Οι πελάτες είναι η καρδιά κάθε μικρής επιχείρησης. Μπορούμε να μιλήσουμε για επιχειρηματικά σχέδια, συστήματα, διαδικασίες, διαδικασίες, διαχείριση… Αλλά, χωρίς πελάτες, όλα αυτά τα πράγματα είναι άχρηστα, γιατί, στο τέλος της ημέρας, η δουλειά σας ως επιχειρηματίας είναι να βρείτε, να προσελκύσετε, να αποκτήσετε και να διατηρήσετε πελάτες για την επιχείρηση.
Η απόκτηση νέων πελατών δεν είναι εύκολη δουλειά για εσάς. Επίσης, δεν είναι φτηνό να λες ότι πάντα θα αντικαθιστάς εύκολα τους σημερινούς πελάτες με νέους. Έτσι, η διατήρηση των σημερινών πελατών σας είναι πολύ πιο εύκολη και πιο οικονομική για την εταιρεία σας.
Ενότητα 2η
Διαχείριση Κύκλου ζωής του πελάτη
Κάθε καλός επαγγελματίας εξυπηρέτησης πελατών γνωρίζει ότι η επιχείρηση είναι κάτι περισσότερο από το κλείσιμο μιας εφάπαξ συμφωνίας. Οι καλύτερες εταιρείες χτίζουν αμοιβαία επωφελείς σχέσεις με πελάτες που ισοδυναμούν με υψηλότερη αξία διάρκειας ζωής των πελατών — με άλλα λόγια, διασφαλίζουν ότι οι πελάτες τους θα παραμείνουν για λίγο.
Προδιαγραφές προϊόντος υψηλού επιπέδου
Για να γράψετε μια προδιαγραφή προϊόντος, πρέπει να κατανοήσετε τι είναι. Οι προδιαγραφές προϊόντος είναι ένα σχέδιο που περιγράφει το προϊόν που θα κατασκευάσετε, πώς θα μοιάζει και τις συγκεκριμένες απαιτήσεις και λειτουργίες του. Μπορεί επίσης να περιλαμβάνει το πρόσωπο ή τον χρήστη για τον οποίο έχει δημιουργηθεί.
Ποσοτικοποιήστε την πρόταση αξίας
Η Ποσοτικοποιημένη Πρόταση Αξίας (QVP) είναι μια δήλωση της αξίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας μέσω μιας ποσοτικοποιημένης αξιολόγησης της αξίας σε μετρητά που προσφέρεται στον πελάτη. Στη συνέχεια, αντιμετωπίζουμε την «αξία» ως τον οικονομικό αντίκτυπο στην επιχείρηση του πελάτη που διαφορετικά δεν θα προέκυπτε χωρίς τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας. QVP είναι επίσης το όνομα που δίνουμε στο μοντέλο που υλοποιεί την ανάλυση.
Γνωρίστε τον πυρήνα της εταιρείας σας
Οι επιχειρηματίες , οι startups και οι υπάρχουσες εταιρείες μπορούν να εύκολα να παγιδευτούν. Εγκλωβίζονται στην ιδέα της συνεχούς επέκτασης προϊόντων και υπηρεσιών και χάνουν την εστίασή τους στον πυρήνα της επιχείρησής τους .
Καταγράψτε την ανταγωνιστική σας θέση
Η διαφοροποίηση και η αξία στα μάτια του πελάτη αφορά την ανταγωνιστική θέση, όχι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ή απλώς τον προσδιορισμό του ανταγωνισμού. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι να μοιράζεστε γιατί το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι καλύτερο από τους ανταγωνιστές σας . Ο προσδιορισμός του ανταγωνισμού είναι να γνωρίζουμε ποιος άλλος παρέχει μια παρόμοια λύση. Η ανταγωνιστική θέση είναι διαφορετική. Η ανταγωνιστική τοποθέτηση έχει να κάνει με το να βοηθάς τον πελάτη να καταλάβει πού ταιριάζεις σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Η ανταγωνιστική τοποθέτηση βοηθά τον πελάτη να αναλύσει γρήγορα και να διαφοροποιήσει γιατί η δική σας είναι καλύτερη λύση.