
Καθώς οι μηχανές αναζήτησης έγιναν πιο έξυπνες, οι επιχειρηματίες μπόρεσαν να εξελιχθούν. Τώρα ο ευκολότερος τρόπος για να «ξεγελάσετε» μια μηχανή αναζήτησης για να κατατάξει το περιεχόμενό σας είναι να το δημιουργήσετε:
Θα πρέπει να το κάνετε:
- Εξαιρετικά σχετικό με ένα συγκεκριμένο κοινό
- Ουσιαστικό και περιεκτικό
- Αξιόπιστο και σχετικό
- Χρήσιμος
Το περιεχόμενο που σημειώνει όλα τα παραπάνω πλαίσια είναι εγγυημένο ότι θα έχει καλύτερη απόδοση από το γενικό, ευρύ και ρηχό περιεχόμενο προώθησης.
Αυτό το άρθρο σύγχρονου και καλοσχεδιασμένου περιεχομένου μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε υψηλότερα πρότυπα για το content marketing του ιστολογίου (blog) σας, Αυτό είναι ανεξάρτητα από το επίπεδο γνώσεων που βρίσκεστε αυτήν τη στιγμή. Διαβάστε παρακάτω για συμβουλές σχετικά με την εμβάθυνση των KPI, τη δημιουργία στρατηγικής περιεχομένου για το ιστολόγιό σας, την ενίσχυση της αξιοπιστίας στο περιεχόμενό σας και πολλά άλλα.
Τι διαβάζουν και μοιράζονται περισσότερο οι πελάτες σας;
1. Δημιουργήστε μια κερδοφόρα στρατηγική περιεχομένου ιστολογίου.
Ένα blog από μόνο του δεν είναι μια ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου. Αλλά με τον ίδιο τρόπο, μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου δεν καλύπτει απαραίτητα όλα όσα πρέπει να λάβετε υπόψη για τη λειτουργία ενός επιτυχημένου blog. Η λύση, είναι η ανάπτυξη μιας στρατηγικής περιεχομένου blog.
Η στρατηγική περιεχομένου είναι το όραμα και ένα σχέδιο που έχετε για το blog σας. Αυτό θα το οδηγήσει το προς τη σωστή κατεύθυνση και θα σας καθοδηγήσει προς το τι θέλετε να επιτύχετε με το περιεχόμενο του.
Θα πρέπει λοιπόν να ξεκινήσετε με τον καθορισμό του σκοπού του blog και να τελειώσετε την παρακολούθηση και τη μέτρηση (KPI).
Συνδυάστε αυτόν τον οδηγό στρατηγικής περιεχομένου με τις συμβουλές KPI στην επόμενη ενότητα και θα έχετε μια πλήρως ανεπτυγμένη μηχανή περιεχομένου.
2. Τα KPI μάρκετινγκ περιεχομένου που πρέπει να παρακολουθείτε.
Παρακολουθήστε την επισκεψιμότητα ιστολογίου σας, αλλά παρακολουθήστε την μαζί με τα έσοδα. "Αναφορές όπως "αυξήσαμε την επισκεψιμότητα κατά 200% και τα έσοδα αυξήθηκαν 100%" είναι ικανοποιητικές. "Αντίθετα με το απλώς "Αυξήσαμε την επισκεψιμότητα κατά 200% και αυτό είναι όλο".
Μια άλλη καλή συμβουλή είναι να συνδυάσετε το χρόνο στη σελίδα με μια εφαρμογή όπως το Hotjar ή το FullStory που παρακολουθεί τον τρόπο με τον οποίο οι αναγνώστες αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να καταλάβετε εάν αυτός ο χρόνος στη σελίδα σας αφιερώνεται πραγματικά στο περιεχόμενό ή κοιτάζοντας το κενό.
Δείτε το άρθρο για τους κοινούς KPI που μπορείτε να παρακολουθείτε και τι είναι αυτό που τους κάνει λιγότερο από ιδανικούς… και, στη συνέχεια, πώς να κάνουμε τον καθένα καλύτερο.
3. Πώς να ενσωματώσετε την στρατηγική περιεχομένου σας
Καθώς αγωνιζόμαστε να προσθέσουμε περισσότερη ενσυναίσθηση, αυθεντικότητα και αξιοπιστία κάνοντας το περιεχόμενο πιο ανθρώπινο.
Αυτό στο μάρκετινγκ επιρροής σημαίνει να βρίσκεις ανθρώπους να κάνουν φρέσκα πράγματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να τους πληρώνεις για να τα κάνουν με το δικό σου brand. Θα πρέπει λοιπόν να βρείτε άτομα τα οποία θα παρέχουν αξιοπιστία με το κοινό σας και τη συνδημιουργία περιεχομένου που είναι πολύτιμο χωρίς να είναι υπερβολικά προωθητικό.
Θα πρέπει να θυμάστε ότι δεν θα πρέπει να έχετε σαν στόχο μεγάλο αριθμό followers αλλά να αναζητούν αξία (αποτελέσματα) πέρα από τα νούμερα
Ο κανόνας της ποιότητας πάνω από την ποσότητα ισχύει ιδιαίτερα στο B2B και απαιτεί την ενσωμάτωση της στρατηγικής του περιεχομένου.
4. Η ενσυναίσθηση έχει μεγαλύτερη σημασία στο μάρκετινγκ περιεχομένου B2B
Η έκθεση CMI υπογραμμίζει την ανάγκη για ενσυναίσθηση στο περιεχόμενο B2B. Συνήθως οι πελάτες παραπονιούνται ότι τους προβάλετε άσχετο περιεχόμενο. Αυτό σημαίνει οτι δεν εστιάζουμε στην ενσυναίσθηση όσο χρειάζεται.
Βασικά στοιχεία ενός περιεχομένου με ενσυναίσθηση:
- Θα πρέπει να είναι χρήσιμο,
- να εστιάζεται στο κοινό και
- να αντικατοπτρίζει τις βασικές αξίες της επωνυμίας.
Για να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας αντανακλά τις αξίες του κοινού σας και ικανοποιεί τις ανάγκες του θα πρέπει.
- Να αναζητάτε λέξεις κλειδιά
- Να σχεδιάσετε μια αρχιτεκτονική περιεχομένου
- Να οργανώσετε τα δεδομένα σας
- Να αξιοποιήσετε το μαρκετινγκ επιρροής
Χρησιμοποιήστε οργανωτικά δεδομένα από άλλα τμήματα, όπως οι πωλήσεις, για να ολοκληρώσετε την κατανόηση του κοινού σας. Θα σας βοηθήσει να δείτε τον Πελάτη ολοκληρωμένα,
5. Περισσότερος προϋπολογισμός, περισσότερη δουλειά, περισσότερη ενσυναίσθηση
Το μάρκετινγκ περιεχομένου αφορούσε πάντα την παροχή πραγματικής αξίας. Τώρα μετά την πανδημία, αυτό είναι πιο σημαντικό τώρα από ποτέ.
Το Νέο για φέτος είναι μια ανοιχτή ερώτηση σχετικά με τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις της πανδημίας. Παραδόξως, πολλές από τις απαντήσεις επικεντρώθηκαν στην αύξηση της ενσυναίσθησης. Ένας ερωτώμενος είπε, «Περισσότερη ενσυναίσθηση και λιγότερες σκληρές πωλήσεις...
Εάν ο μόνος σας στόχος είναι να αναγκάσετε κάποιον να ακολουθήσει το ταξίδι ή την πορεία σας, θα πρέπει να βρείτε άλλη δουλειά. Δώσε περισσότερα και πάρε λιγότερα».
Η ετήσια έκθεση του Content Marketing Institute είναι μια ανεκτίμητη πηγή.
Είναι ένα στιγμιότυπο του πού βρισκόμαστε τώρα, ένας τρόπος μέτρησης της προόδου και ένας οδηγός για το μέλλον.
6. Καθιέρωση ηγεσίας σκέψης στο LinkedIn για επιχειρήσεις
Το Linkedin είναι η τέλεια πλατφόρμα για την οικοδόμηση της ηγεσίας σκέψης με υψηλής ποιότητας, διορατικό περιεχόμενο.
Λάβετε περισσότερες συμβουλές για να αναβαθμίζετε το μάρκετινγκ κάθε μέρα και να επιλύσετε το πρόβλημα ότι η αύξηση της ποσότητας δεν συνοδεύεται από αύξηση της ποιότητας.