Originally foto by Bill Aulet / Managing Director; Professor of the Practice, MIT Sloan School of Management
Δημιουργήστε μια πλήρη περίπτωση χρήσης κύκλου ζωής για τον πελάτη, περιγράφοντας πώς το προϊόν ταιριάζει στη ζωή του πελάτη. Σημαντικές ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν κατά τη δημιουργία μιας πλήρους υπόθεσης χρήσης του κύκλου ζωής είναι:
- Πώς θα καθορίσει ο πελάτης την ανάγκη για το προϊόν σας;
- Πώς θα μάθει ο πελάτης για το προϊόν σας;
- Πώς θα αποκτήσει το προϊόν σας;
- Πώς θα χρησιμοποιήσει το προϊόν, θα αντιληφθεί την αξία και θα λάβει υποστήριξη;
- Πώς θα πληρώσει για το προϊόν;
- Πώς θα διαδώσει την ευαισθητοποίηση για το προϊόν;
- Ποια είναι τα εμπόδια για υιοθεσία;
Στη συνέχεια, δημιουργήστε μια οπτική προδιαγραφή υψηλού επιπέδου για το προϊόν σας. Αυτό βοηθά στην επίτευξη συναίνεσης σχετικά με το προϊόν και στην άρση τυχόν παρανοήσεων. Δεν είναι καθόλου τελικό, λειτουργεί ως βάση για την οποία η ομάδα μπορεί να επαναλάβει και να τελειοποιήσει. Δημιουργήστε μια περίληψη / ενημερωτικό φυλλάδιο αναφέροντας τις δυνατότητες του προϊόντος και τα οφέλη τους.
Ποσοτικοποιήστε την αξία που λαμβάνουν οι πελάτες από το προϊόν σας. Η αξία γενικά εμπίπτει σε καλύτερες, φθηνότερες, ταχύτερες κατηγορίες Μπορεί να προσδιοριστεί ποσοτικά συγκρίνοντας τις καταστάσεις όπως και είναι.
Βεβαιωθείτε ότι η πρόταση αξίας του προϊόντος είναι σύμφωνη με τις κορυφαίες προτεραιότητες αγοράς των πελατών.
Σε αυτό το σημείο, πρέπει να συνδεθείτε με τους κορυφαίους 10 πελάτες στην αγορά beachhead σας και να επικυρώσετε τις παραδοχές που έχετε κάνει, είτε πρόκειται για προτεραιότητες αγοράς, ανάγκες, προτάσεις αξίας κ.λπ.,
Αναλύστε και μάθετε πώς θα μπορούσατε να παραδώσετε το προϊόν / υπηρεσία καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο . Αυτό μπορεί να είναι κόστος, εξυπηρέτηση πελατών, πλατφόρμα, εμπειρία χρήστη, στρατηγική πωλήσεων κ.λπ., Αυτό είναι κάτι για το οποίο μπορείτε να επενδύσετε για να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές. Αυτό είναι το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα, ο πυρήνας σας και δεν μπορεί να αναπαραχθεί εύκολα. Αυτό είναι το καλύτερο στοίχημά σας ενάντια στον ανταγωνισμό. Ωστόσο, αυτός δεν είναι ο λόγος που οι πελάτες σας αγοράζουν από εσάς, σας βοηθά να δημιουργήσετε μια καλύτερη ανταγωνιστική θέση.
Το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα είναι ο τρόπος με τον οποίο οι πελάτες αντιλαμβάνονται το προϊόν σας στο μυαλό τους μέσα από τον ανταγωνισμό. Σε ένα γράφημα τοποθέτησης, θα δείξετε πόσο καλά ικανοποιείτε τις κορυφαίες προτεραιότητες αναγκών των πελατών σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Οι άξονες για το ανταγωνιστικό διάγραμμα θέσης πρέπει να είναι οι κορυφαίες προτεραιότητες αγοράς των πελατών.
Originally foto & published by Bill Aulet / Managing Director; Professor of the Practice, MIT Sloan School of Management