Το μέγεθος του Facebook δηλώνει ότι υπάρχει πιθανό κοινό για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αυτό όμως αντίστοιχα σημαίνει ότι θα πρέπει να σχεδιάσετε μια πολιτική, να αρχίσετε να δημοσιεύετε και να παρακολουθείτε την στρατηγική σας να πετυχαίνει.
Η οργανική απήχηση στην πλατφόρμα του facebook κυμαίνεται γύρω στο 5,2% . Για να πετύχετε όσο μεγαλύτερο ποσοστό αντιστοιχεί στην επιχείρηση σας, πρέπει να κερδίσετε τη μάχη για την προσοχή των μελών του και να παραμείνετε στο βλέμα του αλγορίθμού του.
"Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε πώς να δημιουργείτε και να εκτελείτε μια στρατηγική μάρκετινγκ στο Facebook γύρω από τα ενδιαφέροντα του κοινού σας. Θα εξετάσουμε πώς να ευδοκιμήσετε με οργανικό περιεχόμενο και πώς να επεκτείνετε την απήχησή σας με το pay-to-play."
Τα δομικά στοιχεία μιας επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ στο Facebook
Μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ στο Facebook δημιουργείται χρησιμοποιώντας ένα μίγμα σημαντικών συστατικών που είναι σημαντικά για την στρατηγική της επιχείρησης οποιαδήποτε στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ:
1. Καθορισμένο κοινό
2. Ισχυροί στόχοι
3. Ανταγωνιστική ανάλυση
4. Καθιερωμένη φωνή
5. Συνεπής παρακολούθηση και μέτρηση
1. Καθορίστε το κοινό σας
Η αποτελεσματική δέσμευση ξεκινά με την κατανόηση σε ποιον μιλάτε. Πολλά δημογραφικά δεδομένα μπορούν να αντληθούν από την έρευνα αγοράς, τα πρόσωπα πελατών και τα αναλυτικά στοιχεία ιστοτόπων, όπως:
- Ηλικία κοινού-στόχου
- Τοποθεσία
- Δουλειά
- Τα ενδιαφέροντα
Εκτελέστε αυτά τα δεδομένα σε σχέση με τα γενικά δημογραφικά στοιχεία του Facebook για να κατανοήσετε πώς το κοινό σας χρησιμοποιεί την πλατφόρμα.
Όταν γνωρίζετε πώς ταιριάζει η γενική βάση χρηστών του Facebook με το κοινό-στόχο σας, μπορείτε να εμβαθύνετε στις λεπτομέρειες χρησιμοποιώντας το Insights του Facebook Business Suite (πρώην Facebook Audience Insights).
Το εργαλείο δεδομένων του Facebook έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ δημογραφικές και γεωγραφικές πληροφορίες, όπως:
- Σελίδα "Μου αρέσει".
- Ηλικία
- Γένος
- Κορυφαίες πόλεις και χώρες
- Τοποθεσία
- Τα ενδιαφέροντα
Με αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να δημιουργήσετε καλύτερο, στοχευμένο περιεχόμενο.
2. Θέστε ξεκάθαρους στόχους
Κάθε ανάρτηση και διαφήμιση πρέπει να λειτουργεί για την επίτευξη του στόχου σας. Αυτός ο στόχος εξαρτάται από το πώς σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το Facebook για να προωθήσετε τη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ και τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Για έμπνευση, εδώ είναι οι δέκα πιο συνηθισμένοι στόχοι σύμφωνα με την έρευνα του Hootsuite :
Για να διασφαλίσετε ότι οι στόχοι σας οδηγούν σε πραγματικά αποτελέσματα, χρησιμοποιήστε ένα πλαίσιο καθορισμού στόχων όπως το SMART, το οποίο σημαίνει:
- Ειδικός
- Μετρητός
- Κατορθωτός
- Σχετικό
- Χρονικά περιορισμένη
Για παράδειγμα, ένας στόχος SMART για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας μπορεί να είναι:
Θέλουμε ν' αυξήσουμε τα μερίδια αναρτήσεών μας στο Facebook κατά 20% το επόμενο τρίμηνο.
Για κάθε στόχο που ορίζετε, επιλέξτε τις πιο σχετικές μετρήσεις για παρακολούθηση.
Έτσι, εάν ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες, θα μετρήσετε πράγματα όπως εγγραφές και κλικ στο κουμπί CTA της φωτογραφίας εξωφύλλου σας.
Εάν θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα, δείτε ενέργειες όπως τα κλικ, η επισκεψιμότητα παραπομπών και οι μετατροπές.
3. Ερευνήστε τον ανταγωνισμό
Εάν χρησιμοποιείτε το Facebook, οι πιθανότητες είναι τουλάχιστον ένας από τους ανταγωνιστές σας. Η εκτέλεση αναλύσεων ανταγωνισμού θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε τι κάνουν καλά και να εντοπίσετε εκμεταλλεύσιμες ευκαιρίες.
Διαλέξτε έξι έως οκτώ από τους ανταγωνιστές σας και αναζητήστε:
- Τα είδη των αναρτήσεων που μοιράζονται
- Ποιες αναρτήσεις έχουν τη μεγαλύτερη αφοσίωση
- Τι λέει ο κόσμος στα σχόλια
- Πώς αλληλεπιδρούν με το κοινό τους στα σχόλια
- Πώς ολοκληρώνεται η Σελίδα τους στο Facebook (Πώς περιγράφουν τον εαυτό τους; Ποια κατηγορία επέλεξαν;)
Επίσης, εξετάστε πώς γίνεται λόγος για αυτά από την κοινότητα.
Μεταβαίνοντας στο Περισσότερα και, στη συνέχεια, κάνοντας κλικ στην Κοινότητα σε μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook, μπορείτε να διαβάσετε τις δημόσιες αναρτήσεις που τους προσθέτουν ετικέτες και τις αναρτήσεις που κοινοποιούνται στη σελίδα τους.
Αυτό θα σας δώσει μια εικόνα για το γενικό συναίσθημα γύρω από μια εταιρεία και τον τρόπο με τον οποίο παρέχουν εξυπηρέτηση πελατών.
Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κοινωνική ακρόαση για να κατανοήσετε πώς χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές το Facebook.
Για παράδειγμα, μια αναζήτηση για " Adobe " εμφανίζει μια ροή δημόσιων αναρτήσεων και σχετικών αναζητήσεων. Τα αποτελέσματα μπορούν επίσης να φιλτραριστούν κατά Αναρτήσεις, Άτομα, Φωτογραφίες, Βίντεο, Αγορά, Σελίδες, Μέρη, Ομάδες και Εκδηλώσεις για να εμβαθύνετε στην παρουσία της μάρκας στο Facebook.
Χρησιμοποιήστε αυτήν την ανταγωνιστική στρατηγική προς όφελός σας όταν σχεδιάζετε το περιεχόμενό σας.
4. Καθιέρωση της φωνής σας
Πριν δημιουργήσετε περιεχόμενο, αποφασίστε πώς θα παρουσιάσετε τον εαυτό σας.
Ό,τι κάνετε στο Facebook ασκείτε τη φωνή της επωνυμίας σας. Πρέπει να είναι συνεπής με την προσωπικότητα της επωνυμίας σας και να ταιριάζει με τις προσωπικότητες του κοινού σας.
Πρέπει επίσης να είναι σωστό για την πλατφόρμα. Το κοινό σας στο Facebook ενδέχεται να μην χρησιμοποιεί την ίδια γλώσσα με το κοινό σας στο Twitter ή στο LinkedIn.
Πάρτε το Salesforce . Ο τόνος του περιεχομένου του στο Facebook είναι συνομιλητικός αλλά επαγγελματικός και ωφελούμενος:
Στο Twitter , ο τόνος του είναι συνομιλητικός αλλά πιο ιδιόρρυθμος και διασκεδαστικός.
Είναι σαφές ότι η εταιρεία έχει προσαρμόσει τον τόνο της φωνής της για να ταιριάζει στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Χρησιμοποιήστε τις γνώσεις του κοινού σας και την ανταγωνιστική έρευνα, μαζί με τις οδηγίες της επωνυμίας σας, για να επηρεάσετε την εμφάνιση, την αίσθηση και τον ήχο του περιεχομένου σας στο Facebook.
5. Παρακολουθήστε και μετρήστε την απόδοση
Το μάρκετινγκ στο Facebook είναι δοκιμή και λάθος. Ειδικά στις πρώτες μέρες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, θα πρέπει να δοκιμάσετε διαφορετικά είδη περιεχομένου με το κοινό σας.
Η παρακολούθηση και η μέτρηση είναι απαραίτητα για να κατανοήσετε τι λειτούργησε και τι όχι για να βελτιώσετε καλύτερα το μάρκετινγκ περιεχομένου σας .
Το Facebook διευκολύνει την ανάλυση της απόδοσης μέσω του Business Suite.
Στην καρτέλα Insights που αναφέραμε νωρίτερα, θα βρείτε συνολικά και μεμονωμένα αποτελέσματα αναρτήσεων για οργανικό και επί πληρωμή περιεχόμενο.
Εδώ μπορείτε να εμβαθύνετε σε μετρήσεις, τάσεις και οπτικές αναφορές. Χρησιμοποιήστε το για να μάθετε:
- Δημοσίευση αφοσίωσης (π.χ. επισημάνσεις "μου αρέσει", σχόλια και κοινοποιήσεις)
- Δημογραφικά στοιχεία ακολούθων
- Προσέγγιση σελίδας
Το Facebook διαθέτει επίσης ένα Creator Studio που έχει σχεδιαστεί για δημιουργούς περιεχομένου. Διαθέτει επίσης μια καρτέλα Insights που παρέχει πολύτιμα δεδομένα για:
- Ακόλουθοι και θεατές
- Εντυπώσεις
- Φθάνω
- Σύμπλεξη
- Πιστότητα και απόδοση
Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να προσαρμόζετε συνεχώς τους στόχους σας και να βλέπετε πού να εστιάσετε τους πόρους σας. Δημιουργήστε, δοκιμάστε, μετρήστε, τροποποιήστε, επαναλάβετε.
Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο για να δημιουργήσετε μια κοινότητα
Για να μάθετε πώς να πετύχετε με το μάρκετινγκ σας, βοηθάει να κατανοήσετε πώς το Facebook διαχειρίζεται τον αλγόριθμό του.
Το 2018 , το Facebook κυκλοφόρησε μια σημαντική ενημέρωση στον αλγόριθμό του για να επικεντρωθεί περισσότερο σε περιεχόμενο από φίλους, οικογένεια και ομάδες ατόμων και λιγότερο από επιχειρήσεις. Υποσχέθηκε ότι το δημόσιο περιεχόμενο από επιχειρήσεις που έβλεπαν οι χρήστες θα «ενθάρρυνε ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των ανθρώπων».
Το 2019 , ανακοίνωσε την ευρεία χρήση ερευνών για τη συλλογή σχολίων για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες βλέπουν σχετικό περιεχόμενο στη ροή ειδήσεων τους.
«Αυτές οι αλλαγές δεν προορίζονται να εμφανίζονται περισσότερο ή λιγότερο από Σελίδες ή φίλους. Αντίθετα, οι σύνδεσμοι Σελίδας που εμφανίζονται σε άτομα θα θεωρούν ότι αξίζουν τον χρόνο τους—και οι αναρτήσεις φίλων θα προέρχονται από φίλους που οι περισσότεροι θέλουν να ακούσουν». [μέσω ανάρτησης Facebook News ]
Όλα αυτά σημαίνουν ότι, ως επιχείρηση, εάν θέλετε να εμφανίζεστε συνεχώς στη ροή του Facebook ενός χρήστη, πρέπει να είστε τόσο σχετικοί και πολύτιμοι για αυτούς όσο και οι φίλοι και η οικογένειά του.
Τα likes, τα σχόλια, οι αντιδράσεις και οι κοινοποιήσεις είναι όλα ενδείξεις ότι το περιεχόμενό σας είναι πολύτιμο. Όσο περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με το περιεχόμενό σας, τόσο πιο σχετικό θα είναι ορατό από τους αλγόριθμους του Facebook.
Έτσι, ο τρόπος για να επιτύχετε ένα σταθερό επίπεδο αφοσίωσης είναι κάνοντας αυτό που θέλει το Facebook να κάνετε: να φέρετε τους ανθρώπους κοντά.
Υπάρχουν δύο τρόποι για να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από το οργανικό σας περιεχόμενο στο Facebook:
1. Δημοσίευση μέσω επιχειρηματικής σελίδας στο Facebook
2. Δημιουργία ομάδας Facebook
1. Δημιουργία επιχειρηματικής σελίδας στο Facebook
Μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook είναι η γωνιά της επωνυμίας σας στο Facebook. Είναι όπου οι ακόλουθοι μπορούν να έρθουν για να μάθουν περισσότερα για εσάς, να μάθουν τα τελευταία νέα, να διαβάσουν το περιεχόμενό σας και να κάνουν ερωτήσεις. Είναι επίσης η έκδοση σας που θα εμφανίζεται στις Ροές Ειδήσεων.
Η φωτογραφία προφίλ της Σελίδας σας και η φωτογραφία εξωφύλλου πρέπει να είναι συνεπείς με την επωνυμία σας. Το πρώτο εμφανίζεται κάθε φορά που σχολιάζετε την ανάρτηση ή δημοσιεύετε στη ροή ειδήσεων, οπότε ορίστε αυτό το λογότυπο της επωνυμίας σας.
Η σελίδα του Slack στο Facebook , για παράδειγμα, είναι σύμφωνη με την επωνυμία της εταιρείας της.
Τα στοιχεία της σελίδας σας θα πρέπει επίσης να συμπληρωθούν πλήρως.
Το Facebook θα σας δείξει συμβουλές για το πώς να το κάνετε αυτό όταν δημιουργείτε τη σελίδα σας και θα σας υπενθυμίσει να συμπεριλάβετε όλα τα στοιχεία.
- Περιγραφή: Μια σύντομη εισαγωγή για την εταιρεία και τη σελίδα σας
- Κατηγορίες: Βιομηχανίες που περιγράφουν την επιχείρησή σας και βοηθούν τους ανθρώπους να βρουν τη σελίδα σας
- Στοιχεία επικοινωνίας: Ιστότοπος, διεύθυνση email, αριθμός τηλεφώνου κ.λπ.
- Τοποθεσία: Η διεύθυνσή σας εάν έχετε ένα φυσικό χώρο που μπορούν να επισκεφθούν οι άνθρωποι
- Ώρες λειτουργίας: Ώρες λειτουργίας επιχειρήσεων, εάν λειτουργείτε επιλεγμένες ώρες
Ακολουθεί ένα παράδειγμα για το πώς φαίνεται καθένα από αυτά τα στοιχεία στη σελίδα του Salesforce στο Facebook :
Στη συνέχεια, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα όνομα χρήστη για τη Σελίδα σας. Αυτό θα διευκολύνει τους χρήστες να βρουν και θα σας δώσει μια καθαρή ματαιοδοξία URL για κοινή χρήση.
Το Slack, για παράδειγμα, έχει @slackhq. Το buffer έχει @bufferapp :
Τέλος, προσθέστε ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση . Αυτό σας δίνει έναν ακόμη τρόπο για να κάνετε τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση.
Αξίζει επίσης να τακτοποιήσετε καρτέλες έτσι ώστε οι επισκέπτες της Σελίδας σας να βρίσκουν εύκολα αυτό που αναζητούν.
Εκτός από τις τυπικές καρτέλες Πληροφορίες, Φωτογραφίες και Βίντεο, το Buffer περιλαμβάνει τις καρτέλες Κριτικές, Συμβάντα και Κοινότητα. Επίσης, ενσωματώνει τη σελίδα του στο Facebook με τους λογαριασμούς του στο Twitter και στο YouTube.
Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν πληροφορίες και να βλέπουν επιπλέον περιεχόμενο χωρίς να εγκαταλείπουν το Facebook. Έτσι, διατηρούνται σε αλληλεπίδραση με τη σελίδα buffer για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου για τη Σελίδα σας στο Facebook
Το περιεχόμενο μπορεί να καθοδηγηθεί από τις γνώσεις του κοινού σας και την ανταγωνιστική ανάλυση. Ξεκινήστε τη δημοσίευση και, στη συνέχεια, βελτιστοποιήστε καθώς εισέρχονται τα δεδομένα.
Για να βρείτε τη σωστή ισορροπία, ακολουθήστε αυτό που η Hootsuite αποκαλεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «Κανόνας των Τρίτων»:
«⅓ κοινοποιήστε αναρτήσεις για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, να μετατρέψετε τους αναγνώστες και να δημιουργήσετε κέρδη
⅓ κοινοποιήστε αναρτήσεις ιδεών από άτομα που επηρεάζουν τον κλάδο σας (ή επιχειρήσεις με ομοϊδεάτες)
⅓ κοινοποιήστε δημοσιεύσεις προσωπικών ιστοριών για να δημιουργήσετε το brand σας
Η κοινή χρήση περιεχομένου δείχνει στους οπαδούς σας…
Γνωρίζετε τον κλάδο σας
Είστε συνεργάσιμοι
Πού βρίσκεσαι στον κλάδο»
Όσον αφορά τον τύπο περιεχομένου που χρησιμοποιείται κατά την κοινή χρήση εγγενών αναρτήσεων, το βίντεο είναι ένα ασφαλές στοίχημα. Έρευνα από το Buffer και το Buzzsumo δείχνει ότι το βίντεο δημιουργεί 59% περισσότερη αφοσίωση από άλλους τύπους αναρτήσεων. Οι ερωτήσεις είναι ένα μακρινό δεύτερο, ακολουθούμενες από φωτογραφίες και δώρα.
Είναι ενδιαφέρον ότι τα κατακόρυφα βίντεο έχουν υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης από τα οριζόντια και τετράγωνα βίντεο. Αυτό είναι λογικό αν σκεφτεί κανείς ότι σχεδόν τέσσερα στα πέντε άτομα έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα μέσω κινητού. Συγκριτικά, μόνο το 1,7% χρησιμοποιεί το Facebook σε υπολογιστή.
Κρατήστε την περιγραφή σύντομη και αφήστε την ίδια την ανάρτηση να μιλήσει. Περίπου 50 χαρακτήρες ή λιγότεροι είναι ο βέλτιστος αριθμός.
Η Uber χρησιμοποιεί αναρτήσεις βίντεο σύντομης μορφής με συνοπτικά αντίγραφα για να εκπαιδεύσει τους οπαδούς, συμπεριλαμβανομένων συνδέσμων CTA για τους χρήστες να μάθουν περισσότερα.
Η Mailchimp συνδυάζει βίντεο και σύντομες καταστάσεις για να πουλήσει τα οφέλη των προϊόντων και των υπηρεσιών της.
Και στις δύο περιπτώσεις, ωστόσο, το βίντεο χρησιμοποιείται ως μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής Rule of Thirds που περιλαμβάνει συνδέσμους προς περιεχόμενο ιστού, κοινές πληροφορίες από την κοινότητα και προσωπικές ιστορίες.
Πειραματιστείτε με διαφορετικά είδη αναρτήσεων, όγκο περιεχομένου (το Facebook συνιστά να δημοσιεύετε δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα) και με τις ώρες αναρτήσεων για να δείτε πώς έχει απήχηση στο κοινό σας.
Αλλά να έχετε κατά νου ότι αυτό που δημοσιεύετε είναι μόνο ένα μέρος της δημιουργίας μιας αφοσιωμένης κοινότητας. Αυτό που κάνετε αφού πατήσετε τη δημοσίευση είναι εξίσου σημαντικό.
Ενημερώστε τους πελάτες ότι είστε εκεί
Με μια αφοσιωμένη κοινότητα, οι ακόλουθοι συχνά αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και ακόμη βοηθούν ο ένας τον άλλον.
Αυτό το νήμα σχολίων από μια ανάρτηση στο Shopify στο Facebook είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα:
Η συμμετοχή σας στη συζήτηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να έρθετε πιο κοντά στο κοινό σας, να εξανθρωπίσετε την επωνυμία σας και να προσφέρετε στο Facebook αυτό που θέλει: άτομα που αλληλεπιδρούν με τους ανθρώπους.
Πάρτε Buffer. Αντί να αφήσουν μια αντίδραση στα σχόλια, τα μέλη της ομάδας Buffer μπαίνουν και απαντούν:
Αυτό δείχνει ότι αληθινοί άνθρωποι διαβάζουν τα σχόλια. Αφήνει επίσης θετική εντύπωση στον χρήστη.
Το Shopify κάνει κάτι παρόμοιο, χρησιμοποιώντας σχόλια για να απαντήσει σε προβλήματα πελατών.
Αυτό όχι μόνο δίνει στους ανθρώπους τη βοήθεια που χρειάζονται, αλλά δείχνει στους άλλους ότι μια ομάδα είναι έτοιμη να απαντήσει στις ερωτήσεις τους.
Αυτό είναι σημαντικό. Έρευνα στο Facebook δείχνει ότι το 70% των ανθρώπων αναμένουν να στέλνουν περισσότερα μηνύματα σε επιχειρήσεις στο μέλλον για ερωτήσεις εξυπηρέτησης πελατών, ενώ το 69% των αμερικανών χρηστών Facebook που στέλνουν μηνύματα σε επιχειρήσεις λένε ότι τους κάνει να αισθάνονται πιο σίγουροι για τη μάρκα.
Επομένως, ανταποκρίνεστε στα μηνύματα πελατών στη σελίδα σας.
Η έρευνα Hubspot δείχνει ότι οι χρήστες αναμένουν από μια επιχείρηση να ανταποκριθεί σχεδόν αμέσως.
Εάν η ομάδα σας δεν μπορεί να ανταποκριθεί γρήγορα, ίσως είναι καλή ιδέα να ρυθμίσετε αυτοματοποιημένες απαντήσεις ή chatbots φορτωμένα με απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις για απαντήσεις όλο το εικοσιτετράωρο.
Τελικά, ωστόσο, οι περισσότεροι πελάτες θα θέλουν να προσεγγίσουν έναν πραγματικό άνθρωπο, επομένως είναι σημαντικό η Σελίδα σας να παρακολουθείται στενά από μια ομάδα κοινωνικής δικτύωσης.
Για να αποφασίσετε εάν η ζωντανή συνομιλία ή τα chatbots είναι η καλύτερη στρατηγική για την επιχείρησή σας, ρίξτε μια ματιά στην ανάρτηση CXL του Jared Cornell σχετικά με τις ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε .
Να κάνετε τους ανθρώπους να κάνουν like στη σελίδα σας στο Facebook
Όσο περισσότερα likes έχει η Σελίδα σας, τόσο περισσότερα άτομα θα προσεγγίσει. Με την πάροδο του χρόνου, η δέσμευση περιεχομένου θα σας βοηθήσει να φέρετε νέους ακόλουθους στη Σελίδα σας. Στις πρώτες μέρες, θα χρειαστεί να ενημερώσετε τους ανθρώπους ότι υπάρχει.
Το Facebook έχει μερικές συμβουλές για το πώς να το κάνετε αυτό:
Μοιραστείτε τη Σελίδα σας στην προσωπική σας ροή ειδήσεων . Ενημερώστε τους φίλους και την οικογένειά σας για τη Σελίδα σας. Στην ανάρτησή σας, ζητήστε τους να κάνουν like στη Σελίδα και να τη μοιραστούν με άτομα που μπορεί επίσης να ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας. Για να μοιραστείτε τη Σελίδα σας, επιλέξτε Κοινή χρήση κάτω από τη φωτογραφία εξωφύλλου της Σελίδας σας.
Προσκαλέστε φίλους να κάνουν like στη Σελίδα σας . Προσκαλέστε φίλους που πιστεύετε ότι θα ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας να κάνουν like στη Σελίδα σας. Μάθετε πώς να προσκαλείτε φίλους.
Ζητήστε από φίλους να μοιραστούν τη Σελίδα σας με τα δίκτυά τους . Οι φίλοι σας μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε ακόμη περισσότερους ανθρώπους. Ρωτήστε εάν θα μοιραστούν έναν σύνδεσμο προς τη Σελίδα σας σε μια ανάρτηση στο χρονολόγιό τους.
Δημοσιεύστε ως Σελίδα σε ομάδες . Δημοσιεύστε ως Σελίδα σας σε τοπικές ομάδες ή ομάδες που σχετίζονται με τον κλάδο σας. Αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να προσεγγίσετε την κοινότητά σας.
Εκτός από αυτές τις συμβουλές, θα πρέπει να συνδέσετε τη σελίδα σας στο Facebook από τον ιστότοπό σας, καθώς και από υπογραφές και υποσέλιδα email. Βασικά, οπουδήποτε εκτός του Facebook όπου αλληλεπιδράτε με το κοινό σας.
Η Nanit , για παράδειγμα, προσθέτει εικονίδια μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ένα CTA στο κάτω μέρος του ενημερωτικού δελτίου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της.
Επίσης, συνδέεται με κάθε έναν από τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης στο υποσέλιδο του ιστότοπού του.
Αυτοί οι σύνδεσμοι μπορεί να μην οδηγούν σε μεγάλη επισκεψιμότητα, αλλά διευκολύνουν τους χρήστες να βρίσκουν τη σελίδα Nanit στο Facebook. Αυτός είναι ο στόχος του παιχνιδιού: αφαιρέστε τα εμπόδια στο δρόμο των πελατών σας.
2. Δημιουργία ομάδας Facebook
Ο αλγόριθμος του Facebook είναι προσανατολισμένος στο να δείχνει στους χρήστες συνομιλίες από τις ομάδες στις οποίες βρίσκονται. Έτσι, η δημιουργία μιας Ομάδας Facebook μπορεί να σας βοηθήσει να εμφανίζεστε με συνέπεια στη ροή ειδήσεων.
Περισσότερο από αυτό, είναι ένας τρόπος να χτίσετε μια κοινότητα για δικτύωση, οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες, παροχή υποστήριξης και ανάπτυξη υποστηρικτών της επωνυμίας.
Εάν μια Σελίδα προορίζεται για μετάδοση στο κοινό σας, μια Ομάδα προορίζεται για συνομιλίες μαζί τους.
Και είναι επίσης δημοφιλείς. Το Facebook λέει ότι 1,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν Ομάδες κάθε μήνα.
Πριν δημιουργήσετε μια Ομάδα, αποφασίστε για τον σκοπό της. Μια ομάδα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες μιας κοινότητας. Επομένως, θα πρέπει να αναρωτηθείτε:
- Τι ενώνει εσάς και το κοινό σας;
- Ποια είναι τα κοινά σας ενδιαφέροντα;
- Για ποιο πράγμα μιλάτε ειδικός και σίγουρος;
Για παράδειγμα, η CXL έχει μια ομάδα Facebook για βελτιστοποίηση μετατροπών, ανάλυση και ανάπτυξη .
Σε αυτό εξειδικεύεται η CXL και για το οποίο ενδιαφέρεται το κοινό της, γεγονός που επιτρέπει τη διεξαγωγή συνομιλιών για μια σειρά σχετικών θεμάτων.
Μόλις καταλάβετε τους λόγους για τους οποίους υπάρχει, η δημιουργία μιας Ομάδας Facebook είναι απλή:
«Για να δημιουργήσετε μια ομάδα:
* Κάντε κλικ στην επάνω δεξιά γωνία του Facebook και επιλέξτε Ομάδα.
* Εισαγάγετε το όνομα της ομάδας σας.
* Επιλέξτε την επιλογή απορρήτου. Εάν επιλέξατε ιδιωτικό, επιλέξτε εάν θα κάνετε την ομάδα σας ορατή ή κρυφή.
* Προσθέστε άτομα στην ομάδα σας.
* Κάντε κλικ στο Create.
Μόλις δημιουργήσετε την Ομάδα σας, την εξατομικεύετε ανεβάζοντας μια φωτογραφία εξωφύλλου και προσθέτοντας μια περιγραφή.
Σημείωση: Συνιστούμε στους διαχειριστές της ομάδας να μοιράζονται τυχόν εμπορικές ή επιχειρηματικές συνεργασίες στην ομάδα, καθώς και να ενημερώνουν την ομάδα εάν αλλάξουν οι συνεργασίες. Μπορείτε να ενημερώσετε την ομάδα αλλάζοντας την περιγραφή της ομάδας και κάνοντας μια ανακοίνωση." [μέσω Facebook ]
Πριν μοιραστείτε την Ομάδα σας με το κοινό σας, θα πρέπει επίσης να ορίσετε ορισμένους βασικούς κανόνες. Όσο μεγαλύτερη γίνεται η κοινότητα, τόσο πιο δύσκολο γίνεται να μετριαστείς. Οι κανόνες βοηθούν να διατηρούνται τα πράγματα πολιτικά και επίκαιρα.
Για παράδειγμα, το Canva's Design Circle ζητά από τα μέλη του να τηρούν σαφείς οδηγίες:
Οι διαχειριστές της ομάδας CXL θέτουν επίσης κανόνες χωρίς νόημα:
Εάν η ομάδα σας έχει οριστεί ως ιδιωτική, θα έχετε επίσης την επιλογή να διατηρείτε bots και trolls με τις εφαρμογές μελών. Επιπλέον, θα σας δώσει την ευκαιρία να μάθετε εάν τα επίδοξα μέλη είναι κατάλληλα.
Το MobileMonkey εξετάζει τα μέλη του με τρεις ερωτήσεις που στοχεύουν να ανακαλύψουν τα κίνητρα ενός ατόμου:
Αυτό διασφαλίζει ότι τα εισερχόμενα μέλη είναι γνήσια και προσδίδουν αξία στην ομάδα.
Βέλτιστες πρακτικές της Ομάδας Facebook
Μόλις δημιουργηθεί η Ομάδα σας στο Facebook με έναν σαφή κώδικα δεοντολογίας, μπορείτε να ξεκινήσετε να δημιουργείτε αφοσίωση. Ακολουθούν τέσσερις βέλτιστες πρακτικές για τη διατήρηση της ροής της συνομιλίας.
1. Εμφανίζεστε με συνέπεια
Η ομάδα σας είναι κατά κύριο λόγο ένα μέρος όπου τα μέλη μπορούν να συνδεθούν και να συνομιλήσουν κάτω από την ομπρέλα της επωνυμίας και του σκοπού σας. Ως επί το πλείστον, μπορούν να οδηγήσουν τη συζήτηση με τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις τους.
Ωστόσο, δεν πρέπει να είσαι φάντασμα. Να θυμάστε ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων εγγράφονται επειδή είναι θαυμαστές σας. Αφιερώστε χρόνο για να συμμετάσχετε σε συζητήσεις και να παρέχετε θέματα συζήτησης.
Ο ιδρυτής της CXL, Peep Laja , είναι ενεργός χρήστης της ομάδας CXL, που συχνά πηδάει για να απαντήσει σε ερωτήσεις:
Άλλα μέλη της ομάδας CXL είναι επίσης τακτικά στην ομάδα, δημοσιεύοντας ερωτήσεις και διατηρώντας την αφοσίωση σε υψηλά επίπεδα:
Αυτό βοηθά να φέρει την κοινότητα πιο κοντά, αφαιρώντας τα εμπόδια μεταξύ της εταιρείας και των θαυμαστών.
Η τακτική εμφάνιση βοηθά επίσης στη διασφάλιση της εποπτείας του περιεχομένου, ώστε τυχόν αναρτήσεις με σημαία ή ανεπιθύμητη αλληλογραφία να μην καταστρέφουν την εμπειρία.
2. Δημοσίευση σε ώρες αιχμής
Χρησιμοποιήστε το Facebook Group Insights για να μάθετε περισσότερα για τα μέλη σας και να τα κρατήσετε αφοσιωμένα.
Εξετάστε τα δεδομένα αφοσίωσης για να δείτε πότε τα άτομα είναι πιο ενεργά στην ομάδα. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να δημοσιεύετε αναρτήσεις σε στιγμές που οι άνθρωποι είναι πιθανό να τις δουν και να αλληλεπιδράσουν μαζί τους.
Εάν η ομάδα σας είναι μια παγκόσμια κοινότητα, μπορεί να διαπιστώσετε ότι οι ώρες αιχμής είναι εκτός των ωρών εργασίας σας.
Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να προγραμματίσετε αναρτήσεις για να προσελκύσετε το κοινό σας και να μεταβείτε στα σχόλια τη στιγμή που σας ταιριάζει. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να επαναφέρετε τις αναρτήσεις στην κορυφή της ροής, παρατείνοντας τη συζήτηση.
3. Προσφέρετε μια μοναδική εμπειρία
Οι ομάδες προσφέρουν μια αίσθηση αποκλειστικότητας. Τα μέλη είναι μέρος κάτι που δεν είναι ο γενικός πληθυσμός του Facebook.
Παίξτε σε αυτό δίνοντάς τους περιεχόμενο που δεν θα βρουν πουθενά αλλού. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει:
- Ζωντανές Ερωτήσεις & Απαντήσεις
- Ανακοινώσεις προϊόντων και χαρακτηριστικών
- Κωδικοί έκπτωσης μόνο για μέλη
- Κουίζ
Για παράδειγμα, οι ιδρυτές του The Copywriter Club Facebook Group , ο Rob Marsh και η Kira Hug φιλοξενούν τακτικά ζωντανές συνεδρίες βίντεο για μια ποικιλία θεμάτων που σχετίζονται με την κοινότητα.
Αυτό δίνει στα μέλη έναν λόγο να βρίσκονται στην ομάδα σε μια συγκεκριμένη ώρα. Δίνει επίσης στους ανθρώπους έναν λόγο να συμμετάσχουν: η συμμετοχή στο The Copywriter Club είναι ο μόνος τρόπος για να ακούσετε αυτές τις συμβουλές από δύο επιτυχημένους κειμενογράφους.
4. Διαδώστε τη λέξη
Μοιραστείτε την ομάδα σας παντού με τακτικές αναρτήσεις στη Σελίδα σας στο Facebook, συνδέσμους στον ιστότοπό σας και άλλα κοινωνικά κανάλια και σε συζητήσεις με υποψήφιους πελάτες.
Για παράδειγμα, η μάρκα Beard Mo Bro's περιλαμβάνει συνδέσμους προς τον Όμιλό της σε αναρτήσεις ιστολογίου.
Αυτό τους βοηθά να αξιοποιήσουν την αφοσίωση των αναγνωστών.
Η Freelance Heroes κάνει κάτι παρόμοιο με τον λογαριασμό της στο Twitter, ενθαρρύνοντας τους ενεργούς και αφοσιωμένους ακολούθους να συμμετάσχουν στη δημοφιλή Ομάδα της στο Facebook.
Κάντε τη διασταυρούμενη προώθηση μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ σας. Εξάλλου, όσο περισσότερα άτομα έχετε στην Ομάδα σας στο Facebook, τόσο μεγαλύτερη αφοσίωση.
Χρήση διαφημίσεων Facebook για επέκταση της προσέγγισης χρηστών
Όσο ανταποδοτική και αν είναι η Σελίδα και η Ομάδα σας για την οικοδόμηση κοινότητας και τη δημιουργία μόνιμων σχέσεων, δεν υπάρχει κανένας τρόπος να ξεφύγουμε από το γεγονός ότι το Facebook είναι σε μεγάλο βαθμό μια πλατφόρμα πληρωμής για παιχνίδι.
Καθώς η οργανική προσέγγιση είναι δύσκολη, η πληρωμή για διαφημίσεις είναι πιθανότατα θέμα χρόνου.
Η προβολή διαφημίσεων θα είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη για εσάς από νωρίς, όταν θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να κάνετε τους ανθρώπους να ενδιαφέρονται για την παρουσία σας στο Facebook. Θα σας βοηθήσει επίσης να προσελκύσετε και να μετατρέψετε πελάτες όταν οι αριθμοί της Σελίδας και της Ομάδας σας είναι λεπτοί.
Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι μια αποδεδειγμένη τακτική. Το Facebook προσφέρει το υψηλότερο CTR από τις τέσσερις τοποθετήσεις διαφημίσεων που προσφέρει ο Διαχειριστής διαφημίσεων (Facebook, Instagram, Messenger και Audience Network). Και η απόδοση επένδυσης (ROI) έχει αποδειχθεί ότι είναι περισσότερο από 4 φορές καλύτερη από το Google Ads.
Η ουσία είναι: Το Facebook θέλει να ξοδεύετε χρήματα για διαφημίσεις. Έτσι βγάζει τα λεφτά του. Και αυτός είναι ο λόγος που καταβάλλει πολλή δουλειά για να σας βοηθήσει να πετύχετε.
Δημιούργησε το Facebook Ads Manager για να διευκολύνει τη διαχείριση διαφημίσεων για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Ανέπτυξε επίσης ένα δωρεάν μάθημα για να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε.
Χρήση του κοινού του Facebook για να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα
Στο πλαίσιο του Ads Manager, το Facebook παρέχει εργαλεία δημιουργίας κοινού και συλλογής δεδομένων που βοηθούν στην προσέγγιση των κατάλληλων ατόμων την κατάλληλη στιγμή για αύξηση της προβολής.
1. Βασικό κοινό
Τα βασικά είδη κοινού σάς επιτρέπουν να δημιουργείτε είδη κοινού με βάση την τοποθεσία, τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα, τις συνδέσεις και τη συμπεριφορά τους. Αυτά είναι δεδομένα που μπορούν να αντληθούν από την προσωπικότητα των πελατών σας και από τις πληροφορίες του κοινού-στόχου.
Χρησιμοποιήστε αυτήν την επιλογή για να προσεγγίσετε ένα κοινό που δεν γνωρίζει την ύπαρξη σας με διαφημίσεις αναγνωρισιμότητας επωνυμίας, όπως αυτή από τη Miro :
2. Προσαρμοσμένα είδη κοινού
Τα προσαρμοσμένα είδη κοινού μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσελκύσουν άτομα στο Facebook που γνωρίζουν ήδη την επωνυμία σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πηγές όπως λίστες πελατών, επισκεψιμότητα ιστότοπου ή εφαρμογών ή αφοσίωση στο Facebook για να δημιουργήσετε αυτά τα είδη κοινού.
Χρησιμοποιήστε προσαρμοσμένα είδη κοινού για να προσελκύσετε εκ νέου και να στοχεύσετε ξανά πιθανούς πελάτες (περισσότερα σχετικά με το εργαλείο που επιτρέπει την επαναστόχευση σύντομα).
Για παράδειγμα, μπορείτε να προβάλλετε διαφημίσεις για να στοχεύσετε άτομα που δεν έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας εδώ και αρκετό καιρό για να τα ενθαρρύνετε να ελέγξουν μια ανάρτηση ιστολογίου ή μια ειδική προσφορά.
Μπορείτε επίσης να αυξήσετε τις πωλήσεις ή να στοχεύσετε ξανά χρήστες που δεν ολοκλήρωσαν μια αγορά.
Αυτή η διαφήμιση από το Graze δείχνει πώς έχει χρησιμοποιηθεί ένα προσαρμοσμένο κοινό για τη στόχευση δοκιμαστικών χρηστών που δεν έχουν εγγραφεί.
Χρησιμοποιώντας ένα κίνητρο ("Το πέμπτο κουτί Graze σας είναι στα χέρια μας!"), το Graze δελεάζει τους χρήστες να τους δοκιμάσουν ξανά.
3. Κοινό που μοιάζει
Τα Lookalike Audiences χρησιμοποιούν υπάρχοντα προσαρμοσμένα είδη κοινού για να προσεγγίσουν άτομα που είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας επειδή έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά.
Μπορείτε να τα μοντελοποιήσετε με βάση το προσαρμοσμένο κοινό σας, ώστε οι διαφημίσεις να προσεγγίζουν άτομα που ταιριάζουν ακριβώς με το υπάρχον κοινό σας ή ευρύτερα, για να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό.
Αυτή η τακτική χρησιμοποιείται καλύτερα εάν γνωρίζετε τι πουλάτε (π.χ. ένα συγκεκριμένο προϊόν) και έχετε μια λεπτομερή λίστα με τους προηγούμενους πελάτες στο CRM σας.
Το Facebook Pixel
Εκτός από το κοινό, το Facebook σάς επιτρέπει επίσης να χρησιμοποιείτε το Facebook Pixel . Είναι ένα κομμάτι κώδικα που προσθέτετε στον ιστότοπό σας για να βελτιώσετε τις συνολικές διαφημιστικές σας καμπάνιες στο Facebook.
«Εάν έχετε πρόσβαση στον κώδικα του ιστότοπού σας, μπορείτε να προσθέσετε μόνοι σας το pixel του Facebook. Απλώς τοποθετήστε τον βασικό κώδικα pixel του Facebook (αυτό που βλέπετε όταν δημιουργείτε το pixel σας) σε όλες τις σελίδες του ιστότοπού σας. Στη συνέχεια, προσθέστε τυπικά συμβάντα στον κώδικα pixel στις ειδικές σελίδες του ιστότοπού σας, όπως η σελίδα προσθήκης στο καλάθι ή η σελίδα αγοράς σας." [μέσω Facebook ]
Με την εγκατάσταση αυτού στον ιστότοπό σας, κάθε ενέργεια που κάνει ένα άτομο στον ιστότοπό σας αναφέρεται στο Facebook.
Αυτά τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αυτόματη δημιουργία προσαρμοσμένου κοινού για άτομα που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να εμφανίσετε στους ανθρώπους στοχευμένες διαφημίσεις για στοιχεία ή περιεχόμενο που έχουν δει στο παρελθόν.
Τι είδους διαφημίσεις πρέπει να προβάλλετε;
Οι επιτυχημένες διαφημίσεις είναι αποτέλεσμα συνεπών δοκιμών A/B και μεγάλου χρόνου που αφιερώνεται πίσω στον πίνακα σχεδίασης.
Ένας απλός τρόπος για να μάθετε ποιος τύπος διαφημίσεων θα αλληλεπιδράσει το κοινό σας είναι να δείτε το πιο δημοφιλές περιεχόμενό σας.
- Ποιες από τις αναρτήσεις σας στο Facebook έχουν τη μεγαλύτερη αφοσίωση;
- Ποιες σελίδες ή προϊόντα στον ιστότοπό σας προσελκύουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα;
Για παράδειγμα, πείτε ότι τα βίντεο έχουν τη μεγαλύτερη αφοσίωση στη σελίδα σας. Και το ιστολόγιό σας προσελκύει πολλούς επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Σύντομες διαφημίσεις βίντεο που προωθούν την Ομάδα σας στο Facebook ως μέρος συζήτησης θεμάτων ιστολογίου, που απευθύνονται σε επισκέπτες ιστολογίου, μπορεί να τους πείσουν να εγγραφούν.
Επίσης, αξίζει να εξετάσετε δεδομένα συγκριτικής αξιολόγησης και τάσεις για να μάθετε ποιες διαφημίσεις έχουν καλύτερη απόδοση.
Σύμφωνα με το Socialinsider , οι διαφημίσεις status έχουν την υψηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, ακολουθούμενες από τις διαφημίσεις φωτογραφιών και κοινοποιήσεων (διαφημίσεις που δημιουργούνται από υπάρχουσες αναρτήσεις).
Οι διαφημίσεις κατάστασης λειτουργούν καλά επειδή αντικατοπτρίζουν αυτό που βλέπουν οι άνθρωποι στη ροή ειδήσεων και, επομένως, εμφανίζονται λιγότερο σαν κραυγαλέες διαφημίσεις.
Το στυλ των διαφημίσεων με αυτόν τον τρόπο είναι μια τακτική που προτείνει η ιδρύτρια του Successful Ads Club , Tara Zirker:
«Οι καλύτερες διαφημίσεις που έχω συναντήσει—και αυτές που έχω τρέξει για την επιχείρησή μου—ταιριάζουν με τη ροή ειδήσεων όσον αφορά την αντιγραφή και την εικόνα, κάνοντας τις διαφημίσεις να αισθάνονται περισσότερο σαν οργανικές αναρτήσεις. Οι διαφημίσεις συνδυάζονται με το άλλο περιεχόμενο ροής, έτσι οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να σταματήσουν να κάνουν κύλιση και να τις διαβάσουν." [μέσω Social Media Examiner ]
Οι καταστάσεις, ωστόσο, είναι μόνο η πέμπτη πιο δημοφιλής μορφή διαφήμισης που επιλέγουν οι δημιουργοί διαφημίσεων. Οι διαφημίσεις κοινής χρήσης και βίντεο είναι πολύ πιο συνηθισμένες.
Για διαφημίσεις βίντεο, η Tara Zirker προτείνει να διατηρούνται σύντομα τα βίντεο:
«Συχνά, οι επιχειρήσεις τρομάζουν από την προοπτική δημιουργίας βίντεο, νομίζοντας ότι χρειάζονται ένα βίντεο τριών λεπτών ή μεγαλύτερου σεναρίου που να είναι κομψό και επαγγελματικό. Ένας τρόπος για να διευκολύνετε τη διαδικασία είναι να δημιουργήσετε απλώς μικρότερα βίντεο. Μπορεί να εκπλαγείτε με το πόσο περιεχόμενο μπορείτε να χωρέσετε σε ένα βίντεο 20 ή 30 δευτερολέπτων και πόσο αποτελεσματικό μπορεί να είναι στις διαφημίσεις σας." [μέσω Social Media Examiner ]
Το Facebook συμφωνεί. Ανέφεραν ότι το 47% της αξίας των καμπανιών βίντεο για κινητά παραδίδεται στα πρώτα τρία δευτερόλεπτα. Κρατήστε το λοιπόν σύντομο και γλυκό.
Για να μεγιστοποιήσει την αφοσίωση, το Facebook ενθαρρύνει τους χρήστες να τραβήξουν την προσοχή νωρίς:
Προσφέρουν επίσης συμβουλές για το πώς να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων γενικά, όπως:
- Χρήση κάθετου βίντεο για πιο ευχάριστη εμπειρία προβολής σε κινητές συσκευές
- Περιορισμός κειμένου εικόνας σε λιγότερο από 20% και χρήση μικρότερης γραμματοσειράς
- Διατηρώντας το αντίγραφο της διαφήμισης σύντομο , σαφές και συνοπτικό.
- Χρησιμοποιώντας πολλές εικόνες , γνωστές και ως διαφήμιση καρουζέλ , για να επισημάνετε διαφορετικές πτυχές του προϊόντος ή της επωνυμίας σας
- Προσθήκη κίνησης σε διαφημίσεις , όπως κινούμενες διαφημίσεις Stories , δημιουργία βίντεο timelapse και χρήση GIF.
Όποιο είδος διαφήμισης και αν προβάλλετε, το πιο σημαντικό είναι ότι συμπληρώνει τη στρατηγική μάρκετινγκ στο Facebook.
Αυτό θα πρέπει να είναι, όπως λέει ο ειδικός στο Facebook Advertising Curt Maly , για τη δημιουργία σχέσεων:
"Αντί απλώς να ζητάμε από τους ανθρώπους να αγοράσουν τα πράγματά σας, θέλουμε να τους προσελκύσουμε με σχετικό, υψηλής ποιότητας περιεχόμενο με τον τρόπο που θέλουν να μάθουν."
Χρησιμοποιήστε το Facebook Ads Manager για να μετρήσετε την απόδοση της καμπάνιας και να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις, ώστε να τις βλέπουν και να σας φέρνουν πιο κοντά στο σωστό κοινό.
συμπέρασμα
Υπάρχει κοινό στο Facebook για την επιχείρησή σας. Για να το βρείτε και να το μετατρέψετε σε μια αφοσιωμένη και κερδοφόρα κοινότητα, παίξτε με τους κανόνες του Facebook.
Να είστε τόσο σχετικοί με το κοινό-στόχο σας όσο και οι φίλοι και η οικογένειά τους, σχεδιάζοντας περιεχόμενο γύρω από τις ανάγκες τους και έχοντας ενεργή παρουσία στις ειδήσεις τους.
Ξεκινήστε με μια στρατηγική που βασίζεται στην παροχή αξίας σε μικρό αριθμό του κοινού-στόχου σας. Εξασφαλίστε τη δέσμευσή τους και την αφοσίωσή τους, και με την πάροδο του χρόνου, η εμβέλειά σας θα χιονίσει.