Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Είναι σημαντικό να κατανοήσετε την καταναλωτική σας βάση από την αρχή. 

Η έρευνα αγοράς συνδυάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις οικονομικές τάσεις για να επιβεβαιώσει και να βελτιώσει την επιχειρηματική σας ιδέα.

Σάς επιτρέπει να μειώσετε τους κινδύνους όταν η επιχείρησή σας είναι στην αρχή.

Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές,
έχουμε κάνει τα άρθρα μας για τον μετασχηματισμό ελεύθερα περιορισμών για όλους τους αναγνώστες.
Για να λαμβάνετε όλο το περιεχόμενο του insTech στα εισερχόμενά σας,
εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο.

Συγκεντρώστε δημογραφικές πληροφορίες για να κατανοήσετε καλύτερα τις ευκαιρίες και τους περιορισμούς για την απόκτηση πελατών. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει δημογραφικά δεδομένα σχετικά με την ηλικία, τον πλούτο, την οικογένεια, τα ενδιαφέροντα, τον τρόπο που λειτουργούν και σκέφτονται ή οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με την επιχείρησή σας.

MARKETING_110

Γνωρίστε την αγορά σας

@BusinessConsulting

Στη συνέχεια, απαντήστε στις ακόλουθες ερωτήσεις για να έχετε μια καλή αίσθηση της αγοράς σας:

Ζήτηση:  Υπάρχει επιθυμία για το προϊόν ή την υπηρεσία σας;

Μέγεθος αγοράς :  Πόσα άτομα θα ενδιαφερόταν για την προσφορά σας;

Οικονομικοί δείκτες:  Ποιο είναι το εύρος εισοδήματος και το ποσοστό απασχόλησης;

Τοποθεσία:  Πού ζουν οι πελάτες σας και πού μπορεί να φτάσει η επιχείρησή σας;

Κορεσμός της αγοράς:  Πόσες παρόμοιες επιλογές είναι ήδη διαθέσιμες στους καταναλωτές;

Τιμολόγηση:  Τι πληρώνουν οι δυνητικοί πελάτες για αυτές τις εναλλακτικές λύσεις;

Θα θελήσετε επίσης να παρακολουθείτε τις τελευταίες τάσεις των μικρών επιχειρήσεων. Είναι σημαντικό να αποκτήσετε μια αίσθηση του συγκεκριμένου μεριδίου αγοράς που θα επηρεάσει τα κέρδη σας.

Μπορείτε να κάνετε έρευνα αγοράς χρησιμοποιώντας υπάρχουσες πηγές ή μπορείτε να κάνετε την έρευνα μόνοι σας και να πάτε απευθείας στους καταναλωτές.

Οι υπάρχουσες πηγές μπορούν να σας εξοικονομήσουν πολύ χρόνο και ενέργεια, αλλά οι πληροφορίες μπορεί να μην είναι τόσο συγκεκριμένες για το κοινό σας όσο θα θέλατε. Χρησιμοποιήστε το για να απαντήσετε σε ερωτήσεις που είναι τόσο γενικές όσο και μετρήσιμες, όπως οι τάσεις του κλάδου, τα δημογραφικά στοιχεία και τα εισοδήματα των νοικοκυριών.

Μπορείτε να ελέγξτε ηλεκτρονικά από την πλατφόρμα του findbix για ν' αναζητήσετε κλαδική πληροφόρηση και ν' αποκτήστε συγκεντρωτική πληροφορία για την αγορά σας.

Ρωτώντας τον εαυτό σας σαν καταναλωτή, μπορεί να σας δώσει μια λεπτή κατανόηση του συγκεκριμένου κοινού-στόχου σας. Όμως, η άμεση έρευνα μπορεί να είναι χρονοβόρα και δαπανηρή. Χρησιμοποιήστε το για να απαντήσετε σε ερωτήσεις σχετικά με τη συγκεκριμένη επιχείρηση ή πελάτες σας, όπως αντιδράσεις στο λογότυπό σας, βελτιώσεις που θα μπορούσατε να κάνετε στην εμπειρία αγορών και πού μπορεί να πάνε οι πελάτες αντί για την επιχείρησή σας.

Ακολουθούν μερικές μέθοδοι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε άμεση έρευνα:

  • Ερευνες
  • Ερωτηματολόγια
  • Ομάδες εστίασης
  • Συνεντεύξεις σε βάθος

Για καθοδήγηση σχετικά με την απόφαση ποιες μέθοδοι αξίζουν τον κόπο για τη μικρή επιχείρησή σας, η Γενική Γραμματεία Έρευνας & Ανάπτυξης παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες μέσω των  πόρων της .

MARKETING_092

Χρησιμοποιήστε ανάλυση ανταγωνισμού για να βρείτε ένα πλεονέκτημα αγοράς

@BusinessConsulting

Η ανάλυση ανταγωνισμού σάς βοηθά να μάθετε από τις επιχειρήσεις που ανταγωνίζονται για τους πιθανούς πελάτες σας. Αυτό είναι το κλειδί για τον καθορισμό ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που δημιουργεί βιώσιμα έσοδα.

Η ανάλυσή σας στον ανταγωνισμό θα πρέπει να προσδιορίζει τον ανταγωνισμό σας ανά σειρά προϊόντων ή υπηρεσίας και τμήμα αγοράς. Αξιολογήστε τα ακόλουθα χαρακτηριστικά του ανταγωνιστικού τοπίου:

  • Μερίδιο αγοράς
  • Δυνατά σημεία και αδυναμίες
  • Το παράθυρο της ευκαιρίας να εισέλθετε στην αγορά
  • Η σημασία της αγοράς-στόχου σας για τους ανταγωνιστές σας
  • Τυχόν εμπόδια που μπορεί να σας εμποδίσουν καθώς εισέρχεστε στην αγορά
  • Έμμεσοι ή δευτερεύοντες ανταγωνιστές που μπορεί να επηρεάσουν την επιτυχία σας

 

Αρκετοί κλάδοι ενδέχεται να ανταγωνίζονται για να εξυπηρετήσουν την ίδια αγορά που στοχεύετε. Το Υπουργείο Δικαιοσύνης παρέχει ένα διάγραμμα των Πέντε Δυνάμεων του Porter  ως έναν τρόπο με τον οποίο μπορείτε να διαφοροποιήσετε την ανταγωνιστική ανάλυσή σας ανά κλάδο. Σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη περιλαμβάνουν το επίπεδο ανταγωνισμού, την απειλή νέων ανταγωνιστών ή υπηρεσιών και την επίδραση των προμηθευτών και των πελατών στην τιμή.

Χρειάζεστε βοήθεια;
Λάβετε δωρεάν επιχειρηματική συμβουλευτική.

Συνδεθείτε με έναν Μέντορα insTech, ή με το Κέντρο Ανάπτυξης Μικρών Επιχειρήσεων
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *