Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Συνήθως οι παραδοσιακοί ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, ακολουθούν συνεχώς τις πολυκαναλικές απαιτήσεις των πελατών τους. Αυτοί που θέλουν να μεταβούν στο insurtech πρέπει να προβλέψουν πού κατευθύνεται αυτή η καμπύλη και να φτάσουν εκεί πρίν από τους πελάτες τους. Αυτό θα βελτιώσει την αξία των πελατών και θα δώσει την ευκαιρία για αύξηση του μεριδίου αγοράς.

EDUCATION_0021

1. Γίνετε ενορχηστρωτές ταξιδιού

@BusinessConsulting

 

Δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ότι υπεύθυνοι για την λήψη των αποφάσεων που θα λάβετε είναι οι πελάτες σας όλων των καναλιών. Χρησιμοποιούν πολλαπλά κανάλια κατά τη διάρκεια του ταξιδιού αγοράς και σε κάθε στάδιο αυτής της διαδρομής. Και ενώ ορισμένοι πελάτες στρέφονται προς την εξατομικευμένη αλληλεπίδραση, πολλοί για τις αγορές τους χρησιμοποιούν την ψηφιακή αυτοεξυπηρέτηση.

Για να ανταποκριθούν σε αυτές τις προσδοκίες, οι insurtech ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, πρέπει να γίνουν «ενορχηστρωτές ταξιδιών», καθοδηγώντας τους πελάτες στα κανάλια που, σύμφωνα με την ευφυΐα των αγοραστών τους, είναι πιο χρήσιμα σε συγκεκριμένο κοινό και σε στάδια αγορών τους. Επίσης, οι Digital Agents & Brokers μπορεί να χρειαστεί να αλλάξουν την online παρουσίαση των προϊόντων / υπηρεσιών τους και να ξεκινήσουν νέες διαδικασίες επαφής με τους πελάτες για να απλοποιήσουν τις προσφορές και τις διαδικασίες για τις αγορές.

PERSON_0005

2. Ενσωμάτωση, ενσωμάτωση, ενσωμάτωση

@BusinessConsulting

 

Η ευελιξία είναι το κλειδί μιας επιτυχημένης στρατηγικής και ένα υβριδικό μοντέλο πωλήσεων είναι ο παράγοντας διευκόλυνσης, καθώς ένα πολυκαναλικό σύστημα είναι ενσωματωμένο βάσει σχεδίασης. Οι νέοι insurtech πωλητές αναλαμβάνουν, έτοιμοι να εξυπηρετήσουν τους πελάτες με τον τρόπο που οι ίδιοι θέλουν να εξυπηρετηθούν, απρόσκοπτα σε όλα τα κανάλια, με αποτέλεσμα ταχύτερη ανάπτυξη του μεριδίου αγοράς.

Η ευελιξία έχει αυξήσει την ικανότητα του μάρκετινγκ να μεταφράζει καλύτερα το μήνυμα πωλήσεων. Είναι πιο κοντά σε αυτό που χρειάζεται ο πελάτης και είναι καλύτερα εξοπλισμένες για να δημιουργήσουν εργαλεία και υλικά που τους ταιριάζουν. Για την πληροφορική, ευελιξία σημαίνει ότι ενσωματωνόμαστε απρόσκοπτα με το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις και τις λειτουργίες, με άμεσες συνδέσεις με τους πελάτες, για να δημιουργήσουμε ψηφιακές δυνατότητες που συγκεντρώνουν ανόμοια δεδομένα και δημιουργούν απρόσκοπτες εμπειρίες, ανεξάρτητα από το κανάλι.

 

PERSON_0048

3. Εξατομικεύστε τα πάντα

@BusinessConsulting

 

Η προσαρμοσμένη προσέγγιση πρέπει να γίνει ο de facto τρόπος δέσμευσης σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας με τον πελάτη. Η παροχή μίας υπέροχης εμπειρίας στο ταξίδι τους,

  • με εύχρηστες διεπαφές,
  • θερμές μεταβάσεις μεταξύ των καναλιών και
  • ταχύτητα, διαφάνεια και τεχνογνωσία

έχουν γίνει σημαντικά στοιχεία διαφοροποίησης στην ασφαλιστική αγορά.

Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που έχουμε δει στον τρόπο αλληλεπίδρασης των πελατών με τις εταιρείες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης είναι το πόσο γρήγορα ανέβηκε ο πήχης. Υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση από τους insurtech για να γνωρίζουν αμέσως ποιοι είναι οι πελάτες, τι θέλουν και πώς μπορούν να αποκτήσουν το προϊόν/την υπηρεσία που τους ενδιαφέρει.

 

 

PERSON_0090

Οι πελάτες δεν θέλουν να εγκαταλείψουν εντελώς τις προσωπικές επισκέψεις

@BusinessConsulting

Η πλειοψηφία Agents & Brokers θεωρούν αυτές τις επισκέψεις ως ένδειξη, του πόσο πολύ εκτιμά ο πελάτης μια σχέση.

Η φυσική επαφή δεν είναι μια αναπτυξιακή διαδρομή λειτουργίας προς εξατομίκευση. Οι πελάτες ασφαλιστικών προϊόντων / υπηρεσιών μέχρι σήμερα βλέπουν ότι οι παραδοσιακοί διαμεσολαβητές, κάνουν τις πωλήσεις τους με προσωπικές συναντήσεις. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πελάτες λένε ότι μπορούν να λάβουν τόση αξία από τις συναντήσεις με διαμεσολαβητές μέσω βιντεοδιάσκεψης όση μπορούν και από τις προσωπικές επισκέψεις.

Η προσαρμογή των αλληλεπιδράσεων στις αγορές του καθενός απαιτεί βαθύτερη ικανότητα σε δεδομένα και αναλυτικά στοιχεία. Αν και αυτό απαιτεί επένδυση, η ανταμοιβή μπορεί να είναι σημαντική. Όσο πιο έμπειρος γίνεται ένας οργανισμός στην εξατομίκευση, τόσο μεγαλύτερα είναι τα κέρδη από το μερίδιο.

Μια προσφορά υπηρεσιών ενός καναλιού δεν ταιριάζει στους insurtech. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε εργαλεία, όπως μηχανική εκμάθηση ή τεχνητή νοημοσύνη, για να εξορύξουμε τα δικά μας δεδομένα για να βοηθήσουμε στην εξατομίκευση των προσφορών στους διαφορετικούς τύπους πελατών που εξυπηρετούμε. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης αναζητήσει κάτι στον ιστότοπό μας, μπορούμε στη συνέχεια να του προσφέρουμε σχετικό περιεχόμενο την επόμενη φορά που θα επιστρέψει.

MONEY_0024

Οι πελάτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα εξ αποστάσεως

@BusinessConsulting

 

Ένας πελάτης που αποκτά μια καλή εμπειρία από το ψηφιακό του ταξίδι, είναι πλέον πρόθυμος να δαπανήσει περισσότερα για μία αλληλεπίδραση σε απομακρυσμένα κανάλια ή σε σημεία αυτοεξυπηρέτησης. Μπορεί τα % στην αγορά ασφαλιστικών προιόντων να είναι μικρά ακόμη, αλλά οι τάσεις είναι αυξητικές γεωμετρικά.

 

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.