Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Συγχαρητήρια! Μόλις προσγειώσατε έναν πελάτη χωρίς. Τι πρόκειται να κάνετε για να βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε τις υπηρεσίες τους;

Ο Neil Patel , ο οποίος συνήθιζε να συμβουλεύεται πριν βρει την επιτυχία με το Quicksprout, μας υπενθυμίζει ότι η διαβούλευση έχει υψηλό ποσοστό churn. Αλλά, αν ακολουθήσετε τις συμβουλές του, θα αυξήσετε τις πιθανότητες να τις διατηρήσετε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

  • Ορίστε ρεαλιστικές προσδοκίες από την πρώτη μέρα.
  • Δώστε τους ένα δώρο για την έναρξη. Ο Neil συνήθιζε να στέλνει στους πελάτες του μπισκότα ή σνακ την ημέρα της έναρξης της κλήσης.
  • Πραγματοποιήστε εβδομαδιαία κλήση 5 λεπτών για να τις ενημερώνετε ή να απαντάτε σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχει ο πελάτης.
  • Στείλτε τις ενημερώσεις του κλάδου στους πελάτες σας για να τους ενημερώσετε και να τους κάνετε να νιώσετε ξεχωριστοί
  • Στο τέλος κάθε μήνα, στείλτε στους πελάτες σας μια αναφορά που απεικονίζει την εργασία που έχετε κάνει.
  • Ο Neil έστειλε επίσης στους πελάτες του μια μηνιαία έρευνα, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοσή σας και να βρείτε τρόπους για να κάνετε τον πελάτη σας πιο ευτυχισμένο.

Μια άλλη συμβουλή από τον Neil είναι αυτή που πιθανότατα έχετε ακούσει πολλές φορές πριν. πρέπει να ντύσεις για να εντυπωσιάσεις. Εάν μπαίνετε σε μια συνάντηση φορώντας ένα ζευγάρι φθαρμένα τζιν και ένα hoodie, πιστεύετε ειλικρινά ότι ο πελάτης είναι πρόθυμος να σας προσλάβει; Ακόμα κι αν είστε ο πιο έμπειρος σύμβουλος που εξετάζεται, πιθανότατα θα χάσετε εάν οι άλλοι σύμβουλοι φορούν κοστούμια. Γιατί; Επειδή συναντώνται ως επαγγελματίας που ξέρει τι μιλούν και πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη.

Ο Neil δηλώνει ότι μόλις άρχισε να ντύνεται για να εντυπωσιάσει, μπόρεσε να χρεώσει περισσότερα χρήματα, να τους ακούσει πιθανούς πελάτες, και ακόμη και να τους έρθουν άτομα κατά τη διάρκεια συνεδρίων.

Ο πελάτης δεν είναι πάντα σωστός

Ενώ πληρώνεστε για τις υπηρεσίες σας, πρέπει πάντα να θυμάστε ότι έχετε προσληφθεί επειδή διαθέτετε ένα σύνολο δεξιοτήτων που ο πελάτης δεν έχει. Με άλλα λόγια, μην αφήσετε έναν πελάτη να σας πει πώς να κάνετε τη δουλειά σας. Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να κάνετε ό, τι θέλετε, αυτό σημαίνει ότι έχετε την ευθύνη για το καλύτερο για τον πελάτη. Όμως, είστε ο ειδικός και δεν είναι. Για να τους κρατήσετε ικανοποιημένους, βεβαιωθείτε ότι τους κρατάτε ενημερωμένους με την πρόοδό σας και δείξτε τους αναφορές.

Υπάρχουν άλλες περιπτώσεις κατά τις οποίες μπορεί να χρειαστεί να απολύσετε έναν πελάτη. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε έναν πελάτη με τον οποίο συναντάτε προσωπικά, αλλά δεν σας πληρώνει ποτέ εγκαίρως. Ακόμα και αφού το γνωστοποιήσετε, συνεχίζουν να λείπουν η προθεσμία. Εάν δεν θέλετε να κάνετε ζημιά στις ταμειακές σας ροές, θα αφήσετε αυτόν τον πελάτη να πάει και να προχωρήσει σε κάποιον που σας πληρώνει εγκαίρως.

Για να αποφύγετε πιθανούς πελάτες πονοκέφαλου, ρωτήστε κάποιον στο δίκτυό σας εάν έχουν συνεργαστεί μαζί τους στο παρελθόν. Εναλλακτικά, απλώς κάντε το Google το όνομα ή την επιχείρησή τους και δείτε τι εμφανίζεται. Μήπως ο ιστότοπός τους φαίνεται καταπληκτικός; Υπάρχουν καταγγελίες σχετικά με τους πίνακες μηνυμάτων; Άφησαν μια ακατάλληλη κατάσταση στο Facebook άσχημα στο στόμα; Αναζητήστε οποιεσδήποτε κόκκινες σημαίες πριν συνεργαστείτε με έναν πελάτη - κάντε το ίδιο και στο τέλος.

Ανεξάρτητα από το εάν έχετε τον ίδιο υποψήφιο για χρόνια, έπρεπε να τους αφήσετε να φύγουν ή να μην αποδεχτείτε ένα έργο επειδή δεν έχετε το χρόνο ή την εμπειρία, θα πρέπει πάντα να έχετε κατά νου το καλύτερο συμφέρον του πελάτη. Παρόλο που μπορεί να έχετε διαφωνίες ή να αντιμετωπίσετε εμπόδια, πρέπει να είστε επαγγελματίας. Εάν απολύσετε έναν πελάτη, παραπέμψτε τον σε άλλο σύμβουλο.

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.