Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Όλοι θέλουμε το μήνυμά μας να είναι αυτό που ξεχωρίζει, αυτό που εμπλέκεται και, πάνω από όλα, αυτό που προκαλεί θετική απάντηση. Αλλά τι είναι ένα επιτυχημένο μήνυμα;

 

 

  • Είναι γραμμένο σε γλαφυρή γλώσσα;

 

  • Είναι αυτό που προσελκύει τις αισθήσεις του αναγνώστη;

 

Σήμερα βομβαρδίζουμε το διαδίκτυο και τα social με δεκάδες μηνύματα. Μερικά από αυτά τα μηνύματα έχουν σημασία, άλλα είναι ασήμαντα και άλλα οδηγούν σε Call to Action ( CTA ).

Στο LinkedIn, ένα επιτυχημένο μήνυμα θα οριστεί ως ένα μήνυμα που ανοίγει, διαβάζεται από την αρχή έως το τέλος και στη συνέχεια θα ενεργήσει σύμφωνα με το CTA.

Μετά από εκτεταμένη έρευνα και δοκιμαστικούς ελέγχους στη δική μας εταιρεία και πελάτες, βρήκαμε τα βασικά στοιχεία για την απόδοση της επένδυσης με τα μηνύματα μας (χωρίς διαφημίσεις επί πληρωμή).

 

 

Δείτε τις προτάσεις μας στο πώς να στέλνετε μηνύματα με επιτυχία στα άτομα στο LinkedIn:

Κατανοήστε ότι υπάρχουν διάφοροι τύποι επιλογών ανταλλαγής μηνυμάτων στο LinkedIn.

Όσον αφορά την αποστολή μηνυμάτων σε άτομα στο LinkedIn, κάποιες από τις επιλογές σας είναι:

Ξεκινώντας θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει

 

επιλέγετε τον τρόπο επικοινωνίας

  • InMail:Στείλτε προσωπικά μηνύματα σε άτομα που βρίσκονται στο LinkedIn αλλά δεν είναι οι συνδέσεις σας - επιλογή διαθέσιμη με λογαριασμούς premium επί πληρωμή
  • Άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων:Προσεγγίστε τις συνδέσεις σας σε πραγματικό χρόνο, στέλνοντας απευθείας μηνύματα.
  • Ομαδικά μηνύματα:Στείλτε απεριόριστα ιδιωτικά μηνύματα σε οποιονδήποτε σε μια ομάδα στην οποία είστε μέλος για περισσότερες από πέντε ημέρες. (Εναλλακτικά, στείλτε ένα μήνυμα σε μια ομάδα επαφών.)

 

Πώς επηρεάζει ο τύπος των μηνυμάτων αυτό που λέτε; Αρκετοί παραλήπτες θα διαβάσουν ένα μήνυμα που στάλθηκε σε μια ομάδα. Επομένως, το μήνυμά σας πρέπει να είναι γενικό αλλά σχετικό με καθέναν από τους παραλήπτες. Αντίθετα, αποφύγετε την αποστολή προσωπικών μηνυμάτων μέσω ομαδικών μηνυμάτων.

Εάν στέλνετε ένα άμεσο μήνυμα σε κάποιον με τον οποίο είστε στενά συνδεδεμένοι, κάντε το μήνυμά σας πιο προσωπικό και αναφέρετε τουλάχιστον την εταιρεία του με το όνομα ή μια πρόσφατη ανάρτηση που έχουν εκδώσει.

Όταν στέλνετε μηνύματα σε άτομα με τα οποία δεν είστε συνδεδεμένοι, πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να είστε εξαιρετικά επαγγελματικοί. Ίσως χρειαστεί επίσης να εισαγάγετε τον εαυτό σας και να δηλώσετε με σαφήνεια γιατί επικοινωνείτε μαζί τους.

 

 

 

Με τα μηνύματα InMail, τραβήξτε την προσοχή του παραλήπτη σας με μια φανταστική γραμμή θέματος.

Οι παραλήπτες σας είναι πολυάσχολοι άνθρωποι που δεν έχουν χρόνο να ανοίξουν ένα μήνυμα, εκτός εάν υπάρχει κάτι για αυτούς. Μπορεί να εξετάσουν το ενδεχόμενο να ανοίξουν ένα μήνυμα εάν το θέμα σας επικαλεσθεί αναγνώριση ή ενδιαφέρον από αυτά.

Εδώ είναι μερικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό:

  • Εάν γνωρίζετε τον παραλήπτη σας προσωπικά, υπενθυμίστε του κάτι από τις τελευταίες συναντήσεις σας .
  • Έχετε κοινή σύνδεση; Αναφέρετέ το στη γραμμή θέματος και διατηρήστε το θέμα σε έξι λέξεις ή λιγότερο.
  • Αναφέρετε τυχόν κοινά ενδιαφέροντα που μπορεί να έχετε.
  • Διατηρήστε τα μηνύματά σας επαγγελματικά, σύντομα και στο επίκεντρο.

 

Είναι άλλο πράγμα να κάνετε τους παραλήπτες σας να ανοίξουν τα μηνύματά σας, αλλά είναι άλλο να τους ζητήσετε να διαβάσουν ολόκληρο το μήνυμά σας. Οι άνθρωποι έχουν ένα μικρό χρονικό διάστημα προσοχής που φαίνεται να μειώνεται  (περίπου οκτώ δευτερόλεπτα από σήμερα). Κρατήστε το μήνυμά σας σύντομο.

Χρησιμοποιήστε ψυχολογικά κόλπα για να τους ανοίξετε τα μηνύματά σας.

 

 

 

Ακολουθούν ορισμένες αποτελεσματικές στρατηγικές για να προσελκύσετε τους παραλήπτες σας να διαβάσουν τα μηνύματά σας:

  • Κρατήστε λίγες ζωτικές πληροφορίες που χρειάζονται - πληροφορίες που παρέχετε στο μήνυμά σας αλλά όχι στη γραμμή θέματος. Αυτό μπορεί να προκαλέσει περιέργεια

 

  • Χρησιμοποιήστε λέξεις ενεργοποίησης, όπως "αποφυγή". Αυτό μπορεί να σας φαίνεται αρνητικό, αλλά αυτή η λέξη είναι απίστευτα ισχυρή όταν τη χρησιμοποιείτε με τρόπο που σας δίνει πλεονέκτημα - λέτε στις προοπτικές σας για πράγματα που δεν θέλουν να δουν να συμβαίνουν στην εταιρεία τους.

Χρησιμοποιήστε λέξεις όπως υποστήριξη, όφελος, κέρδος και ανάπτυξη. Όλοι οι επαγγελματίες μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν γιατί ποιος δεν θέλει να εξοικονομήσει χρόνο, χρήματα και να αυξήσει την παραγωγικότητα;

Για παράδειγμα, "Εξοικονομήστε ώρες και έξοδα πρόσληψης διαχειριστή μάρκετινγκ με εξωτερική ανάθεση σε επαγγελματική εταιρεία μάρκετινγκ LinkedIn"

Μιλήστε τους ανθρώπινα . Φανταστείτε ότι τα Leads αας στέκονταν μπροστά σας, και τους μιλούσατε απευθείας και τους λέτε για το πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε. Όλοι εκτιμούν την προσφορά βοήθειας, ειδικά αν στοχεύουν στη διόρθωση των σημείων πόνου τους.

Προσθέστε ένα smidgeon κολακευτικό στα μηνύματά σας.

 

 

 

Τελειώστε με μια παρότρυνση για δράση (CTA) για να λάβετε την καλύτερη απόκριση.

Οι άνθρωποι χρειάζονται κατεύθυνση - και όταν τους δίνετε με μια σαφή παρότρυνση για δράση, είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν στο αίτημά σας.

Θέλετε να σας συστήσουν τις συνδέσεις τους; Θα θέλατε να κάνουν μια έρευνα; Θέλετε να παραπέμψουν την επιχείρησή σας στις επαφές τους; Όποιος και αν είναι ο λόγος σας, δηλώστε τον ξεκάθαρα, ώστε να ξέρουν τι περιμένετε από αυτούς και τι πρέπει να κάνουν.

Επικοινωνήστε με ένα πρόγραμμα παρακολούθησης.

Μην περιμένετε οι παραλήπτες των μηνυμάτων σας να επικοινωνήσουν μαζί σας αμέσως. Εάν δεν λάβετε νέα από τους παραλήπτες σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους με ένα μήνυμα παρακολούθησης. Η ευγένεια απαιτεί να περιμένετε πέντε μέρες πριν τα στείλετε ξανά.

Το LinkedIn είναι μια ισχυρή επαγγελματική πλατφόρμα που μπορεί να λειτουργήσει εξαιρετικά καλά για εσάς και την επιχείρησή σας εάν το χρησιμοποιείτε στρατηγικά. Το κλειδί για μια αποτελεσματική καμπάνια προσέγγισης του LinkedIn είναι να δείξετε την αξία σας και τη μοναδική πρόταση πώλησης με όσο το δυνατόν λιγότερες λέξεις.

 

 

Δοκιμάστε ξανά και ξανά, αλλά πάνω απ' όλα, στείλτε πάντα μια απάντηση!

 

 

Sign up for e-mails on new, insTech

Θα σας στείλουμε email όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

Insurance Risk Management Analyst, CyRM
Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos


view in Linkedin

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.