Χαρακτηριστικά περιβάλλοντος δεδομένων μάρκετινγκ

Συγκεντρώστε όλα τα δεδομένα μάρκετινγκ και πωλήσεων σε ένα ενιαίο περιβάλλον

 

 

Συγκεντρώστε όλα τα δεδομένα μάρκετινγκ και πωλήσεων 1ου και 3ου μέρους σε ένα συγκεντρωτικό περιβάλλον δεδομένων που ελέγχετε, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων δραστηριότητας CRM, fit, intent, offline και σε πραγματικό χρόνο.

  • Συνδυασμένα δεδομένα Fit, Intent & Engagement
  • Δεδομένα δραστηριότητας CRM μάρκετινγκ & πωλήσεων
  • Εισαγωγή δεδομένων εκτός σύνδεσης και τρίτων μερών

Διαχειριστείτε τα δεδομένα δυνητικού πελάτη και βάσει λογαριασμού από το ίδιο εργαλείο

 

Αποφύγετε ξεχωριστές βάσεις δεδομένων, αποσυνδεδεμένες εμπειρίες πελατών τα οποία δημιουργούν εφιάλτες για τις στρατηγικές σας που βασίζονται σε δυνητικούς πελάτες και λογαριασμούς. Συγκεντρώστε και διαχειριστείτε τα δεδομένα δυνητικού πελάτη και λογαριασμού για το μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού (ABM) από ένα μέρος.

  • Διαχείριση δεδομένων σε επίπεδο λογαριασμού
  • Ενοποιημένα προφίλ λογαριασμού
  • Διαχείριση λογαριασμού στόχου

Προσαρμόστε τα δεδομένα μάρκετινγκ για να ικανοποιήσετε τις ανάγκες εξατομίκευσης

 

Προσαρμόστε τα πεδία δεδομένων και τη σχέση τους σε όλα τα αρχεία δυνητικών πελατών και λογαριασμών σας, έτσι ώστε να μπορείτε να φιλτράρετε τα είδη των επαφών, να αυτοματοποιήσετε την αφοσίωση, να εξατομικεύσετε τα μηνύματα και να τα συγχρονίσετε με το CRM σας βάσει μοναδικών αναγκών δεδομένων.

  • Προσαρμοσμένα τα πεδία δεδομένων
  • Προσαρμοσμένα τ' αντικείμενα
  • Δεδομένα δραστηριότητας ροής εργασίας προσαρμοσμένου αυτοματισμού
CITY_0004

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε;

Για να μάθετε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο το Marketo Engage, ζητήστε μια προσωπική διαβούλευση.

Πληροφορίες

Διαβάστε τις απόψεις μας για τα πράγματα που σας ενδιαφέρουν. Και γνωρίστε τους ανθρώπους μας. Κάνουμε τη διαφορά.

Το Generative AI είναι εδώ: Πώς εργαλεία όπως το ChatGPT θα μπορούσαν να αλλάξουν την...
Η γνώση των καταναλωτών ήταν πάντα κεντρική για την αποτελεσματική τοποθέτηση της επωνυμίας και τη στρατηγική...
«για να επιτευχθεί ευελιξία στην παροχή εμπειριών, οι αρθρωτές επιχειρηματικές δυνατότητες (PBC) συγκεντρώνονται για να...
Η ζήτηση για προστασία κινδύνου θα συνεχίσει να αυξάνεται σταθερά τα επόμενα χρόνια και ο...
Κανάλια πωλήσεων συνεργατών. Τα 14 βήματα για τη δημιουργία του προγράμματος καναλιού μεταπωλητή   Τα...
Ένα από τα πιο σημαντικά μέρη κάθε επιχείρησης είναι να κατανοήσετε ποιος είναι ο πελάτης...
Η εμπειρία πελατών Υψηλής αξίας (CX) , βρίσκεται στην κορυφή της αποστολής του insTech. Eυχαριστούμε...
Η πίεση είναι μεγάλη στις ΜμΕ να προχωρήσουν άμεσα σε Ψηφιακό Μετασχηματισμό (Digital Transformation). Είναι...