Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital Entrepreneurship ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Οι Agents & Brokers πρέπει πρώτα απ' όλα να κατανοήσουν την νέα κανονικότητα, για να μπορέσουν να τοποθετηθούν στην αγορά.

Στη εποχή της νέας κανονικότητας, οι άνθρωποι απολαμβάνουν τις εκπλήξεις που επιφέρονται από την τεχνολογία, και κάθε έκπληξη γεννά νέες προσδοκίες. Καθώς μπαίνουμε στο ενδιάμεσο στάδιο του insurtech, θα ενσωματωθεί ακόμη πιο στενά στον κλάδο. Με βάση τη συνεχή εξέλιξη και εφαρμογή νέων τεχνολογικών καινοτομιών, πιστεύουμε ότι η ασφαλιστική βιομηχανία στην Ελλάδα θα συνεχίσει να αναβαθμίζεται και νέες συστηματικές λύσεις θα συνεχίζουν να αναδύονται, φέρνοντας περισσότερη ανάπτυξη.

Είμαστε ευγνώμονες που βρισκόμαστε σε αυτή τη νέα εποχή, και επιθυμούμε να συνεργαστούμε με όλους τους επιτυχημένους επαγγελματίες, σε αυτό το νέο ασφαλιστικό οικοσύστημα.

Μαζί, μέσω της ανάπτυξης του insurtech, θα κατασκευάσουμε μία περισσότερο αποτελεσματική, συμβατή, ισορροπημένη και εξανθρωπισμένη ασφαλιστική βιομηχανία και θα δημιουργήσουμε ένα νέο μοντέλο insurtech στην Ελλάδα

 

 

Οικοσυστήματα όπως το insTech, έχουν δημιουργήσει έναν οδικό χάρτη, αξιολογώντας τις βασικές τάσεις που επηρεάζουν την ασφαλιστική αλυσίδα αξίας. Οι Agents & Brokers πρέπει πρώτα απ' όλα να τις κατανοήσουν, για να μπορέσουν να τοποθετηθούν στην αγορά, "Έτσι θα μπορέσουν ν' ανταποκριθούν στις απειλές και τις ευκαιρίες που προσφέρει η σημερινή διαταραχή του insurtech".

Ξεκινώντας την είσοδο σας στο insurTech θα πρέπει να εστιάσετε στην Στρατηγική εμπειρίας πελατών. Θα πρέπει να αλλάξετε νοοτροπία και να εστιάσετε την στρατηγική σας στην ανάπτυξη των βασικών πελατών σας.

  • Ποιοι είναι οι στόχοι τους;
  • Ποιες είναι οι απόψεις τους για τα δυνατά και αδύνατα σημεία σας για την επίτευξη των στόχων τους;

περισσότερα

CYBER-0069

Διαχείριση προϊόντων

 

Οι πελάτες ζητούν εξειδικευμένους ασφαλιστικούς συμβούλους, για να λάβουν το καλύτερο αποτέλεσμα. Τα προϊόντα είναι πλέον πάρα πολλά και απαιτείται συνεχείς εκπαίδευση και ενημέρωση. Η εποχή "έχω τον ασφαλιστή μου για όλα τα συμβόλαια που χρειάζομαι", έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Ειδικά η γενιά των Millinium δεν θα αναζητήσει έναν ασφαλιστή σε κοντινή απόσταση. Περισσότερο ενδιαφέρονται για έναν εξειδικευμένο Σύμβουλο στην εξατομικευμένη ανάγκη που χρειάζοται, κάνοντας του την καλύτερη Value for money πρόταση, για τον χρόνο που θέλουν.

Τι πρέπει να κάνεις:

  • Κατανόηση των γνώσεων & της εξειδίκευσης, με την οποία μπορείς να διαφημίσεις και να αναβαθμίσεις την Επωνυμία (Branding) της επιχείρηση σου.
  • Ανάλυση της αγοράς, αν χρειάζεται και σε ποιο βαθμό μπορείς να τον ωφελήσεις με  την εξειδίκευση σου αυτή.
  • Προσομοίωση της κερδοφορίας του προϊόντος για την δημιουργία μέγιστης ροής κερδών.
  • Τμηματοποίηση των πελατών, Ανάλυση της αξίας που προσφέρεις και κατανόηση αυτού που θα λάβουν από το προϊόν

 

CYBER-0076

Λογισμικό Διαχείρισης

Η επιλογή ενός καλού Λογισμικού Διαχείρισης ασφαλιστικών λειτουργιών είναι μια μεγάλη απόφαση και ένας σημαντικός παράγοντας. Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η ποιότητα της υποστήριξης πελατών. Αναζητήστε έναν πάροχο που είναι αφοσιωμένος στην εμπειρία των πελατών και αφιερώνει χρόνο για να κατανοήσει τις μοναδικές απαιτήσεις και τους στόχους σας. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να έχετε ένα άτομο υποστήριξης που μπορεί να είναι το σημείο επαφής σας.

Τι πρέπει να κάνεις:

  • Ένα Λογισμικό διαχείρισης ασφαλιστηρίων συμβολαίων μπορεί να βοηθήσει τους ασφαλιστικούς συμβούλους και τις επιχειρήσεις τους, να επιτύχουν βασικούς επιχειρηματικούς στόχους, βελτιώνοντας παράλληλα την ικανοποίηση της διοίκησης, των διαμεσολαβητών και των ασφαλισμένων.
  • καλό θα ήταν η πλατφόρμα να είναι στο cloud για την εύκολη πρόσβαση από οποιοδήποτε μέσο και οπουδήποτε.
  • να συνδέεται με μια πλατφόρμα πολυτιμολόγησης των προϊόντων.
  • να μπορεί να δημιουργήσει λογιστικά σχέδια για τις οικονομικές κινήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί σύμφωνα με το finance plan της επιχείρησης.
  • για να είναι ολοκληρωμένη η υποστήριξη του επαγγελματία και της επιχείρησης θα πρέπει να είναι συνδεδεμένο με ένα πρόγραμμα λογισμικού CRM.
CYBER-0076

Το insTech είναι μια, επιχειρηματική πλατφόρμα δεδομένων που βοηθά τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται, ενσωματώνουν και χρησιμοποιούν δεδομένα από εταιρικά συστήματα, συσκευές IoT και άλλες πηγές για τη βελτίωση της απόδοσης τους. Υποστηρίζουμε επαγγελματίες & επιχειρήσεις στην επιτάχυνση της ψηφιοποίησης των στοιχείων και των λειτουργιών της επιχείρησης σας, στην παροχή νέων ψηφιακών υπηρεσιών και στην αναμόρφωση για το μέλλον.

MARKETING_107

Πωλήσεις & Διανομή

 

Αφού έχεις ολοκληρώσει το πρώτο βήμα, πρέπει να βρεις τους δυνητικούς πελάτες που ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές των προϊόντων της εξειδίκευσης σου. Στο σημείο αυτό δεν θα πρέπει να αγνοήσεις τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σου, που ανταποκρίνονται σε αυτές.

Τι πρέπει να κάνεις:

  • Επανεξέταση των διαδικασιών λειτουργίας. Αφορά τις διαδικασίες ασφάλισης, Πώλησης, εξυπηρέτησης, λειτουργίας και την βελτίωση των δραστηριοτήτων αυτών.
  • Σχεδιασμός και εφαρμογή διαδικασιών πωλήσεων. Θα πρέπει να βελτιστοποιηθούν, να γίνουν ταχύτερες, να ενοποιηθούν με το marketing και να έχουν πρόσβαση σε ένα πρόγραμμα λογισμικού CRM.
  • Βελτίωση μέσω αυτοματισμών της διαδικασίας πωλήσεων η οποία θα διευκολύνει το τμήμα, αλλά και θα καλυτερεύει την εμπειρία του πελάτη.

 

MARKETING_120

Αναδοχή νέων επιχειρήσεων

 

Αυτό είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι του σχεδιασμού για την μετατροπή σε insurtech επιχειρηματία  Ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Απαιτούνται γνώσεις και χρήματα. Δυστυχώς και τα δύο είναι δύσκολο να βρεθούν σε μια μικρομεσαία ασφαλιστική επιχείρηση. Η εναλλακτική λύση είναι τα ασφαλιστικά οικοσυστήματα όπως το insTech. Από εκεί θα λάβεις άφθονη δωρεάν γνώση και αυτοματισμούς στην καλύτερη δυνατή τιμή, εξ' αιτίας της οικονομίας κλίμακας.

Τι πρέπει να κάνεις:

  • Αλλαγή επιχειρηματικού σχεδιασμού. Αυτό γίνεται με δημιουργία μίας εικονικής digital Business in business χωρίς κόστος ίδρυσης.
  • Εφαρμογή μοντέλου ανάπτυξης της επιχείρησης, μέσω πειθαρχημένης επιχειρηματικότητας. Το μοντέλο αυτό εστιάζει στην μέγιστη δυνατή ροή κερδών.
  • Κοστολόγηση με την δραστηριότητα ABC/ Σχεδιασμός με γνώμονα την αξία, στοχεύοντας στο αποτέλεσμα της σχέσης μεταξύ κόστους μισθοδοσίας και δαπανών, σε προϊόντα και υπηρεσίες
  • Επιλογή και εφαρμογή συστήματος διαχείρισης συμβολαίων
  • Ανάπτυξη επιχειρηματικής υπόθεσης η οποία είναι απαραίτητο να οικοδομηθεί. Θα σου δείξει γιατί χρειάζεται να γίνει ένα έργο αλλαγής διαδικασίας και ποια θα είναι τα οφέλη του, όταν ολοκληρωθεί.

 

Θέλετε να μαθαίνετε περισσότερα από το
insurTech?

CYBER-0065

Ασφάλεια και Ακεραιότητα των Δεδομένων

 

Οι ασφαλιστικοί οργανισμοί διαχειρίζονται σημαντικό όγκο ευαίσθητων δεδομένων και προσωπικών πληροφοριών. Όταν επιλέγετε έναν πάροχο λογισμικού, βεβαιωθείτε ότι έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για την προστασία των δεδομένων σας. Είναι σημαντικό να εξετάσετε εάν ο πάροχος λογισμικού σας φιλοξενείτε in house ή στο cloud. Η Ελληνική ΑΠΔΠΧ έχει ορίσει τους κανόνες για την συλλογή, την επεξεργασία και την αποθήκευση των δεδομένων βάσει του Ευρωπαϊκού κανονισμού GDPR.

Τι πρέπει να κάνεις:

Θα πρέπει να δημιουργήσεις τα έγγραφα που ζητά ο α ακόλουθα έγγραφα

  • Να ορίσεις ποια «δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα διαχειρίζεσαι».
  • Με ποιόν τρόπο «επεξεργάζεσαι τα δεδομένα».
  • Τους κανόνες που έχεις για τον «περιορισμό της επεξεργασίας» στην επιχείρηση.
  • Κάθε αυτοματοποιημένη επεξεργασία για την «κατάρτιση προφίλ».
  • Πως κάνεις την «ψευδωνυμοποίηση ώστε τα δεδομένα να μην μπορούν πλέον να αποδοθούν σε συγκεκριμένο υποκείμενο των δεδομένων χωρίς τη χρήση συμπληρωματικών πληροφοριών.
  • Ποιο είναι το «σύστημα αρχειοθέτησης» της επιχείρησης.
  • Ποιο φυσικό ή νομικό πρόσωπο, η δημόσια αρχή, η υπηρεσία ή άλλο φορέα ορίζεις σαν «υπεύθυνο επεξεργασίας» των δεδομένων.
  • Το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, η δημόσια αρχή, η υπηρεσία ή άλλος φορέας που είναι ο «εκτελών την επεξεργασία» στην επιχείρηση.
  • Ποιοι είναι οι «αποδέκτες» στους οποίους κοινοποιούνται τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, είτε πρόκειται για τρίτον είτε όχι.
  • Τον τρόπο με τον οποίον λαμβάνεις την «συγκατάθεση» του υποκειμένου των δεδομένων.
  • Ενέργειες που πρέπει να κάνεις σε περίπτωση «παραβίασης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
  • Καθορισμός των «πολιτικών προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα».
MARKETING_079

Η εμπειρία του πελάτη

 

Eμπειρία του πελάτη (CX) ορίζεται από Το Harvard Business Review  ως «το άθροισμα όλων των αλληλεπιδράσεων που έχει ένας πελάτης με μια εταιρεία». Ο σημερινός ορισμός της Εμπειρίας Πελατών (CX) καλύπτει ολόκληρο το ταξίδι του πελάτη από τη στιγμή που θα αντιληφθεί την επιχείρηση ή την επωνυμία σου. Η εμπειρία του πελάτη περιλαμβάνει κάθε πτυχή του κύκλου ζωής του πελάτη, από τα σημεία επαφής πριν από την πώληση μέχρι τις εξατομικευμένες εμπειρίες για πελάτες που επιστρέφουν στην επιχείρηση σου.

Τι πρέπει να κάνεις

  • Σχεδιασμό ενός χάρτη του ταξιδιού του πελάτη στον ιστότοπο και στις επαγγελματικές σελίδες μέχρι την αγορά
  • Παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό σημαίνει κατασκευή όμορφων και ποιοτικών Επαγγελματικών σελίδων
  • Ευκολία πλοήγησης μέσω του ιστότοπου (δυνατό site map), της εφαρμογής, του φυσικού καταστήματος κ.λπ.
  • Επικοινωνία 24/7 σε όσο το δυνατών περισσότερες ερωτήσεις πελατών. Αυτοματοποίηση των απαντήσεων στις σημαντικότερες ερωτήσεις μέσω σελίδας F.A.Q.
  • Μέθοδοι επικοινωνίας και διαθεσιμότητα στον ιστότοπο και στις επαγγελματικές σελίδες social
  • Δημιουργία ημερολογίου με καμπάνιες. Προσφορές προϊόντων και χαρακτηριστικά
  • Κατασκευή σελίδων προορισμού
  • Αξιοπιστία και συνέπεια της υποστήριξης πελατών τόσο για τη διαδικασία αγοράς όσο και για την υποστήριξη μετά την αγορά
  • Επιβραβεύσεις αφοσίωσης πελατών
  • Αντιμετώπιση σχολίων πελατών και διαχείριση της φήμης σου
MARKETING_075

Εξυπηρέτηση πελατών

 

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μόνο μέρος της εξίσωσης της εμπειρίας πελάτη (CX). Η ανατροφοδότηση που καταγράφεται ως σημείο επαφής μπορεί να αποκαλύψει πολλά για την υγεία της στρατηγικής (CX) και της αντίληψης των πελατών σου για την εμπειρία που παρέχεις.

Οι άνθρωποι της υποστήριξης εκτίθενται σε μεγάλους όγκους ποιοτικών και ποσοτικών σχολίων. Ο λόγος είναι ότι συνεργάζονται στενά με τους πελάτες, για να λύσουν τα πιο πιεστικά τους ζητήματα. Εάν η διαχείριση γίνεται σωστά, οι πληροφορίες που συλλέγονται από την υποστήριξη πελατών μπορεί να είναι ένα απίστευτα πολύτιμο εργαλείο για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, όπως:

  • Πώς να βελτιστοποιήσεις τις προσφορές, καταργώντας προϊόντα και υπηρεσίες που έχουν προβλήματα ποιότητας ή διορθώνοντας τα προβλήματα.
  • Πώς να βελτιστοποιήσεις το μήνυμα της επωνυμίας σου, για να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών σου.
  • Πώς να βελτιώσεις τις εμπειρίες υποστήριξης πελατών.

Η ανάλυση των σχολίων εξυπηρέτησης πελατών, ρίχνει επίσης φως σε δυνητικά σοβαρά ζητήματα που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία, προτού γίνουν επιζήμια για τη φήμη σου.

Τι πρέπει να κάνεις
  • Εγκατάσταση και εκμετάλλευση των ικανοτήτων ενός λογισμικού CRM
  • Βελτίωση τηλεφωνικού κέντρου
  • Μάρκετινγκ με γνώμονα τα δεδομένα

Για τις επιχειρήσεις που θέλουν να μεταβούν στο insurtech, η πρόκληση δεν είναι πλέον η εξασφάλιση κεφαλαίου.

Eίναι να μάθουν πώς να αναδιαρθρώνονται τόσο γρήγορα όσο μπορούν να εξελιχθούν τα προϊόντα ή οι οργανισμοί τους.

MARKETING_069

Πώς ενσωματώνουμε Agents & Brokers στο ψηφιακό ταξίδι;

 

Δημιουργώντας πρώτα από όλα, έναν αγωγό παρακολούθησης πλήρους διοχέτευσης (funnel tracking) για ποιοτική παραγωγή δυνητικών πελατών ο οποίος θα περιλαμβάνει:

  • ένα σχεδιασμό του ταξιδιού του πελάτη και αναλυτική καταγραφή της εμπειρίας που αποκτά (CX)
  • παρακολούθηση διοχέτευσης των πελατών ανά ερώτηση, μέσο, σελίδα, άρθρο, καμπάνια, πρόσκλησης για δράση. οθόνη κλπ.
  • έντονη και ζωντανή επικοινωνία όταν ζητηθεί πριν προλάβει να εγκαταλείψει το ταξίδι του μέσα στην επιχείρηση.
  • ισχυρή προσαρμογή μέσω δοκιμών και αλλαγών.

 

Οι συναντήσεις με έναν διαμεσολαβητή δεν έχουν τελειώσει (όπως πιστεύουν ή επιθυμούν πολλοί). Αντιθέτως περιορίζονται στις απολύτως αναγκαίες, εξαιτίας της βοήθειας που προσφέρει η ψηφιακής τους μετάβαση.

 

Μια διαδικτυακή παρουσία σε μία απλή αλλά δυναμική ιστοσελίδα, και τις αντίστοιχες στα πιο δημοφιλή social media, είναι εξαιρετικά κανάλια για την ανάπτυξη της επωνυμίας. Το κυριότερο μέσο που θα οδηγήσει τους δυνητικούς πελάτες στον αγωγό διοχέτευσης, είναι μία τακτική αρθρογραφία βάσει γνώσεων και εξειδίκευσης. Θα συμπεριλαμβάνει προτροπές σε κάθε βήμα για να ζητήσει προσφορά ή να επικοινωνήσει με την επιχείρηση όπως εσύ απαιτείς και προτιμάς. Αυτό θα βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι θα απαντηθούν όλες οι ερωτήσεις και θα κοινοποιηθούν με σαφήνεια τα επόμενα βήματα στη διαδικασία αγοράς ασφάλισης.

MARKETING_025

Εκθετική ανάπτυξη χωρίς εκθετική πολυπλοκότητα

 

"Η επίτευξη εκθετικής ανάπτυξης χωρίς εκθετική πολυπλοκότητα, είναι συχνά πιο εύκολο να ειπωθεί παρά να γίνει".

Μια επιχείρηση ασφαλιστικής διαμεσολάβησης είναι συνήθως ένας μικρός οργανισμός. Συχνά υπό την διοίκηση του ιδρυτή της και βασίζεται σε ένα ή περισσότερους εργαζομένους. Η κύρια στρατηγική προτεραιότητα είναι η γρήγορη και εύκολη απόκτηση πελατών. Καθώς οι νεοφυείς οργανισμοί ωριμάζουν, αυτό που κάνουν (και ποιος κάνει τι) αλλάζει αναπόφευκτα συνεχώς. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων αυξάνεται και μαζί με αυτό, τα ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα.

Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι πολλές νεοφυείς insurTech επιχειρήσεις αποτυγχάνουν να κλιμακώσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους με επιτυχία. Σύμφωνα με την ανάλυσή μας, από εκείνες τις επιχειρήσεις που καταφέρνουν να λανσάρουν και να αναπτύξουν ένα προϊόν ή υπηρεσία με επιτυχία, περίπου το 80 τοις εκατό αποτυγχάνει να το δει σε πλήρη κλίμακα.

Η πρόκληση κλιμάκωσης η ανάπτυξης, δεν προέρχεται μόνο από τη φύση της εταιρείας ή των ίδιων των προϊόντων.

Αντίθετα πίσω από κάθε αποτυχημένη προσπάθεια αλλαγής ενός ξεπερασμένου επιχειρηματικού μοντέλου, αποτύπωσης των πλεονεκτημάτων μιας σημαντικής εξαγοράς ή κλιμάκωσης μιας δελεαστικής εκκίνησης, υπάρχει πιθανώς κάποια κακή διαχείριση της οργανωτικής κουλτούρας ή του μοντέλου λειτουργίας.

Αυτό φαίνεται σύμφωνα με έρευνα του McKinsey από μια γρήγορη ματιά στους αριθμούς:

Οι επενδυτές έχουν αποδώσει το 65% των αποτυχιών εταιρειών χαρτοφυλακίου σε ανθρώπους και οργανωτικά ζητήματα.

Εταιρείες που διαθέτουν μοντέλα λειτουργίας, που επιτρέπουν την ανάπτυξη πολλαπλών κατευθύνσεων (εκτός της βασικής δραστηριότητας, ή σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές) έχουν 97% περισσότερες πιθανότητες να ξεπεράσουν αυτές που δεν το κάνουν.

Οργανισμοί που ανακατανέμουν συχνά τους πόρους τους, είναι πιο πιθανό να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές τους.

 

Συμπέρασμα

Η πρόκληση της επίτευξης βιώσιμης, κερδοφόρας ανάπτυξης είναι ιδιαίτερα δύσκολη για τους επαγγελματίας και τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Είναι δελεαστικό να προσπαθήσουμε να ξεκινήσουμε την ανάπτυξη μέσω εξαγορών μικρότερων επιχειρήσεων ή πρόσκτησης επαγγελματιών που δεν μπορούν να συνεχίσουν αυτόνομοι, Αλλά περιλαμβάνει τον κίνδυνο να τροφοδοτήσουμε μια μηχανή βραχυχρόνιας απόκτησης ακατάλληλων πελατών που γρήγορα απομακρύνονται ξανά.

Η ανάπτυξη μέσα από ένα κατάλληλο Ψηφιακό επιχειρηματικό οικοσύστημα, όπως το insTech, με γνώμονα την εμπειρία είναι μια ριζικά διαφορετική προσέγγιση. Αυτό γίνεται με την εγγραφή σε αυτό, την πρόσβαση σε άφθονη Δωρεάν γνώση και επιχειρηματικά κεφάλαια. Παρέχει μια εξαιρετική εμπειρία στους υπάρχοντες και τους δυνητικούς πελάτες που προσφέρει βελτιώσεις σε βασικές χρηματοοικονομικές μετρήσεις, όπως το μερίδιο χαρτοφυλακίου, τις διασταυρούμενες πωλήσεις και την διατήρηση καθαρών εσόδων σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των πελατών. Αυτές οι βελτιώσεις μεταφράζονται άμεσα σε βιώσιμη αύξηση των εσόδων

 

 

 

Συνεχίστε να διαβάζετε Άρθρα μας!

Αποκτήστε την ψηφιακή σας επιχείρηση insTech

Σχετικά με τους συγγραφείς

Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *