Λύσεις insurtech για φιλόδοξους ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές.

Είτε θέλετε να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες, είτε να ενσωματώσετε νέους συνεργάτες είτε να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα,

έχουμε τα πάντα για να το πραγματοποιήσουμε!

Μείνετε ενημερωμένοι

Μάθετε για τις καινοτόμες ιδέες, ψηφιακού μετασχηματισμού. 

CYBER-0074

Αυτοματισμός εσωτερικής ροής εργασίας με RPA και Μηχανική Μάθηση

Η γραφική εργασία, οι μη αυτόματες γραπτές ειδοποιήσεις, η αποστολή προσφορών, η παρακολούθηση και η ανάληψη του κινδύνου είναι συνήθως βαρετά και κοστοβόρα. Ο αυτοματισμός επιτρέπει στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να μειώσουν τις δαπάνες για εργασίες ρουτίνας και να επαναπροσανατολίσουν ορισμένους εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης σε πιο δημιουργικές εργασίες. Ένα πειστικό παράδειγμα μείωσης του κόστους είναι η αυτοματοποίηση του υπολογισμού των προσφορών.

Εκτιμούμε οτι με την εφαρμογή διαδικασιών αυτοματοποίησης ροής εργασιών θα βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα κατά 40 τοις εκατό. Αυτό θα δώσει στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων, περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθεί στις πραγματικές ανάγκες των πελατών και λιγότερη επεξεργασία.

Όμως η τεχνητή νοημοσύνη παραμένει μια βαριά επένδυση.

Από την άλλη πλευρά, η πρακτική του RPA (ρομποτική αυτοματοποίηση διεργασιών) δεν περιλαμβάνει πάντα τη μηχανική μάθηση, αλλά μπορεί να αντιμετωπίσει τη συνήθη και επαναλαμβανόμενη εργασία. Το RPA χρησιμοποιεί διαφανείς κανόνες σχεδιασμένους από τον άνθρωπο για να κάνει επαναλαμβανόμενες λειτουργίες.

Το συνολικό εύρος της αυτοματοποίησης μπορεί να περιλαμβάνει τομείς δραστηριοτήτων όπως,

  • της ανάληψης και της παρακολούθησης αξιώσεων ζημιών,
  • της εισαγωγής δεδομένων,
  • των πληρωμών και άλλων ...

Ψηφιοποίηση των φυσικών εγγραφών με οπτική αναγνώριση χαρακτήρων

Η άλλη πλευρά του προβλήματος είναι η εισερχόμενη αλληλογραφία και η τεκμηρίωση. Κάθε μέρα οι εταιρείες χρηματοπιστωτικών προιόντων επεξεργάζονται και συγκεντρώνουν χιλιάδες έντυπα αρχεία. Αυτός δεν είναι ο καλύτερος τρόπος αποθήκευσης, επεξεργασίας και ανταλλαγής πληροφοριών. Ούτε συμβάλλει στη διάσωση του περιβάλλοντος.

Εάν τα αρχεία ψηφιοποιηθούν, αναλυθούν και αποθηκεύονται σε cloud, τα έγγραφα μπορούν να ελεγχθούν αυτόματα και να απορριφθούν σε περίπτωση ασυνεπών πληροφοριών ή σφαλμάτων, γεγονός που επιτρέπει στο προσωπικό να ασχολείται μόνο με συγκεκριμένες και σωστές πληροφορίες.

Τα δεδομένα πελατών που μαζεύουν σκόνη σε χάρτινα αρχεία για δεκαετίες δεν αποτελούν πλέον στοιχείο δαπανών. Απαιτείται πλέον η εφαρμογή αλγόριθμων οπτικής αναγνώρισης χαρακτήρων (OCR). Οι εφαρμογές OCR δεν είναι νέα τεχνολογία. Εμφανίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 2010 . Αυτό που είναι καινούργιο είναι η αυξημένη ακρίβεια των αλγορίθμων μηχανικής μάθησης που είναι ικανοί να ψηφιοποιούν κείμενο.

Και ευτυχώς, η ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες γίνεται ολοένα και πιο κοινή.

Ωστόσο, ακόμη και σήμερα οι ασφαλιστικοί διανομείς έχουν να αντιμετωπίσουν μια ποικιλία εγγράφων:

  • σε χαρτί,
  • σε σαρώσεις,
  • σε email και σε άλλες μορφές.

Η μετάφραση αυτών των δεδομένων σε δομημένα αρχεία είναι πολύ χρονοβόρα για τον άνθρωπο. Και η ανάγκη για τεχνολογίες OCR είναι μεγάλη.

MARKETING_038
MARKETING_014

Μηχανική Μάθηση στις Ασφάλειες: Αυτοματοποίηση Επεξεργασίας Απαιτήσεων

Επίσης, χρειάζεται ένα λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης για την επεξεργασία και την παρακολούθηση αξιώσεων. Ρωτήστε τον εαυτό σας πόσος χρόνος χρειάζεται για να επεξεργαστεί η εταιρεία σας την συλλογή των δεδομένων μίας  αξίωση.

Υπάρχει ποικιλία απαιτήσεων όπως:

  • ένα σπασμένο πόδι,
  • ένα μεγάλο αυτοκινητιστικό ατύχημα,
  • η φωτιά σε μια κατοικία ή
  • μια σημαντική βιομηχανική απαίτηση από έναν μεγάλο εταιρικό πελάτη.

Πόσος χρόνος θα χρειαζόταν για να συγκεντρώσουν και να επεξεργαστούν οι εργαζόμενοι όλα τα δεδομένα που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με την πληρωμή των απαιτήσεων; Υπάρχει ένας καλός τρόπος για να μειώσετε το κόστος για τέτοια έργα χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη. Οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης μπορούν να επεξεργάζονται και να παρακολουθούν τη ζημιά χρησιμοποιώντας δορυφορικές εικόνες ή drones για την διερεύνηση των πεδίων. Θα μειώσει σημαντικά τον ανθρώπινο παράγοντα μαζί με το χρόνο και το κόστος.

Η επεξεργασία και την παρακολούθηση αξιώσεων αλλάζει επίσης από έναν συνδυασμό μηχανικής εκμάθησης και τεχνολογιών κινητής τηλεφωνίας. Η State Farm εξοπλίζει τους πελάτες με μια εφαρμογή Pocket Agent. Ένας πελάτης μπορεί να στείλει την εικόνα του οχήματος και η αξίωση θα υποβληθεί χωρίς να χάσει χρόνο για να ασχοληθεί με έντυπα έγγραφα ή μεγάλες διαδικτυακές φόρμες.

Εξατομικευμένη τιμολόγηση ασφάλισης με IoT και Social Media

Το μέχρι σήμερα στυλ αξιολόγησης κινδύνου είναι να βασίζεται σε απρόσωπα σύνολα δεδομένων. Σήμερα, όμως, οι συσκευές τελικού σημείου και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να παρέχουν μεγάλες ποσότητες περισσότερων προσωπικών δεδομένων. Η προσέγγιση μπορεί να βοηθήσει τόσο τους ασφαλιστές όσο και τους πελάτες / καταναλωτές να έχουν φθηνότερη ή καλύτερη κάλυψη και εξαιρετικά εξατομικευμένες υπηρεσίες, ενώ μια επιχείρηση λαμβάνει πιο ακριβή εκτίμηση κινδύνου, σταθερά περιθώρια κέρδους και ικανοποιημένους πελάτες. Η πρόσφατη μελέτη της Accenture δείχνει ότι ένα τέτοιο μοντέλο είναι βιώσιμο. περισσότερα από τα τρία τέταρτα των πελατών είναι έτοιμοι να μοιραστούν προσωπικά δεδομένα για να λάβουν φθηνότερη κάλυψη κινδύνου και εξατομικευμένες οικονομικές και ασφαλιστικές προσφορές.

 

Στάσεις απέναντι στην κοινή χρήση δεδομένων

Πηγή: Accenture

Σήμερα ενώ οι Ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να εξετάσουν ένα ευρύ φάσμα εξαιρετικά εξατομικευμένων αρχείων οι διαμεσολαβητές υπολοίπονται κατά πολύ . Οι συνδεδεμένες συσκευές και τα wearables παρέχουν βαθιές πληροφορίες για τη φυσική κατάσταση του πελάτη, όπως αρτηριακή πίεση, θερμοκρασία, σφυγμό. Τώρα, οι Ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να διερευνήσουν τα πρότυπα του τρόπου ζωής του πελάτη, όπως τον αριθμό των βημάτων ανά ημέρα ή πόσο συχνά και πόσο χρόνο χρειάζεται κάποιος για να βουρτσίσει τα δόντια του. Τα δεδομένα μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το Facebook, το Twitter ή άλλα δίκτυα θα μπορούσαν επίσης να είναι χρήσιμα. Αποκαλύπτουν την ανοχή κινδύνου πελατών με την εφαρμογή μηχανικής μάθησης ή άλλων τεχνικών προγνωστικής ανάλυσης. Επιπλέον, όλα αυτά τα δεδομένα είναι διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που παρέχει πρόσθετη αξία για τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Δείτε τι κάνει η RGAX, με την χρήση δεδομένων τηλεφωνικών κέντρων για τον εντοπισμό των συναισθημάτων των πελατών κατά τη διάρκεια μιας τηλεφωνικής κλήσης και την ανάλυση των επιπέδων ικανοποίησης των πελατών.

Το Beam είναι ένα άλλο σχετικό παράδειγμα. Η εταιρεία χρησιμοποιεί τεχνολογία IoT για να προσφέρει οδοντιατρική ασφάλιση.

 

CYBER-0069
CYBER-0067

Ασφάλιση τηλεματικής – Βελτίωση της διαχείρισης κινδύνων αυτοκινήτου

Η ασφάλεια τηλεματικής είναι μια ομάδα καινοτόμων προϊόντων ασφάλισης αυτοκινήτου που εγκαθίστανται απευθείας σε ένα όχημα. Η συσκευή περιλαμβάνει σύστημα GPS, αισθητήρες κίνησης, κάρτα SIM και λογισμικό ανάλυσης. Ένα τηλεματικό κουτί παρακολουθεί την ταχύτητα, την τοποθεσία, το χρόνο, τα ατυχήματα, τις αποστάσεις οδήγησης, τα διαλείμματα και άλλα δεδομένα οδήγησης.

Αρχικά, το σύστημα επεξεργάζεται τις συγκεντρωμένες πληροφορίες και τις μεταδίδει μέσω του Διαδικτύου για κινητά στην ασφαλιστική εταιρεία για περαιτέρω ανάλυση. Στη συνέχεια, τα αναλυτικά στοιχεία οδήγησης προστίθενται σε έναν προσωπικό λογαριασμό πελάτη.

Παρακολουθώντας τη συμπεριφορά των οδηγών, οι ασφαλιστές μπορούν να δημιουργήσουν προσαρμοσμένα ασφαλιστικά σχέδια και να βελτιώσουν τη διαχείριση κινδύνου.

Η υιοθέτηση της τηλεματικής επιτρέπει τη χρήση τέτοιων ανατρεπτικών επιχειρηματικών μοντέλων όπως:

  • ασφάλιση βάσει χρήσης (UBI)
  • pay-as-you-drive (PAYD)
  • pay-how-you-drive (PHYD)

Υπάρχουν ήδη επιτυχημένες περιπτώσεις χρήσης. Μια βρετανική εταιρεία τηλεπικοινωνιών, η O2, κυκλοφόρησε ένα ειδικό προϊόν ασφάλισης αυτοκινήτου που υποστηρίζει την ιδέα: όσο πιο ασφαλείς οδηγείτε, τόσο καλύτερη τιμή έχετε. Οι συνήθειες οδήγησης παρακολουθούνται από μια ειδική συσκευή και οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν τις βαθμολογίες τους σε μια εφαρμογή για κινητά μετά από κάθε ταξίδι ή να μεταδίδουν δεδομένα μέσω ενός API . Η εφαρμογή O2 βοηθά επίσης τους πελάτες δίνοντας συμβουλές για τη βελτίωση της οδήγησής τους και τον μετριασμό των κινδύνων.

Chatbots for Insurance  – Ισχυροί εικονικοί πράκτορες και μεσίτες

Κάθε χρόνο οι ασφαλιστικοί Agents & Brokers ξοδεύουν χιλιάδες ώρες για να υποστηρίζουν τους πελάτες στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, παρέχοντας τυπικές πληροφορίες ή αναφορές κατά παραγγελία. Τα chatbot, τα εργαλεία αναφοράς, οι τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας και οι αλγόριθμοι αναγνώρισης φωνής μπορούν εύκολα να αυτοματοποιήσουν αυτές τις κουραστικές λειτουργίες. Τα chatbots μπορούν να λειτουργήσουν τόσο αποτελεσματικά όσο ένα μεγάλο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και να μειώσουν δραστικά το κόστος στην υποστήριξη πελατών και τις πωλήσεις .

Ορισμένοι ασφαλιστικοί φορείς, όπως η Excalibur Insurance έχουν χρησιμοποιήσει bots AI για να αυτοματοποιήσει την αλληλεπίδραση με τους πελάτες τους. Όχι μόνο ο ασφαλιστής είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο μέσω ενός ιστότοπου ή του Facebook, αλλά το σύστημα προσελκύει επίσης νέους πελάτες, ασχολείται με αναφορές αποζημιώσεων και αιτήματα υπηρεσιών. Είναι μια καλή εναλλακτική για τις τηλεφωνικές κλήσεις, καθώς το 70 τοις εκατό των καλούντων κλείνουν το τηλέφωνο ενώ περιμένουν να απαντήσει η εξυπηρέτηση πελατών. Επίσης, τα έξυπνα συστήματα μπορούν να στέλνουν ειδοποιήσεις ανανέωσης, να αναθέτουν εργασίες σε πράκτορες και να δημιουργούν ζεστές σχέσεις στέλνοντας φιλικούς χαιρετισμούς και ειδικές προσφορές στους πελάτες, κρατώντας τους αφοσιωμένους.

Αλλά τα chatbots μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως υποστηρικτικά εργαλεία και για πράκτορες. Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια της αναδοχής και των συνεντεύξεων με πελάτες, οι πράκτορες δεν χρειάζεται να στέλνουν τις ληφθείσες πληροφορίες για να λάβουν επακόλουθες ερωτήσεις. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα στοιχεία των πελατών για να λάβουν αμέσως επακόλουθα από ένα chatbot.

CYBER-0069
CYBER-0073

Τα ασφαλιστικά API ως εύκολο πέρασμα στην καινοτομία

Η υπερβολική ρύθμιση, τα παλιομοδίτικα επιχειρηματικά μοντέλα και η έλλειψη τεχνολογικού ταλέντου επιβραδύνουν την καινοτομία του κλάδου, η οποία είναι επιβλαβής για την εμπειρία των πελατών. Οι πελάτες απαιτούν ευέλικτη και καινοτόμο εμπειρία. Σύμφωνα με την IBM , το 41 τοις εκατό των ασφαλιστών εγκαταλείπουν τον πάροχο για νέο, επειδή ο πάροχος δεν θέλει να προσαρμόσει τις υπηρεσίες στις ανάγκες των πελατών.

Η χρήση ασφαλιστικών API (διεπαφές προγραμματισμού εφαρμογών) αντιμετωπίζει αυτήν την έλλειψη ευελιξίας των ασφαλιστών, καθώς μπορούν να μοιράζονται πληροφορίες και υπηρεσίες με τρίτους. Οι εταιρείες έχουν την ευκαιρία να προτείνουν καλύτερη εμπειρία πελατών, να δημιουργήσουν νέα ψηφιακά προϊόντα, να αυξήσουν τις πωλήσεις και να δοκιμάσουν επιχειρηματικά μοντέλα που προκαλούν αναστάτωση.

Για παράδειγμα, μια ασφαλιστική εταιρεία με το δικό της API μπορεί να εισέλθει στην αγορά διαδικτυακής ταξιδιωτικής ασφάλισης και να ενισχύσει τις πωλήσεις μέσω της συνεργασίας με OTA (διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία όπως η Booking.com ή η Travelocity) μέσω διασταυρούμενων πωλήσεων σε ταξιδιώτες απευθείας από τον ιστότοπο των συνεργατών .

Επιπλέον, τα API τρίτων χρησιμοποιούνται από ασφαλιστικές εταιρείες που ελέγχουν τα δεδομένα πελατών για την αποφυγή κατάχρησης και απάτης.

Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα ασφαλιστικών API και API που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους insurtechs:

Ασφαλιστική AXA. Το 2017, η AXA Insurance κυκλοφόρησε το δικό της API, το οποίο βοηθά την εταιρεία να χρησιμοποιήσει τη στρατηγική Insurance-as-a-Service πρωτοποριακή στην περιοχή της Ασίας. Το AXA API ενσωματώνεται εύκολα με ιστότοπους και εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου. Η τεχνολογία παρέχει πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο σε ασφαλιστικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των προσφορών, της διαχείρισης ασφαλιστηρίων συμβολαίων και των ασφαλιστικών προσφορών σε τομείς κατοικίας, ταξιδιών και αυτοκινήτων. Ο αερομεταφορέας σχεδιάζει να εισαγάγει το API του στα τμήματα ασφάλισης υγείας και ζωής στο εγγύς μέλλον.

Το Lemonade Public API. Το Lemonade Public API είναι ένα API που αναπτύχθηκε από μια ασφαλιστική εταιρεία ακινήτων Lemonade. Το API επιτρέπει την ενοποίηση με την ποικιλία ψηφιακών προϊόντων (εφαρμογές iOS/Android και ιστότοποι). Το Lemonade Public API παρέχει στον προγραμματιστή προϊόντα, προσφορές, δημιουργία πολιτικής και λειτουργίες πληρωμής. Το API προτείνει επίσης μια προσαρμόσιμη διεπαφή chatbot.

Η Insurance Marketplace φέρνει τη διανομή προϊόντων στον διαδικτυακό χώρο

Οι μέρες που οι πελάτες έπρεπε να καλέσουν ή να επισκεφτούν τον ασφαλιστικό πράκτορα για να αγοράσουν ένα συμβόλαιο έχουν παρέλθει εδώ και καιρό. Το διαδίκτυο έκανε τους ανθρώπους να γνωρίζουν περισσότερα για τις προσφορές στην αγορά και σήμερα οποιοσδήποτε μπορεί εύκολα να συγκρίνει προϊόντα, να αναθεωρήσει μαρτυρίες ή να βρει ειδικά σχέδια που ταιριάζουν με τις προσωπικές απαιτήσεις. Οι πλατφόρμες αγορών ασφάλισης όπως το Insurify , το CoverHound και το Friendsurance επαναπροσδιορίζουν ενεργά τα μοντέλα διανομής. Ενώ οι πελάτες μπορούν να γίνουν πιο συγκεκριμένοι για το τι αναζητούν, οι πάροχοι υπηρεσιών αποκτούν μεγαλύτερη προβολή εάν συμμορφώνονται με τη ζήτηση. Αυτές οι αγορές βοηθούν τους ασφαλιστές να μειώσουν το κόστος διανομής και, ταυτόχρονα, να προσελκύουν ακόμη πιο καλά στοχευμένους πελάτες.

MARKETING_105
MARKETING_092

Insurance Data Analytics: Ingestion and Data Pipelines

Περίπου το 50 τοις εκατό των ασφαλιστικών στελεχών αναγνωρίζουν τη σημασία της ανάλυσης δεδομένων βραχυπρόθεσμα. Μια πρόσφατη έρευνα της Accenture δείχνει ότι τα analytics είναι ο δεύτερος πιο κρίσιμος κλάδος ψηφιακής καινοτομίας μετά τις τεχνολογίες που βασίζονται στο cloud. Το αναφέρουμε ως παρέκκλιση επειδή το cloud computing και η αποθήκευση που δεν θεωρούνται πλέον ενοχλητικά είναι βασικά παράγοντες που βοηθούν τον σημερινό ψηφιακό μετασχηματισμό.

Λοιπόν, ας εστιάσουμε στα analytics και στους δυναμικούς τους. Ενώ έχουμε συζητήσει πολλές τεχνολογίες που οδηγούν σε ανατρεπτικές αλλαγές στον κλάδο, οι περισσότερες από αυτές θα παραμείνουν μεμονωμένα πειράματα χωρίς σταθερή στρατηγική δεδομένων και κεντρική διαχείριση δεδομένων.

Όπως τόνισε η Deloitte το 2018, ένα από τα προβλήματα στον κλάδο ήταν η αποσιωπημένη φύση των πρωτοβουλιών ανάλυσης. Με άλλα λόγια, οι αναλυτές ήταν διάσπαρτοι σε οργανισμούς και δεν υπήρχε γενικό στρατηγικό όραμα για τα δεδομένα και την αξία τους. Τα συστήματα που βασίζονταν σε δεδομένα ήταν σποραδικά και χωρίς βιώσιμο αποτέλεσμα. Επιπλέον, υπήρχε το πρόβλημα της απορρόφησης δεδομένων: Πώς συλλέγουμε τα δεδομένα; Πώς συνδεόμαστε με πηγές δεδομένων;

Σύμφωνα με ορισμένους ειδικούς , το 2019 ήταν η χρονιά κατά την οποία επιλύθηκαν τα περισσότερα προβλήματα με την απορρόφηση δεδομένων. Έτσι, σήμερα είναι θέμα σχεδιασμού κεντρικών ψηφιακών αγωγών με πολλές βασικές δυνατότητες:

απορρόφηση δεδομένων από εσωτερικά συστήματα διαχείρισης εγγράφων, ενισχυμένα με τεχνολογίες OCR

πρόσβαση σε δεδομένα τρίτων και δημόσια διαθέσιμα μέσω API

ισχυρά συστήματα ETL (εξαγωγή, μετασχηματισμός και φόρτωση) ικανά να δομούν δεδομένα για περαιτέρω χρήση έχοντας μια ενιαία πηγή αλήθειας που αντιπροσωπεύεται από μια αποθήκη δεδομένων

ευέλικτες δυνατότητες αναζήτησης και οπτικοποίησης δεδομένων . Η καλύτερη πρακτική εδώ είναι να συγκεντρώνουμε δεδομένα, αλλά να επιτρέπουμε σε κάθε μεμονωμένο αναλυτή δεδομένων και επιστήμονα δεδομένων να ρωτήσει αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που προτιμούν, αυτά που ταιριάζουν με την εκάστοτε εργασία.

Τι πρέπει να περιμένει ο ασφαλιστικός κλάδος;

Οι ψηφιακές τεχνολογίες φέρνουν πολλές ανατρεπτικές τάσεις στην ασφαλιστική επιχείρηση, όπως η εξατομίκευση, η στροφή σε μια οικονομία πλατφόρμας, η αυτοματοποίηση και οι εκτιμήσεις που βασίζονται σε πραγματικό χρόνο και όχι οι ιστορικές. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά με το μεγαλύτερο αντίκτυπο;

Μείωση κόστους. Ένας ψηφιακός ασφαλιστής αποκτά ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι των παραδοσιακών μεταφορέων. Σύμφωνα με την BCG , η ανατρεπτική αλλαγή τεχνολογίας επιτρέπει τη μείωση έως και 10 τοις εκατό του κόστους ασφαλίστρων και 8 τοις εκατό των εξόδων αποζημίωσης. Η στροφή στο οικοσύστημα της διαδικτυακής πλατφόρμας επιτρέπει τη μείωση του κόστους διανομής και την επίτευξη καλύτερης επικοινωνίας με τους πελάτες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των email, των εφαρμογών για κινητά κ.λπ.

Πιο ακριβής εκτίμηση κινδύνου. Το ψηφιακό επιχειρηματικό μοντέλο επιτρέπει καλύτερη αξιολόγηση κινδύνου και μερικές φορές βοηθά στην πρόληψη ασφαλισμένων συμβάντων όταν πρόκειται για βοήθεια στην οδήγηση ή παρακολούθηση της υγείας και του τρόπου ζωής.

Καλύτερη εμπειρία πελάτη. Η χρήση εφαρμογών για κινητά και η ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων επιτρέπει την καλύτερη κατανόηση του πελάτη και διασφαλίζει τη διαθεσιμότητα 24/7.

Μετάβαση από την αντιδραστική στην προληπτική λήψη αποφάσεων. Η ασφάλιση είναι μια επιχείρηση που βασίζεται σε δεδομένα που πρέπει να λαμβάνει υπόψη πολλούς παράγοντες για τους πελάτες και να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα στατιστικά στοιχεία. Ωστόσο, ο κλάδος εξακολουθεί να αξιοποιεί ιστορικά δεδομένα και όχι σε πραγματικό χρόνο. Διάφορα wearables και αισθητήρες δεν έχουν ακόμη φτάσει τις δυνατότητές τους για ροή δεδομένων και υπερ-εξατομίκευση.

Επέκταση χαρτοφυλακίου. Το ευρύ φάσμα αρχείων δεδομένων επιτρέπει στους ασφαλιστικούς φορείς να καλύπτουν πολύ συγκεκριμένους κινδύνους και να συνεργάζονται με νέους μικρο-τμήματα. Επανεξετάζει επίσης τη φύση των προϊόντων που σχετίζονται με την εμφάνιση (π.χ. να τα φέρουν στη βάση πληρωμής ανά χρήση).

Οι ασφαλιστές απομονώνονται περισσότερο από τις απάτες. Τα API και τα κινητά μειώνουν τον χρόνο που χρειάζεται για τον εντοπισμό απάτης και καθιστούν τη διαδικασία αξιολόγησης πιο αυστηρή.

MARKETING_096
MARKETING_081

Ιδέες εφαρμογών ασφάλισης που αξίζει να εφαρμοστούν

Ο κλάδος έχει μεγάλη ζήτηση για ταλέντα τεχνολογίας και χρειάζεται υποστήριξη ή συνεργασία στην καινοτόμο διαδικασία. Η κινητή και η πανταχού παρούσα αυτοματοποίηση έχουν ήδη γίνει η πραγματικότητα της ασφάλισης. Εδώ είναι τα σημεία που πρέπει να λάβετε υπόψη σχετικά με την κινητικότητα των επιχειρήσεων που καλύψαμε προηγουμένως. Οι ασφαλιστικές εφαρμογές και το λογισμικό διαχείρισης αντιπροσώπων καθιστούν ευκολότερο και ομαλά τον χειρισμό και την επικοινωνία των αξιώσεων για πελάτες με γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας.

Το AI, το IoT, το Blockchain, το API, τα wearables και τα Telematics είναι οι αναδυόμενες τεχνολογικές τάσεις του εγγύς μέλλοντος που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη για να παραμείνουμε μπροστά από τον ανταγωνισμό και σίγουρα θα επηρεάσουν το μέλλον της ασφάλισης . Η νέα τεχνολογία επιτρέπει στους ασφαλιστικούς φορείς να δημιουργήσουν καλύτερη εμπειρία πελατών και να ενισχύσουν τη λειτουργική τους αποτελεσματικότητα.

  • Τα Wearables και τα Telematics παρακολουθούν τη συμπεριφορά των πελατών, επιτρέπουν την πρόληψη κινδύνων και ανοίγουν το δρόμο για νέα επιχειρηματικά μοντέλα.
  • Οι ασφαλιστικές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης επιτρέπουν στις εταιρείες να προσφέρουν εξατομικευμένες προσφορές για πελάτες, να ενσωματώνουν συμβούλους robo και να βελτιώνουν τον εντοπισμό απάτης.
  • Το Blockchain βοηθά στη βελτίωση της διακυβέρνησης της ροής εργασίας και στη διασφάλιση της διαφάνειας.
  • Τα ασφαλιστικά API απλοποιούν την ανταλλαγή πληροφοριών, ενισχύουν τη διανομή προϊόντων μέσω διαδικτυακών καναλιών και τελικά επιτρέπουν στους ασφαλιστές να προτείνουν πιο ευέλικτα προϊόντα.

Ο ασφαλιστικός κλάδος οδεύει προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Οι πελάτες απαιτούν αλλαγές και καινοτόμα προϊόντα, αυτός ο παράγοντας είναι ένας ισχυρός λόγος για να αλλάξουν φορέα το 2018. Οι Insurtechs, οι ψηφιοποιημένες ασφαλιστικές εταιρείες και οι τεχνολογικοί γίγαντες θα απομακρύνουν τους υστερούντες από την αγορά.