Χαρακτηριστικά περιβάλλοντος δεδομένων μάρκετινγκ

Συγκεντρώστε όλα τα δεδομένα μάρκετινγκ και πωλήσεων σε ένα ενιαίο περιβάλλον

 

 

Συγκεντρώστε όλα τα δεδομένα μάρκετινγκ και πωλήσεων 1ου και 3ου μέρους σε ένα συγκεντρωτικό περιβάλλον δεδομένων που ελέγχετε, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων δραστηριότητας CRM, fit, intent, offline και σε πραγματικό χρόνο.

  • Συνδυασμένα δεδομένα Fit, Intent & Engagement
  • Δεδομένα δραστηριότητας CRM μάρκετινγκ & πωλήσεων
  • Εισαγωγή δεδομένων εκτός σύνδεσης και τρίτων μερών

Διαχειριστείτε τα δεδομένα δυνητικού πελάτη και βάσει λογαριασμού από το ίδιο εργαλείο

 

Αποφύγετε ξεχωριστές βάσεις δεδομένων, αποσυνδεδεμένες εμπειρίες πελατών τα οποία δημιουργούν εφιάλτες για τις στρατηγικές σας που βασίζονται σε δυνητικούς πελάτες και λογαριασμούς. Συγκεντρώστε και διαχειριστείτε τα δεδομένα δυνητικού πελάτη και λογαριασμού για το μάρκετινγκ βάσει λογαριασμού (ABM) από ένα μέρος.

  • Διαχείριση δεδομένων σε επίπεδο λογαριασμού
  • Ενοποιημένα προφίλ λογαριασμού
  • Διαχείριση λογαριασμού στόχου

Προσαρμόστε τα δεδομένα μάρκετινγκ για να ικανοποιήσετε τις ανάγκες εξατομίκευσης

 

Προσαρμόστε τα πεδία δεδομένων και τη σχέση τους σε όλα τα αρχεία δυνητικών πελατών και λογαριασμών σας, έτσι ώστε να μπορείτε να φιλτράρετε τα είδη των επαφών, να αυτοματοποιήσετε την αφοσίωση, να εξατομικεύσετε τα μηνύματα και να τα συγχρονίσετε με το CRM σας βάσει μοναδικών αναγκών δεδομένων.

  • Προσαρμοσμένα τα πεδία δεδομένων
  • Προσαρμοσμένα τ' αντικείμενα
  • Δεδομένα δραστηριότητας ροής εργασίας προσαρμοσμένου αυτοματισμού
CITY_0004

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε;

Για να μάθετε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο το Marketo Engage, ζητήστε μια προσωπική διαβούλευση.

Πληροφορίες

Διαβάστε τις απόψεις μας για τα πράγματα που σας ενδιαφέρουν. Και γνωρίστε τους ανθρώπους μας. Κάνουμε τη διαφορά.

Οι πελάτες ασφαλιστικών προϊόντων επιδιώκουν να απλοποιήσουν τη ζωή τους. Αυτό θα καταστήσει την προσέγγισή...
Ικανοποίηση πελατών. Πώς να μετρήσετε, να βελτιώσετε και να διαχειριστείτε την ικανοποίηση των πελατών για...
Μάθετε ακριβώς τι σκέφτονται οι πελάτες σας Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, έχουμε κάνει τα...
Το σημείο εκκίνησης … Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, έχουμε κάνει τα άρθρα μας για...
Τα τελευταία δέκα χρόνια, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές προσπάθησαν να γίνουν πιο ανθεκτικοί στις αναδυόμενες προκλήσεις...
Η γνώση των καταναλωτών ήταν πάντα κεντρική για την αποτελεσματική τοποθέτηση της επωνυμίας και τη στρατηγική...
«για να επιτευχθεί ευελιξία στην παροχή εμπειριών, οι αρθρωτές επιχειρηματικές δυνατότητες (PBC) συγκεντρώνονται για να...
Η ζήτηση για προστασία κινδύνου θα συνεχίσει να αυξάνεται σταθερά τα επόμενα χρόνια και ο...