Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Καθώς οι διαταραχές στο business-as-usual συνεχίζονται, οι ηγέτες και τα στελέχη παλεύουν με το άγνωστο. Παρόλο που η κατάσταση εξελίσσεται γρήγορα και δεν έχετε μια ικανοποιητική πληροφόρηση, για μια τέλεια στρατηγική, πρέπει να είστε ξεκάθαροι και ειλικρινείς με την ομάδα σας σχετικά με τα γεγονότα στην επιχείρηση.

Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές,
έχουμε κάνει τα άρθρα μας για τον μετασχηματισμό δωρεάν για όλους τους αναγνώστες.
Για να λαμβάνετε όλο το περιεχόμενο του insTech στα εισερχόμενά σας,
εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο.

Είναι σημαντικό να ενημερώσετε τους ανθρώπους σας γι' αυτά που γνωρίζετε και αυτά που δεν γνωρίζετε. Θα πρέπει να καταβάλετε ιδιαίτερη προσπάθεια για να κατανοήσετε τις ατομικές ανησυχίες και τα άγχη των μελών της ομάδας σας. Δεν μπορείτε να διαχειριστείτε τα συναισθήματα των άλλων. το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να ελαχιστοποιήσετε τον φόβο που έχουν. Προσφέρετε τους σιγουριά όπου και όποτε μπορείτε. Επιβεβαιώστε τις δυνατότητες της ομάδας σας και χρησιμοποιήστε μια διεγερτική, εμπνευσμένη γλώσσα για να τους ενθαρρύνετε. Αναγνωρίστε ότι θα υπάρξουν δύσκολες στιγμές στην πορεία, αλλά θα πρέπει να τους πείτε και κάτι σαν, ....

«Πιστεύω σε κάθε μία από τις δυνατότητές σας και πιστεύω ακόμη περισσότερο στις κοινές μας δυνατότητες. Μπορούμε να το κάνουμε αυτό μαζί».

 

 

OFFICE-0002

Ενδυναμώστε τον εαυτό σας

@BusinessConsulting

Πριν πείτε ή γράψετε μια λέξη στην ομάδα σας, πρέπει να καταλάβετε την πρόκληση που βρίσκεται μπροστά σας.

«διδάξτε τους ανθρώπους σας πώς να πετύχουν σε μια κρίση».

Αυτή είναι η απόλυτη δοκιμασία της ηγεσίας σας και μια ευκαιρία για εσάς να δείξετε στο ανθρώπινο δυναμικό σας από τι είστε φτιαγμένοι. Ως ηγέτης πρώτης γραμμής, ο στόχος σας είναι να είστε «το άτομο στο οποίο απευθύνονται, για καθοδήγηση και κατεύθυνση. Η σωστή νοοτροπία είναι κρίσιμη. 

MEETING-0021

Σχεδιάστε την στρατηγική σας

@BusinessConsulting

Στη συνέχεια, χρειάζεστε μια στρατηγική για το πώς και πότε θα επικοινωνήσετε με την ομάδα σας σχετικά με την κατάσταση καθώς αυτή εξελίσσεται.

Όταν η επιχείρηση σας βρίσκεται σε κρίση, πρέπει να «επικοινωνείτε νωρίς και συχνά».

Η ομάδα σας πρέπει να γνωρίζει τι να περιμένει σχετικά με το πότε και πόσο συχνά θα λαμβάνει πληροφορίες από την ηγεσία της εταιρείας. Προτείνουμε να κάνετε περιοδικές μικρές συναντήσεις και με ένα θέμα την φορά για να κατανοήσετε τα πιο πιεστικά ζητήματα των μεμονωμένων μελών της ομάδας σας.

Ιδανικά ο οργανισμός σας θα πρέπει να έχει δημιουργήσει ένα κεντρικό τρόπο διαχείρισης, για παράδειγμα "καταγραφή μέσα στο σύστημα ISO:9001" όπου οι εργαζόμενοι μπορούν να λαμβάνουν τυποποιημένες  απαντήσεις (FAQ) ή ακόμη και ένα "συντονισμένο τμήμα διαχείρισης" να θέτουν τις ερωτήσεις τους, Ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους σας να χρησιμοποιούν αυτόν τον πόρο, ώστε οι πληροφορίες που παρέχονται να καλύπτουν άμεσα τις ανησυχίες τους.

EDUCATION_0021

Συνομιλήστε προσεχτικά με την ομαδα σας.

@BusinessConsulting

1.

Λάβετε υπόψη τα αισθήματα τους

Σκεφτείτε την οπτική γωνία των εργαζομένων σας.

"Προσπαθήστε να μπειτε στη θέση της ομάδας σας και σκεφτείτε πώς θα θέλατε κάποιος άλλος να μιλήσει σε εσάς αν ήσασταν εσείς στη θέση τους."

Το πιο πιθανό είναι ότι θα θέλατε ο manager σας να σας καθησυχάσει, να μην σας κρύψει την αλήθεια και να κατευνάσει όσο γίνεται τους φόβους σας.

Πιθανότατα θα θέλατε να βεβαιωθείτε ότι «τελικά αυτό θα τελειώσει ομαλά», Αυτό είναι φυσικό. Αλλά το πιο σημαντικό είναι, ότι η ηγεσία «δεν συσσωρεύει πληροφορίες» και δεν περιμένει να φτάσει η κατάσταση σε οριακό σημείο για να δράσει.

Δείξτε ενσυναίσθηση και διώξτε τους φόβους τους όσο μπορείτε.

 

2.

Λειτουργείστε με ταπεινοφροσύνη

Είναι γεγονός ότι «κανείς από εμάς δεν γνωρίζει με σαφήνεια αυτό που θα γίνει στο μέλλον».

Επομένως, πρέπει να το παραδεχτείτε. Για παράδειγμα ας υποθέσουμε ότι, ένας υπάλληλος σας ρωτά αν θα υπάρξουν απολύσεις. Ενώ σας είπαν ότι αυτό είναι προς συζήτηση, δεν είστε σίγουροι αν θα συμβούν και δεν ξέρετε σε πόσο βάθος θα πάει.

Θα μπορούσατε να πείτε κάτι σαν: "Μακάρι να μπορούσα να σας πω ακριβώς τι πρόκειται να συμβεί. Όμως θα λαμβάνετε ενημερώσεις μόλις υπάρχουν νεότερα επί του θέματος."

3.

Μήν ωραιοποιείτε τις κακές ειδήσεις

Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να τους μεταφέρετε ειδήσεις που δεν θα έχουν ληφθεί ακόμη. Η επιθυμία σας να ανακουφίσετε το άγχος της ομάδας σας είναι κατανοητή. Αλλά αυτό δεν βοηθάει κανέναν.

«Όταν μάλιστα το ωραιοποιείτε, πιθανόν στο μέλλον ν' αντιμετωπιστείτε σαν ψεύτης ή κάποιον που δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα».

Εάν, για παράδειγμα, η διοίκηση έχει αποφασίσει να μειώσει τους μισθούς, αλλά δεν έχει καταλήξει σε έναν ακριβές νούμερο, μην προσποιηθείτε ότι δεν συμβαίνει ακόμα κι αν δεν μπορείτε να δώσετε λεπτομέρειες. Επιπλέον, όλα τα γεγονότα της κατάστασης θα γίνουν εμφανή με την πάροδο του χρόνου και οι μαλακές ή οι σκληρές αλήθειες μπορεί να αποβούν μπούμερανγκ.

«Όταν η αλήθεια βγαίνει σε σιγά σιγά, δεν χτίζει εμπιστοσύνη».

4.

Λειτουργείστε με υπευθυνότητα

Ανεξαρτήτως από, το αν δεν έχετε πάρει το πράσινο φως για να μοιραστείτε πληροφορίες σχετικά με απολύσεις ή περικοπές μισθών, δεν μπορείτε να πείτε τίποτα.
Δεν μπορείτε καν να υπαινίσσεστε. «Έχετε ευθύνη απέναντι στην εταιρεία να ακολουθήσετε τη γραμμή της».
Ακόμη και στην περίπτωση που ένας υπάλληλος σας κάνει μια ευθεία ερώτηση, δεν μπορείτε να πείτε: «Δεν πρέπει να σας το πω αυτό, αλλά…»
Το καλύτερο που έχετε να κάνετε, «είναι να διατηρήσετε την λύπη σας για κατάσταση, ενώ παράλληλα αναγνωρίζετε ρητά το υψηλό επίπεδο αβεβαιότητας που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά και στην εταιρεία».
Σας προτείνουμε να πείτε κάτι σαν: «Όλοι μας θα θέλαμε να μην ήμασταν σε αυτήν την κατάσταση, αλλά είμαστε, και πρέπει να εργαστούμε μαζί για να κάνουμε το καλύτερο δυνατό εν μέσω της αβεβαιότητας, της πρόκλησης και του χάους που έχει φέρει αυτή η κρίση».

5.

Προσπαθήστε να είστε συνεπείς

Η ανοιχτή επικοινωνία με την ομάδα γίνεται πιο περίπλοκη όταν η ανώτερη διοίκηση ανταποκρίνεται στην κρίση με τρόπο που διαφωνείτε.

«Η πάλη με αυτή την πρόκληση είναι δύσκολη».

Κάντε το να ακούγεται όσο καλύτερα μπορείτε, σαν να λέτε την ίδια αλήθεια, αλλά απλά έχετε μια ελαφρώς διαφορετική αντίληψη.

Ας πούμε, για παράδειγμα, ότι η ηγεσία καθορίζει μια πολιτική απομακρυσμένης εργασίας που απαιτεί από όλους τους εργαζόμενους να είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο από τις 9 π.μ. έως τις 6 μ.μ. Αλλά εσείς πιστεύετε ότι θα μπορούσε να τους δοθεί μεγαλύτερη αυτονομία ως προς το πώς και πότε θα εργάζονται.

Μπορείτε να εξηγήσετε την πολιτική και να προσθέσετε ότι κατά τη διάρκεια αυτής της αγχωτικής περιόδου εμπιστεύεστε την ομάδα σας να χρησιμοποιούν την καλύτερη κρίση τους.

Θα πρέπει να «Βρείτε ένα μέρος όπου μπορείτε να συμφωνείτε και να διαφωνείτε με σεβασμό».
EDUCATION_0026

Αρχές που θα πρέπει να θυμάστε

@BusinessConsulting

1.

Αυτά που πρέπει να κάνετε

  • Κατανοήστε την πρόκληση ηγεσίας που αντιμετωπίζετε και διδάξτε στους ανθρώπους σας πώς να πετύχουν σε μια κρίση.
  • Σκεφτείτε με την οπτική των υπαλλήλων σας και τι θα θέλατε να ακούσετε αν ήσασταν στη θέση τους.
  • Ενθαρρύνετε την ομάδα σας μέσω μιας διεγερτικής, εμπνευσμένης γλώσσας. Το μήνυμά σας πρέπει να είναι, «Μπορούμε να το κάνουμε αυτό μαζί».

2.

Αυτά που δεν πρέπει να κάνετε

  • Επιτόπου ειλικρινή αναφορά των γεγονότων. Να είστε ειλικρινείς και να τους μεταφέρετε τα σχετικά γεγονότα επί τόπου.
  • Ενημερώστε για την κατάσταση. Διαφορετικά, θα εμφανιστείτε ως ψεύτης ή κάποιος που δεν έχει επαφή.
  • Στηρίξτε τους προσωπικά. Συναντηθείτε με τα μέλη της ομάδας σας ξεχωριστά και σε μικρές ομάδες και προσφέρετε υποστήριξη.

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.