Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Ένα από τα πιο κοινά και σημαντικά ερωτήματα που θέτουν οι σύμβουλοι είναι πόσα χρήματα βγάζουν; Εάν έχετε μισθωτή θέση, ένας σύμβουλος θα μπορούσε να κερδίσει οπουδήποτε μεταξύ 28.000 και 131.000 $ - ανάλογα με τον τομέα της συμβουλευτικής στον οποίο εστιάζετε. Αν είστε έξω για τη δική σας, η σύντομη απάντηση, σύμφωνα με τον Stephen J . Το Freidl , θα ήταν ένα μείγμα «ό, τι θα φέρει η αγορά» και «πόσο απασχολημένος επιθυμείτε να είστε». Ωστόσο, δεν είναι ασυνήθιστο οι σύμβουλοι να εργάζονται ανά ώρα, σε έναν συγκρατητή ή σε τιμές σταθερού έργου.

Πριν αποφασίσετε για μια τιμή, δεν θα ήταν κακό να κάνετε λίγη έρευνα και να μάθετε τι χρεώνουν άλλοι σύμβουλοι. Ο ευκολότερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να δείτε αν έχουν αναγραφεί τιμές στον ιστότοπό τους ή ζητούν φυλλάδιο. Θα μπορούσατε ακόμη και να ρωτήσετε πελάτες ή συναδέλφους συμβούλους σε εκδηλώσεις του κλάδου ποια είναι η κανονική τιμή για τους συμβούλους ή να κάνετε παρόμοια σε ιστότοπους όπως το Careers-in-Business . Αυτό θα σας βοηθήσει να καθορίσετε μια τιμή που θα είναι ανταγωνιστική. Εάν ξεκινάτε απλώς, ωστόσο, ίσως θελήσετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να έχετε χαμηλότερα ποσοστά έως ότου έχετε κάποια περισσότερη εμπειρία κάτω από τη ζώνη σας.

Ένας άλλος στόχος που πρέπει να ολοκληρώσετε πριν ορίσετε τα τέλη σας είναι να απαριθμήσετε όλα τα έξοδά σας. Αυτό θα σας δώσει επίσης μια καλύτερη κατανόηση για το πόσα χρήματα θα πρέπει να χρεώσετε, ώστε να μπορείτε να πληρώσετε όλους τους λογαριασμούς σας και να έχετε λίγο κάτι που απομένει. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να έχετε ένα χαμηλό ποσοστό που δεν μπορείτε να πληρώσετε για γενικά έξοδα όπως ασφάλιση, ενοίκιο, υπηρεσίες κοινής ωφέλειας ή είδη γραφείου. Για παράδειγμα, εάν τα συνολικά έξοδά σας είναι 3.500 $ ανά μήνα, τότε τουλάχιστον γνωρίζετε ότι είναι το ελάχιστο ποσό που πρέπει να εισάγετε.

Αφού ρίξετε μια ματιά στην αγορά και ρίξτε μια πιο προσεκτική ματιά στα έξοδά σας, ήρθε η ώρα να εγκατασταθείτε σε μια ωριαία, συντηρητή ή τιμή έργου για τις υπηρεσίες σας.

Ωριαίες χρεώσεις

Οι ωριαίες χρεώσεις μπορεί να είναι λίγο δύσκολες. Είτε η τιμή μπορεί να είναι τόσο υψηλή που οι πελάτες δεν θα είναι σε θέση να σας αντέξουν οικονομικά ή επειδή το ποσοστό είναι χαμηλό δεν θα λάβετε σοβαρά υπόψη.

Δεδομένου ότι έχετε ήδη αναφέρει τα έξοδά σας, θα μπορούσατε να προσθέσετε αυτό και τον μισθό σας μαζί (ο μισθός σας θα μπορούσε να είναι αυτό που κερδίσατε προηγουμένως ή αυτό που χρεώνουν οι ανταγωνιστές σας), πολλαπλασιάστε τον αριθμό αυτό με περιθώριο κέρδους 10% ή 20% και διαιρέστε τον αριθμό με τον χρεώσιμες ώρες για τον προσδιορισμό της ωριαίας τιμής σας. Ωστόσο, καθορίζετε την ωριαία τιμή σας, είναι πολύ φυσιολογικό για τους συμβούλους να διπλασιάσουν αυτό το ποσοστό, ώστε να μπορούν να καλύψουν τα γενικά έξοδά τους.

Απλώς θυμηθείτε, εάν η ωριαία τιμή σας είναι υψηλότερη από τους περισσότερους άλλους συμβούλους, τότε οι πελάτες που σας προσλαμβάνουν εκτός από εσάς αξίζουν κάθε δολάριο.

Βάση συγκράτησης

Αυτός ο τύπος πληρωμής είναι μια μηνιαία χρέωση, η οποία έχει μέσο όρο περίπου 3.500 $ ανά μήνα, με την οποία συμφωνείτε εσείς και ο πελάτης. Το πιάσιμο? Πρέπει να είστε σε ετοιμότητα για τον πελάτη για ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα κάθε μήνα - το οποίο μπορεί να μεταφερθεί στα ακόλουθα. Αυτή είναι μια κοινή μέθοδος πληρωμής για συμβούλους, δεδομένου ότι δίνει στον πελάτη πρόσβαση στον σύμβουλο όποτε χρειαστεί. Και, οι σύμβουλοι αρέσουν σε αυτόν τον τρόπο πληρωμής, καθώς είναι μια σταθερή ροή μηνιαίου εισοδήματος.

Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι πιθανότατα θα έχετε μια ρήτρα στη σύμβασή σας που σας εμποδίζει να αναλάβετε πρόσθετες εργασίες από ανταγωνιστές.

Τιμές έργου

Εάν μόλις ξεκινήσετε, οι τιμές του έργου μπορεί να είναι δύσκολο να προσδιοριστούν στην αρχή, καθώς ίσως να μην γνωρίζετε πόσο χρόνο χρειάζονται τα έργα και πόσο είναι η ωριαία τιμή. Μόλις το καταλάβετε, μπορείτε να προσθέσετε 10% στη μηνιαία τιμή σας. Όμως, εάν αποφασίσετε να προχωρήσετε με μια τιμή έργου, απλώς γνωρίζετε ότι πρόκειται για ένα σταθερό ποσό που θα πληρωθείτε για ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα, το οποίο συνήθως πληρώνεται κάθε μήνα.

Αύξηση τιμών

Σε κάποιο σημείο θα πρέπει να αυξήσετε τις τιμές σας. Αυτό μπορεί να είναι άβολο εάν έχετε μια σταθερή σχέση με τους τρέχοντες πελάτες. Αλλά, αν είστε σπουδαίοι στη δουλειά σας, οι πελάτες σας θα συνειδητοποιήσουν ότι είστε σε ζήτηση και γι 'αυτό πρέπει να αυξήσετε τις τιμές σας. Όταν αυξάνετε τις τιμές σας, δώστε στους πελάτες σας μεγάλη ειδοποίηση, τουλάχιστον έναν κύκλο χρέωσης και θα πρέπει να είναι μέτριοι.

Να θυμάστε επίσης ότι μπορείτε να έχετε διαφορετικές τιμές για διαφορετικούς πελάτες. Για παράδειγμα, οι μακροχρόνιοι πελάτες σας, όπως το ψωμί και το βούτυρό σας, θα πρέπει να χρεώνονται χαμηλότερες τιμές από τον πελάτη που μόλις αποκτήσατε την προηγούμενη εβδομάδα.

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *