Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Ο Walt Disney είπε κάποτε, «Ό, τι κι αν κάνετε, κάντε το καλά. Κάντε το τόσο καλά που όταν οι πελάτες, σας βλέπουν να το κάνετε, θα θέλουν να επιστρέψουν και να σας δουν να το κάνετε ξανά και θα θέλουν να φέρουν και άλλους για να τους δείξουν πόσο καλά κάνετε αυτό που κάνετε. "

 

Αυτό το απόσπασμα είναι ο ορισμός της Walt Disney για την "εμπειρία του πελάτη" (CX). Με άλλα λόγια, το CX είναι το άθροισμα όλων των εμπειριών που έχει ένας πελάτης με ένα εμπορικό σήμα για τη σχέση του και σε όλα τα "σημεία επαφής" Ενώ η προσφορά καλής αξίας ή ενός εξαιρετικού προϊόντος θα παραμείνουν σαν απαραίτητα συστατικά για την επιτυχία των Brand στο μέλλον, στο insTech πιστεύουμε ότι η συνεχής παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας πελατών είναι η μεγαλύτερη επιχειρηματική ευκαιρία και ο κύριος διαφοροποιητής από τον ανταγωνισμό.

 

 

 

 

  • Οι συναισθηματικά αφοσιωμένοι πελάτες είναι συνήθως τρεις φορές πιο πιθανό να προτείνουν ένα προϊόν και να το αγοράσουν ξανά οι ίδιοι.

 

Οι πελάτες που είναι συναισθηματικά συνδεδεμένοι με την επωνυμία αποφέρουν διάφορα οφέλη, από την αυξημένη αφοσίωση έως την αύξηση των δυνατοτήτων cross-selling και up-selling και συνεπώς πρόσθετα έσοδα ανά πελάτη. Αυτά τα γεγονότα δείχνουν ότι υπάρχουν ουσιαστικά σημαντικοί λόγοι για τους οποίους οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις δεν πρέπει να αποτύχουν να επανεξετάσουν τις προσεγγίσεις στην εμπειρία του πελάτη (CX).

 

 

MEETING-0011

Μια εξαιρετική εμπειρία πελατών ξεκινάει από τους δικούς σας ανθρώπους

 

Έχουμε βιώσει ότι ο καλύτερος τρόπος για τις εταιρείες να δημιουργήσουν συναισθηματικές συνδέσεις με τους πελάτες τους είναι να διασφαλίσουν ότι κάθε αλληλεπίδραση τους ευχαριστεί.

 

Για να το κάνετε αυτό, δεν απαιτούνται πολλά χρήματα, αλλά αλλαγή νοοτροπίας και ακολουθώντας ένα - ένα τα βήματα, θα δείτε το μικτό περιθώριο κέρδους σας ν' αυξάνετε:

 

Πρίν προχωρήσετε στην στρατηγική για την εμπειρία του πελάτη η επιχείρηση σας θα πρέπει:

  • Να κάνετε επαναπροσδιορισμό του οράματος  και να αποκτήσετε την εξειδίκευση της στην αγορά, για την οποία  οι πελάτες θα έχουν την μέγιστη εμπειρία από εσάς.

 

 

Βήμα 1ο:  .καθορισμός και δημιουργία του Buyer Persona

Βήμα 2ο:  Για την καλύτερη εμπειρία του πελάτη απαιτούνται εξειδικευμένα άτομα στις πρώτες γραμμές και κίνητρα για παραγωγικότητα

Βήμα 3ο:  αγορά εξειδικευμένου λογισμικού Πλατφόρμα e-Commerce, κατασκευή σελίδων Linkedin & Facebook

Βήμα 4ο:  προγράμματα επικοινωνίας & αποθήκευσης στο cloud,   CRM,   newsletter και landingpages,

Βήμα 5ο:  Δημιουργία περιεχομένου στο site και στα κοινωνικά δίκτυα

Βήμα 4ο:  Δημιουργία σελίδας με φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο insTech

 

Για να λάβετε τους Δωρεάν πόρους θα χρειαστεί να εγγραφείτε ως απλά Μέλη του insTech και θα τα λαμβάνετε στο e-mail σας.

 

 

"Δημιουργήσαμε το επιχειρηματικό οικοσύστημα insTech για να συνεργαστούμε με τους κατάλληλους ανθρώπους και να εξασφαλίσουμε ότι κανένας νέος επιχειρηματίας δεν θα αισθάνεται μόνος του ή θ' αγωνίζεται χωρίς τους κατάλληλους πόρους.

 

Δείτε την συνέχεια του άρθρου "η μαγική εμπειρία του πελάτη στην πράξη"

Παρέχουμε άφθονη ΔΩΡΕΑΝ γνώση, για Επαναπροσδιορισμό του Οράματος, της Στρατηγικής, της Οργάνωσης και του Marketing για τον επιχειρηματικό & τον ψηφιακού μετασχηματισμό, ΜμΕ και Startups."

 

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entreprenaurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *