Όλοι οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι / διαμεσολαβητές / πράκτορες / μεσίτες / συντονιστές ή όπως αλλιώς θα ονομαστούμε τα επόμενα χρόνια, ...
γνωρίζουμε τα μικρά βήματα που γίνονται στην Ελληνική ασφαλιστική βιομηχανία για την προσαρμογή της στην Industry 4.0 (4η Βιομηχανική επανάσταση) της AI και στην καινοτομία που φέρνει στην επανεκκίνηση των επιχειρήσεων τους (business starting).
Originally foto by Bill Aulet / Managing Director; Professor of the Practice, MIT Sloan School of Management
Ακούμε, διαβάζουμε, βλέπουμε και νοιώθουμε κάτι να αλλάζει γύρω μας, αλλά ο καθένας μας για τους δικούς του λόγους θεωρεί ότι ο χρόνος είναι σύμμαχος μας και υπάρχουν περιθώρια κατανόησης αυτού που έρχεται, εκπαίδευσης για το πως λειτουργεί και τέλος πως μας βοηθά στην ανάπτυξη και στην κερδοφορία.
H Industry 4.0 θα φέρει καλά και κακά νέα. Τα καλά νέα είναι ότι η καινοτομία της AI και οι συνέργειες αλλάζουν ριζικά την ασφαλιστική βιομηχανία Ταυτόχρονα αλλάζουν και την λιανική πώληση με γνώμονα την εμπειρία του πελάτη. Τα κακά νέα είναι ότι αυτές οι αλλαγές θ' απαιτήσουν επενδύσεις για να κλιμακωθεί η επιχείρηση.
"Πρέπει να προσπαθήσουμε να προβλέψουμε τι θα συμβεί στο μέλλον της προώθησης των ασφαλιστικών προϊόντων".
Η ποικιλία και η πληθώρα των αλλαγών στην ασφάλιση, έχουν δημιουργήσει νέες τάσεις που θα διαμορφώσουν την εικόνα του κλάδου το 2022. Εάν μάλιστα κάποιος παρακολουθήσει προσεκτικά τις πολυεθνικές ασφαλιστικές εταιρείες και τους μεγάλους μεσίτες του κλάδου με πρωτοποριακές δραστηριότητες μπορεί να διαπιστώσει όλα όσα συμβαίνουν και θα συμβούν, καθώς και τις τάσεις που φέρνουν τις αλλαγές στην Ασφαλιστική βιομηχανία.
Μόλις κατανοήσετε όλα τ' ανωτέρω, μπορείτε να αξιολογήσετε περαιτέρω την κατάστασή σας, λαμβάνοντας υπόψη την εκπαίδευσή σας, τη συγκεκριμένη βάση γνώσεων, το ταλέντο και τις ικανότητές σας.
Ίσως γνωρίζετε άτομα με επιρροή που μπορούν να σας βοηθήσουν.
Τέλος, το εάν μπορείτε ή όχι να επενδύσετε χρήματα θα επηρεάσει την απόφασή σας.
Εφόσον έχετε κατανοήσει οτι έχετε την ιδέα και μπορείτε να προχωρήσετε στην 2η ενότητα. Αυτή θα σας δείξει τον οδικό χάρτη της μετάβασης από την σημερινή θέση στον 3ο Ορίζοντα σας μέσα από πειθαρχημένη επιχειρηματικότητα.
Σε κάθε βήμα, η προσήλωση σας στο στόχο είναι απαραίτητη. Συνήθως δεν έχετε πολύ χρόνο ή πόρους κατά την εκκίνηση, οπότε πρέπει πραγματικά να συντονίσετε τα σημαντικότερα και να ξεκινήσετε αμέσως.
Επιλέξτε την ομάδα σας και συμπληρώστε την με άτομα που διαθέτουν δεξιότητες που σας λείπουν. Η ομάδα σας ενδέχεται να αλλάξει πρόσωπα με την πάροδο του χρόνου. Αυτή είναι μια φυσική εξέλιξη. Εδώ μπορεί να σας βοηθήσει το πρόγραμμα Starter.
Μπορούμε να ενσωματώσουμε την ομάδα σας με τ' άτομα που χρειάζεστε για να σας δείξουν ένα ένα τα βήματα που απαιτούνται.
Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech
Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
.
.
Οι 3 Ορίζοντες Ανάπτυξης
@BusinessConsulting
Στο insTech πιστεύουμε στην άμεση μετάβαση του insurance consultan από την παρούσα κατάσταση, στην νέα κανονικότητα. Το 1ο βήμα που πρέπει να κάνετε είναι να γεφυρώσετε αυτό το γνωσιακό κενό. Η εφαρμογή μεθόδων όπως οι Τρεις Ορίζοντες Ανάπτυξης του McKinsey έχουν σαν στόχο να σας βοηθήσουν στην υλοποίηση του.
Αυτό επιτυγχάνεται με τη δημιουργία σκαλοπατιών ανάμεσα στην επιτυχή λειτουργία της επιχείρησής σας σήμερα και την καλλιέργεια της για το μέλλον και την πορεία προς το industry 4.0.
Εσείς τι τύπος επιχειρηματία είστε;
@BusinessConsulting
Οι επιχειρηματίες μετατρέπουν τολμηρές ιδέες σε πραγματικότητα. Δημιουργούν θέσεις εργασίας και συμβάλλουν στην οικονομία, αλλά υπάρχουν διαφορετικοί τύποι επιχειρηματιών και κάθε τύπος τείνει να επιλέγει το δικό του μονοπάτι με βάση την προσωπικότητα, τις ικανότητες και το περιβάλλον του.
Καθένας από αυτούς τους διαφορετικούς τύπους επιχειρηματιών έχει τους δικούς του κανόνες επιτυχίας στην επιχείρηση, αλλά οι περισσότεροι επιχειρηματίες αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα όσον αφορά τα οικονομικά, το μάρκετινγκ, τους ανθρώπους και ακόμη και τη διαχείριση του εαυτού τους. Εξαιτίας αυτού, δημιουργήσαμε την κοινότητα insTech Entrepreneurship ecosystem για να σας καθοδηγήσουμε και να σας μεταφέρουμε τη γνώση, την υποστήριξη και τα εργαλεία που χρειάζεστε για να ευδοκιμήσετε.
Γιατί θέλετε να ξεκινήσετε μία νέα επιχείρηση;
@BusinessConsulting
Υπάρχουν τρεις διαφορετικοί λόγοι για τους οποίους πιθανόν να θέλετε να ξεκινήσετε μια νέα επιχείρηση και να συμβαδίζει με τον 3ο ορίζοντα ανάπτυξης σας .
Συνεχίστε να διαβάζετε Άρθρα μας!
Αποκτήστε την ψηφιακή σας επιχείρηση insurTech
Η Επιχείρηση των ονείρων σας
@insTech
Υπάρχουν τρεις διαφορετικοί λόγοι για τους οποίους πιθανόν να θέλετε να ξεκινήσετε μια νέα επιχείρηση και να συμβαδίζει με τον 3ο ορίζοντα ανάπτυξης σας .
Εντοπίζοντας μια ανάγκη του πελάτη
@BusinessConsulting
- εάν έχετε μια ιδέα, σκεφτήκατε έναν τρόπο να βελτιώσετε κάτι ή να έχετε θετικό αντίκτυπο στις αγορές.
Μερικοί λένε ότι ένας επιχειρηματίας πρέπει να εντοπίσει μία ανάγκη στον πελάτη, ένα πρόβλημα που ο πελάτης θα πληρώσει για να διορθώσει. Αλλά δεν είναι απολύτως απαραίτητο να ξεκινήσετε με αυτόν τον τρόπο.
Επιχειρηματικότητα χρηστών
@BusinessConsulting
- εάν έχετε μια τεχνολογική ανακάλυψη. ένα νέο εργαλείο που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο ζουν ή εργάζονται οι άνθρωποι.
Μερικές φορές οι άνθρωποι επινοούν πράγματα τα οποία θα τους βοηθήσουν σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν.
Αυτό ονομάζεται «επιχειρηματικότητα χρηστών» και σχεδόν οι μισές Startups που βασίζονται στην καινοτομία και επιβιώνουν μέχρι το διάστημα των πρώτων πέντε ετών, ιδρύονται από επιχειρηματίες οι οποίοι είναι χρήστες.
Επιχειρηματίας από πάθος
@BusinessConsulting
- εάν έχετε πάθος. θέλετε να γίνετε ένας επιτυχιμένος επιχειρηματίας, ακόμα κι αν δεν ξέρετε ποιο ακριβώς θα είναι το προϊόν σας.
Ένας άλλος δρόμος είναι ν' ακολουθήσετε τ' ενδιαφέροντα και τον ενθουσιασμό σας και στην πορεία θα ανακαλύψετε κάτι που θέλει ή έχει ανάγκη ο πελάτης.
Εάν επιλέξετε αυτή την διαδρομή, θα πρέπει να γνωρίζετε τι είναι αυτό που μπορείτε να κάνετε πιο καλά και τι θα σας άρεσε να κάνετε για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Starter
Ελάτε να συνεργαστούμε για να αναπτύξουμε νέα ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα για την εταιρεία σας.
Το instech βοηθά επαγγελματίες, ηγέτες ΜμΕ και Startupers να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις επιχειρηματικές ευκαιρίες στην ΕΕ.
Είναι ένα οικοσύστημα Κοινωνικού Σκοπού, για όλες τις επιχειρηματικές ανάγκες των ΜμΕ.
Παρέχει άφθονη γνώση & υποστήριξη σχετικά με την πρόσβαση σε πληροφορίες της αγοράς, την υπέρβαση νομικών εμποδίων, πρόσβαση σε χρηματοδότηση και εντοπισμό επιχειρηματικών συνεργατών.
Χρησιμοποιήστε την εξειδίκευση για να διαφοροποιήσετε την επιχείρησή σας
Σήμερα θα πρέπει ν' εξετάσετε πώς να χρησιμοποιήσετε την Εξειδίκευση για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Εάν το καταλάβετε σωστά, η εξειδίκευση μπορεί να είναι μια συντόμευση για την ταχεία ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Εάν το κάνετε λάθος, μπορεί να σας οδηγήσει σε ένα απαίσιο αδιέξοδο που θα περιορίσει πραγματικά την επιχείρησή σας.
Να θυμάστε ότι η εξειδίκευση, από μόνη της, δεν είναι απαραίτητα πολύτιμη. Πρέπει να διαφοροποιηθείτε με τρόπο που προσθέτει αξία στους πελάτες σας και όχι μόνο για χάρη της διαφοράς.
Ελάτε στην κοινότητα μας!
Ξεκινήστε τον επιχειρηματικό & ψηφιακό σας μετασχηματισμό
Ένα πράγμα που μια ασφαλιστική επιχείρηση θα πρέπει να προσέξει είναι ότι η διαφοροποίηση στα χαρτιά είναι εύκολη. Είναι εύκολο να γράψετε στον ιστότοπό σας ότι είστε εξαιρετικός στον Τομέα A, υπέροχος στο B και φανταστικός στο Γ.
Αλλά την εξειδίκευση ένός insurance consultant θα την κρίνουν οι πελάτες του, όχι μόνο από αυτά που λέει και αναρτά στον ιστότοπό του, αλλά πώς ενεργεί μαζί τους και πως βαθμολογούν την υπηρεσία που λαμβάνουν. Οι εμπειρίες τους από τη συνεργασία ή οι εμπειρίες τους από την αλληλεπίδραση μαζί σας πριν σας προσλάβουν. Η εξειδίκευση είναι κάτι περισσότερο από το να αποφασίζεις για το πώς να διαφοροποιηθείς. Έχει να κάνει με το πώς την αντιλαμβάνονται οι πελάτες τους.
Οι διαφορετικοί τύποι εξειδίκευσης
@BusinessConsulting
Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις μπορούν ν' ακολουθήσουν δύο διαφορετικούς τύπους εξειδίκευσης.
Κάθετη εξειδίκευση.
Εστιάζοντας σε έναν συγκεκριμένο τύπο πελάτη. Πελάτες από μια συγκεκριμένη βιομηχανία (επαγγελματίες, οικογενειάρχες, επιχειρήσεις, επενδυτές κλπ) ή μ' εξειδικευμένη θέση (Διοικητικά συμβούλια κλπ). Αφού εδραιωθείτε στον 1ο τύπο πελάτη μπορείτε να επεκτείνετε την εμβέλεια σας (μία κάθε φορά). Αυτή είναι η κάθετη εξειδίκευση.
Οριζόντια διαφοροποίηση
Είναι η εστίαση σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα ή λύση που αφορά όλους τους διαφορετικούς τύπους βιομηχανιών και τομέων. Μπορείτε να εστιάσετε, για παράδειγμα, στην διαχείριση του κινδύνου, τις κυβερνοεπιθέσεις, το Financial planning κλπ. Όλα αυτά ισχύουν για κάθε τύπο επιχείρησης, για ένα πολύ συγκεκριμένο πρόβλημα ή λύση.
Φυσικά, θα μπορούσατε να συνδυάσετε και τα δύο. Εγκυμονεί όμως τον κίνδυνο να περιορίσετε πολύ το υποψήφιο πελατολόγιο σας.
Θα θέλαμε το Σχόλιο σας.
Ελπίζω να απολαύσατε την ανάγνωση αυτού του Άρθρου
Ο σχολιασμός αυτού και άλλων πρόσφατων είναι η αμοιβή,
για να συνεχίσουμε τις προσπάθειες μας
Σχετικά με τους συγγραφείς
Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)
- Business Coach, Digital Marketeer, Author
- Insurance Risk Management Analyst, CyRM
- Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
- Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos