Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital Entrepreneurship ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Είστε ιδιοκτήτης, μέτοχος ή στέλεχος μίας ασφαλιστικής επιχείρησης Agent ή Broker?

Φανταστείτε τον χώρο σας όπου οι πελάτες επικοινωνούν μαζί σας, ρωτούν για της υπηρεσίες σας και λαμβάνουν την εμπειρία τους (CX).

Ασφαλιστικό γραφείο 2023!!!

Πιθανόν να σκέφτεστε ένα μέρος με όμορφα χρώματα, στιλάτα έπιπλα, τακτοποιημένες ντουλάπες γεμάτες έγγραφα, φυτά σε γλάστρες, ψηφιακές οθόνες και laptop και κόσμος να εξυπηρετεί όσο καλύτερα μπορεί τους πελάτες.

 

Το Σύγχρονο ασφαλιστικό γραφείο δεν είναι μόνο μία επιχείρηση. Είναι μια εντελώς μοναδική - και σχεδιασμένη - εμπειρία, να πηγαίνεις στον Ασφαλιστικό σου σύμβουλο.

 

Από τον τρόπο που θα κλειστεί το ραντεβού, τον τρόπο που τα βλέμματα σας θα συναντηθούν στο γραφείο ή στο χώρο του πελάτη, την εμφάνιση, το ξεδίπλωμα των συζητήσεων και την άνεση των απαντήσεων στις ερωτήσεις, είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια ασφαλιστική διερεύνηση.

 

Ίσως κανένα άλλο είδος μικρομεσαίας επιχείρησης δεν βασίζεται τόσο πολύ στη δημιουργία μιας ευχάριστης και επιμελημένης εμπειρίας από άκρο σε άκρο του πελάτη (CX).

 

Υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ ασφαλιστικού γραφείου και επιχείρησης ψηφιακών προϊόντων, Μπορείτε να μάθετε πολλά από τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι Μεγάλες επιχειρήσεις Διαμεσολάβησης, για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν πελάτες.

Θα σας περιγράψω Βασικές αρχές εμπειρίας πελατών, εμπνευσμένες από την πορεία μου στον ασφαλιστικό Τομέα και πώς μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να πετύχετε στη δική σας επιχείρηση.

 

 

Κάθε ασφαλιστικό γραφείο έχει τη δική του μοναδική ταυτότητα. Οι καλύτερες είναι, συνεπείς και συνεκτικές σε όλες τις πλευρές: οι εικόνες, οι ήχοι, οι υφές και οι άνθρωποι του χώρου συνεργάζονται για να καθορίσουν τον χαρακτήρα της επιχείρησης.

Από την μοναδική ταυτότητα της επωνυμίας (brand) αναγνωρίζονται  επίσης οι προτιμήσεις του πελάτη-στόχου. Ας υποθέσουμε ότι είναι κυρίως Gen X & Millennials.

Οι πελάτες Gen X έχουν τα εξής χαρακτηριστικά

Gen X Χρόνια γέννησης:  1965 έως 1979/80

Κατανάλωση πολυμέσων: Ο  Gen X διαβάζει ακόμα εφημερίδες, περιοδικά, ακούει ραδιόφωνο και παρακολουθεί τηλεόραση (περίπου 165 ώρες τηλεόρασης το μήνα). Ωστόσο, είναι επίσης ώριμος ψηφιακά και περνά περίπου 7 ώρες την εβδομάδα στο Facebook (το υψηλότερο από κάθε γενιά ).

Τραπεζικές συνήθειες: Δεδομένου ότι είναι ψηφιακά καταρτισμένος, ο Gen X θα κάνει κάποια έρευνα και οικονομική διαχείριση στο διαδίκτυο, αλλά εξακολουθεί να προτιμά να πραγματοποιεί συναλλαγές αυτοπροσώπως. Πιστεύει ότι η τραπεζική είναι μία  προσωπική σχέση και αποδεικνύουν την αφοσίωση τους στην επωνυμία.

Shaping Events:  Το τέλος του ψυχρού πολέμου, η άνοδος των προσωπικών υπολογιστών και το αίσθημα απώλειας είναι το χάσμα μεταξύ των baby boomer

Τι ακολουθεί στον οικονομικό ορίζοντα του  Gen X : Ο Gen X προσπαθεί να μεγαλώσει μια οικογένεια, να εξοφλήσει το χρέος της κατοικίας και να φροντίσει τους γηράσκοντες γονείς. Αυτές οι απαιτήσεις ασκούν μεγάλη πίεση στους πόρους του. Ο μέσος Gen X φέρει χρέη τραπεζικού δανεισμού, αν και τα περισσότερα από αυτά είναι στην υποθήκη του σπιτιού του. Ψάχνουν να μειώσουν το χρέος τους, ενώ χτίζουν ένα σταθερό σχέδιο αποταμίευσης για το μέλλον.

Οι πελάτες Millennials έχουν τα εξής χαρακτηριστικά

Millennials (Gen Y) χρόνια γέννησης:  1981 έως 1994/6

Gen Y.1 = 25-29 ετών

Gen Y.2 = 29-39

Κατανάλωση πολυμέσων: Το  95% εξακολουθεί να παρακολουθεί τηλεόραση, αλλά προτιμά το Netflix και την καλωδιακή. Αυτή η γενιά είναι εξαιρετικά άνετη με φορητές συσκευές, αλλά το 32% θα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί υπολογιστή για αγορές. Έχουν συνήθως πολλούς λογαριασμούς κοινωνικών μέσων.

Τραπεζικές συνήθειες: Οι Millennials έχουν λιγότερη αφοσίωση στην επωνυμία από τις προηγούμενες γενιές. Προτιμούν πρώτα να ψωνίζουν προϊόντα και χαρακτηριστικά και έχουν λίγη υπομονή για αναποτελεσματική ή κακή εξυπηρέτηση. Εξαιτίας αυτού, οι Millennials εμπιστεύονται μάρκες με θετικό ιστορικό προϊόντων, όπως η Apple και η Google. Αναζητούν ψηφιακά εργαλεία για να βοηθήσουν στη διαχείριση των πόρων τους και να βλέπουν τις τράπεζες τους ως απλές συναλλαγές σε αντίθεση τις προηγούμενες γενεές.

Shaping Events:  Η Μεγάλη Ύφεση, η τεχνολογική έκρηξη του Διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και η 9/11

Τι ακολουθεί στον οικονομικό τους ορίζοντα: Οι  Millennials  ενισχύουν το εργατικό δυναμικό αλλά η οικονομική κρίση, καθυστερεί σημαντικές καταστάσεις και αγορές όπως τον γάμο τους και την αγορά κατοικίας. Λόγω αυτής της οικονομικής αστάθειας, οι Millennials επιλέγουν την ενοικίαση έναντι της ιδιοκτησίας, η οποία μπορεί να φανεί μέσω της προτίμησής τους για υπηρεσίες κατ 'απαίτηση. Θέλουν συνεργάτες που θα τους καθοδηγήσουν στις μεγάλες αγορές τους.

 

 

 

WALLPAPER_23

Αρχές σχεδιασμού για την εμπειρία του πελάτη που πρέπει να ακολουθείτε

 

 

1. Αναπτύξτε μια ισχυρή και συνεπή ταυτότητα μάρκας (Branding).

Σχεδιάζοντας μια εμπειρία που ήταν διασκεδαστική και οικεία για αυτό τον buyer Percona κοινό μας, στο παλιό μου γραφείο επωφεληθήκαμε από τους πελάτες μας, για να αυξήσουμε την ελκυστικότητά στην αγορά.

Η επωνυμία της επιχείρησής σας πρέπει να είναι εξίσου μοναδική και συνεπής, ανεξάρτητα από την εξειδίκευση και το προϊόν.

Επιλέξτε :

  • ποιος είστε
  • ποιά είναι η εξειδίκευση σας
  • ποιο όφελος θα λάβει από την συνεργασία σας

και σχεδιάστε κάθε μέρος της εμπειρίας του πελάτη για να ταιριάζει σε αυτό.

Αυτή η ταυτότητα θα πρέπει να πηγάζει φυσικά από την προσωπικότητα και την κουλτούρα της εταιρείας σας, των ηγετών της και των εργαζομένων της. Μην παριστάνετε κάτι που δεν είστε. Η πολύ μεγάλη αντιγραφή των ανταγωνιστών σας είναι το ίδιο πιθανό να σας βλάψει όσο και να σας βοηθήσει. Αντ 'αυτού, η αυθεντικότητα θα πρέπει να καθορίζει τον τρόπο που παρουσιάζετε την επωνυμία σας στους πελάτες.

Μόλις βρείτε την ταυτότητα της επιχείρησης σας, πρέπει να είστε συνεπείς, σε αυτό, σε κάθε πτυχή της εμπειρίας του πελάτη. Σχεδιάστε τον τρόπο επικοινωνίας σε μέσα και πλατφόρμες . Η λέξη και ο τόνος των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι διαφημίσεις σας, το ιστολόγιο σας, η μικρογραφία σας, τα οπτικά και γραφικά του ιστότοπου σας, η εφαρμογή ιστού, η εφαρμογή για κινητά, ο τρόπος με τον οποίο εκπαιδεύετε τους συνεργάτες και τους ανθρώπους 1ης επικοινωνίας, για να μιλάτε στους πελάτες, με την ίδια συνέπεια, συνεκτικότητα και με τον σωστό σχεδιασμό.

Όταν η ταυτότητα και η φωνή της επιχείρησης σας είναι συνεπείς, δείξτε ποιος είστε και σχεδιάστε τα πάντα με γνώμονα το κοινό -στόχο σας. Τότε οι πελάτες σας θα έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία(CX). Εάν μπορείτε να κάνετε τους πελάτες σας να νιώσουν σαν στο σπίτι τους με την επωνυμία σας, θα συνεχίσουν να επιστρέφουν για μεγάλο χρονικό διάστημα.

CITY_0016

Η επωνυμία της επιχείρησής σας πρέπει να είναι εξίσου μοναδική και συνεπής, ανεξάρτητα από την εξειδίκευση και το προϊόν. Επιλέξτε ποιος είστε και σχεδιάστε κάθε μέρος της εμπειρίας του πελάτη για να ταιριάζει σε αυτό.

 

2. Επιτρέψτε στους πελάτες σας να ενεργούν μόνοι τους.

Πώς προγραμματίζετε το ραντεβού σας με τον πελάτη; Σε γενικές γραμμές, τα ασφαλιστικά γραφεία δεν είναι οι πιο σύγχρονες τεχνολογικά επιχειρήσεις, αλλά μερικές καινοτομούν για να διευκολύνουν την οργανωτική πρακτική τους.

Στο cluster BrokerNet έχουμε μια εφαρμογή appointments στον ιστότοπο μας. Εκεί ο πελάτης μπορεί να δει το προφίλ, σύντομο βιογραφικό, την εξειδίκευση του συμβούλου και το ημερολόγιό του. Κατόπιν  επιλέγει μια ανοιχτή θέση ραντεβού με τον σύμβουλο της επιλογής του ή με οποιονδήποτε διαθέσιμο για περισσότερες πληροφορίες. Είναι εξαιρετικά εύκολο, μπορεί να το κάνει οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας, και είναι πολύ λιγότερο ευάλωτο στο ανθρώπινο λάθος.

Όχι μόνο είναι πιο εύκολο για μένα, είναι καλύτερο για την επιχείρηση μας. Με τόσο λίγα εμπόδια στον προγραμματισμό ενός ραντεβού, μπορούν να βασίζονται σε ένα πλήρες ημερολόγιο και κανένας από τους συμβούλους δεν χρειάζεται να ξοδεύει το χρόνο του απαντώντας στο τηλέφωνο αντί να εργάζεται πάνω στο CRM.

Θα πρέπει να υιοθετήσετε παρόμοια είδη μελλοντικών εργαλείων και διαδικασιών για την επιχείρησή σας. Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση  έχει παλιά τεχνολογία και διαδικασίες και αυτό σας κρατάει πίσω.

Απαντήστε στις πιο κάτω ερωτήσεις:

  • Ποιες είναι οι διαδικασίες επαφής με τους πελάτες;
  • Υπάρχουν εμπόδια που δυσκολεύουν τη μετατροπή των υποψηφίων σε πελάτες;
  • Υπάρχουν ροές χρηστών και διοχετεύσεις πωλήσεών οι οποίες είναι ευάλωτες σε τριβές ή σφάλματα;
  • Μεγιστοποιείτε την ικανότητα των πελατών σας να επιλέγουν και να ενεργούν;
  • Όταν παρέχετε ενημέρωση ή υπηρεσίες στους πελάτες, τους δίνετε τη δυνατότητα να επιτύχουν τους στόχους μετατροπής που έχετε θέσει για την επιχείρησή σας:
    • με τους δικούς τους όρους
    • λιγότερο χρόνο και
    • λιγότερη προσπάθεια που δαπανάται από την ομάδα σας.

Όταν τα καταγράψετε, προσδιορίσετε και βελτιώσετε τις αδυναμίες θα δείτε ότι θ' αλλάξουν πολλά πράγματα.

Θα νιώσουν καλύτερα για την επιλογή τους και για το εμπορικό σήμα σας, γιατί

1) έχετε προσφέρει μια εμπειρία χωρίς τριβές και

2) τους κάνατε να αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο .

Η ίδια λογική ισχύει και μετά την προσθήκη τους στη χοάνη πωλήσεων. Κυρίως κατά τη διάρκεια των αλληλεπιδράσεων στην  εξυπηρέτηση πελατών. Η έρευνα δείχνει ότι το πιο πολύτιμο και ικανοποιητικό πράγμα που μπορεί να προσφέρει η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι η κατανόηση και η συγγνώμη, αλλά οι επιλογές . Μια επιτυχημένη αλληλεπίδραση εξυπηρέτησης πελατών επαναφέρει την αίσθηση του ελέγχου στον ενδιαφερόμενο πελάτη δίνοντάς του τη δυνατότητα να επιλέξει τον τρόπο που θα προχωρήσει.

Επανεξετάστε και αφήστε τις αναποτελεσματικές διαδικασίες και υιοθετήστε μια προσέγγιση σχεδιασμού εμπειρίας πελατών (CX) που βάζει τους πελάτες στον έλεγχο της εμπειρίας στην αναζήτηση, την ελευθερία επιλογής, της εξυπηρέτησης, της ενημέρωσης τους όποτε είναι δυνατόν. Πρόσφατα, προσθέσαμε στον ιστότοπο μας συνδέσμους CTA για να κλείσουν ένα ραντεβού, να παρακολουθήσουν ένα event, να κατεβάσουν ένα οδηγό, σε βασικά σημεία της ροής των χρηστών μας. Τώρα, οι πελάτες μας μπορούν να αναλάβουν την πρωτοβουλία και να προγραμματίσουν εκδηλώσεις με τη δική τους ευκολία, χωρίς να περνούν μέσω email εμπρός-πίσω με τις απαντήσεις ή τα τηλεφωνήματά μας να εμποδίζονται από τις διαφορές των μή εργάσιμων ωρών και ημερών. Αυτό όχι μόνο μείωσε τον χρόνο και τα βήματα που απαιτούνται για να μάθουν οι πελάτες τα προϊόντα που χρειάζονται, αλλά έχει αυξήσει σημαντικά την συνολική ροή τους.

Δημιουργώντας μια εμπειρία πελατών που επιτρέπει στους πελάτες να ενεργούν, τους βοηθάτε να επιτύχουν τους στόχους τους γρήγορα και θετικά, ενώ παράλληλα μεγιστοποιούν τις ευκαιρίες για την επιχείρησή σας.

MEETING-0011

Δημιουργώντας μια εμπειρία πελατών που επιτρέπει στους πελάτες να ενεργούν, τους βοηθάτε να επιτύχουν τους στόχους τους γρήγορα και θετικά, ενώ παράλληλα μεγιστοποιούν τις ευκαιρίες για την επιχείρησή σας.

 

 

3. Χτίστε δυνατές σχέσεις με τους πελάτες σας.

Η αλληλεπίδραση τον πελατών με τον Ασφαλιστικό τους σύμβουλο, δεν είναι απλή επιχειρηματική συναλλαγή. Η Ασφάλιση είναι επίσης μια κοινωνική εμπειρία. Είναι μια επικοινωνία με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο που αποφάσισε να εμπιστευτεί τις ανάγκες του.

Μερικοί άνθρωποι εμπιστεύονται τον ίδιο ασφαλιστικό σύμβουλο για  χρόνια. Αναπτύσσουν σχέσεις με τους διαμεσολαβητές τους μέσα από τις εμπειρίες από κάθε συνομιλία και την περιήγηση τους στο φυσικό ή εικονικό γραφείο. Αρχίζετε να γνωρίζετε πράγματα για αυτούς (και τις ανάγκες τους) και αυτοί αρχίζουν να γνωρίζουν πράγματα για εσάς. Αυτό μετατρέπεται σε πίστη, επειδή γνωρίζουν ότι θα έχουν μια καλή εμπειρία και θα έχουν την σωστή κάλυψη των αναγκών τους.

Κάθε ασφαλιστική επιχείρηση έχει κάποια από αυτά τα στοιχεία. Η οικοδόμηση μιας σχέσης στην αλυσίδα "επιχείρηση, ανθρώπινο δυναμικό και πελάτης", ενισχύει την εμπειρία των τελευταίων και την καθιστά πιο πολύτιμη για όλα τα μέρη.

Όταν δημιουργείτε σχέσεις με τους πελάτες, αυξάνετε την εμπιστοσύνη και η εμπιστοσύνη είναι ζωτικής σημασίας. Οι άνθρωποι πρέπει να είναι σίγουροι πριν τοποθετήσουν την πιστωτική κάρτα ή τα προσωπικά τους στοιχεία στον ιστότοπο την εφαρμογή ή την τράπεζα σας. Όταν δεν υπάρχει σωστή σχέση, υπάρχει μικρή πιθανότητα για αυτή την απόφαση. Ωστόσο, όταν ο πελάτης γνωρίζει ποιος είστε, μπορεί να αισθάνεται άνετα να εκτελεί συναλλαγές στο σύστημά σας.

 

"Η δημιουργία σχέσεων ενισχύει επίσης το επίπεδο υπηρεσιών που παρέχετε στους πελάτες σας. Όσο περισσότερο τους γνωρίζετε, τόσο καλύτερα μπορείτε να προσαρμόσετε την εμπειρία τους (CX) για να καλύψετε τις συγκεκριμένες ανάγκες τους."

 

Αυτό σημαίνει την προσαρμογή

  • των προϊόντων που βλέπουν,
  • το υλικό μάρκετινγκ που λαμβάνουν,
  • τη δημιουργία νέων χαρακτηριστικών που καλύπτουν τα ανεκπλήρωτα κενά στην εμπειρία τους.

Κάθε επιχείρηση μπορεί να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πελάτες διατηρώντας μια σχέση μαζί τους.

Τέλος, η δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες σας αυξάνει την αφοσίωση (loyalty). Είναι πολύ εύκολο να μεταβεί σε άλλον ασφαλιστικό σύμβουλο, σε άλλον ιστότοπο ή εφαρμογή, όπως είναι πολύ εύκολο να πάει σε διαφορετικό κουρέα. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και τα εμπόδια πολλαπλά. Μόλις όμως ένας πελάτης έχει σχέση με μια επιχείρηση που γνωρίζει και εμπιστεύεται, είναι πολύ λιγότερο πιθανό να πάει οπουδήποτε αλλού.

Το τι ακριβώς σημαίνει δημιουργία σχέσεων για το επιχειρηματικό  περιβάλλον σας θα διαφέρει ανάλογα με την εξειδίκευση την κουλτούρα του οργανισμού και το επιλεγμένο group πελατών. Για ορισμένα ασφαλιστικά γραφεία, μια οικεία και συνεχής συνομιλία με τους περισσότερους πελάτες δεν είναι απαραίτητη ή σχετική, ενώ για άλλους τέτοιες αλληλεπιδράσεις είναι σημαντικές. Γνωρίστε το επίπεδο που είναι κατάλληλο για τη δική σας εμπειρία πελατών. Η σωστή σχέση μπορεί απλώς να παρέχει εξατομικευμένο μάρκετινγκ ή να παρέχει χρήσιμο ενημερωτικό περιεχόμενο, όπως άρθρα ιστολογίου και βίντεο με οδηγίες.

Το συμπέρασμα είναι ότι η εμπειρία των πελατών σας πρέπει να σχεδιαστεί ως εμπειρία για ανθρώπους και όχι μόνο για πελάτες.

 

 

EDUCATION_0039

Το συμπέρασμα είναι ότι η εμπειρία των πελατών σας πρέπει να σχεδιαστεί ως εμπειρία για ανθρώπους και όχι μόνο για πελάτες.

 

 

4. Παρέχετε ένα εξαιρετικό προϊόν.

Το πιο σημαντικό μέρος στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση φυσικά, είναι η αγορά ενός προιόντος από τον πελάτη. Ένας φιλικός, ευγενικός σύμβουλος σε μια ζεστή, ευχάριστη ατμόσφαιρα που παρέχει προιόντα εκτός των αναγκών του πελάτη, δεν θα κερδίσει καμία επιστροφή του .

Ένας καλός Agent ή Broker ελέγχει πάντα, καθώς έρχεται σ' επαφή με τον πελάτη, να βεβαιωθεί ότι κάνει καλή δουλειά. Σε όλη την διάρκεια της επικοινωνίας κάνει ανοικτές διερευνητικές ερωτήσεις και ακούει προσεκτικά κάθε απάντηση.  Αυτό θα τον οδηγήσει στην σωστή καταγραφή των αναγκών.

Παρόλο που οι περισσότεροι σύμβουλοι είναι εκπαιδευμένοι και έμπειροι σε αυτό που κάνουν, η παροχή ενός ανώτερου προϊόντος στον υπολογιστή τους σημαίνει ότι παρέχουν το προϊόν που θέλει ο πελάτης. Για να γίνει αυτό, ακόμη και οι καλύτεροι Agents & Brokers φροντίζουν να λαμβάνουν άφθονα σχόλια και πληροφορίες των πελατών σε όλη τη διαδικασία.

Η επιχείρησή σας πρέπει να κάνει το ίδιο και μέσω των Analytics να λαμβάνουν όσο περισσότερες πληροφορίες μπορούν. Το προϊόν είναι ο λόγος για τον οποίο ήρθαν οι πελάτες σας σε εσάς και η παροχή ενός προϊόντος που τους βοηθά να επιτύχουν τους στόχους τους είναι ο βασικός πυρήνας του καλού σχεδιασμού CX.

Για να βεβαιωθείτε ότι το προϊόν σας ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών, συλλέγετε σχόλια και στοιχεία ανά πάσα στιγμή. Με την χρήση ενός προγράμματος CRM επικοινωνείτε συνεχώς μαζί τους, για να δείτε πώς την τωρινή κατάσταση τους και μετρήστε τη στάση και τις εντυπώσεις από την χρήση του προιόντος, με όσο το δυνατόν περισσότερους τρόπους : έρευνες, συνομιλίες πελατών, δοκιμές χρηστικότητας . Μάθετε τι κάνετε καλά και βρείτε πού μπορείτε να βελτιωθείτε.

Ο σχεδιασμός μιας εμπειρίας πελατών που ικανοποιεί, σημαίνει το σχεδιασμό ενός προϊόντος που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και είναι εύκολο στη χρήση. Εδώ το UX συναντά το CX. Η εμπειρία χρήστη είναι το μέρος της εμπειρίας του πελάτη που σχετίζεται ειδικά με την αλληλεπίδραση του πελάτη με το προϊόν. Ο σχεδιασμός του UX εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την έρευνα και τη συλλογή ανατροφοδότησης για τη βελτιστοποίηση του προϊόντος για τις ανάγκες των πελατών.

Όταν σχεδιάζετε το UX, σχεδιάζετε επίσης το πιο σημαντικό κομμάτι της εμπειρίας του πελάτη.

MAGAZINE-0002

Ο σχεδιασμός μιας εμπειρίας πελατών που ικανοποιεί, σημαίνει το σχεδιασμό ενός προϊόντος που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και είναι εύκολο στη χρήση.

 

5. Αφήστε τους πελάτες να αισθάνονται μοναδικοί.

Ο καλός σχεδιασμός της εμπειρίας των πελατών αφήνει τους πελάτες να νιώθουν υπέροχα για τον εαυτό τους.

Σκεφτείτε το συναίσθημα όταν τελειώνετε στο κομμωτήριο. Μόλις ολοκληρώσει  ο κομμωτής το κόψιμο, το ξύρισμα ή το χτένισμα κάνει το κάτι παραπάνω. Ρωτάει αν θέλετε οποιοδήποτε προϊόν στα μαλλιά σας και στη συνέχεια το δοκιμάζουν σ' εσάς, μετά την υπηρεσία.

Το αποτέλεσμα είναι να φύγετε με καλή εμφάνιση και να κάνει τη μέρα σας πολύ καλύτερη. Αυτά τα μικρά «έξτρα» μπορεί να μην είναι το κύριο αξιοθέατο, αλλά δημιουργούν ικανοποίηση και πρόθεση για αγορά και επιστροφή για νέα εμπειρία.(CX)

Στο σχεδιασμό UX, οι άνθρωποι συχνά μιλούν για τη δημιουργία "απόλαυσης" μέσω του σχεδιασμού ως τελικού στόχου. Στο σχεδιασμό της εμπειρίας των πελατών, η απόλαυση του δημιουργείται μέσα από απροσδόκητα μικρά πρόσθετα όπως αυτά.

Βρείτε το "κάτι επιπλέον" που είναι απροσδόκητο και θα κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται υπέροχοι. Αυτή η πρόσθετη προσπάθεια για να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας, μπορεί να σας μετατρέψει σε μια αγαπημένη μάρκα.

Όχι μόνο αυτό, αλλά πολλοί από αυτούς τους πελάτες θα γίνουν υποστηρικτές του Brand σας και θα διαδίδουν από στόμα σε στόμα για την επιχείρησή σας. Σχεδιάζοντας μια ευχάριστη εμπειρία πελατών, κάνετε τους υπάρχοντες πελάτες ευχαριστημένους και ανοίγετε την πόρτα σε πολλούς ακόμη νέους.

 

 

PC_0039

Σχεδιάζοντας μια ευχάριστη εμπειρία πελατών, κάνετε τους υπάρχοντες πελάτες ευχαριστημένους και ανοίγετε την πόρτα σε πολλούς ακόμη νέους.

 

 

Κάθε επιχείρηση Agent ή Broker είναι μοναδική. Κάποιες από αυτές αφήνουν έντονες εμπειρίες στο ταξίδι του πελάτη, ακόμη και χρόνια αργότερα. Μην είστε ένα από τα συνηθισμένα ασφαλιστικά γραφεία παλαιότερων ετών. Παρέχετε μια σχεδιασμένη, συνεπή και καινοτόμα εμπειρία πελάτη και θα ωφεληθούν τόσο οι πελάτες όσο και η επιχείρησή σας.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον σχεδιασμό της εμπειρίας των πελατών, επικοινωνήστε μαζί μας, ή μάθετε περισσότερα από τις τάσεις της εμπειρίας πελατών .

Sign up for e-mails on new, insTech

Θα σας στείλουμε email όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entreprenaurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *