Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Οι πελάτες θέλουν μια συνεχή, εξατομικευμένη, πολυκαναλική (omnichannel) εμπειρία. Τους την παρέχουν ήδη, οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου.

 

Μετά από δύο χρόνια πανδημίας, οι εταιρείες αρχίζουν ν’ ανταποκρίνονται στις omnichannel προσδοκίες των πελατών τους. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζουν.

Δυστυχώς δεν έχουν καταφέρει να φτάσουν σε ισορροπία στις δυνατότητές τους σε όλα τα κανάλια, ακριβώς στην ώρα που οι πελάτες τους θα διαταράξουν ξανά αυτήν την ισορροπία.

Έχουμε διαπιστώσει ότι αυτό που θέλουν οι πελάτες από ένα omnichannel σύστημα εμπειρίας στο ταξίδι τους είναι «περισσότερα»

  • περισσότερα κανάλια,
  • περισσότερη άνεση και
  • πιο εξατομικευμένη εμπειρία.

Και αν δεν πάρουν αυτό που ψάχνουν, θα πάνε αλλού να το αναζητήσουν.

Αυτό είναι ένα καμπανάκι αφύπνισης προς όλη την Ασφαλιστική αγορά και ιδιαίτερα την διαμεσολάβηση η οποία έχει μείνει πολύ πίσω. Οι Agents & Brokers που υποθέτουν ότι έχουν ολοκληρώσει τη γραμμή omnichannel στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ θα πρέπει να επανεξετάσουν τ’ ακόλουθα. 

 

Τί είναι το omnichannel marketing.  Διαβάστε το Άρθρο

 

 

THEMES_00086

Το Omnichannel είναι μια διαδρομή για κοινή χρήση της ανάπτυξης. 

@BusinessConsulting

Όσο περισσότερα κανάλια αναπτύσσει ένας οργανισμός πωλήσεων, τόσο μεγαλύτερα είναι τα κέρδη του και το μερίδιο της αγοράς που καταλαμβάνει.

Η μεγάλη εξισορρόπηση: Από τις αιχμές καναλιών στην ισορροπία όλων των καναλιών

Οι παραδοσιακοί Agents & Brokers έχουν αρχίσει να αναζητούν πωλήσεις σε όλα τα κανάλια εδώ και χρόνια. Κυρίως στα social media. χωρίς μια μακροπρόθεσμη στρατηγική growth marketing. Οι αλλαγές που εμφανίστηκαν κατά την διάρκεια της πανδημίας που οδήγησαν ορισμένους να προχωρήσουν στην βεβιασμένη ψηφιοποίηση σταμάτησαν. Επέστρεψαν απότομα στις παλαιές συνήθειες πωλήσεων με φυσική επαφή μετά το τέλος του lockdown. Αντίθετα, οι διαμεσολαβητές που θέλουν να μεταβούν στο insurtech, αρχίζουν να παρέχουν αυτό που οι πελάτες ήθελαν εδώ και καιρό: τη σωστή ισορροπία σε πολλά κανάλια.

Oι πελάτες όμως εξακολουθούν να θέλουν να έχουν εξίσου την επιλογή

  • της παραδοσιακής φυσικής επαφής,
  • της απομακρυσμένης ψηφιακής επαφής και
  • της αυτοεξυπηρέτησης από την ψηφιακή πλατφόρμα,

καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής αγοράς

MEETING-0032

Δεν υπάρχουν εξαιρέσεις. 

@BusinessConsulting

Όλοι οι insurtech προτιμούν το omnichannel, ανεξάρτητα από τον κλάδο, τη χώρα, το μέγεθος ή το στάδιο της σχέσης με τον πελάτη.

Η δύναμη του πραγματικού omnichannel είναι η κατανόηση όλων των καναλιών που χρησιμοποιούν οι πελάτες μας και του τρόπου με τον οποίο θέλουν να τα χρησιμοποιήσουν σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Εάν δεν καταλαβαίνετε αυτό το ταξίδι, δεν μπορείτε να παρέχετε τις σωστές πληροφορίες τη σωστή στιγμή.

PERSON_0078

Η πίστη B2B δεν είναι ποτέ σίγουρη. 

@BusinessConsulting

Οι πελάτες είναι πιο πρόθυμοι από ποτέ να αλλάξουν προμηθευτές για να αποκτήσουν εξαιρετικές εμπειρίες σε όλα τα κανάλια.

Οι πελάτες είναι πιο πρόθυμοι από ποτέ να αλλάξουν προμηθευτές για να αποκτήσουν εξαιρετικές εμπειρίες σε όλα τα κανάλια.

CYBER-0047

Προσαρμόστε την λειτουργία σας στο Digital First.

@BusinessConsulting

Η νέα γραμμή για την λειτουργία όλων των καναλιών είναι

  • δέκα ή περισσότερα κανάλια
  • σε τρεις λειτουργίες αφοσίωσης (δια ζώσης, απομακρυσμένα και αυτοεξυπηρέτηση),
  • που παρέχονται 24/7.

Το Omnichannel είναι πλέον ένας κόσμος δέκα καναλιών

Πριν από πέντε χρόνια, το να δουλέψεις με τα omnichannel σήμαινε να προσφέρεις τέσσερα ή πέντε κανάλια. Τώρα οι πελάτες θέλουν και αναμένουν να εμπλακούν απρόσκοπτα σε δέκα ή περισσότερα.  Οι insurtech που σπεύδουν σήμερα να ανταποκριθούν σε αυτή τη ζήτηση έχουν ωφεληθεί. Συνήθως πωλούν μέσω επτά ή περισσότερων καναλιών και αύξησαν σημαντικά το μερίδιο αγοράς τους.

Καθώς οι πελάτες περνάνε σιγά σιγά από την πώληση με συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο στην πιο εικονική αλληλεπίδραση, προσαρμόζοντας το μοντέλο αφοσίωσης. Στο insTech δίνουμε προτεραιότητα σε πιο στοχευμένες εικονικές πλατφόρμες για να μοιραζόμαστε επιστημονικές δυνατότητες και να χτίζουμε αξιοπιστία γύρω από το Brand, ενώ βελτιστοποιούμε συνεχείς ευκαιρίες για ζωντανή ενασχόληση όπου είναι δυνατόν.

Πολλά από τα κανάλια, τα οποία αναζητούν οι πελάτες έχουν ψηφιακές ρίζες, με το βίντεο, το chat και το ηλεκτρονικό εμπόριο να βλέπουν όλα πολύ μεγαλύτερη υιοθέτηση από τους πελάτες.

Oι εφαρμογές για κινητά εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στη λίστα των πιο χρησιμοποιούμενων καναλιών το 2019.

Το Mobile είναι ένας τεράστιος παράγοντας για αυτές τις αυξημένες προσδοκίες, αντικαθιστώντας σε μεγάλο βαθμό τον υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών του παρελθόντος. Δεν θα πρέπει να υπάρχει όριο στους τύπους συναλλαγών που μπορούν να γίνουν από το τηλέφωνό τους.

 

BOHEMIAN_0019

Κατακτήστε τα πέντε «must do». 

@BusinessConsulting

Οι πελάτες είναι ξεκάθαροι σχετικά με τις πέντε δυνατότητες που θέλουν περισσότερο από το omnichannel και τις θέλουν όλες, από εγγυήσεις προιόντος ή υπηρεσίας, μέχρι την εξυπηρέτηση πελατών σε πραγματικό χρόνο.

Τα πέντε νέα must-do για τη διατήρηση της αφοσίωσης των πελατών

Δεν αρκεί για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να προετοιμαστούν για το επόμενο, προσφέροντας συνεπείς, εξαιρετικές εμπειρίες σε όλο το οικοσύστημα του omnichannel.

Η πλειονότητα των πελατών θα αναζητήσει ενεργά άλλον προμηθευτή εάν δεν ικανοποιηθούν πέντε βασικές ανάγκες κατά τη συνεργασία με τους Agents & Brokers. Πρώτη στην επιλογή του  είναι κρίσιμη για την αφοσίωση στην επωνυμία, συμπεριλαμβανομένης της πλήρους επιστροφής χρημάτων είναι  η εγγύηση του προϊόντος και η προσδοκώμενη υπηρεσία εάν αυτά δεν τον ικανοποιούν. Άλλα απαραίτητα είναι η εμφάνιση της διαθεσιμότητας των προϊόντων στο διαδίκτυο, η ενεργοποίηση αγορών μέσω οποιουδήποτε καναλιού, η παροχή εξυπηρέτησης πελατών σε πραγματικό χρόνο και η προσφορά σταθερής εμπειρίας καθώς οι αγοραστές εναλλάσσονται μεταξύ των καναλιών. Οι πελάτες Ασφαλιστικών προιόντων που θέλουν οποιαδήποτε από αυτές τις επιλογές σίγουρα θα θέλουν τις άλλες τέσσερις!

Πάντος στους οδηγούς αφοσίωσης ενός brand, οι πελάτες παγκοσμίως τοποθετούν προγράμματα επιβράβευσης και 3-D/εικονικές επιδείξεις προϊόντων από πλευράς ενδιαφέροντος, στο κάτω μέρος της λίστας τους.

MEETING-0016

Οι πολυκαναλικές προσδοκίες των πελατών

@BusinessConsulting

Στο insTech θεωρούμε ότι η ασφαλιστική διαμεσολάβηση πρέπει να συμβαδίζουν με τις πολυκαναλικές προσδοκίες των πελατών.  Έχουν τώρα μια ευκαιρία που δίνεται μια πρώτη φορά σε μια γενιά να αλλάξει το πελατειακό κοινό τους, μέσω μεγαλύτερης ενορχήστρωσης, ενοποίησης και εξατομίκευσης.

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.