
Ποιος δεν θέλει περισσότερους πελάτες; Ωστόσο, πρώτα απ' όλα πρέπει να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο και να αρχίσετε να λαμβάνετε κάποια κίνηση. Μόλις το ελέγξετε από τη λίστα υποχρεώσεων, συνήθως είναι ώρα για κάποια βελτιστοποίηση ρυθμού συνομιλίας (CRO). Και ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι με τα εργαλεία CRO που μπορείτε να βρείτε!
Το CRO έχει να κάνει με την ανάλυση δεδομένων και τη χρήση αυτών των πληροφοριών για τη βελτίωση της διαδικτυακής επιχείρησής σας.
Σήμερα, υπάρχουν εκατοντάδες εργαλεία CRO για να σας βοηθήσουν με κάθε είδους εργασίες. Ανάλυση δεδομένων, δοκιμή ταχύτητας φόρτωσης σελίδας, παρακολούθηση συμπεριφοράς επισκεπτών, ιδέες δοκιμών A / B ή δημιουργία εξαιρετικών σελίδων προορισμού.
Θέλετε να μάθετε μερικά από τα καλύτερα από αυτά τα εργαλεία; Εδώ είναι τα 10 αγαπημένα μας εργαλεία CRO.
Εργαλεία ανάλυσης δεδομένων
Πιστεύετε ότι ο ιστότοπός σας, η διοχέτευση πωλήσεων ή η σελίδα προορισμού δεν μετατρέπονται όπως πρέπει, αλλά δεν μπορείτε να προσδιορίσετε την ακριβή πηγή του προβλήματος; Τι γίνεται με την ανάλυση του πόρου ιστού σας χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Google Analytics και το Heap Analytics για τη λήψη αυτών των πληροφοριών;
1. Google Analytics
Το Google Analytics είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στον χώρο ανάλυσης δεδομένων και για καλό λόγο. Για αρχάριους, το εργαλείο είναι δωρεάν. Η premium έκδοση του - Google Analytics 360 - ξεκλειδώνει πιο λεπτομερείς πληροφορίες. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να ανακαλύψετε διαφορετικές πτυχές της διαδικτυακής επιχείρησής σας, συμπεριλαμβανομένων των πιο δημοφιλών σελίδων, πηγών επισκεψιμότητας, απόδοσης διαφημίσεων κ.λπ.
Αρχικά, το Google Analytics τμηματοποιεί την επισκεψιμότητά σας, ώστε να μπορείτε να δείτε ποιος επισκέπτεται τον ιστότοπό σας - και ποιος επιστρέφει. Όσο υψηλότερος είναι ο αριθμός των επιστρεφόμενων επισκεπτών, τόσο πιο πιθανό είναι το ενδιαφέρον του περιεχομένου σας για το κοινό σας. Το αντίστροφο ισχύει επίσης.
Το Analytics σάς δείχνει επίσης πόσο ελκυστικό είναι το περιεχόμενό σας. Μετρά τον μέσο χρόνο που αφιερώνουν οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας, καθώς και πόσες σελίδες επισκέπτονται ενώ βρίσκονται εκεί. Επιπλέον, μπορείτε να δείτε πόσο μακριά οι επισκέπτες κάνουν κύλιση προς τα κάτω στις σελίδες σας, το οποίο είναι γνωστό ως παρακολούθηση κύλισης . Όλα αυτά τα δεδομένα είναι βασικά για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το περιεχόμενο ή τις σελίδες με χαμηλή απόδοση, αυξάνοντας παράλληλα το περιεχόμενο που απολαμβάνουν περισσότερο οι επισκέπτες σας.
2. Heap Analytics
Αν θέλετε να παρακολουθείτε όλες τις ενέργειες που κάνουν οι επισκέπτες του ιστού σας, το Heap Analytics μπορεί να είναι το εργαλείο που χρειάζεστε. Σε αντίθεση με το Google Analytics, συνοδεύεται από έναν μινιμαλιστικό πίνακα ελέγχου που καταγράφει διάφορες μορφές αλληλεπιδράσεων χρηστών, συμπεριλαμβανομένων των υποβολών φόρμας, των πατημάτων, των κλικ σε συνδέσμους, κινήσεων και συναλλαγών.
Ένα από τα βασικά σημεία πώλησης αυτού του εργαλείου είναι η ικανότητά του να αποτυπώνει κάθε ενέργεια που πραγματοποιείται από μεμονωμένους χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε μη αυτόματο κωδικό. Το γεγονός ότι δεν χρειάζεται να γράψετε κώδικα σημαίνει ότι είναι εύκολο να εγκατασταθεί. Το Heap είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία CRO για αρχάριους.
Αγαπάμε επίσης τη φιλική προς το χρήστη και διαισθητική διεπαφή που το καθιστά κατάλληλο για χρήση από σχεδόν όλους. Είτε είστε σχεδιαστής UX που επιθυμεί να βελτιώσει τη σχεδίαση του ιστότοπού σας είτε έναν αναλυτή δεδομένων που χρειάζεται δεδομένα χρήστη, θα απολαύσετε τη χρήση του Heap Analytics για τη συλλογή χρήσιμων δεδομένων για τον ιστότοπό σας.
Landing pages tools
Οι σελίδες προορισμού είναι μερικές από τις πιο σημαντικές ιστοσελίδες του ιστότοπού σας. Μια σελίδα προορισμού σάς βοηθά να συλλέγετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να κατευθύνετε επισκέπτες στις προσφορές συνεργατών σας ή να ζητάτε από τους επισκέπτες σας για επιχειρήσεις. Σίγουρα, ίσως γνωρίζετε πώς να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο διαβάζοντας οδηγούς όπως ο οδηγός του MangoMatter για τη δημιουργία ενός ιστότοπου WordPress. Ωστόσο, για καλύτερα αποτελέσματα, πρέπει να εστιάσετε περισσότερο στις σελίδες προορισμού σας.
Η ύπαρξη εργαλείων όπως το LeadPages και το Unbounce θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε επαγγελματικές σελίδες προορισμού που μετατρέπονται καλά και επηρεάζουν θετικά την κατώτατη γραμμή της επιχείρησής σας.
1. LeadPages
Το LeadPages είναι ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία για τη δημιουργία σελίδων προορισμού σήμερα και είναι εύκολο να καταλάβετε γιατί. Έρχεται με μια σειρά λειτουργιών, όπως widget μεταφοράς και απόθεσης, υποστήριξη διαχείρισης δυνητικών πελατών και πολλά πρότυπα για να διευκολύνει την ανάπτυξη σας.
Όπως με τα περισσότερα εργαλεία κορυφαίας σελίδας προορισμού, το LeadPages προσφέρει δεκάδες προ-σχεδιασμένα πρότυπα που θα είναι χρήσιμα ειδικά εάν δεν έχετε πολλή εμπειρία σχεδιασμού.
Χρησιμοποιήστε το οπτικό πρόγραμμα επεξεργασίας μεταφοράς και απόθεσης του εργαλείου για να τροποποιήσετε το πρότυπό σας ή να δημιουργήσετε ένα νέο από το μηδέν. Επίσης, μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στις διάφορες επιπλέον δυνατότητες που υποστηρίζουν οι LeadPages, συμπεριλαμβανομένου ενός χρονοδιακόπτη αντίστροφης μέτρησης και μιας υπηρεσίας ανταλλαγής μηνυμάτων SMS που σας βοηθά να αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία δημιουργίας δυνητικών πελατών.
2. Unbounce
Εάν θέλετε ένα εργαλείο σελίδας προορισμού που ενσωματώνεται απρόσκοπτα στο Google Ads και σε πολλά άλλα δημοφιλή δίκτυα διαφημίσεων, αξίζει να δείτε το Unbounce.
Για αρχάριους, αυτό το εργαλείο υποστηρίζει τη χρήση τόσο δυναμικού όσο και παράλληλου περιεχομένου. Η πρώτη έχει βρεθεί ότι αυξάνει το Δείκτη ποιότητας του Adwords για τις καμπάνιες της ΔΕΗ καθώς δημιουργεί αυτόματα σελίδες προορισμού βάσει των λέξεων-κλειδιών που αναζητούν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης.
Όπως το LeadPages, το Unbounce συνοδεύεται από περισσότερα από 100 προ-σχεδιασμένα πρότυπα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε όμορφες σελίδες προορισμού, κολλώδεις γραμμές και αναδυόμενα παράθυρα. Ωστόσο, αυτό που ίσως θα σας εντυπωσιάσει περισσότερο σχετικά με αυτό το εργαλείο είναι οι πολλές ενσωματώσεις που υποστηρίζει, συμπεριλαμβανομένων δημοφιλών εργαλείων μάρκετινγκ CRM, CMS και email.
Εργαλεία δοκιμής ταχύτητας φόρτωσης σελίδας
Ένας από τους ευκολότερους τρόπους απώλειας επισκεπτών ιστού και δυνητικών πελατών είναι να έχετε έναν ιστότοπο που φορτώνει αργά. Ευτυχώς, υπάρχουν αποτελεσματικές στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να επιταχύνετε έναν ιστότοπο, συμπεριλαμβανομένου του ισχυρού οικοδεσπότη Ιστού και της μείωσης του μεγέθους των πολυμέσων όπως εικόνες και βίντεο.
Για να ελέγξετε την ταχύτητα του ιστότοπού σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google PageSpeed Insights και το GTMetrix.
1. Google PageSpeed Insights
Αυτός είναι ένας δωρεάν αλλά εξαιρετικά αποτελεσματικός αναλυτής ταχύτητας σελίδας από την Google. Αυτό το εργαλείο CRO συλλέγει και εμφανίζει πληροφορίες αναλύοντας περιεχόμενο σε μια ιστοσελίδα. Δημιουργεί επίσης προτάσεις που, εάν εφαρμοστούν σωστά, μπορούν να βοηθήσουν στην επιτάχυνση του ιστότοπού σας.
Για παράδειγμα, αφού ολοκληρώσετε τον έλεγχο της ταχύτητας του ιστότοπού σας, το PageSpeed Insights l θα σας δείξει συμβουλές βελτιστοποίησης για γρήγορες νίκες. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει προτάσεις για τη μόχλευση του προγράμματος περιήγησης, τη βελτιστοποίηση εικόνων ή την ελαχιστοποίηση στοιχείων και CSS.
Το Google PageSpeed Insights μετρά επίσης την ταχύτητα της σελίδας σας για κινητά, για να σας δείξει πώς ο ιστότοπός σας κοστίζει φορητές συσκευές. Με περισσότερους χρήστες ιστού που κάνουν περιήγηση τώρα χρησιμοποιώντας κινητά, είναι εξαιρετικά σημαντικό ο ιστότοπός σας να φορτώνεται γρήγορα σε αυτές τις συσκευές.
2. GTMetrix
Όπως και το Google PageSpeed Insights, το GTMetrix είναι ένα δωρεάν εργαλείο που δίνει μεγάλη λεπτομέρεια για να σας παρέχει κρίσιμα δεδομένα σχετικά με την ταχύτητα του ιστότοπού σας. Η υπηρεσία μοιράζεται μετρήσεις τόσο για το PageSpeed όσο και για το YSlow και εκχωρεί στον ιστότοπό σας βαθμό από A έως F.
Το χαρακτηριστικό γνώρισμα του GTMetrix (και πιθανώς αυτό που το κάνει καλύτερο από το Google Pagespeed Insights) είναι η ικανότητά του να συγκρίνει δεδομένα ταχύτητας ιστότοπου έως και πέντε ιστότοπων. Επιπλέον, αυτό το εργαλείο σάς επιτρέπει να ελέγχετε την ταχύτητα του ιστότοπού σας από συγκεκριμένες τοποθεσίες εφόσον το (GTMetrix) διαθέτει τους διακομιστές του εκεί. Αυτό μπορεί να αποδειχθεί βολικό όταν θέλετε να κατανοήσετε την ακριβή εμπειρία των χρηστών από χώρες όπου το μεγαλύτερο μέρος της κυκλοφορίας σας προέρχεται όταν επισκέπτονται τον ιστότοπό σας.
Εργαλεία παρακολούθησης συμπεριφοράς χρήστη
Αν είστε σοβαροί για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη του ιστότοπού σας και του CRO γενικά, δεν μπορείτε να παρακολουθείτε τη συμπεριφορά των επισκεπτών όταν επισκέπτονται την επιχείρησή σας. Ευτυχώς, με εργαλεία θερμικών χαρτών όπως το Hotjar και το CrazyEgg, η συλλογή αυτού του είδους πληροφοριών είναι παιχνίδι του παιδιού.
1. HotJar
Το HotJar είναι ένα δημοφιλές εργαλείο χαρτογράφησης που σας βοηθά να εντοπίσετε τα καυτά και κρύα σημεία στον ιστότοπό σας. Με αυτό το εργαλείο CRO, μπορείτε να πείτε τα τμήματα των σελίδων με τα περισσότερα κλικ, το σημείο στο οποίο οι επισκέπτες εγκαταλείπουν τη σελίδα και τα στοιχεία που καταγράφουν τις περισσότερες αλληλεπιδράσεις χρηστών.
