18/04/2021
Originally foto by Bill Aulet / Managing Director; Professor of the Practice, MIT Sloan School of Management
Για να πωλήσετε επιτυχώς το προϊόν στον πελάτη, πρέπει να καταλάβετε ποιος λαμβάνει την απόφαση αγοράς και ποιος επηρεάζει την απόφαση.
Οι βασικές ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν σε αυτήν τη φάση είναι:
- Ποια είναι τα διάφορα στάδια που περνάει ο πελάτης προτού αποφασίσει να αγοράσει το προϊόν σας; Παράδειγμα— Ευαισθητοποίηση, ενδιαφέρον, επιθυμία και δράση.
- Ποιοι είναι οι βασικοί παίκτες που συμμετέχουν σε κάθε φάση;
- Πώς μπορούν να προσεγγιστούν και να επηρεαστούν;
- Πόσος χρόνος χρειάζεται για να περάσει ο πελάτης σε κάθε φάση;
- Τι κοστίζει η απόκτηση του πελάτη;
- Ποια είναι τα κρυμμένα εμπόδια που περιορίζουν την ικανότητά σας να πουλάτε το προϊόν και να πληρώνεστε;
Αυτή η φάση περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που αναλαμβάνετε στο Go-to-market (GTM).
Για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα αυτής της φάσης, μείνετε επικεντρωμένοι στην αγορά beachhead και μην αποσπαστείτε από προοπτικές εκτός της αγοράς-στόχου. Αυτό θα βελτιώσει από στόμα σε στόμα, την ποιότητα των δυνητικών πελατών και τα ποσοστά μετατροπής.
Δείτε την Ενότητα 4η. Πώς κερδίζετε χρήματα από το προϊόν σας;
Originally foto & published by Bill Aulet / Managing Director; Professor of the Practice, MIT Sloan School of Management