Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Η παγκοσμιοποίηση έχει αλλάξει τον τρόπο που ζούμε, εργαζόμαστε αλλά πολύ περισσότερο τις ΜμΕ και οι επιπτώσεις φαίνονται ξεκάθαρα:

 

 

  1. Στις Επιπτώσεις σε κάθε Βιομηχανία
  2. Στις Επιπτώσεις στο εσωτερικό των Επιχειρήσεων
  3. Στις Επιπτώσεις στην Αγορά

 

Επιπτώσεις στην Βιομηχανία

• Πελάτες καλύτερα ενημερωμένοι.
• Αυξημένος ανταγωνισμός, ιδιαίτερα διεθνής (παγκόσμια παρουσία και συγχωνεύσεις εταιρειών).
• Διεθνείς πλέον δείκτες Στατιστικών και Ανάλυσης.
• Μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών.
• Περισσότερα μέσα πρόσβασης για αγορά (on-line).
• Όλο και καλύτερη τεχνολογία γίνεται πιο προσιτή.
• Τάσεις και διεθνείς προδιαγραφές.
• Μεγέθυνση του πλούτου και της γνώσης.
• Μεγαλύτερες εταιρείες που κάνουν καλύτερη χρήση των πόρων και της αγοράς.

 

Εσωτερικές επιπτώσεις

• Μείωση των περιθωρίων κέρδους.
• Νέα προϊόντα και νέες παρουσιάσεις, νέες συσκευασίες και προτάσεις.
• Ορισμένα τμήματα της αγοράς, επικεντρώνονται στην τιμή και την ποιότητα.
• Πιο εξειδικευμένες εταιρείες.
• Αυξημένα εμπόδια προστατευτισμού που επιβάλλονται από μεγάλους ανταγωνιστές.
• Οι επιχειρήσεις αλλάζουν όλο και περισσότερο.

 

Η Αγορά

• Διαφορετικοί τύποι και βαθμοί εστίασης.
• Ισχυρές στρατηγικές.
• Πολύ ανταγωνιστική αγορά.
• Ισχυροί και καλά εδραιωμένοι ηγέτες.
• Πόροι και δυνατότητες που μπορούν να επιτεθούν στον ηγέτη ανά πάσα στιγμή.
• Όλες οι εταιρείες, ακόμη και οι ηγέτιδες έχουν αδυναμίες.
• Περισσότεροι ανταγωνιστές, με διαφορετικές προσφορές, πιο επιθετικοί και πολλοί από αυτούς με καλύτερες τιμές

 

Συμπέρασμα

Το αβέβαιο μέλλον που αντιμετωπίζουν οι ΜμΕ εξ αιτίας της νέας κανονικότητας, προκαλείται από την υψηλή ανταγωνιστικότητα στις αγορές και την παγκοσμιοποίηση, η οποία μεγεθύνεται επειδή οι δυνατότητες απόκρισης τους είναι ασαφείς, προέρχεται δε από μια πραγματική έλλειψη διαδικασιών και ομαδικής εργασίας, επιβεβαιώνοντας την έλλειψη επαναπροσδιορισμού οράματος, προγραμματισμού και στρατηγικής.

Πολλές απο τις ΜμΕ που επιβίωσαν έγιναν υπεργολάβοι μεγάλων  εταιρειών ή παρέμειναν απομονωμένες σε μικρές εξειδικευμένες αγορές. Όσες επέλεξαν να εφαρμόσουν τη γνώση των μεγάλων για να επενδύσουν σημαντικά, βελτιώνοντας τις διαδικασίες, τις εγκαταστάσεις και τις τεχνολογικές τους δεξιότητες, να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους, να μεταμορφώσουν τις αρχές διαχείρισης ποιότητας και να προωθήσουν την Συνεργασία αυτές βλέπουν καλύτερα το μέλλον.

Οι ΜμΕ πρέπει να ανταγωνιστούν σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο όπου οι δεξιότητες και οι γνώσεις είναι τα όπλα της διαφοροποίησης, με τα οποία μπορούν να στηρίξουν τις αποφάσεις τους, την επιτυχή εφαρμογή των βέλτιστων πρακτικών και την ανάπτυξη καλύτερων μελλοντικών θέσεων. Οι ΜμΕ πρέπει να επιβιώσουν και να ευημερήσουν σε μια εποχή ανταγωνισμού στην πληροφόρηση και τη δημιουργικότητα, η οποία πρέπει να χρησιμοποιεί μετρήσεις που προέρχονται από γνώσεις, στρατηγικές και δυνατότητες.

 

Sign up for e-mails on new, insTech

Θα σας στείλουμε email όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

Insurance Risk Management Analyst, CyRM
Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos


view in Linkedin

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *