Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Πόσες ΜμΕ & Startups ξεκίνησαν τα τελευταία τρία χρόνια;

Πόσες από αυτές πέτυχαν τον σκοπό τους;

 

Τέτοια δεδομένα είναι δύσκολο να εντοπιστούν. Κάποιες από αυτές αποτυγχάνουν απλώς και μόνο επειδή δεν δημιούργησαν κάτι που θέλουν οι πελάτες ή γεν ανταποκρίνεται σε αυτό που θέλουν.

Το μεγαλύτερο μέρος από αυτές εξαφανίστηκε λόγω της λανθασμένης εκτέλεσης της ανάπτυξης και του marketing.

Η ανάπτυξη είναι το κλειδί, αλλά εκεί βρίσκεται και η πραγματική δυσκολία. Αυτό που το καθιστά ακόμη πιο δύσκολο είναι οτι στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι ηγέτες νομίζουν ότι οι κανόνες και οι εξαιρέσεις έχουν ένα μέγεθος το οποίο ταιριάζει σε όλους.

Παρόλο που αυτές οι συμβουλές υποτίθεται ότι είναι για έμπνευση, οι περισσότεροι τις λαμβάνουν ως συνταγή και τις εφαρμόζουν ανεξάρτητα από το πλαίσιο του προϊόντος και των πελατών τους.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να θέσεις στην ομάδα σου μια μόνο ερώτηση:

«Ποια κανάλια μάρκετινγκ θα μας βοηθήσουν να βρούμε τους πελάτες των ονείρων μας;».

Αυτό οδηγεί στην καθιέρωση μιας διαδικασίας ανάπτυξης που περιλαμβάνει πολλούς πειραματισμούς, μετρήσεις και μάθηση για να λειτουργήσει η μηχανή ανάπτυξής.

 

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

.

 

Μπορεί να φαίνεται εύκολο, αλλά πρώτα θα πρέπει να κατανοήσεις τις βασικές συμβουλές ανάπτυξης όπως αυτές παρουσιάζονται στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Growth και να επικεντρωθείτε στα ακόλουθα

 

 

1) Μην λειτουργείτε όπως ο ανταγωνισμός.

Δεν υπάρχει μαγική συνταγή. κανένας δεν έχτισε αυτοκρατορία σε ένα βράδυ. Θα πρέπει λοιπόν να συζητήσετε με την ομάδα σας ποιο είναι το πλαίσιο που θα μας απογειώσει. Αυτό που λειτούργησε για άλλους δεν σημαίνει οτι θα λειτουργήσει για εσάς και ο λόγος είναι οτι οι πελάτες σας, το μοντέλο σας, η διαδικασία λήψης αποφάσεων των πελατών σας είναι διαφορετικά.

Για να αξιοποιήσεις στο έπακρο αυτό που διαβάζεις, προσπαθήστε πάντα μέσα στην ομάδα σας να κατανοήσετε το πλαίσιο που συζητείται:

  • Ποιο είναι το κοινό;
  • Ποιο είναι το επιχειρηματικό μοντέλο;
  • Ποια είναι η διαδικασία απόφασης του πελάτη;

Απαντώντας σε αυτές τις ερωτήσεις, θα αρχίσετε να κατανοείτε γιατί αυτό μπορεί να λειτουργήσει και για εσένα.

Για να λειτουργήσουν λοιπόν αυτά, το κοίταγμα του ανταγωνισμού μπορεί να είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης για τον προσδιορισμό των προτύπων επιτυχίας.

 

 

 

2) Μην πειραματιστείς με πολλά κανάλια ταυτόχρονα.

  • Η εστίαση κερδίζει.

Σχεδόν όλες οι επιτυχημένες ΜμΕ επιχειρήσεις ή Startups εστιάζουν σ' ένα μόνο κανάλι. Ωστόσο, με τόσα πολλά κανάλια σήμερα το δέλεαρ είναι μεγάλο. Κάτι τέτοιο απαιτεί περισσότερο χρόνο για να μάθεις από τα πειράματά και επομένως θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να αποφασίσεις αν θα αφήσεις ένα κανάλι ή θα εστιάσεις σ' αυτό.

 

3) Εάν δεν μπορείς να μετρήσεις το αποτέλεσμα, δεν μπορείς να το διαχειριστείς.

  • Μην διστάσετε να σταματήσετε και να λάβετε οδηγίες.

Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να βρει ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο χωρίς να διακόπτεται περιστασιακά για λήψη οδηγιών και αυτές οι οδηγίες μα προέρχονται από την εξέταση των σωστών μετρήσεων.

Ένα μεγάλο μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος Growth είναι να σε μάθει να ελέγχεις τακτικά τις επιδόσεις σου. Θα πρέπι να έχουμε μια μεγάλη οθόνη στο κέντρο της αίθουσας γραφείων μας που δείχνει τις μετρήσεις ανάπτυξης και την πρόοδό τους σε καθημερινή βάση.

Αυτό ακούγεται λίγο αγχωτικό, αλλά αποδεικνύεται ότι είναι απολύτως χρήσιμο. Η μέτρηση της απόδοσής με κάνει υπεύθυνο. Αναγκάζομαι να αντιμετωπίσω άβολα αλήθειες και πάντα ψάχνω τρόπους για να βελτιώσω τα αποτελέσματα.

  • Μετρήσεις ανάπτυξης.

Είναι πολύ σημαντικό να ορίσεις τις μετρήσεις ανάπτυξης και να τις ελέγχεις συνεχώς. Η απόκτηση πελατών χωρίς ένα σαφές σύνολο στόχων είναι απλώς μια τυχαία δραστηριότητα.

  • Βασικοί δείκτες απόδοσης (KPI).

Θα παρακολουθείς πάντα και θα ελέγχεις πολλούς αριθμούς, αλλά θα επιλέξεις ένα ελάχιστο σύνολο βασικών δεικτών απόδοσης (KPI), τους οποίους θα παρακολουθείς και θα αναφέρεις καθημερινά.

Εστιάστε σε ό, τι είναι σημαντικό.

Στο βιβλίο τους Lean Analytics , οι συγγραφείς εισάγουν την έννοια του OMTM - το One Metric that Matters . Το OMTM είναι ο μοναδικός αριθμός στον οποίο εστιάζετε απόλυτα πάνω από οτιδήποτε άλλο για το τρέχον στάδιο. Μπορεί να είναι αριθμοί πελατών την εβδομάδα, νέων ενεργών χρηστών, αριθ. συνδρομητών επί πληρωμή, Κόστος απόκτησης… οτιδήποτε έχει άμεσο αντίκτυπο στην απόδοση της εταιρείας.

 

 

4) Κάντε πράγματα που δεν κλιμακώνονται

Στο αρχικό στάδιο, με κάθε τρόπο, ζήτησε από  φίλους, τον περίγυρο και τα μέλη της οικογένειας να χρησιμοποιήσουν το προϊόν. Στείλε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις ομάδες σου, λάβε  τις αναφορές ιστολογίου και αλληλεπίδρασε με πιθανούς χρήστες μέσω social ή άλλων εξειδικευμένων φόρουμ.

Όταν έχετε μια μικρή βάση χρηστών, μικρά πράγματα μπορούν να οδηγήσουν σε υψηλό ποσοστό ανάπτυξης.

 

Το άλλο πλεονέκτημα πίσω από τη χρήση μεθόδων που δεν κλιμακώνονται είναι η δυνατότητα να έρθεις σε στενή επαφή με τους χρήστες σου. Είναι λοιπόν σημαντικό να συνεργάζεσαι άμεσα με πιθανούς πελάτες, ειδικά εάν εξακολουθείς να εργάζεσαι σε προϊόντα, αυτό μπορεί να είναι ένας σημαντικός τρόπος για να μάθεις εάν έχεις το σωστό προϊόν.

 

5) Εστίαση σε μια μικρή θέση

  • Ποιόν θεωρείς ιδανικό πελάτη;

Οι περισσότεροι από εμάς ξεκινάμμε με μια ιδέα προϊόντος, χωρίς να σκεφτόμαστε ποιούς θέλουμε ως ιδανικούς πελάτες.

Σκοπός το εκπαιδευτικού προγράμματος Growth είναι να βοηθήσουμε ηγέτες ΜμΕ και Startupers να δημιουργήσουν το project εκκίνησής τους και να το φέρουν στην αγορά. Θέλουμε να προσφέρουμε στους επιχειρηματίες, συνδέοντάς τους με την ομάδα του insTech και προγραμματιστών μας για να τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν το όνειρο τους, διδάσκοντάς τους πώς να δοκιμάσουν το προϊόν τους στην αγορά. Αλλά το 80% του χρόνου μας αφιερώνεται σε ηγέτες  που εξακολουθούν να προσπαθούν να καταλάβουν τι να χτίσουν.

 

Ποιος είναι ο ποιος;

Οι επιχειρήσεις είναι πιο πιθανό να επιταχύνουν την ανάπτυξη περιορίζοντας τους δημογραφικούς στόχους τους, κατανοώντας καλύτερα τις ανάγκες των πελατών, δημιουργώντας πιο εστιασμένα προϊόντα και προσαρμόζοντας το μήνυμα μάρκετινγκ στο συγκεκριμένο κοινό τους.

Αργότερα, Αφού αποκτήσει αρκετή έλξη σε ένα μικρό κοινό, οι εταιρείες μπορούν να αναπτύξουν την αγορά τους και να επεκταθούν για να διεισδύσουν σε μεγαλύτερα τμήματα της αγοράς.

 

 

PERSON_0062

Η Συνεργασία με το insTech ξεκινάει με την είσοδο του ενδιαφερόμενου στο επιχειρηματικό οικοσύστημα.

 

Ακολουθεί μια εκπαιδευτική συνεργασία παροχής επιχειρηματικής γνώσης με το Academy for all - Free αποτελείται από δύο μέρη και ξεκινάει με:

 

  • To πρόγραμμα συνεργασίας Growth , ένα εκπαιδευτικό και συμβουλευτικό πρόγραμμα για ηγέτες & επιχειρηματίες (ΜμΕ), το  οποίο παρέχει Δωρεάν θεωρητική Γνώση διάρκειας έξη μηνών, με σκοπό να τις βοηθήσει ν' αναβαθμίσουν την λειτουργία της επιχείρησης τους, με στόχο να εμπλουτίσουν την στρατηγική  τους, με γνώση και εργαλεία για την εξεύρεση και εφαρμογή διαρθρωτικών και αναπτυξιακών λύσεων που θα αποκαταστήσουν την βιωσιμότητά της και να βελτιώσουν την θέση ρευστότητας της.

 

Ενημερωθείτε για τις παροχές του προγράμματος Growth   

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *