευρωπαϊκής και μιας μη ευρωπαϊκής εταιρείας όπου η νέα τεχνολογία, που δεν υπήρχε προηγουμένως στην Ευρώπη, συνεισφέρει η μη ευρωπαϊκός στον ευρωπαίο εταίρο).

  • Victoria Seeds (Ουγκάντα) - εταιρεία σπόρων πλήρους σειράς: 

    «Οι αγροτικές επιχειρήσεις θεωρούνταν επικίνδυνες από τις περισσότερες εμπορικές τράπεζες. Ήμουν ενθουσιασμένος επιχειρηματίας, έτοιμος να στεγάνω το σπίτι μου για να συνεχίσω την ευκαιρία. Πήγα σε μια εμπορική τράπεζα για κεφάλαιο εκκίνησης. Και είπαν, «Κανένα τρόπο. Ακόμα κι αν έχετε σπίτι ή ασφάλεια, δεν ασχολούμαστε με την πώληση μεταπωλητών σπιτιών, αγαπητέ μου. Δεν έχετε ιστορικό πίστωσης και μπορεί να εξαφανιστεί. " Και φυσικά, αυτό ήταν πραγματικά εμπόδιο, αλλά ακόμα πίστευα στον εαυτό μου. Τότε, υπήρχε ένα πρόγραμμα ενίσχυσης της παραγωγικότητας της γεωργίας USAID [United States Agency for International Development]. Πλησίασα τον επικεφαλής του προγράμματος, του παρουσίασα το επιχειρηματικό μου σχέδιο και του είπα πώς έχω κολλήσει. Αφού μίλησε, αποφάσισε να γράψει την τράπεζα και προσέφερε εγγύηση για το δάνειο. Νομίζω ότι χωρίς αυτή την παρέμβαση, η Victoria Seeds δεν θα υπήρχε καν. " 

7.5 Κυβερνητική πολιτική / ρυθμιστικό περιβάλλον και ο κόσμος των «λέξεων κόκκινου κώδικα» για τους αναστολείς ανάπτυξης

Έκθεμα 7-6: Κυβερνητική Πολιτική / Ρυθμιστικό Περιβάλλον ως Αναστολέας Ανάπτυξης

 

Οι απαντήσεις της έρευνας και πολλές εκτελεστικές μελέτες περιπτώσεων παρέχουν πολλές περιπτώσεις στις οποίες οι κυβερνητικές και κανονιστικές πολιτικές και δράσεις θεωρήθηκαν από τους επιχειρηματίες ότι αναστέλλουν την ανάπτυξη των εταιρειών τους σε πρώιμο στάδιο. Στην κυβερνητική / ρυθμιστική αρένα, πολλοί από αυτούς θεώρησαν ότι είχαν ξοδέψει πόρους σε δραστηριότητες χαμηλής έως μη παραγωγικής δραστηριότητας, ενώ οι πιθανές ευκαιρίες αρνήθηκαν, περιορίστηκαν ή δόθηκαν ρητά σε μεγαλύτερες ή περισσότερες εταιρείες με βάση την εγκατάσταση. Έκθεμα 7-6παρέχει ένα υποσύνολο αποσπάσεων ερευνών που χρησιμοποιούν «λέξεις κόκκινου κώδικα» που σχετίζονται με θέματα όπως η σύλληψη μεγάλων εταιρειών, η γραφειοκρατία, η πολυπλοκότητα, η επιχειρηματική αφέλεια, η ασυνεπής επιβολή, η έλλειψη σαφήνειας, η αντιδικία, η νοοτροπία χωρίς ανάπτυξη, η νοοτροπία αναδιανομής, η κανονιστική επιβάρυνση, χρονικές καθυστερήσεις και αβεβαιότητα. Το ίδιο εμφανίζεται σε πολλαπλές μελέτες περίπτωσης. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν: 

  • Aemetis (ΗΠΑ, Ινδία) - εταιρεία ανανεώσιμων καυσίμων και βιοχημικών: 

    «Η συμβολή στην έλλειψη χρηματοδότησης είναι ένα αβέβαιο ρυθμιστικό περιβάλλον τόσο σε επίπεδο πολιτείας όσο και σε εθνικό επίπεδο. Οι επενδυτές είναι αβέβαιοι για το επίπεδο της εθνικής δέσμευσης για την αντικατάσταση προϊόντων αργού πετρελαίου στις ΗΠΑ, παρά την έτοιμη διαθεσιμότητα λιγότερο ακριβών και ανανεώσιμων εναλλακτικών καυσίμων. Το πιο απογοητευτικό μέρος της λειτουργίας στην Ινδία είναι η αδυναμία επίτευξης λογικών, ευεργετικών και παραγωγικών στόχων λόγω γραφειοκρατικών καθυστερήσεων και αναποτελεσματικότητας. Αυτές οι καθυστερήσεις είναι συχνά σκόπιμες, με σκοπό να λάβουμε πληρωμή από εμάς πριν από την έκδοση της απαιτούμενης άδειας ή έγκρισης. Η διεθνής χρηματοοικονομική κοινότητα πρέπει να καταλάβει ότι η συστημική αποτυχία επιβολής του κράτους δικαίου εναντίον κυβερνητικών γραφειοκράτων είναι ο πρωταρχικός λόγος για την αδυναμία της Ινδίας και άλλων υποανάπτυκτων χωρών να επιτύχουν οικονομική πρόοδο ».

  • Movile (Βραζιλία) - εταιρεία περιεχομένου για κινητές συσκευές: 

    «Το επιχειρηματικό οικοσύστημα για εταιρείες Διαδικτύου στη Βραζιλία εξελίχθηκε μόνο από το 2011 - πριν από αυτό ήταν πολύ δύσκολο να ξεκινήσει η επιχείρηση λόγω των μεγάλων δυσκολιών με τη γραφειοκρατία, τη δύσκολη πρόσβαση στο κεφάλαιο, τους υψηλούς φόρους και την έλλειψη κυβέρνησης κίνητρα. Η γραφειοκρατία για τη διοίκηση μιας επιχείρησης στη Βραζιλία ήταν μεταξύ των χειρότερων στον κόσμο, με πάρα πολλούς φόρους, πάρα πολλές αναφορές, πολύ περίπλοκους νόμους, αργό νομικό σύστημα και εργατικό δίκαιο 70 ετών που μειώνει την ανταγωνιστικότητα σε μια παγκοσμιοποιημένη εποχή του Διαδικτύου. Ευτυχώς, από το 2011 η τεχνολογική σκηνή της Βραζιλίας συνδέεται πολύ περισσότερο με τον κόσμο και βλέπουμε σήμερα κάποιες αλλαγές στις περισσότερες από αυτές τις πτυχές. "

  • Digitouch Media Group (Τουρκία) - ψηφιακό πρακτορείο μάρκετινγκ / δίκτυο μάρκετινγκ θυγατρικών: 

    «Δεν υπάρχει κίνητρο για επιχειρηματικότητα σε αυτήν τη χώρα. Νομίζω ότι κάνουν τα πάντα για να μην γίνετε επιχειρηματίας. Είμαι μια εταιρεία που πληρώνει τόσο πολύ φόρο - Έχω τους ίδιους όρους με τις εταιρείες Fortune 500 στην Τουρκία από την πρώτη μέρα! Κοιτάζοντας τη Γερμανία, υπάρχει τόσο μεγάλο κίνητρο για άτομα που θέλουν να χτίσουν εταιρείες. Νομίζω ότι η Τουρκία είναι πολύ άσχημη σε αυτό. "

  • ZheJiang HuiFeng Warp Knitting Co. (China) - παραγωγός υφασμάτων τρίχρωμου : 

    «Μια πρόκληση είναι η χαμηλή λειτουργική αποδοτικότητα της κυβέρνησης και η έλλειψη διαφάνειας. Η διαδικασία έγκρισης της κυβέρνησης διαρκεί συνήθως πολύ χρόνο και περιλαμβάνει πολλαπλά τμήματα, μερικές φορές με αντικρουόμενες οδηγίες ή / και πολιτικές. Και μερικές φορές, πρέπει να έχετε τη σωστή σύνδεση για να λάβετε ή να επισπεύσετε την κυβερνητική έγκριση. "

Η κυβερνητική πολιτική αναπτύσσεται συχνά σε δύσκολα περιβάλλοντα, με πιθανή αναντιστοιχία χρονικών οριζόντων που χρησιμοποιούνται από επιχειρηματίες και πολιτικούς. Υπάρχει αυξανόμενη αναγνώριση ότι διάφορες πολιτικές διαφέρουν πολύ στο επίπεδο της ανάλυσης που βασίζεται στη διαμόρφωσή τους και στο πόσο καλά εκτελούνται. 11  Η ανάλυση αυτής της έκθεσης ελπίζει ότι παρέχει στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής μια πιο πλούσια κατανόηση του κόσμου των εταιρειών πρώιμου σταδίου, όπως βλέπουν οι επιχειρηματίες που έχουν ιδρύσει ή συνδέονται με αυτές. 

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.