Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Οι πελάτες ασφαλιστικών προϊόντων επιδιώκουν να απλοποιήσουν τη ζωή τους.

Αυτό θα καταστήσει την προσέγγισή τους ακόμα πιο περίπλοκη για Agents & Brokers που δεν θα προσαρμοστούν τώρα.

Οι ηγέτες της διαμεσολάβησης πρέπει να χρησιμοποιούν ένα μείγμα ανθρώπων και τεχνολογίας, για να παρέχουν εξατομικευμένες συμβουλές που βελτιώνουν τη ζωή των πελατών τους.

Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές,
έχουμε κάνει τα άρθρα μας για τον μετασχηματισμό ελεύθερα περιορισμών για όλους τους αναγνώστες.
Για να λαμβάνετε όλο το περιεχόμενο του insTech στα εισερχόμενά σας,
εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο.

Περίληψη

Η Διαδικασία παροχής ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών από Agents & Brokers αλλάζει
  • Η Τεχνητή νοημοσύνη έχει εισβάλει για τα καλά στην ζωή μας και το insurtech θα επαναπροσδιορίσει την εμπειρία των πελατών σε όλο το φάσμα της ασφάλισης και θα μειώσουν το κόστος εξυπηρέτησης.
  • Ήδη βλέπουμε τέσσερις βασικές στρατηγικές να οδηγούν την τρέχουσα πρακτική του Ασφαλιστικού κλάδου προς νέα μοντέλα.
  • Οι Agents & Brokers μπορούν να δράσουν τώρα σε πέντε βασικούς τομείς
    • εξατομικευμένα προϊόντα
    • εναλλακτικές επενδύσεις,
    • ψηφιοποίηση,
    • επιχειρηματικό & φορολογικό σχεδιασμό και
    • χρηματοοικονομική εκπαίδευση

για να αρχίσουν να μεταμορφώνουν τα μοντέλα τους και να τοποθετηθούν για το μέλλον.

Ο τρόπος που λειτουργούν και επιλέγουν οι πελάτες αλλάζει
  • Οι άνθρωποι εστιάζουν σε απλές ανάγκες. Δεν θα σπαταλούν χρόνο και χρήμα σε πράγματα που δεν έχουν πλέον αξία, ειδικά όταν ο πληθωρισμός αυξάνεται ταχύτερα.
  • Οι καταναλωτές δεν θέλουν να ταξιδεύουν μακριά από το σπίτι τους, αλλά λαχταρούν όλο και περισσότερο για μια αίσθηση απόδρασης.
  • Μια μετατόπιση που καθορίζει την εποχή από τον Baby Boomer στις νεότερες γενιές η αλλαγή στον τρόπο που αισθάνονται οι άνθρωποι για την εργασία.

 

 

Ορισμός των γενεών
  • GenZ: 18 έως 25 ετών
  • Millennial: 26 έως 41 ετών
  • Gen X: 42 έως 57 ετών
  • Baby boomer: 58 έως 76 ετών

Δείτε το Άρθρο: Οι γενεαλογικές ομάδες

Ελάτε στην κοινότητα μας!

Ξεκινήστε τον επιχειρηματικό & ψηφιακό σας μετασχηματισμό

 

Η Ασφαλιστική αγορά είναι πλέον ώριμη για τον πλήρη μετασχηματισμό της.

Κατά συνέπεια, πριν ξεκινήσετε την ανάγνωση θα χρειαστεί ν' απαντήσετε, σε ένα κρίσιμο για την βιωσιμότητα σας ερώτημα.

"Είμαι έτοιμος να ξεκινήσω τον δικό μου μετασχηματισμό;" 

Αν η απάντηση είναι "ΝΑΙ" τότε μην ανησυχείτε για τα υπόλοιπα ερωτήματα που σίγουρα ακολουθούν στην σκέψη σας, όπως:

Μην σας πιάνει πανικός. Όλα αυτά είναι εύκολα, αρκεί να βρείτε τους κατάλληλους πόρους. Ο πιο κατάλληλος χώρος, όπου θα σας προσφέρει δωρεάν πόρους, συνεργασίες, επενδυτικά κεφάλαια και άφθονη αντισυμβατική σκέψη είναι τα Ψηφιακά Οικοσυστήματα νέας γενιάς.

Ο Καθένας από εμάς μπορεί να έχει μια επιχειρηματική ιδέα.

Ωστόσο, δεν αρκεί μόνο η διαίσθηση για να χτίσετε την δικιά σας "Αυτοκρατορία". Υπάρχει μεγάλο ποσοστό αποτυχίας στην επιχειρηματικότητα και εδώ στο insTech μπορούμε να το περιορίσουμε.

Και εμείς στην αρχή της ανάπτυξης μας, είχαμε αποτυχίες αλλά και πολλές επιτυχίες. Ανεξαρτήτως του  αποτελέσματος, όλη αυτή η συσσωρευμένη εμπειρία, μας βοήθησε ώστε σήμερα να συνεργαζόμαστε, ν' αγοράζουμε, να πουλάμε και να επενδύουμε σε επιχειρήσεις.

 

οδικός χάρτης που σχεδιάζουμε σε συνεργασία με τους ηγέτες, η μέθοδος ανάπτυξης με το Business-in-Business και τα insTech-Boxes έχουν μια απλή και βατή διαδρομή. Βοηθούν κάθε φιλόδοξο ηγέτη, να ξεκινήσει και να αναπτύξει την επιχείρησή του,

.....  Χωρίς περιττή αποτυχία."

 

Συνεχίστε να διαβάζετε Άρθρα μας!

Αποκτήστε την ψηφιακή σας επιχείρηση insurTech

Η Νέα κανονικότητα απαιτεί Ευελιξία

Έτσι λοιπόν οι κοινωνικοοικονομικές αλλαγές και απαιτήσεις με πιλότο την τεχνητή νοημοσύνη, το ESG και την κλιματική αλλαγή ωθούν για:

  • εξατομικευμένα προϊόντα
  • εναλλακτικές επενδύσεις,
  • ψηφιοποίηση,
  • επιχειρηματικό & φορολογικό σχεδιασμό και
  • χρηματοοικονομική εκπαίδευση

Συνεπώς αυτές οι αλλαγές, θα επιτρέψουν στους κορυφαίους Agents & Brokers να εστιάσουν σε ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο, ν' επαναπροσδιορίσουν τις εμπειρίες των πελατών, σε όλο το φάσμα της Διαχείρισης του κινδύνου. Ο απρόσκοπτος συνδυασμός ανθρώπων και ψηφιακής τεχνολογίας θα σας επιτρέψει να παρέχετε πλήρως εξατομικευμένες συμβουλές που βελτιώνουν τη ζωή των πελατών σας.

 

CYBER-0065

Οι επιπτώσεις των αλλαγών σε Agents & Brokers

Οι αλλαγές που θα προκύψουν, θα έχουν εκτεταμένες επιπτώσεις στη δομή της Ασφαλιστικής βιομηχανίας.

Το τοπίο γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικό καθώς Agents & Brokers όλων των μεγεθών αξιοποιούν την ψηφιοποίηση, τις συγχωνεύσεις και εξαγορές αλλά και την συμμετοχή τους σε Οικοσυστήματα ή Clusters.

Συνεργαζόμενοι μ' ένα ψηφιακό οικοσύστημα, θα μπορέσετε να εξυπηρετήσετε ένα ευρύτερο πελατολόγιο Διαχείρισης κινδύνου. Έτσι θα διεκδικήσετε μεγαλύτερο μερίδιο από τα χρήματα των πελατών.

Ως αποτέλεσμα, μια τέτοια συνεργασία θα σας βοηθήσει στην:

  • εξοικονόμηση του περιθωρίου κόστους και κερδών, βγαίνοντας από μη συμφέρουσες αγορές,
  • δρομολόγηση σχεδίων αναδιάρθρωσης για τη δημιουργία κλίμακας και
  • ολική ψηφιοποίηση, συνδυάζοντας υπηρεσίες και προσφορές με πλατφόρμες D2C.
CYBER-0064

Εμπόδια που αντιμετωπίζουν Agents & Brokers

Ο δρόμος προς το insurtech δεν είναι εύκολος.

Ενώ οι καθιερωμένες εταιρείες Διαμεσολάβησης εργάζονται για να αναβαθμίσουν τις δυνατότητές τους, αντιμετωπίζουν μια σειρά από εμπόδια, όπως:

  • η υφιστάμενη τεχνολογία με την οποία λειτουργούν,
  • η υπάρχουσα κουλτούρα και συνήθειες και
  • η πρόκληση της επικοινωνίας με πελάτες εκτός της ακτίνας δράσης.

Οι Agents & Brokers που δεν μπορούν να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν νέα μοντέλα, κινδυνεύουν άμεσα. Κινδυνεύουν να ξεπεραστούν από ταχύτερα αναπτυσσόμενους ανταγωνιστές τους που μπορούν να συνδυάσουν την υψηλή τεχνολογία με την ταχύτατη υιοθέτηση της. 

 

"Για την αποφυγή άσκοπων αναζητήσεων και μεγάλης επένδυσης κεφαλαίων η συμμετοχή σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα επιχειρήσεων είναι μονόδρομος"

 

CYBER-0069

Μετασχηματίστε τα μοντέλα συμβουλευτικής

Η μετάβαση στο insurtech απαιτεί καινοτομία

Το 2022 θα δούμε τις τρέχουσες πρακτικές του Ασφαλιστικού κλάδου να εξελίσσονται. Θα δούμε τους ηγέτες της αγοράς να πλοηγούνται ταχύτατα αυτήν την περίοδο των αλλαγών και να επιταχύνουν προς τα μελλοντικά τους μοντέλα.

Αυτή η σειρά άρθρων διερευνά πώς θα διαμορφωθεί το τοπίο της διαχείρισης του ασφαλιστικού κινδύνου από τις αναδυόμενες εξελίξεις και τις μελλοντικές καινοτομίες. Περιγράφουμε τέσσερις βασικούς τομείς στους οποίους οι insurtech Agents & Brokers οποιουδήποτε μεγέθους πρέπει να εστιάσουν. Έτσι μπορούν να αναλάβουν δράση για να μετασχηματίσουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα, χρησιμοποιώντας ένα μείγμα συμβούλων και τεχνολογίας για να θέσουν τον προγραμματισμό της διαχείρισης ασφαλιστικού κινδύνου στον πυρήνα των συμβουλών τους.

Τώρα είναι η ώρα για Agents & Brokers να θέσουν σε εφαρμογή τις βάσεις για την παροχή υπηρεσιών και εμπειρίες επόμενης γενιάς. Έτσι θα ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό, μεταφέροντας καινοτόμα μοντέλα διαχείρισης κινδύνου από το όραμα στην πραγματικότητα.

Επικοινωνήστε μ' έναν Μέντορα!

Προκαλέστε τον εαυτό σας !

Ο Επαναπροσδιορισμός Agents & Brokers

Πρώτο Άρθρο: Η καινοτομία οδηγεί το μέλλον Agents & Brokers, σε μια νέα κατεύθυνση

Μέχρι το 2030 η εμπειρία της παροχής ασφαλιστικών συμβουλών για την διαχείριση του κινδύνου, θα είναι ριζικά διαφορετική από τη σημερινή. Θα παρέχονται πλήρως εξατομικευμένες συμβουλές, μέσω ενός απρόσκοπτου μείγματος λειτουργίας ανθρώπων και ψηφιακής τεχνολογίας (AI). Έτσι θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των πελατών και θα ενισχύσουν την κερδοφορία του κλάδου.

Το μέλλον των συμβουλών θα καθοριστεί από:
  • Μελλοντικές, αυτοματοποιημένες πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα, που ενημερώνονται συνεχώς στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και συνθήκες
  • Εξατομικευμένες εμπειρίες προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες των πελατών σε όλο το φάσμα της διαχείρισης του Ασφαλιστικού κινδύνου.
  • Ολιστικές συμβουλές  σε ένα ευρύ φάσμα παραδοσιακών και νέων προϊόντων και υπηρεσιών για την διαχείριση του ασφαλιστικού κινδύνου. Ο σύμβουλος θα πρέπει να εξετάζει όλες τις πτυχές του ασφαλιστικού κινδύνου και να δίνει έγκαιρες, προσαρμοσμένες, αξιόπιστες και απλές συμβουλές. Ως αποτέλεσμα για τον πελάτη, θα έχει την μείωση του υπολειπόμενου κινδύνου)
  • Υψηλά επίπεδα διαφάνειας και εμπιστοσύνης, που υποστηρίζονται από μια ποιοτική εμπειρία πελάτη. 
  • Ισχυρότερη, σαφέστερη δημιουργία αξίας για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, που απεικονίζεται από πιο σαφείς δεσμούς μεταξύ συμβουλών, κόστους και οφελών που λαμβάνει ο πελάτης
  • Ενισχυμένη παρουσία και προσβασιμότητα σε όλα τα κανάλια και περιοχές λειτουργίας, παρέχοντας τα οφέλη των συμβουλών σε ένα ευρύτερο κοινό
Από μόνα τους, πολλά από αυτά τα χαρακτηριστικά αντιπροσωπεύουν μια σύγχρονη έκδοση των τρεχουσών βέλτιστων πρακτικών.

Ο συλλογικός αντίκτυπός στην εμπειρία του πελάτη θα αλλάξει το παιχνίδι της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Θα μπορούσε σύντομα να κάνει τους σημερινούς καταξιωμένους επαγγελματίες να φαίνονται εκπληκτικά ξεπερασμένοι.

Για άλλη μια φορά, υπάρχουν σαφείς παραλληλισμοί με άλλους τομείς, όπως η αυτοκινητοβιομηχανία, ο πρωτογενής τομέας, η βιομηχανία κλπ. Μπορεί να μην έχουν έλθει ακόμη τα αυτοκινούμενα οχήματα, η ψηφιακή γεωργία. Για παράδειγμα υπάρχουν οι καινοτομίες, στους κινητήρες, τα καύσιμα, την υποβοήθηση του οδηγού και του γεωργού, την ενημέρωση της διαδρομής και του καιρού  που αλλάζουν γρήγορα τις ιδέες μας για το τι χρησιμεύουν τα αγαθά που παράγουμε και πώς τα χρησιμοποιούμε.

Με τον ίδιο τρόπο, η δεκαετία του 2020 θα αλλάξει την κατανόησή μας για την συμβουλευτική στην διαχείριση του ασφαλιστικού κινδύνου. Στη διαδικασία, θα ανατρέψει τις μέχρι σήμερα υποθέσεις μας σχετικά με τη στρατηγική, τις λειτουργίες, τους κανονισμούς

Δεύτερο Άρθρο: Νέα μοντέλα συμβουλευτικής μετασχηματισμού από το όραμα στην πραγματικότητα

Το ταξίδι στο μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης θα διαμορφωθεί από τις συνεχείς εξελίξεις, όπως για παράδειγμα η αυτοματοποίηση, η βιώσιμη χρηματοδότηση και η αυξανόμενη χρήση ψηφιακών πλατφορμών.

Κοιτάζοντας πιο μπροστά, οι Agents & Brokers θα πρέπει ν' αξιοποιήσουν τις αναδυόμενες καινοτομίες. Με τον τρόπο αυτό θα ενισχύσουν την κλιμάκωση  τους, χρησιμοποιώντας ένα συνεργικό μείγμα ανθρώπων και τεχνολογίας για να θέσουν τον προγραμματισμό της διαχείρισης ασφαλιστικού κινδύνου στον πυρήνα της συμβουλευτικής.

Τα μελλοντικά μοντέλα διαμεσολάβησης θα καθορισθούν από τέσσερις στρατηγικές.

Το καθένα θα ενισχύσει τα άλλα, οδηγώντας σε εκπληκτικά γρήγορες αλλαγές. Τα νέα παραδείγματα για την διαχείριση ασφαλιστικού κινδύνου που προκύπτουν από αυτή τη διαδικασία θα υποστηριχθούν επίσης από σαφή δημιουργία αξίας. Οι καταξιωμένοι   Agents & Brokers μπορούν να δημιουργήσουν αφοσίωση και έσοδα  επιδεικνύοντας σαφείς δεσμούς μεταξύ των πόρων και των δεδομένων που παρέχουν οι πελάτες και της υπηρεσίας και της αξίας που λαμβάνουν σε αντάλλαγμα.

Πρώτον: Η διατάραξη των τρεχουσών προσδοκιών των πελατών

Οι καταξιωμένοι Agents & Brokers πρέπει να προχωρήσουν πέρα ​​από την τμηματοποίηση βάσει εισοδήματος και να αποκτήσουν μεγαλύτερη κατανόηση των πελατών. Οι πιο έξυπνες προσεγγίσεις περιλαμβάνουν λεπτομερή profil και τη χρήση επαγγελματικών ή ψυχογραφικών «πορτρέτων προσωπικότητας».

Κοιτάζοντας προς το μέλλον, πρέπει να διασφαλίσουν ότι τα μοντέλα τμηματοποίησής τους μπορούν να προσαρμοστούν καθώς εξελίσσεται η ζωή των πελατών. Η κατανόηση των επενδυτικών στόχων, των ηθικών πεποιθήσεων και της ψηφιακής γνώσης και χρήσης, είναι το κλειδί για τη βελτιστοποίηση της αφοσίωσης των πελατών. Τα αποτελέσματα μπορεί να εκπλήξουν.

Oι πελάτες που αναζητούν χρηματοοικονομική εκπαίδευση είναι από τους πιο ένθερμους χρήστες της ψηφιακής τεχνολογίας.

Με την πάροδο του χρόνου, οι επιχειρήσεις θα αναπτύξουν την ικανότητά τους να «εξυπηρετούν τον πελάτη σαν μονάδα» παρέχοντας πραγματικά εξατομικευμένες εμπειρίες. Αυτό είναι πιθανό να περιλαμβάνει τη χρήση ενσυναισθητικής τεχνητής νοημοσύνης για την ερμηνεία της συμπεριφοράς, τον εντοπισμό συναισθηματικών γνώσεων και την κάλυψη των σωστών αναγκών την κατάλληλη στιγμή.

Δεύτερον: Ολιστικός σχεδιασμός διαχείρισης ασφαλιστικού κινδύνου

Η μεγαλύτερη διαταραχή στα μοντέλα insurtech τα επόμενα χρόνια θα προέλθει από την αυξανόμενη ζήτηση για εξελιγμένα προϊόντα και υπηρεσίες στα ταχέως αναπτυσσόμενα τμήματα μαζικής ευπορίας και υψηλής καθαρής αξίας. Οι βασικοί τομείς ανάπτυξης είναι πιθανό να περιλαμβάνουν:

  • Απευθείας προσαρμοσμένα αντί για τυποποιημένα προϊόντα
  • Ιδιωτικά περιουσιακά στοιχεία εκτός από εισηγμένες επενδύσεις ή δημόσια διαθέσιμα κεφάλαια
  • πολλαπλή  ιδιοκτησία που επιτρέπει στους επενδυτές να κατέχουν μέρος ενός τίτλου ή ενός χρηματοοικονομικού περιουσιακού στοιχείου
  • Tokenization που παρέχει εμπορεύσιμη πρόσβαση σε ιδιωτικές αγορές και φυσικά περιουσιακά στοιχεία

Η διάδοση των εξελιγμένων προτάσεων βάσει αναγκών που παρέχονται προς το παρόν σε πελάτες, έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν την πίστη και την κερδοφορία, αλλά θα δημιουργήσουν επίσης σημαντικές προκλήσεις. 

Οι Agents & Brokers πρέπει να εισάγουν ένα ολιστικό σχεδιασμό Διαχείρισης Ασφαλιστικού κινδύνου στον πυρήνα των συμβουλών τους. Θα πρέπει να ενσωματωθούν σε Ψηφιακά επιχειρηματικά οικοσυστήματα, που επιτρέπουν τη συνεργασία με εξωτερικούς παρόχους εμπειρίας πελάτη. Η παροχή πολύπλοκων συμβουλών, όπως ο σχεδιασμός ακινήτων και εμπιστοσύνης με χαμηλό κόστος, θα απαιτήσει από πολλούς οργανισμούς να συνεργαστούν με ένα ψηφιακό οικοσύστημα  παροχής εμπειρίας στον πελάτη.

Για τα προιόντα, οι insurtech Agents & Brokers θα πρέπει να ενισχύσουν/διευρύνουν τις προσφορές προς τους πελάτες.

  • Να παρέχουν τις απαραίτητες συμβουλές και ελέγχους καταλληλότητας σε μια μεγαλύτερη ομάδα πελατών και
  • Να αναπτύξουν τις σχετικές δυνατότητες ψηφιακής και άμεσης παράδοσης και εξυπηρέτησης.

Για τις υπηρεσίες θα πρέπει να επιδιώκουν όλο και περισσότερο να θέτουν τον ολιστικό σχεδιασμό διαχείρισης ασφαλιστικού κινδύνου, με επίκεντρο τη ζωή των πελατών, στον πυρήνα των δραστηριοτήτων τους. Η ενσωμάτωση της εκπαίδευσης, της ψηφιακής χρήσης, της κοινωνικής ζωής τους στα ταξίδια εμπειρίας των πελατών με συνεκτικό τρόπο θα είναι ζωτικής σημασίας.

Τρίτον: Η ενοποίηση ανθρώπινου δυναμικού και της ψηφιακής τεχνολογίας

Η πλειοψηφία των πελατών σχεδιάζει να έχει πρόσβαση σε περισσότερες συμβουλές μέσω ψηφιακών μέσων & εργαλείων στο μέλλον.  Αυτό παρέχει μια ευκαιρία στις επιχειρήσεις να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα και την ικανοποίηση ταυτόχρονα, κλιμακώνοντας τις αυτοματοποιημένες συμβουλές προς τους πελάτες. Ακόμα κι έτσι, οι πωλητές/σύμβουλοι θα παραμείνουν ζωτικής σημασίας για όλα σχεδόν τα μοντέλα υπηρεσιών.

Η αυξανόμενη παρουσία των υβριδικών μοντέλων, σημαίνει ότι η σωστή εφαρμογή τους, θα είναι κρίσιμη για τη μελλοντική επιτυχία. Η βασική πρόκληση θα είναι ο απρόσκοπτος συνδυασμός της ανθρώπινης επαφής με τις αυτοματοποιημένες αλληλεπιδράσεις. Η παροχή ομαλών, υψηλής αξίας πολυκαναλικών συμβούλων σε πραγματικό χρόνο (ειδικά όταν εργάζεστε με κινητές συσκευές) θα είναι δύσκολη.

Η απόλυτη λύση είναι να παρέχετε ένα συνεργικό μείγμα ανθρώπων και τεχνολογίας. Το μέλλον της διαμεσολάβησης θα δει τους insurtech Agents & Brokers να αναπτύσσουν πλατφόρμες που θα ενσωματώνουν εξελιγμένους ψηφιακούς βοηθούς μαζί με τους πωλητές απομακρυσμένων συμβούλων με ψηφιακή τεχνολογία. Το αποτέλεσμα θα είναι να μεταμορφώσει την απόδοση τους και την ικανοποίηση των πελατών, ενώ θα μειώσει το κόστος εξυπηρέτησης.

Τέταρτον: Η χρήση δεδομένων και τεχνολογίας στη δημιουργία συμβουλών

Ο κλάδος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης έχει κάνει σημαντικά βήματα στην ψηφιοποίηση της παροχής συμβουλών. Υπάρχουν όμως τεράστιες αναξιοποίητες δυνατότητες, όπως τα δεδομένα και η τεχνολογία στην ίδια τη δημιουργία συμβουλών / προσφορών. Τα ψηφιακά εργαλεία αντιμετωπίζονται θετικά από τους πελάτες που δεν αγοράζουν με γνώμονα το κόστος.

Οι τεράστιες δεξαμενές δεδομένων πελατών, σε συνδυασμό με τις ραγδαίες προόδους στην τεχνητή νοημοσύνη, προσφέρουν τη δυνατότητα σε Agents & Brokers να αρχίσουν να προσφέρουν αυτόματα συμβουλές πλούσιες σε πληροφορίες. Με την πάροδο του χρόνου, οι προγνωστικές δυνατότητες των προηγμένων αναλυτικών στοιχείων θα βοηθήσουν τους insurtech να σχεδιάσουν το ταξίδι εμπειρίας του πελάτη και να προβλέπουν τις ανάγκες τους.

Η αξιοποίηση των προσωπικών δεδομένων θα είναι κρίσιμη. Οι πελάτες είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα τους, αλλά οι Agents & Brokers πρέπει ν' αυξήσουν την απόδοση των δεδομένων εάν θέλουν να ενθαρρύνουν την πώληση. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την εξήγηση του τρόπου χρήσης των δεδομένων, συμβουλών και αξίας. Η ανάγκη διατήρησης της εμπιστοσύνης υποδηλώνει ότι ακόμη και οι αυτοματοποιημένες μηχανές παροχής συμβουλών θα πρέπει να διατηρήσουν κάποια ανθρώπινη συμβολή, για παράδειγμα να υποβάλλονται συμβουλές/προσφορές που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη αλλά με έναν έλεγχο ανθρώπινης αίσθησης.

Τρίτο Άρθρο: Απαιτείται Προετοιμασία σήμερα για να ορίσουμε τα μοντέλα διαχείρισης ασφαλιστικού κινδύνου του αύριο

Οι καταξιωμένοι Agents & Brokers δεν μπορούν να μεταβούν αμέσως σε μια insurtech διαχείριση ασφαλιστικού κινδύνου, αλλά μπορούν να δράσουν από τώρα και να επωφεληθούν από τις αναδυόμενες εξελίξεις και να θέσουν τα θεμέλια για το μέλλον.

Πρώτη Επιτακτική ανάγκη

Εντοπίστε ένα μελλοντικό μοντέλο, που θα προσφέρει συνεχώς βελτιωμένες εμπειρίες πελατών

Αυτό το μοντέλο θα πρέπει να περιλαμβάνει τέσσερα βασικά στοιχεία, με βάση τις τρέχουσες βελτιώσεις για την επίτευξη ενός insurtech μετασχηματισμού:

  • Στρατηγικό πλαίσιο. 

Απαιτείται ένα ισχυρό πλαίσιο το οποίο πρέπει να ορίζει

    • ένα συναρπαστικό όραμα για το μέλλον,
    • μια ξεκάθαρη στρατηγική για την επίτευξή του και
    • μια επιχειρηματική υπόθεση για αλλαγή.

Οι καταξιωμένοι Agents & Brokers πρέπει να σχεδιάσουν την επιλεγμένη τους προσέγγιση σε κανόνες λειτουργίας για να ορίσουν το μελλοντικό τους μοντέλο. Θα πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στην ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών, παρέχοντας παράλληλα απρόσκοπτες εμπειρίες σε πελάτες εκτός της σημερινής τους εμβέλειας.

  • Συμβατότητα και ευελιξία οικοσυστήματος. 

Ο προσδιορισμός του τρόπου με τον οποίο οι insurtech Agents & Brokers θα αλληλοεπιδρούν με τα δίκτυα των συνεργατών τους, θα καταστεί ζωτικής σημασίας. Αυτό απαιτεί από τους ηγέτες να προσδιορίσουν τον επιλεγμένο ρόλο τους στα ψηφιακά οικοσυστήματα και να δημιουργήσουν μια δυναμική τεχνολογίας αρκετά ευέλικτη ώστε να χειρίζονται τις συνεχείς αλλαγές και να ενσωματώνουν τις καινοτομίες FinTech στα λειτουργικά τους μοντέλα.

  • Αρχιτεκτονική υπηρεσιών. 

Οι καταξιωμένοι Agents & Brokers μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα σχέδιά τους για στρατηγική και τεχνολογία για να προσδιορίσουν την υποδομή που απαιτείται για την παροχή μελλοντικής διαχείρισης του ασφαλιστικού κινδύνου. Οι εταιρείες θα πρέπει να συνυπολογίσουν τους ρόλους και τις δυνατότητες των εξωτερικών συνεργατών στις αρχιτεκτονικές των υπηρεσιών τους.

  • Κανονιστική συμμόρφωση.

Οι insurtech Agents & Brokers πρέπει να προσδιορίζουν τις ρυθμιστικές απαιτήσεις της εμπειρίας των πελατών-στόχων, καθορίζοντας τα στοιχεία που πρέπει να πληρούνται σε κάθε στάδιο της υλοποίησης. Αυτό θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο σε πελάτες υψηλής κινητικότητας ή συχνές διακαναλικές αλληλεπιδράσεις.

Δεύτερη Επιτακτική ανάγκη
Κάντε τις επενδύσεις που απαιτούνται για την επίτευξη του επιθυμητού μοντέλου

Η τεχνολογία θα είναι ηγετική περιοχή εστίασης στο insurtech. Κατά μέσο όρο, σχεδόν τα δύο τρίτα των καταξιωμένων ηγετών της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, σχεδιάζουν να αυξήσουν τις ψηφιακές επενδύσεις τους τα επόμενα τρία χρόνια.  Η πλειονότητα των δαπανών θα συνεχίσει να ρέει σε πρωτοβουλίες εμπειρίας πελάτη, αλλά θα πρέπει να περιλαμβάνουν την ενσωμάτωσης πλατφορμών και υποστήριξης μεγαλύτερης ποικιλομορφίας προϊόντων.

Η σημασία του έμπειρου ανθρώπινου δυναμικού (τόσο για τη διαχείριση σχέσεων όσο και για την τεχνολογική καινοτομία) αντιπροσωπεύει έναν άλλο κρίσιμο τομέα επένδυσης. Η Εξειδίκευση είναι κρίσιμη για την ικανότητα του κλάδου να ανανεώνει τα μοντέλα συμβουλευτικής και να προσφέρει μια σταδιακή αλλαγή στις εμπειρίες των πελατών.

Οι καταξιωμένοι Agents & Brokers θα αντιμετωπίσουν επίσης τεράστιες προκλήσεις εκτέλεσης του σχεδιασμού, καθώς επενδύουν σε νέα μοντέλα συμβουλευτικής.  

Τρίτη Επιτακτική ανάγκη
Συνδυάστε τις προσπάθειες για επένδυση στην τεχνολογία και το ταλέντο με τη δημιουργία της σωστής κουλτούρας και νοοτροπίας

Η κατάλληλη εκπαίδευση των Agents & Brokers, η στενή δέσμευση μεταξύ επιχειρηματικών μονάδων και προγραμματιστών και η σαφής επικοινωνία από τους ηγέτες είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη της αλλαγής. Η διατήρηση της οργανωτικής ευελιξίας είναι μια ιδιαίτερα σημαντική προτεραιότητα, η οποία συχνά υποτιμάται.

Η ευελιξία είναι ζωτικής σημασίας εάν οι επιχειρήσεις θέλουν να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών, στα νέα προϊόντα και υπηρεσίες, στην εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας και στην ανάπτυξη κριτηρίων βιωσιμότητας. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας για την αποτελεσματική συνεργασία. Σε τελική ανάλυση, η παροχή συμβουλών στο μέλλον θα είναι ένα συνεχές έργο για όλη την διάρκεια ζωής του πελάτη, όχι μια εφάπαξ άσκηση.

Οι συμβουλευτική στο Financial Planning εξελίσσεται και οι καταξιωμένοι Agents & Brokers πρέπει να προσαρμοστούν, διαφορετικά κινδυνεύουν να μείνουν πίσω

Οι insurtech Agents & Brokers πρέπει να αναπτύξουν ένα όραμα για το μέλλον της διαχείρισης του ασφαλιστικού κινδύνου που θα ενθουσιάσουν τους πελάτες και τους εργαζόμενους και θα δημιουργήσουν αξία για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. 

Οι insurtech θα πρέπει στη συνέχεια να σχεδιάσουν το επιθυμητό μοντέλο-στόχο τους και να καθορίσουν έναν χάρτη πορείας για επενδύσεις και μετασχηματισμό που θα τους επιτρέψει να το επιτύχουν. Οι βασικές προκλήσεις θα περιλαμβάνουν

  • τη δημιουργία σαφών δεσμών μεταξύ δεδομένων,
  • εμπιστοσύνης,
  • αξίας και κερδών.
  • την ανάγκη για ευελιξία και συνεργασία· και
  • εκτέλεση εκτός τοπικών συνόρων πωλήσεις.

Το μέλλον του insurtech θα είναι πολύ διαφορετικό από το παρελθόν. Εάν θέλετε να παραμείνετε σε μια αγορά που αλλάζει ταχύτατα πρέπει να δράσετε τώρα και να αρχίσετε να σχεδιάζετε τα δικά σας ριζικά τροποποιημένα μοντέλα για συμβουλές.

Ελάτε να γνωριστούμε

Τέταρτο Άρθρο: Μετασχηματισμός της ασφάλισης μέσω του ακραίου πελατειακού προσανατολισμού

Η εμπειρία του πελάτη είναι το αποτέλεσμα μιας σειράς σημείων επαφής. Για να κατανοήσετε πώς να το επιτύχετε, πρέπει να αποδομήσετε την εμπειρία του πελάτη στα συστατικά στοιχεία της.

Η ασφάλιση είναι ένας πολύπλοκος και άκρως ρυθμιζόμενος τομέας. Οι ιστότοποι σύγκρισης και οι άλλες υπηρεσίες D2C έχουν δημιουργήσει ένα πεδίο μάχης όπου φαίνεται ξεκάθαρα,  ότι ο μόνος τρόπος για να κερδηθούν νέοι πελάτες είναι να η στρατηγική χαμηλού κόστους.

Κανείς δεν θέλει να αγοράσει ασφάλιση - θέλει να αισθάνεται ασφαλής

Για να μετατοπίσετε την εστίαση σας, από τα προϊόντα στην υπηρεσία, πρέπει να λάβετε λεπτομερείς πληροφορίες από τους πελάτες. Όπως όλοι γνωρίζουμε αυτό το κάνουμε βγαίνοντας έξω και μιλώντας στους ανθρώπους για το προιόν / υπηρεσία. Σήμερα κάθε επαγγελματίας και επιχείρηση Ασφαλιστικής διαμεσολάβησης πρέπει να μετατραπεί σ' ένα customer - oriented insurance agency. Θα πρέπει να συνδυάζει έρευνα, στρατηγική και δημιουργικότητα για να κατανοήσουν πως ζουν οι πελάτες τους. Πρέπει να πραγματοποιούν συνεχώς εκπαιδεύσεις και να δοκιμάζουν διαφορετικές τακτικές και νέες πλατφόρμες, ώστε να παραμένουν πάντα ένα βήμα μπροστά.

Υπάρχουν τέσσερις βασικοί τύποι επιχειρηματικής στρατηγικής προώθησης του προϊόντος / υπηρεσίας

  • Μπορείτε να ανταγωνιστείτε στην τιμή μειώνοντας τον ανταγωνισμό. 
  • Μπορείτε να δώσετε έμφαση στην ανώτερη ποιότητα των προϊόντων σας σε σχέση με τους αντιπάλους σας. 
  • Μπορείτε να επικεντρωθείτε σε στρατηγικές πωλήσεων για να προωθήσετε τα προϊόντα, ακόμα κι αν οι καταναλωτές δεν τα θέλουν. 
  • Μπορείτε να αυξήσετε την αξία σας για την κοινωνία ή να εστιάσετε στο μάρκετινγκ της εικόνας της επωνυμίας σας και, στη συνέχεια, να υπάρχει στρατηγική προσανατολισμένη στον καταναλωτή.

Το σύγχρονο μάρκετινγκ είναι προσανατολισμένο στον καταναλωτή. Έτσι θα πρέπει να διαμορφώνετε τη στρατηγική σας γύρω από αυτό που θέλουν οι πελάτες σας και όχι αυτό που θέλετε να πουλήσετε.

Απαιτείται αλλαγή κουλτούρας της επιχείρησης και ανάπτυξη συνεργασιών 

Για να γίνουν οι αλλαγές αυτές απαιτείται μια ευρύτερη συνεργασία μεταξύ ομογενών επιχειρήσεων και άλλων φορέων, όπου θα καλύψουν ένα ευρύ φάσμα προκλήσεων, όπως:

  • Σχεδιασμός ασφαλιστικών συμβουλών ώστε να είναι απλούστερες και πιο κατανοητές.
  • Δημιουργία εμπειρίας «το τέλειο ξεκίνημα» για νέους πελάτες.
  • Ξανασκεφτείτε τα ισόγεια υποκαταστήματα του κεντρικού δρόμου ως κέντρα παροχής συμβουλών και συμβουλευτικών υπηρεσιών.
  • Ανάπτυξη νέων ασφαλιστικών προϊόντων όπως ένα βασικό πακέτο ασφάλισης.

Είναι γεγονός ότι ως Διαχειριστές ασφαλιστικού κινδύνου, καλούμαστε να κάνουμε πολύ περισσότερα από αυτά που κάναμε στο παρελθόν. Όμως αυτή είναι η νέα κανονικότητα και πρέπει να προσαρμοστούμε.

"Η εμπειρία του πελάτη είναι το αποτέλεσμα μιας σειράς σημείων επαφής. Για να κατανοήσουμε πώς να επιτύχουμε ικανοποίηση, μια εταιρεία πρέπει να αποδομήσει την εμπειρία του πελάτη στα συστατικά στοιχεία της."

Μετάβαση από τα προϊόντα στους πελάτες

Προκειμένου να μετατοπιστεί η εστίαση από τα προϊόντα στους πελάτες, είναι θεμελιώδες να γνωρίζουμε, λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το τι εκτιμούν πραγματικά οι πελάτες. 

Ο προσανατολισμός στον πελάτη ως βασική επιχειρηματική στρατηγική

Το στοίχημα στον προσανατολισμό στον πελάτη ως βασική επιχειρηματική στρατηγική, θα πρέπει να το βλέπετε σαν μια κερδοφόρα απόφαση για την επιχείρηση σας. 

Η συνέπεια είναι βασικός παράγοντας επιτυχίας

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που είναι θεμελιώδεις για τη διασφάλιση της επιτυχίας στη μετάβαση σε μια εταιρεία προσανατολισμένη στον πελάτη. Μεταξύ αυτών, η συνέπεια είναι σίγουρα ένα βασικό στοιχείο. Θα χρειαστεί να υπάρξουν βελτιώσεις που θα αναπτυχθούν σε διαφορετικά σημεία επαφής. Είναι θεμελιώδες για τη διασφάλιση της ίδιας ποιότητας εμπειρίας, είτε οι πελάτες συναλλάσσονται με μια εταιρεία μέσω του προσωπικού σε ένα φυσικό κατάστημα, ένα τηλεφωνικό κέντρο, μέσω του ιστότοπου ή μίας πλατφόρμας. Μια σταθερά καλή εμπειρία σε πολλά σημεία επαφής, δημιουργούν μια συνεκτική, ικανοποιητική υπηρεσία.

Αρχές για την εξασφάλιση της επιτυχίας

Είναι σαφές ότι μέρος της επιτυχίας που πέτυχε η εταιρεία οφείλεται σε τρεις θεμελιώδεις αρχές.

  • Κουλτούρα : ευθυγράμμιση της συμπεριφοράς της ηγεσίας γύρω από τις αρχές της στρατηγικής προσανατολισμού προς τον πελάτη.
  • Συνέπεια : εξασφάλιση μιας ολιστικής άποψης των έργων προσανατολισμού προς τον πελάτη και ευθυγράμμισή τους με έναν κοινό παρονομαστή.
  • Μέτρηση : μέτρηση της προόδου από την αρχή για την αξιολόγηση της ποιότητας της εργασίας και για τον καθορισμό της κατεύθυνσης της περαιτέρω εργασίας που πρέπει να γίνει.
Τακτικές για την εξασφάλιση της επιτυχίας

Τρεις τακτικές πρέπει να υπάρχουν για να επιτευχθεί ο προσανατολισμός στον πελάτη ως επιχειρηματική στρατηγική.

  • Συστηματοποιημένος κυνισμός : ο προσανατολισμός προς τον πελάτη πρέπει να είναι στενά συνδεδεμένος με την επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας, όχι απλώς με μια λειτουργία της.
  • Ενδυνάμωση : ενδυνάμωση των εργαζομένων και κάθε επιχειρηματικής μονάδας να ιεραρχήσουν και να αποφασίσουν πώς να εξυπηρετήσουν καλύτερα τον πελάτη.
  • Ξεκινώντας με στόχους, και με γρήγορες νίκες : ο προσανατολισμός προς τον πελάτη μπορεί να μοιάζει με πολύπλοκο στόχο που απαιτεί πόρους. Το να ξεκινάς με γρήγορες νίκες βοηθά την εταιρική ομάδα να έχει ηθικό και να παρέχει μια πλατφόρμα υψηλής εμπειρίας πελάτη.
Η υπηρεσία σας είναι η επωνυμία σας

Η μετατόπιση της εστίασης από τα προϊόντα στις υπηρεσίες εκθέτει τους καταξιωμένους Agents & Brokers σε πολλαπλές ευκαιρίες να επηρεάσουν την εμπειρία των πελατών. Η επιλογή του σχεδιασμού μιας ισχυρής πρότασης υπηρεσίας γύρω από μια υπάρχουσα προσφορά προϊόντων και η επένδυση στην εμπειρία των πελατών, έχει αποδειχθεί ότι παράγει μια σταθερή αύξηση στην ικανοποίηση των πελατών, τις πωλήσεις και την πίστη των πελατών.

 

Συμπέρασμα

H ασφαλιστική βιομηχανία γίνεται όλο και πιο δυναμική καθώς εισέρχεται στην 4η Βιομηχανική επανάσταση (industry 4.0).  O σχεδιασμός, η εφαρμογή και η διαχείριση απόδοσης των καταξιωμένων Agents & Brokers στον επιχειρηματικό τους μετασχηματισμό, είναι μια κρίσιμη ικανότητα.  Τους βοηθά να λαμβάνουν ενημερωμένες και σίγουρες αποφάσεις για το μέλλον τους. Σήμερα κάθε Μικρομεσαία επιχείρηση επανεξετάζει και μεταμορφώνει τον τρόπο λειτουργίας της, τις προσφορές προϊόντων της και την εμπειρία του πελάτη για το μέλλον, Έτσι και οι σημερινοί Διαμεσολαβητές, πρέπει να αναζητούν νέους τρόπους για να διευκολύνουν την καλύτερη απόδοση, αντί να κοιτούν απλώς τους αριθμούς.

Ενισχύοντας τις δυνατότητες σχεδιασμού, εφαρμογής και διαχείρισης απόδοσης, οι ηγέτες της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρηση τους να παράγει καλύτερα αποτελέσματα κερδών.

 

Θα θέλαμε το Σχόλιο σας.

Ελπίζω να απολαύσατε την ανάγνωση αυτού του Άρθρου
Ο σχολιασμός αυτού και άλλων πρόσφατων είναι η αμοιβή,
για να συνεχίσουμε τις προσπάθειες μας

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.