Εάν οι επιχειρήσεις δεν προσφέρουν στους πελάτες μια συναρπαστική πρόταση αξίας, η επισκεψιμότητα των φυσικών χώρων (κατάστημα ή γραφείο) - η οποία είχε ήδη αραιώσει σε προ-Covid-19 χρόνους - θα επιβραδυνθεί περισσότερο.
Οι καταναλωτές είναι πλέον συνηθισμένοι να μένουν στο σπίτι για εβδομάδες και να αγοράζουν ένα ευρύ φάσμα προϊόντων από το διαδίκτυο. Στο μέλλον, δεν θα σας επισκεφθούν στον χώρο σας, εκτός εάν τους δώσετε έναν καλό λόγο.
Οι ηγέτες πρέπει επομένως να αποκτήσουν μια βαθιά και ενημερωμένη κατανόηση των προτιμήσεων των πελατών, να οραματιστούν έναν νέο ρόλο υπό το πρίσμα αυτών των προτιμήσεων και να πραγματοποιήσουν χειρουργικές αλλαγές στην εμπειρία των πελατών στην επιχείρηση τους.
Κατά τη διάρκεια της κρίσης, η φυσική απόστασης / Απομόνωση και παραμονής στο σπίτι έχουν αναγκάσει πολλούς επιχειρηματίες, Startupers, ακόμη και καταστήματα mom-and-pop να ξεκινήσουν πρωτοβουλίες omnichannel marketingε προσφέροντας ανέπαφη παραλαβή. Για να το πετύχουν αυτό θα πρέπει να λάβουν υπόψη τ' ακόλουθα
- Απαιτείται Επαναπροσδιορισμός του ρόλου των ΜμΕ.
Περισσότερο από ποτέ, τα καταστήματα πρέπει να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες πελατών αντί απλώς να λειτουργούν ως χώροι αγοροπωλησίας. Προκειμένου να ανταποκριθεί καλύτερα στις αλλαγές προτιμήσεων των πελατών στο επόμενο κανονικό, οι ΜμΕ θα πρέπει να προσφέρουν μια ανώτερη εμπειρία προϊόντων
- Επενδύστε στον ψηφιακό Μετασχηματισμό & Εκπαιδεύστε το ανθρώπινο δυναμικό.
Οι ηγέτες ΜμΕ πρέπει να επενδύσουν σ' εξοπλισμό και στην εκπαίδευση των ανθρώπων τους, για να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες τους στο διαδίκτυο, έτσι ώστε να μπορεί να καθοδηγεί τους πελάτες σε νέες εμπειρίες από την αρχή του ταξιδιού, ανακάλυψης προϊόντων έως την αγορά τους. Θα πρέπει να υιοθετήσουν προγράμματα ανταμοιβών για τις ομάδες τους ώστε να δουλεύουν ομαδικά για την επίτευξη των στόχων.
- Αναβαθμίστε όλα τα κανάλια παραλαβής των προιόντων σας.
Για να καλύψουν την περιορισμένη πρόσβαση των πελατών, οι επιχειρηματίες θα πρέπει ν' αναβαθμίσουν δυνατότητες ανέπαφης ή περιορισμένης παραλαβής, αγορά online, (BOPIS) και να βελτιώνουν συνεχώς την εκτέλεση αυτών των υπηρεσιών.
- Επενδύστε σε προγράμματα εξατομικευμένης εμπειρίας CRM στο ταξίδι του πελάτη και στα Analitycs.
Το ανθρώπινο δυναμικό και τα συνεργαζόμενα τρίτα μέρη χάρη στον ψηφιακό μετασχηματισμό θα πρέπει ν' αποκτήσουν πρόσβαση σε δεδομένα πελατών που δημιουργούνται τόσο εκτός σύνδεσης όσο και διαδικτυακά, όπως δεδομένα σχετικά με την αφοσίωση και τη συμπεριφορά αγορών, προιόντα που τους ενδιαφέρουν σε όλα τα κανάλια που χρησιμοποιούν προσαρμόζοντας τα ανάλογα με τις αλληλεπιδράσεις των πελατών τους. Αυτή την εξατομίκευση θα πρέπει να την μεταφέρουν και στο φυσικό κατάστημα.
Sign up for e-mails on new, insTech
Θα σας στείλουμε email όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
Σχετικά με τους συγγραφείς
Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)
Insurance Risk Management Analyst, CyRM
Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos