Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Μια κοινή πηγή σύγχυσης κατά την επισήμανση των γενεών είναι η ηλικία τους. 

Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές,
έχουμε κάνει τα άρθρα μας για τον μετασχηματισμό ελεύθερα περιορισμών για όλους τους αναγνώστες.
Για να λαμβάνετε όλο το περιεχόμενο του insTech στα εισερχόμενά σας,
εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο.

Τι διαχωρίζει την Generation Y από την X; Καλώς ορίσατε Gen Z και Gen A! Ποια είναι τα τμήματα της κάθε μιάς; Πόσο χρονών είναι κάθε γενιά; Είναι πραγματικά τόσο διαφορετικές;

Είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη σύγχυση σχετικά με τις γενεαλογικές ομάδες.

Εάν έχετε μπερδευτεί από αυτήν την "ονοματολογία των γενεών" δεν είστε μόνοι Το πραγματικό ξάφνιασμα έρχεται όταν συνειδητοποιείτε ότι οι Millennial (Gen Y ) καταναλωτές αντιπροσωπεύουν την παραγωγή με τις υψηλότερες δαπάνες το 2020 - με προβλεπόμενη τζίρο 1,4 τρισεκατομμυρίων δολαρίων .

Και παρόλο που ο σημερινός πλούτος τους έχει κτυπηθεί από δύο οικονομικές κρίσεις και μία πανδημία, οι Millennials (Gen Y) αναμένεται να κληρονομήσουν πάνω από 68 τρισεκατομμύρια δολάρια από τους Baby Boomer και τους πρώτους γονείς του Gen X μέχρι το έτος 2030, ορίζοντάς τους σαν την πιο πλούσια γενιά στην ιστορία των ΗΠΑ.

Η Gen Z δεν είναι πολύ πίσω, προβλέπεται να φτάσει τα 33 τρισεκατομμύρια δολάρια σε εισόδημα έως το 2030 ( περισσότερο από το ένα τέταρτο του παγκόσμιου εισοδήματος ) και μπαίνει  στην παραγωγική εργασία ακολουθώντας τους Millennials (Gen Y) από τον επόμενο χρόνο.

Και οι τελευταίοι αλλά σημαντικότεροι είναι αυτοί της Gen Alpha. Το όνομα το έδωσε ο κοινωνικός αναλυτής Mark McCrindle στα μικρότερα παιδιά του πλανήτη. Μέχρι το έτος 2025 θα υπάρχουν σχεδόν 2 δισεκατομμύρια μέλη της Gen Alpha σε ολόκληρο τον κόσμο.

Ανεξάρτητα από το πώς μεταφράζετε τα δεδομένα, οι νεότερες γενιές δεν ήταν ποτέ πιο κρίσιμες για το μέλλον του χρηματοπιστωτικού σας συστήματος.

Αν δεν καταλάβετε ποιοι είναι και τι θέλουν, δεν θα κερδίσετε ούτε ένα euro από τα χρήματά τους.

Οι άνθρωποι μεγαλώνουν.

Μια κοινή πηγή σύγχυσης κατά την επισήμανση των γενεών είναι η ηλικία τους. Οι γενεαλογικές ομάδες ορίζονται ανά έτος γέννησης και όχι με την τρέχουσα ηλικία τους. Ο λόγος είναι απλός. Οι γενιές γερνούν σε ομάδες. Εάν σκέφτεστε τους Millennials ως τα παιδιά των κολλεγίων (18 - 22), όχι μόνο είστε ξεπερασμένοι, αλλά σκέφτεστε ένα στάδιο της ζωής, όχι μια γενιά. Οι Millennials είναι πλέον έξω από το κολέγιο, το οποίο κυριαρχείται από την Gen Z. Αυτή νοιάζεται για πολύ διαφορετικά θέματα και είναι δεκτική σε ένα νέο σύνολο μηνυμάτων μάρκετινγκ. Ανεξάρτητα από την ηλικία σας, θα ανήκετε πάντα στη γενιά που γεννηθήκατε.

Αν και η Gen Zers μοιράζεται πολλές ιδιότητες με τους millennials, είναι λάθος να τις θεωρούμε απλώς ως μια νεότερη έκδοση. Η γενιά Ζ έχει τα δικά της μοναδικά χαρακτηριστικά. Πρώτον, σε αντίθεση με τους millennials, ο Gen Zers μπαίνει στην ενηλικίωση κατά τη διάρκεια μιας παγκόσμιας πανδημίας. Ωστόσο, τα δημογραφικά στοιχεία είναι σαφή: έως το 2025, οι δύο ομάδες θα αποτελούν το ήμισυ των καταναλωτών.

Η ανάλυση κατά ηλικία είναι η ακόλουθη:

Baby Boomers:

Οι Baby boomers γεννήθηκαν μεταξύ 1946 και 1964 και σήμερα είναι μεταξύ 59-77 ετών

Gen X:

Οι Gen X γεννήθηκαν μεταξύ 1965 και 1979/80 και σήμερα είναι μεταξύ 43-58 ετών

Gen Y:

Οι Gen Y ή Millennials, γεννήθηκαν μεταξύ 1981 και 1994/6 και σήμερα είναι μεταξύ 27 και 42 ετών.

Gen Y.1 = 27-31 ετών

Gen Y.2 = 31-41

Gen Z:

Η Gen Z είναι η νεότερη γενιά, που γεννήθηκε μεταξύ 1997 και 2012 και σήμερα είναι μεταξύ 8 και 26 ετών.

Gen A: 

Η Gen Alpha ξεκινά με παιδιά που γεννήθηκαν  το 2012  και θα συνεχίσει τουλάχιστον έως το 2025, ίσως και αργότερα  

 

Ο όρος "Millennial" έχει γίνει ο δημοφιλής τρόπος αναφοράς και των δύο τμημάτων του Gen Y (περισσότερΟ για τΟ Y.1 και λιγότερο για το Y.2).

Μερικές φορές επισημαίνονται με τον όρο "Zillennials", αυτοί που είναι γεννημένοι στο τέλος της Millennials και στην αρχή του Gen Z, μια ομάδα που αποτελείται από ανθρώπους που γεννήθηκαν μεταξύ του 1994 και του 2000.

Αρχικά, το όνομα Gen Z ήταν ένα σύμβολο για τους νεότερους ανθρώπους στον πλανήτη, αν και σήμερα η Generation A έχει πλέον αναλάβει αυτή τη διάκριση. Ωστόσο, με τον ίδιο τρόπο που ο Gen Y μεταμορφώθηκε σε Millennials, υπάρχει σίγουρα η πιθανότητα τόσο το Gen Z όσο και το Gen A να υιοθετήσουν νέα ονόματα καθώς αφήνουν την εφηβεία και ωριμάζουν σε ενήλικες. Ενώ η ετικέτα Gen A διευκολύνει τη συζήτηση, μπορεί να μην είναι η τελική σε αυτήν την ομάδα ανθρώπων.

Γιατί οι γενεαλογικές ομάδες διαχωρίζονται με γράμματα;

Ξεκίνησε με τη Gen X, άτομα που γεννήθηκαν μεταξύ 1965-1980. Η προηγούμενη γενιά ήταν οι Baby Boomers, που γεννήθηκαν 1946-1964. Μετά τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο, οι Αμερικανοί απολάμβαναν μια νέα ευημερία, η οποία οδήγησε σε μια «έκρηξη των γεννήσεων».

Όμως, η γενιά που ακολούθησε τους Boomers δεν είχε κατάφωρο πολιτιστικό αναγνωριστικό. Στην πραγματικότητα, αυτή είναι η ανέκδοτη προέλευση του όρου  Gen X ,απεικονίζοντας τα απροσδιόριστα χαρακτηριστικά από τα οποία ήταν γνωστοί.

Από εκεί και πέρα ​​όλες οι ονομασίες ήταν αντίστροφες του αλφάβητου. Η γενιά που ακολουθεί το Gen X φυσικά ονομάστηκε  Gen Y, που γεννήθηκε μεταξύ του 1981-1996. Ο όρος «Millennial» αποδίδεται ευρέως στον  Neil Howe , μαζί με τον  William Strauss . Το ζευγάρι επινόησε τον όρο το 1989 όταν η επικείμενη στροφή της χιλιετίας άρχισε να εμφανίζεται έντονα στην πολιτιστική συνείδηση.

Η Gen Z αναφέρεται στα μωρά που γεννήθηκαν από τα τέλη της δεκαετίας του '90 έως σήμερα. Εμφανίστηκε επίσης μια πληθώρα πιθανών ετικετών, συμπεριλαμβανομένων των Gen Tech, post-Millennials, iGeneration, Gen Y-Fi και Zoomers.

Ενώ ορισμένοι λένε ότι το Generation Alpha ονομάζεται για το πρώτο γράμμα του ελληνικού αλφαβήτου και δηλώνει το πρώτο από μια σειρά αντικειμένων ή κατηγοριών.

Διαίρεση του Gen Y

Η Javelin Research παρατήρησε ότι δεν είναι όλοι οι Millennials αυτήν τη στιγμή στο ίδιο στάδιο της ζωής τους. Ενώ όλοι οι Millennials γεννήθηκαν γύρω στα τέλη του αιώνα, οι τελευταίοι από αυτούς βρίσκονται ακόμη στην αρχή της ενηλικίωσης, παλεύοντας με μια νέα καριέρα, ενώ οι παλαιότεροι Millennials έχουν ένα σπίτι και φτιάχνουν μια οικογένεια. Μπορείτε να φανταστείτε πώς ένα παιδί μπορεί να αλλάξει τα ενδιαφέροντα και τις προτεραιότητές σας, οπότε για σκοπούς μάρκετινγκ, είναι χρήσιμο να χωρίσετε την γενιά σε των Millennials ή  Gen Y σε Gen Y.1 και Gen Y.2.

Όχι μόνο οι δύο ομάδες είναι πολιτισμικά διαφορετικές, αλλά βρίσκονται σε πολύ διαφορετικές φάσεις της οικονομικής τους ζωής. Η νεότερη ομάδα ξεκινάει τώρα την αγοραστική τους δύναμη. Η παλαιότερη ομάδα έχει μια πιο εκτεταμένη ιστορία και μπορεί να αγοράσει σπίτι και να μεγαλώσει παιδιά. Η αντίθεση στις προτεραιότητες και τις ανάγκες τους είναι έντονη.

Η ίδια λογική μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε γενιά που βρίσκεται σε αυτό το στάδιο της ζωής της. Καθώς μεγαλώνουμε, έχουμε την τάση να ομογενοποιούμε και να αντιμετωπίζουμε παρόμοια ζητήματα ζωής. Όσο νεότεροι είμαστε, τόσο πιο μικρό είναι κάθε στάδιο της ζωής. Σκεφτείτε τη διαφορά μεταξύ κάποιου στο δημοτικό και στο γυμνάσιο. Ενώ μπορεί να είναι η ίδια γενιά, έχουν πολύ διαφορετικές απόψεις και ανάγκες.

Το μάρκετινγκ σε νέες γενιές ως μία ομάδα δεν θα είναι τόσο αποτελεσματικό όσο η τμηματοποίηση της στρατηγικής και των μηνυμάτων σας.

Γιατί είναι σημαντικός ο παραγωγικός διαχωρισμός;

Το όνομα κάθε γενιάς χρησιμεύει ως συντομογραφία για αναφορά σε σχεδόν 20 χρόνια στάσης, κινήτρων και ιστορικών γεγονότων. Λίγα άτομα αυτοπροσδιορίζονται ως Gen X, Millennial ή οποιοδήποτε άλλο όνομα.

Είναι χρήσιμοι όροι στον εμπορικό τομέα. Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι η αναφορά σε μια ομάδα μόνο από το ηλικιακό εύρος γίνεται πολύπλοκη. Σε Δέκα χρόνια από τώρα, οι προτεραιότητες της Millennials θα έχουν αλλάξει και οι τακτικές μάρκετινγκ πρέπει να αναπροσαρμοστούν. Υπάρχουν επίσης  άλλες κατηγορίες γενεαλογικών ομάδων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κατανοήσετε καλύτερα τους καταναλωτές όταν αλλάζουν ηλικία.

"Θυμηθείτε, ότι όλα αυτά είναι αυθαίρετα γενικά σημεία. Δεν είναι μια ακριβής επιστήμη και εξελίσσονται συνεχώς."

Όποια και αν είναι η ορολογία ή η ομαδοποίηση που χρησιμοποιείτε, ο στόχος είναι να προσεγγίσετε τ' άτομα με μηνύματα μάρκετινγκ σχετικά με τη φάση της ζωής τους. Εν ολίγοις, ανεξάρτητα από την ομαδοποίηση, το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να προσπαθήσετε να κατανοήσετε τον τύπο καταναλωτή που θέλετε να προσελκύσετε.

Τι κάνει κάθε γενιά διαφορετική;

Πριν αναλύσετε κάθε γενιά, θυμηθείτε ότι τα ακριβή χρόνια που οριοθετούνται αμφισβητούνται, επειδή δεν υπάρχουν συγκρίσιμα καθορισμένα κατώτατα όρια βάσει των οποίων καθορίζονται οι επόμενες γενιές (μετά την Boomers). Αλλά αυτό θα σας δώσει μια γενική εικόνα για να προσδιορίσετε σε ποια γενιά ανήκουν οι πελάτες σας.

Το άλλο γεγονός που πρέπει να θυμάστε είναι ότι η νέα τεχνολογία συνήθως υιοθετείται πρώτα από τη νεότερη γενιά και στη συνέχεια υιοθετείται σταδιακά από τις παλαιότερες γενιές. Για παράδειγμα, το  96% των Αμερικανών διαθέτουν smartphone , αλλά ο Gen Z (η νεότερη γενιά) είναι ο υψηλότερος χρήστης.

Η γενιά Baby Boomer

Έτη γέννησης Boomer:  1946 έως 1964

Τρέχουσα ηλικία:  59 έως 77

Μέγεθος παραγωγής:  71,6 εκατομμύρια στις ΗΠΑ

Κατανάλωση Πολυμέσων: Οι  baby boomers είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές παραδοσιακών μέσων όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, περιοδικά και εφημερίδες. Παρά το γεγονός ότι είναι τόσο παραδοσιακοί, το 90% των baby boomers έχουν λογαριασμό Facebook. Αυτή η γενιά έχει αρχίσει να υιοθετεί περισσότερη τεχνολογία για να παραμείνει σε επαφή με τα μέλη της οικογένειας και να επανασυνδεθεί με παλιούς φίλους.

Τραπεζικές συνήθειες: Οι  Boomers προτιμούν να πάνε σε υποκατάστημα για να πραγματοποιήσουν συναλλαγές. Αυτή η γενεαλογική ομάδα προτιμά ακόμη να χρησιμοποιεί μετρητά, ειδικά για αγορές κάτω των 5 euro.

Shaping Events: Η αισιοδοξία μετά τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο, ο ψυχρός πόλεμος και το κίνημα των hippies.

Τι ακολουθεί στον οικονομικό τους ορίζοντα:  Αυτή η γενιά βιώνει την υψηλότερη αύξηση του χρέους και της αποκατάστασης των παιδιών. Αν και αυτό μπορεί να φαίνεται αντίθετο, μπορεί να εξηγηθεί από το γεγονός ότι αυτή η γενιά έχει τον μεγαλύτερο πλούτο προσπαθώντας να βοηθήσουν τα παιδιά τους να σπουδάσουν, ν' αποκατασταθούν επαγγελματικά και προσωπικά. Είχαν και έχουν την πεποίθηση ότι πρέπει να φροντίζουν τα παιδιά τους για να ακολουθήσουν μια σωστή πορεία και να τους αφήσουν μια κληρονομιά. Με τους περισσότερους boomers να επιβιώνουν από το συνταξιοδοτικό τους ταμείο, τις συντάξεις τους να μειώνονται και την κοινωνική ασφάλιση σε κίνδυνο, η διασφάλιση της συνταξιοδότησης με επιτυχία είναι μια σημαντική ανησυχία.

Generation X

Gen X Χρόνια γέννησης:  1965 έως 1979/80

Τρέχουσα ηλικία:  43 έως 58

Άλλα ψευδώνυμα:  Δημιουργία "Latchkey", παραγωγή MTV

Μέγεθος παραγωγής: 65,2 εκατομμύρια στις ΗΠΑ

Κατανάλωση πολυμέσων: Ο  Gen X διαβάζει ακόμα εφημερίδες, περιοδικά, ακούει ραδιόφωνο και παρακολουθεί τηλεόραση (περίπου 165 ώρες τηλεόρασης το μήνα). Ωστόσο, είναι επίσης όριμος ψηφιακά και περνούν περίπου 7 ώρες την εβδομάδα στο Facebook (το υψηλότερο από κάθε γενιά ).

Τραπεζικές συνήθειες: Δεδομένου ότι είναι ψηφιακά καταρτισμένος, ο Gen X θα κάνει κάποια έρευνα και οικονομική διαχείριση στο διαδίκτυο, αλλά εξακολουθεί να προτιμά να πραγματοποιεί συναλλαγές αυτοπροσώπως. Πιστεύει ότι η τραπεζική είναι μία  προσωπική σχέση και αποδεικνύουν την αφοσίωση τους στην επωνυμία.

Shaping Events:  Τέλος του ψυχρού πολέμου, η άνοδος των προσωπικών υπολογιστών και το αίσθημα απώλειας είναι το χάσμα μεταξύ των δύο τεράστιων γενιών

Τι ακολουθεί στον οικονομικό ορίζοντα του  Gen X : Ο Gen X προσπαθεί να μεγαλώσει μια οικογένεια, να εξοφλήσει το χρέος της κατοικίας και να φροντίσει τους γηράσκοντες γονείς. Αυτές οι απαιτήσεις ασκούν μεγάλη πίεση στους πόρους του. Ο μέσος Gen X φέρει χρέη 100.000 euro, αν και τα περισσότερα από αυτά είναι στην υποθήκη του σπιτιου. Ψάχνουν να μειώσουν το χρέος τους, ενώ χτίζουν ένα σταθερό σχέδιο αποταμίευσης για το μέλλον.

Millennials (Gen Y)

Millennials (Gen Y) χρόνια γέννησης:  1981 έως 1994/6

Τρέχουσα ηλικία:  27 έως 42

Gen Y.1 = 27-31 ετών

Gen Y.2 = 31-41

Άλλα ψευδώνυμα: Gen Y, Gen Me, Gen We, Echo Boomers

Μέγεθος παραγωγής:  72,1 εκατομμύρια στις ΗΠΑ

Κατανάλωση πολυμέσων: Το  95% εξακολουθεί να παρακολουθεί τηλεόραση, αλλά προτιμά το Netflix  την καλωδιακή. Αυτή η γενιά είναι εξαιρετικά άνετη με φορητές συσκευές, αλλά το 32% θα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί υπολογιστή για αγορές. Έχουν συνήθως πολλούς λογαριασμούς κοινωνικών μέσων.

Τραπεζικές συνήθειες: Οι Millennials έχουν λιγότερη αφοσίωση στην επωνυμία από τις προηγούμενες γενιές. Προτιμούν πρώτα να ψωνίζουν προϊόντα και χαρακτηριστικά και έχουν λίγη υπομονή για αναποτελεσματική ή κακή εξυπηρέτηση. Εξαιτίας αυτού, οι Millennials εμπιστεύονται μάρκες με ανώτερο ιστορικό προϊόντων, όπως η Apple και η Google. Αναζητούν ψηφιακά εργαλεία για να βοηθήσουν στη διαχείριση των πόρων τους και να βλέπουν τις τράπεζες τους ως απλές συναλλαγές σε αντίθεση με τη σχεσιακή των προηγούμενων γενεών.

Shaping Events:  Η Μεγάλη Ύφεση, η τεχνολογική έκρηξη του Διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και η 9/11

Τι ακολουθεί στον οικονομικό τους ορίζοντα: Οι  Millennials  ενισχύουν το εργατικό δυναμικό αλλά η οικονομική κρίση, καθυστερεί σημαντικές καταστάσεις και αγορές όπως γάμους και σπίτια. Λόγω αυτής της οικονομικής αστάθειας, οι Millennials επιλέγουν την ενοικίαση έναντι της ιδιοκτησίας, η οποία μπορεί να φανεί μέσω της προτίμησής τους για υπηρεσίες κατ 'απαίτηση. Θέλουν συνεργάτες που θα τους καθοδηγήσουν στις μεγάλες αγορές τους.

Generation Z

Gen Z Χρόνια γέννησης:  1997 έως 2012

Ηλικία:  8 έως 26 ετών

Άλλα ψευδώνυμα: i Generation, Post-millennials, Homeland Generation

Μέγεθος παραγωγής:  68 εκατομμύρια στις ΓΠΑ

Κατανάλωση μέσων:  Ο μέσος Gen Zer έλαβε το πρώτο κινητό τηλέφωνο σε ηλικία 10,3 ετών. Πολλοί από αυτούς μεγάλωσαν παίζοντας με τα κινητά τηλέφωνα ή τα tablet των γονιών τους. Έχουν μεγαλώσει σε έναν υπερ-συνδεδεμένο κόσμο και το smartphone είναι η προτιμώμενη μέθοδος επικοινωνίας τους. Κατά μέσο όρο, ξοδεύουν 3 ώρες την ημέρα στην κινητή συσκευή τους.

Τραπεζικές συνήθειες:  Αυτή η γενιά έχει δει τον αγώνα των Millennials και έχει υιοθετήσει μια πιο οικονομικά συντηρητική προσέγγιση. Θέλουν να αποφύγουν το χρέος και να εκτιμούν τους πόρους ή τις υπηρεσίες που βοηθούν σε αυτήν την προσπάθεια. Οι χρεωστικές κάρτες βρίσκονται στην κορυφή της λίστας προτεραιότητας και ακολουθούν οι τραπεζικές συναλλαγές μέσω κινητού

Shaping Events:  Smartphones, social media, δεν γνωρίζουν πότε μια χώρα βρίσκεται σε πόλεμο και βλέπουν τους οικονομικούς αγώνες των γονιών τους (Gen X)

Τι ακολουθεί στον οικονομικό ορίζοντα του Gen Z:  Μαθαίνουν για την προσωπική χρηματοδότηση. Έχουν έντονη όρεξη για χρηματοοικονομική εκπαίδευση και ανοίγουν λογαριασμούς ταμιευτηρίου σε νεότερες ηλικίες από τις προηγούμενες γενιές.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το Gen Z, ρίξτε μια ματιά σε αυτή την βαθύτερη προσέγγιση  των καταναλωτικών μέσων και των τραπεζικών συνηθειών τους.

Παρ 'όλα αυτά, σύμφωνα με τον McKinsey διακρίνονται για πέντε σημαντικές καταναλωτικές τάσεις:

  • Βασίζονται στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά είναι προσεκτικοί για το πώς θα συνεργαστούν με αυτά.
  • Τα θέλουν όλα - και έχουν συνηθίσει να τα παίρνουν.
  • Προτιμούν μάρκες που δείχνουν την προσωπικότητα και τη μοναδικότητά τους, αλλά που είναι επίσης αρκετά γνωστές για να αναγνωριστούν.
  • Επηρεάζονται πολύ στην επιλογή της επωνυμίας τους από το περιεχόμενο βίντεο.
  • Θέλουν να θεωρούνται περιβαλλοντικά συνειδητοί, αλλά συχνά δεν θέλουν να πληρώσουν για αυτό.

 

 

Generation Alpha

Generation Alpha Birth Years: 2012 έως 2025 6

Σε ηλικία: 0 έως 11

Άλλα ψευδώνυμα: Κανένα. Συχνά το ψευδώνυμο επικεντρώνεται σε ένα καθορισμένο συμβάν ή χαρακτηριστικό.

Μέγεθος παραγωγής: 48 εκατομμύρια και αυξάνεται στις ΗΠΑ

Κατανάλωση μέσων: Τα άλφα μεγαλώνουν σε σπίτια με έξυπνες συσκευές ΙοT παντού. Η τεχνολογία είναι ενσωματωμένη σε καθημερινά αντικείμενα. Πολλοί από αυτούς παρακολούθησαν το σχολείο μέσω διαδικτύου. Χάρη στην πανδημία λαμβάνουν τη διαδικτυακή μάθηση με προγράμματα όπως το Webex, το Khan Academy, το Prodigy και το IXL. Πολλοί είχαν ψηφιακή παρουσία από τότε που γεννήθηκαν, με τους millennials γονείς τους να δημιουργούν profil κοινωνικών μέσων για τα βρέφη τους.

Τραπεζικές συνήθειες: Δεν έχουν καθοριστικές τραπεζικές συνήθειες. Είναι ψηφιακοί νομάδες που θα περιμένουν ολοκληρωμένες, εξατομικευμένες εμπειρίες καταναλωτών. Με βάση τα τρέχοντα δεδομένα, φαίνεται ότι το Alphas θα είναι μια από τις πιο μορφωμένες και πλούσιες γενιές. Δεν είναι σαφές εάν οι τραπεζικές τους συνήθειες θα επηρεαστούν από τους γονείς τους ή από άλλους παράγοντες.

Shaping Events: Παγκόσμια πανδημία, κίνημα κοινωνικής δικαιοσύνης, περιβάλλον, πολιτική της εποχής του Trump και Brexit.

Τι θα ακολουθήσει στον οικονομικό ορίζοντα της Generation Alpha: Ως ψηφιακοί γηγενείς που βλέπουν τον κόσμο μέσω μιας συλλογής οθονών, οι Alpha's θα αποσυνδεθούν ακόμη περισσότερο από την ιδέα των μετρητών. Πιθανότατα θα συναντήσουν πρώτα χρήματα ως αριθμό στην οθόνη και θα τα ξοδέψουν μέσω εφαρμογών και άλλων μορφών ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι γενιές χρησιμοποιούν την τεχνολογία διαφορετικά;

Οι νεότερες γενιές οδήγησαν τους μεγαλύτερους στην υιοθέτηση και χρήση της τεχνολογίας, και αυτό ισχύει σε μεγάλο βαθμό και σήμερα.

Παρόλο που οι Baby Boomers μπορεί να ακολούθησαν τους Gen X και τους Millennials στη χρήση εγγενών τεχνολογιών, επιταχύνεται ο ρυθμός με τον οποίο οι Boomers επεκτείνουν τη χρήση της τεχνολογίας.

Στην πραγματικότητα, οι Boomers είναι πολύ πιο πιθανό να διαθέτουν smartphone από ό, τι το 2011 ( 68% το 2019 έναντι 25% τότε ).

 

Είναι η ομαδοποίηση Gen, ο καλύτερος τρόπος κατηγοριοποίησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών;

Η γνώση των τάσεων των γενεών τάσεων είναι σημαντική, καθώς μπορούν να αποκαλύψουν παρόμοιες συμπεριφορές μεταξύ των καταναλωτών που βίωσαν παγκόσμια γεγονότα στο ίδιο στάδιο ζωής με την γενεαλογική ομάδα τους. Είναι ένας τρόπος να κατανοήσουμε αυτές τις ηλικιακές ομάδες, καθώς τα εργαλεία μάρκετινγκ και οι τμηματοποιήσεις κοινού περιλαμβάνουν το δεδομένο της ηλικίας ως παράγοντα.

Αλλά οι συμπεριφορές τους μπορεί να είναι δύσκολο να κλειδωθούν. Εξάλλου κάθε γενιά μεγαλώνει και τα δεδομένα αλλάζουν. Ετσι δεν μπορείτε να βασίζεστε μόνο στην ηλικία. Δείτε περισσότερα.

 

Οι γενιές διαφέρουν χρηματοοικονομικά;

Απολύτως, και για διάφορους λόγους.

  • Κάθε γενιά βρίσκεται στο εργατικό δυναμικό για διαφορετικά χρονικά διαστήματα και έχει συσσωρεύσει διάφορους βαθμούς πλούτου.
  • Κάθε γενιά προετοιμάζεται και εξοικονομεί για διαφορετικά στάδια ζωής. είτε είναι η συνταξιοδότηση, τα δίδακτρα για τα κολέγια των παιδιών ή να αγοράζετε ένα πρώτο αυτοκίνητο.
  • Κάθε γενιά μεγάλωσε σε εξελισσόμενους τεχνολογικούς κόσμους και έχει μοναδικές προτιμήσεις όσον αφορά τη διαχείριση των οικονομικών σχέσεων.
  • Κάθε γενιά μεγάλωσε σε διαφορετικά οικονομικά κλίματα, τα οποία ενημέρωσαν τις οικονομικές τους στάσεις και απόψεις των ιδρυμάτων. Ωστόσο, τον περασμένο χρόνο, η πανδημία COVID-19 έγινε ο μεγάλος ισοσταθμιστής, καθώς όλες οι γενιές έπρεπε να προσαρμοστούν σε έναν νέο τρόπο αποταμίευσης και διαβίωσης.

 

Πώς εμφανίζονται αυτές οι χρηματοοικονομικές διαφορές στην αγορά;

Ευκολία χρήσης έναντι προσωπικής υπηρεσίας.

Αν νομίζετε ότι τα bots έχουν αρχίσει να καταλαμβάνουν τον κόσμο, μπορεί να έχετε δίκιο. Αλλά για τους καταναλωτές Millennial και Gen Z, αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη του Adobe Analytics, το 44% του Gen Z και το 31% των Millennials έχουν χρησιμοποιήσει ένα τραπεζικό chatbot για να απαντήσουν στις ερωτήσεις τους. Πάνω από τις μισές και από τις δύο ομάδες που χρησιμοποίησαν πραγματικά ένα chatbot είπαν ότι η εμπειρία ήταν καλύτερη από το να μιλήσετε με ένα πραγματικό άτομο.

Ωστόσο, για πιο περίπλοκες χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, ακόμη και οι νεότερες γενιές προτιμούν την βοήθεια ενός ανθρώπινου αντιπροσώπου.

Η ασφάλεια εξακολουθεί να είναι πρώτη, πάντα. Αλλά κάθε γενιά έχει τις δικές της προτεραιότητες.

Όταν επιλέξατε ένα νέο μέρος συναλλαγών, η «ασφάλεια» ήταν η κορυφαία ανησυχία μεταξύ των Gen Z, Millennials, Gen X και Boomers. Η «φήμη» (επίσης γνωστή ως επωνυμία σας) τερμάτισε δεύτερη για τους καταναλωτές Gen Z και Millennial.

Ωστόσο, για τους καταναλωτές Gen Z και Boomer, οι τοποθεσίες των καταστημάτων ήταν το δεύτερο πιο δημοφιλές αποτέλεσμα, με την «φήμη» να είναι πολύ πίσω. Οι νεότεροι καταναλωτές εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για φυσικές τοποθεσίες καταστημάτων, αλλά το ζυγίζουν περίπου στο ίδιο επίπεδο με τις ψηφιακές υπηρεσίες και τις υπηρεσίες ενός ιδρύματος.

Για τη Gen X, τα % ψηφιακών υπηρεσιών και εφαρμογών αυξήθηκαν σε σχέση με την προσωπική υποστήριξη. Για τους Baby Boomers, η φυσική παρουσία στην τράπεζα ήταν πιο σημαντική.4  Ωστόσο, δεν πρέπει να διαγράψετε τη σημασία της διαδικτυακής και κινητής τραπεζικής και για αυτούς τους καταναλωτές…

Η τεχνολογία δεν είναι πλέον μόνο για τις νεότερες γενιές.

Η τάση υπήρξε εδώ και πολύ καιρό για κάθε νέα γενιά να υιοθετεί τις υπηρεσίες ψηφιακής και κινητής τραπεζικής πιο εύκολα. Όμως, η πανδημία COVID-19 έχει ενεργοποιήσει ένα νέο κύμα καθυστερημένων υιοθετών που τώρα έχουν επίσης κωδικούς ψηφιακής τράπεζας.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της Zelle , τώρα το 82% των ηλικιωμένων ηλικίας 55+ κάνουν τραπεζικές συναλλαγές στο Διαδίκτυο πιο συχνά, με το 61% και το 55% να στραφούν πιο συχνά στα social media και στις mobile banking. 5

Αυτό ευθυγραμμίζεται με την έναρξη του δημογραφικού Baby Boomer (επί του παρόντος ηλικίας 57 έως 75 ετών). Και ενώ μόνο ο χρόνος θα δείξει πόσο διαρκεί αυτή η μετάβαση σε ψηφιακά εργαλεία και υπηρεσίες, όσο πιο θετική είναι η ψηφιακή σας εμπειρία, τόσο πιο πιθανό είναι να επεκτείνετε την ψηφιακή σας προσέγγιση με αυτήν τη γενιά.

Σήμερα, οι παλαιότερες γενιές συμπεριφέρονται περισσότερο σαν νεότερες γενιές. Και αν θέλετε να πετύχετε στην αγορά του αύριο, πρέπει ήδη να συναντήσετε αυτές τις νεότερες γενιές όπου βρίσκονται. Τώρα είναι η ώρα να επεκτείνετε την επωνυμία σας με εξαιρετικές υπηρεσίες πέρα ​​από το φυσικό κατάστημα.

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *