Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Τι οδηγεί την εξυπηρέτηση πελατών σας; Η αποστολή και το όραμά σας καθοδηγούν τη συνολική πολιτική της εταιρείας σας, στην οποία καθορίζετε τους γενικούς σας στόχους που καθοδηγούν το στρατηγικό σας σχέδιο . 

Από εκεί προέρχονται τα σχέδια πωλήσεων και μάρκετινγκ , τα επιχειρησιακά σας σχέδια και ούτω καθεξής. Μπορεί να σκεφτείτε την πολιτική σας ως ένα σημείο σύνδεσης εσωτερικών και εξωτερικών δυνάμεων. Ο καθορισμός της επιχειρηματικής πολιτικής είναι ζωτικής σημασίας για μια ακμάζουσα εταιρεία. Ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείτε τις επιχειρηματικές σας πολιτικές καθορίζει το μοντέλο διακυβέρνησης για τον οργανισμό σας. Οι αδύναμες εταιρείες έχουν αδύναμα μοντέλα διακυβέρνησης. Τι εννοούμε διακυβέρνηση;

Διακυβέρνηση Εταιρείας - Δεν είναι μεταγενέστερη σκέψη

Τι είναι σημαντικό για την εταιρεία σας; Σε ποιον υπηρετείς; Τι είδους κανόνες, πρότυπα ή κανονισμούς πρέπει να εφαρμόσετε; Η διακυβέρνηση είναι ζωτικής σημασίας για να παρακινήσετε τους υπαλλήλους σας, να απαντήσετε σε ερωτήσεις και να καθορίσετε το μέλλον του οργανισμού σας. Μιλάμε για τις επιχειρηματικές πολιτικές που χρειάζεται κάθε εταιρεία.

Μια επιχείρηση διευθύνεται από ανθρώπους και οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν τι σημαίνει η ηγεσία, σε τι πιστεύει η ηγεσία και τι αντιπροσωπεύει το να είσαι υπάλληλος της εταιρείας. Αν πείτε ένα πράγμα και κάνετε ένα άλλο τότε ο υπάλληλος σας θα σας ακολουθήσει; Θα κάνουν πραγματικά οι υπάλληλοί σας αυτό που λέτε;

Δέκα σημαντικές επιχειρηματικές πολιτικές

Οι 10 πιο σημαντικές επιχειρηματικές πολιτικές δεν είναι μόνο οι πιο δημοφιλείς για κάθε εταιρεία, αλλά είναι και οι πιο κρίσιμες για την επιβίωση της επιχείρησής σας - είναι επιχειρηματικές πολιτικές που χρειάζεται κάθε εταιρεία.

1. Πολιτική ποιότητας πελατών

Οι πελάτες σας είναι το πιο σημαντικό συστατικό της επιχείρησής σας. Χωρίς πελάτες δεν έχετε καμία επιχείρηση, καμία πώληση και καμία ταμειακή ροή. Ο καθορισμός του τι είναι σημαντικό για τον πελάτη σας είναι κρίσιμος. Αυτός ο ορισμός γίνεται η πολιτική ποιότητας σας .

Στην αγορά σας πώς πρέπει να χειριστείτε: Επιστροφές πελατών, Τηλέφωνα απάντησης ή Χρόνος ολοκλήρωσης παραγγελίας; Εάν έχετε πολιτική χωρίς επιστροφές, τότε δεν είστε πολύ φιλικοί προς τον πελάτη. Εάν οι πελάτες σας το απαιτούν ή οι ανταγωνιστές σας έχουν γενναιόδωρες πολιτικές επιστροφών, τότε πρέπει να έχετε κι εσείς. Τι χρειάζεται ο πελάτης από εσάς;

2. Πιστωτική Πολιτική

Εκτός από την πολιτική ποιότητας, θα πρέπει επίσης να καθορίσετε την πιστωτική πολιτική των πελατών σας .

Για παράδειγμα, το τμήμα των εισπρακτέων λογαριασμών και το τμήμα πωλήσεων είναι συχνά σε διαφωνία. Οι εισπρακτέοι λογαριασμοί απαιτούν αυστηρότερη πίστωση για είσπραξη εντός 30 ημερών. Οι πωλήσεις θέλουν να κάνουν κράτηση πωλήσεων και να μην χάσουν πελάτες.

Η διοίκηση πρέπει να θεσπίσει σαφείς πιστωτικές πολιτικές για την ελαχιστοποίηση των συγκρούσεων. Μια καλή πιστωτική πολιτική εξηγεί τους Όρους Πίστωσης & Πληρωμής, τον τρόπο ανοίγματος Νέων Λογαριασμών και ποια είναι τα κριτήρια για τις Συλλογές.

3. Πολιτική Δεοντολογίας & Συμπεριφοράς

Οι πελάτες απαιτούν περισσότερο από ποιότητα και πίστωση. Οι πελάτες σας απαιτούν επίσης ηθικές συναλλαγές, ιδιωτικότητα και ασφάλεια. Οι άνθρωποι με τους οποίους ασχολείται η εταιρεία σας αναμένουν δίκαιη μεταχείριση χωρίς σύγκρουση συμφερόντων. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δημιουργείτε σαφή Ηθική Συμπεριφορά ανά πάσα στιγμή. Χρειάζεστε Πολιτική Ηθικής .

4. Πολιτικές Απασχόλησης

Οι πελάτες εξυπηρετούνται από υπαλλήλους. Η επιχείρηση πρέπει να προσλάβει υπαλλήλους και ως εκ τούτου να αναπτύξει πολιτικές απασχόλησης που να αντιμετωπίζουν τόσο τις επιχειρήσεις όσο και τις ανησυχίες των εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι πρέπει να κατανοήσουν πώς διεξάγονται οι Κριτικές απόδοσης, τι είναι οι ώρες εργασίας και μια σαφής πολιτική σχετικά με τους κανόνες «Κατά βούληση» και τερματισμού. Οι περισσότερες πολιτικές απασχόλησης καλύπτονται σε εγχειρίδιο πολιτικής εργαζομένων ή εγχειρίδιο εργαζομένων .

5. Πολιτικές χωρίς διακρίσεις

Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να ανεχθεί τη σεξουαλική παρενόχληση. Όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να προσφέρουν Απασχόληση Ισότητας Ευκαιριών - ΕΟΦ: Χωρίς ηλικία, φύλο, φυλή ή πολιτισμική προκατάληψη. Και φυσικά σαφείς κατευθυντήριες γραμμές για το πώς η επιχείρησή σας χειρίζεται καταστάσεις που περιλαμβάνουν μια αναπηρία, την εγκυμοσύνη ή τη συνολική ποικιλομορφία. Χρειάζεστε πολιτική παρενόχλησης και διακρίσεων .

6. Πολιτικές αποζημίωσης και παροχών

Οι πολιτικές χωρίς διακρίσεις εξηγούν τι δεν πρέπει να κάνουν, αλλά οι υπάλληλοί σας θέλουν επίσης να γνωρίζουν τι τους ταιριάζει. Ναι, τι παίρνουν εάν ακολουθούν τις επιχειρηματικές πολιτικές σας. Ποια είναι η πολιτική της εταιρείας σας για διακοπές, διακοπές και αναρρωτική άδεια; Ποια είναι τα οφέλη όπως τα προγράμματα ασφάλισης και συνταξιοδότησης. Πώς αντιμετωπίζεται η μισθοδοσία, τα μπόνους και οι αυξήσεις μισθών. Αυτά τα ζητήματα αντιμετωπίζονται στο πλαίσιο των πολιτικών αποζημίωσης και παροχών .

7. Διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και πολιτική στον κυβερνοχώρο

Είμαστε πλέον σταθερά στην εποχή του διαδικτύου. Σε αυτήν την εποχή της πληροφορίας πρέπει να έχουμε εταιρικές πολιτικές για την αποδεκτή χρήση του Διαδικτύου και μια πολιτική κοινωνικών μέσων . Μπορούν οι υπάλληλοι να χρησιμοποιούν Λογισμικό Τρίτων; Ποια είναι η πολιτική σας για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο σχετικά με κακόβουλο λογισμικό και τεχνική υποστήριξη; Εάν δεν έχετε σκεφτεί αυτά τα πράγματα, τότε ήρθε η ώρα… Αν το έχετε σκεφτεί, τότε θα πρέπει να έχετε το εγχειρίδιο πολιτικών και διαδικασιών πληροφορικής .

8. Πολιτική αθέμιτης συμπεριφοράς

Δυστυχώς, οι υπάλληλοί σας δεν θα ακολουθούν πάντα όλες τις επιχειρηματικές πολιτικές και συμβαίνει κακή συμπεριφορά ... Οι διευθυντές και ο εργαζόμενος θα πρέπει να γνωρίζουν τι είναι η Διαδικασία Πειθαρχίας. Για να απαντήσετε σε κακή συμπεριφορά των εργαζομένων, χρειάζεστε μια σαφή πολιτική πειθαρχίας που εξηγεί τη διαδικασία. Εάν υπάρχει πρόβλημα κλοπής, κακής απόδοσης ή κατάχρησης ουσιών. ή τι είναι η Πολιτική Προσφυγής και Επαναφοράς;

9. Πολιτική αγορών

Τώρα έχετε πολιτικές πελατών και πολιτικές υπαλλήλων. Αυτό που ακολουθεί είναι κάποιες εσωτερικές πολιτικές που προστατεύουν την εταιρεία. Απαιτούνται πολιτικές αγορών για να διευκρινιστούν οι Εξουσιοδοτήσεις δαπανών, η εξουσία για υπογραφή επιταγών και ο τρόπος χειρισμού των Ανταγωνιστικών Προσφορών. Η πολιτική αγοράς σας καθορίζει τα πρότυπα για τον τρόπο με τον οποίο οι εργαζόμενοι ξοδεύουν τα χρήματα της εταιρείας.

10. Πολιτική ασφάλειας στο χώρο εργασίας

Ποιες επιχειρηματικές πολιτικές απομένουν; Πολύ περισσότερα είναι πιθανά, αλλά θα σας αφήσω με μια τελευταία περιοχή. Πολιτικές ασφάλειας στο χώρο εργασίας. Στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουμε Federal (OSHA), State & Local Requirements. Μια τυπική απάντηση της εταιρείας είναι να περιγράψει τον εξοπλισμό ασφαλείας και την ένδυση ή τις απαγορεύσεις έναντι μη ασφαλών συμπεριφορών και ιπποδρομίας. Η ασφάλεια στο χώρο εργασίας δεν είναι αστείο. Είναι ευθύνη της εταιρείας να παρέχει έναν ασφαλή χώρο εργασίας. Τόσο ο εργαζόμενος όσο και η εταιρεία μπορεί να πληγωθούν. Πρέπει να ορίσετε τις διαδικασίες ασφάλειας στο χώρο εργασίας σας για να διασφαλίσετε ότι η εταιρεία και οι υπάλληλοί σας είναι ασφαλείς.

Η ανάπτυξη ενός μοντέλου καλής διακυβέρνησης θα παρακινήσει τους εργαζόμενους σε υψηλότερα πρότυπα. Οι επιχειρηματικές πολιτικές σας οδηγούν στο σπίτι αυτό που είναι σημαντικό για την εταιρεία. Αλλά το πιο σημαντικό, είναι πώς επικοινωνείτε, εφαρμόζετε και χρησιμοποιείτε την πολιτική της εταιρείας - για καλό ή κακό - που στέλνει ένα μήνυμα στους υπαλλήλους σας για το πώς υποτίθεται ότι ενεργούν. Αυτές είναι οι επιχειρηματικές πολιτικές που χρειάζεται κάθε εταιρεία.

Δωρεάν Δείγμα Επιχειρηματικών Πολιτικών

Κατεβάστε 19 διαφορετικές δωρεάν πολιτικές και διαδικασίες  για να ξεκινήσετε την ανάπτυξη των δικών σας επιχειρηματικών πολιτικών για την εταιρεία σας.

 

Δείτε περισσότερα

 

 

 

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.