
Ο Walt Disney είπε κάποτε, «Ό, τι κι αν κάνετε, κάντε το καλά. Κάντε το τόσο καλά που όταν οι πελάτες, σας βλέπουν να το κάνετε, θα θέλουν να επιστρέψουν και να σας δουν να το κάνετε ξανά και θα θέλουν να φέρουν και άλλους για να τους δείξουν πόσο καλά κάνετε αυτό που κάνετε. "
Αυτό το απόσπασμα είναι ο ορισμός της Walt Disney για την "εμπειρία του πελάτη" (CX). Με άλλα λόγια, το CX είναι το άθροισμα όλων των εμπειριών που έχει ένας πελάτης με ένα εμπορικό σήμα για τη σχέση του και σε όλα τα "σημεία επαφής" Ενώ η προσφορά καλής αξίας ή ενός εξαιρετικού προϊόντος θα παραμείνουν σαν απαραίτητα συστατικά για την επιτυχία των Brand στο μέλλον, στο insTech πιστεύουμε ότι η συνεχής παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας πελατών είναι η μεγαλύτερη επιχειρηματική ευκαιρία και ο κύριος διαφοροποιητής από τον ανταγωνισμό.

Τί δείχνουν οι έρευνες
- Το 86% των πελατών σας είναι ήδη πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μια υπέροχη εμπειρία - προσφέροντας υψηλές δυνατότητες πώλησης για κάθε insurance Agent & Broker.
- Τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι οι εταιρείες του κλάδου που δημιουργούν μια εξαιρετική εμπειρία πελατών μπορούν να υπερβούν το μικτό περιθώριο κέρδους των ανταγωνιστών τους κατά περισσότερο από 26%.
- Οι συναισθηματικά αφοσιωμένοι πελάτες είναι συνήθως τρεις φορές πιο πιθανό να προτείνουν ένα προϊόν και να το αγοράσουν ξανά οι ίδιοι.
Οι πελάτες που είναι συναισθηματικά συνδεδεμένοι με την επωνυμία αποφέρουν διάφορα οφέλη, από την αυξημένη αφοσίωση έως την αύξηση των δυνατοτήτων cross-selling και up-selling και συνεπώς πρόσθετα έσοδα ανά πελάτη. Αυτά τα γεγονότα δείχνουν ότι υπάρχουν ουσιαστικά σημαντικοί λόγοι για τους οποίους οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις δεν πρέπει να αποτύχουν να επανεξετάσουν τις προσεγγίσεις στην εμπειρία του πελάτη (CX).

Μια εξαιρετική εμπειρία πελατών ξεκινάει από τους δικούς σας ανθρώπους
Έχουμε βιώσει ότι ο καλύτερος τρόπος για τις εταιρείες να δημιουργήσουν συναισθηματικές συνδέσεις με τους πελάτες τους είναι να διασφαλίσουν ότι κάθε αλληλεπίδραση τους ευχαριστεί.
Για να το κάνετε αυτό, δεν απαιτούνται πολλά χρήματα, αλλά αλλαγή νοοτροπίας και ακολουθώντας ένα - ένα τα βήματα, θα δείτε το μικτό περιθώριο κέρδους σας ν' αυξάνετε:
Πρίν προχωρήσετε στην στρατηγική για την εμπειρία του πελάτη η επιχείρηση σας θα πρέπει:
- Να κάνετε επαναπροσδιορισμό του οράματος και να αποκτήσετε την εξειδίκευση της στην αγορά, για την οποία οι πελάτες θα έχουν την μέγιστη εμπειρία από εσάς.
- Ότι αποφασίσετε να κάνετε και με όποιον τρόπο επιλέξετε να το κάνετε, αυτό θα πρέπει να γίνει με πειθαρχημένη επιχειρηματικότητα και συνέπεια
Βήμα 1ο: .καθορισμός και δημιουργία του Buyer Persona
Βήμα 2ο: Για την καλύτερη εμπειρία του πελάτη απαιτούνται εξειδικευμένα άτομα στις πρώτες γραμμές και κίνητρα για παραγωγικότητα
Βήμα 3ο: αγορά εξειδικευμένου λογισμικού Πλατφόρμα e-Commerce, κατασκευή σελίδων Linkedin & Facebook
Βήμα 4ο: προγράμματα επικοινωνίας & αποθήκευσης στο cloud, CRM, newsletter και landingpages,
Βήμα 5ο: Δημιουργία περιεχομένου στο site και στα κοινωνικά δίκτυα
Βήμα 4ο: Δημιουργία σελίδας με φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο insTech
Για να λάβετε τους Δωρεάν πόρους θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά Μέλη του insTech και θα τα λαμβάνετε στο e-mail σας.

"Δημιουργήσαμε το επιχειρηματικό οικοσύστημα insTech για να συνεργαστούμε με τους κατάλληλους ανθρώπους και να εξασφαλίσουμε ότι κανένας νέος επιχειρηματίας δεν θα αισθάνεται μόνος του ή θ' αγωνίζεται χωρίς τους κατάλληλους πόρους.
Δείτε την συνέχεια του άρθρου "η μαγική εμπειρία του πελάτη στην πράξη"
Παρέχουμε άφθονη ΔΩΡΕΑΝ γνώση, για Επαναπροσδιορισμό του Οράματος, της Στρατηγικής, της Οργάνωσης και του Marketing για τον επιχειρηματικό & τον ψηφιακού μετασχηματισμό, ΜμΕ και Startups."
Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech
Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
Σχετικά με τους συγγραφείς
Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)
- Business Coach, Digital Marketeer, Author
- Insurance Risk Management Analyst, CyRM
- Co-Founder entreprenaurship ecosystem insTech,
- Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos