Γιατί θα πρέπει να γνωρίζετε ψηφιακές στρατηγικές για επιχειρήσεις Νέας Γενιάς;
Το πρότυπο μάρκετινγκ έχει αλλάξει με την άνοδο των ψηφιακών τεχνολογιών. Οι εταιρείες σήμερα αντιμετωπίζουν έναν συνεχή πολλαπλασιασμό των καναλιών κοινωνικών μέσων, την αυξανόμενη δύναμη των συνδεδεμένων πελατών και μια έκρηξη νέων ψηφιακών εργαλείων. Για να πετύχουν, οι ηγέτες πρέπει να είναι σε θέση να σχεδιάσουν, να εφαρμόσουν και να μετρήσουν τον αντίκτυπο των ψηφιακών στρατηγικών που ταιριάζουν στους σημερινούς πελάτες και ενσωματώνονται στους παραδοσιακούς στόχους μάρκετινγκ και επιχείρησής τους.
Εγγραφείτε στο πρόγραμμα
Ενότητα 1:
Από το μαζικό μάρκετινγκ στα δίκτυα πελατών - ( From Mass Marketing To Customer Networks )
Αποκτήστε μια κατανόηση των αλληλεπιδράσεων πελατών χρησιμοποιώντας τις έννοιες της υπεράσπισης των πελατών και τη δυναμική της σχέσης μεταξύ των κλασικών εμπόρων και των πελατών στην ψηφιακή εποχή.
Ενότητα 2:
Ο συνδυασμός ψηφιακών διαφημίσεων: Βασικά κανάλια και αρχές ( Key Channels And Principles )
Μάθετε πώς να ολοκληρώσετε μια προσομοίωση αγοράς αναζήτησης χρησιμοποιώντας τα διαθέσιμα κανάλια στο ψηφιακό μάρκετινγκ για να εφαρμόσετε αποτελεσματικά τις αρχές στόχευσης, εξατομίκευσης και βελτιστοποίησης για να δημιουργήσετε τη δική σας καμπάνια ψηφιακού μάρκετινγκ.
Ενότητα 3:
Πέντε βασικές συμπεριφορές πελατών στον ψηφιακό κόσμο - ( Five Core Behaviors Of Customers In The Digital World )
Εξερευνήστε τον αντίκτυπο των ψηφιακών τεχνολογιών στη συμπεριφορά και τη σημασία της διαδικασίας λήψης αποφάσεων και πώς επηρεάζει τα αποτελέσματα της καμπάνιας σας σε μια προσομοίωση.
Ενότητα 4:
Στρατηγική πρόσβασης - ( Access Strategy )
Αναλύστε πώς μια εταιρεία εφαρμόζει τη στρατηγική πρόσβασης και χρησιμοποιεί τις διάφορες προσεγγίσεις της, όπως υπηρεσίες κατ 'απαίτηση, υπηρεσίες βάσει τοποθεσίας, πορτοφόλια για κινητά και αφοσίωση για την παροχή ταχύτερων και ευκολότερων ψηφιακών υπηρεσιών στους πελάτες.
Ενότητα 5:
Στρατηγική δέσμευσης: Μάρκετινγκ περιεχομένου, Βοηθητικά προγράμματα, Μηνύματα και επωνυμίες ως εκδότες - ( Engage Strategy: Content Marketing, Utility, Messaging, and Brands as Publishers )
Ανακαλύψτε πώς μια εταιρεία εφαρμόζει τη στρατηγική δέσμευσης για τη δημιουργία πολύτιμου, ελκυστικού και ενδιαφέροντος περιεχομένου για πελάτες σε ψηφιακές μορφές όπως ιστολόγια, διαδικτυακά βίντεο, επώνυμα παιχνίδια και φωτογραφίες και γραφήματα.
Ενότητα 6:
Προσαρμογή στρατηγικής: Στόχευση, εξατομίκευση και μάρκετινγκ σε ένα τμήμα ενός - ( Customize Strategy: Targeting, Personalization and Marketing to a Segment of One )
Μάθετε πώς μπορείτε να εφαρμόσετε τη στρατηγική προσαρμογής για να κατανοήσετε τις συμπεριφορές των πελατών και να προσαρμόσετε εξατομικευμένες εμπειρίες για να καλύψετε τις ανάγκες τους.
Ενότητα 7:
Συνδέστε τη στρατηγική: Κοινωνικά μέσα, κοινότητες και τη δύναμη της συνομιλίας - ( Connect Strategy: Social Media, Communities and the Power of Conversation )
Χρησιμοποιήστε τη στρατηγική σύνδεσης για να χρησιμοποιήσετε ψηφιακά κανάλια για να βελτιώσετε τη σχέση τους με τους πελάτες και να βελτιώσετε την υποστήριξη πελατών, την ανάπτυξη προϊόντων και τις πωλήσεις.
Ενότητα 8:
Συνεργαστείτε στρατηγική - (Collaborate Strategy) : Crowdsourcing, Crowdfunding και Open Platforms
Κατανοήστε πώς μια εταιρεία εφαρμόζει διαφορετικές προσεγγίσεις της στρατηγικής συνεργασίας για μια αποτελεσματική ψηφιακή συνεργασία με τους πελάτες.
Ενότητα 9:
Μαθήματα από αποτυχίες επωνυμίας - (Lessons From Brand Failures)
Μάθετε περισσότερα για τους λόγους αποτυχίας της επωνυμίας, όπως εξαπάτηση, υπάλληλοι, από στόμα σε στόμα και προσεκτική συμμετοχή σε αυτήν την ενότητα.
Ενότητα 10:
Βέλτιστες πρακτικές για επωνυμίες σε κοινωνικά δίκτυα - (Best Practices for Brands on Social Networks)
Γίνετε συναφείς με τον καταναλωτή σας. Εξερευνήστε τον τρόπο χρήσης μεγάλων κοινωνικών δικτύων, επιλογών στόχευσης, επιρροών στο διαδίκτυο και αποφάσεων πελατών για την επιχείρησή σας.
Ενότητα 11:
Δημιουργία ψηφιακού υλικού - (Making Digital Matter) : Metrics, ROI και Agile Modeling
Προσδιορίστε τις μετρήσεις της επιτυχίας μιας καμπάνιας και τις προκλήσεις της μέτρησης της απόδοσης επένδυσης μάρκετινγκ στον οργανισμό σας.
Ενότητα 12:
Διαδικασία πέντε βημάτων σχεδιασμού και εκτέλεσης ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ - (Five-Step Process of Planning and Executing a Digital Marketing Strategy)
Αναγνωρίστε τον αντίκτυπο της λήψης αποφάσεών σας στο πλαίσιο της προσομοίωσης κοινωνικών μέσων και λάβετε έναν βήμα προς βήμα οδηγό για τη δομή ενός ψηφιακού σχεδίου μάρκετινγκ για τον οργανισμό σας.
Ενότητα 13:
Οργανωτικές προκλήσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ - (Organizational Challenges of Digital Marketing)
Προσδιορίστε τις προκλήσεις που περιβάλλουν ένα ψηφιακό σχέδιο μάρκετινγκ όπως - δεξιότητες και εκπαίδευση, ταχύτητα και ευελιξία μεταξύ άλλων.
Ενότητα 14:
Έξι Πρόσωπα του Μέλλοντος του Ψηφιακού Μάρκετινγκ - (Six Faces of the (Near) Future of Digital Marketing
Το ψηφιακό μάρκετινγκ εξελίσσεται συνεχώς. Εξερευνήστε το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ για τον οργανισμό σας με ειδικούς στον τομέα. ( 42 Digital Marketing Trends You Can’t Ignore in 2021 )