Το εργαλείο χρησιμοποιεί χρωματική κωδικοποίηση για να υποδείξει το τμήμα της σελίδας που επισκέπτεται περισσότερο (κόκκινο) έως τις λιγότερο κλικ ενότητες (ξεθωριάζει σε πορτοκαλί, κίτρινο και ούτω καθεξής).
2. CrazyEgg
Αυτό είναι ένα άλλο εργαλείο χάρτης αντιστοίχισης που προσφέρει πολύ περισσότερες λεπτομέρειες από το HotJar. Εκτός από την εμφάνιση των χαρτών θερμότητας του χρήστη, το CrazyEgg χαρτογραφεί το ταξίδι του πελάτη σας, αναλύει τα μοτίβα κύλισης και σας επιτρέπει ακόμη και να ελέγχετε τη συμπεριφορά της κίνησής σας.
Όσον αφορά τους κυλίνδρους χάρτες του, το CrazyEgg χρησιμοποιεί χρωματική κωδικοποίηση όπως το HotJar, αλλά σε αυτήν την περίπτωση, τα χρώματα υποδεικνύουν το χρόνο που αφιερώνουν οι επισκέπτες στην περιήγηση σε συγκεκριμένες ενότητες του ιστότοπού σας. Για παράδειγμα, το λευκό χρώμα δείχνει την περιοχή όπου οι επισκέπτες του διαδικτύου αρέσει να περνούν τον περισσότερο χρόνο, ενώ το κόκκινο δείχνει τα λιγότερο σημαντικά μέρη του ιστότοπου.
Εργαλεία δοκιμών A / B (A/B testing tools)
Έχετε πολλές ιδέες CRO, αλλά δεν φαίνεται να αποφασίζετε για τις καλύτερες που θα εφαρμόσετε στον ιστότοπό σας για αποτελεσματικά αποτελέσματα; Υπάρχουν επίσης εργαλεία για να σας βοηθήσουν με αυτό!
1. Google Optimize
Όπως τα περισσότερα εργαλεία της Google, αυτή η υπηρεσία είναι διαθέσιμη δωρεάν. Ωστόσο, οι χρήστες μπορούν επίσης να επιλέξουν να κάνουν αναβάθμιση στην έκδοση επί πληρωμή που είναι γνωστή ως Optimize 360.
Η δωρεάν έκδοση λειτουργεί καλύτερα για μικρές επιχειρήσεις και ομάδες μάρκετινγκ που δεν χρειάζεται να δοκιμάσουν πάρα πολλές ή πολύπλοκες ιδέες. Πράγματι, μπορείτε να δοκιμάσετε έως και πέντε πειράματα κάθε φορά με αυτό το εργαλείο. Εάν έχετε μεγάλες ιδέες και θέλετε ένα πιο λεπτομερές εργαλείο για δοκιμές, το Optimizely θα μπορούσε να είναι πιο κατάλληλο για εσάς.
2. Optimizely
Έρχεται με μια εταιρική τιμή, αυτό το εργαλείο προορίζεται σαφώς για τις πιο καθιερωμένες διαδικτυακές επιχειρήσεις που θέλουν να δοκιμάσουν και να πειραματιστούν με τις μεγάλες ιδέες τους. Βέλτιστα περιγράφεται ως η κορυφαία πλατφόρμα πειραματισμού στον κόσμο που επιδιώκει να βοηθήσει τις ομάδες μάρκετινγκ να δοκιμάσουν και να εφαρμόσουν μόνο τις νικηφόρες ψηφιακές εμπειρίες. Απολαύστε υποστήριξη παγκόσμιας κλάσης και εκτελέστε αμέτρητα πειράματα ταυτόχρονα όταν χρησιμοποιείτε αυτό το εργαλείο.
CRO Tools - Συμπέρασμα
Έτσι λοιπόν το έχετε - μια ολοκληρωμένη λίστα με τα 10 καλύτερα εργαλεία CRO μας που μπορούν να μεταμορφώσουν την επιχείρησή σας και να σας βοηθήσουν να μετατρέψετε περισσότερους επισκέπτες ιστού σε πελάτες και πελάτες.