Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Δημιουργήστε συνεργατικά ασφάλεια που λειτουργεί για άτομα στον οργανισμό σας.

 

Οι άνθρωποι πρέπει να βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε στρατηγικής ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Η καλή ασφάλεια λαμβάνει υπόψη τον τρόπο που οι άνθρωποι εργάζονται στην πράξη και δεν εμποδίζουν τους ανθρώπους να κάνουν τη δουλειά τους. Τα άτομα μπορούν επίσης να είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς πόρους σας για την πρόληψη συμβάντων (ή τον εντοπισμό πότε έχει συμβεί), υπό την προϋπόθεση ότι έχουν εμπλακεί σωστά και υπάρχει μια θετική κουλτούρα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο που τους ενθαρρύνει να μιλήσουν. Η υποστήριξη του προσωπικού σας για την απόκτηση των δεξιοτήτων και των γνώσεων που απαιτούνται για την ασφαλή εργασία γίνεται συχνά μέσω των μέσων ενημέρωσης ή εκπαίδευσης. Αυτό όχι μόνο βοηθά στην προστασία του οργανισμού σας, αλλά και αποδεικνύει ότι εκτιμάτε το προσωπικό σας και αναγνωρίζετε τη σημασία τους για την επιχείρηση.

Ποια είναι τα οφέλη;

  • αυξημένη εμπιστοσύνη και πίστη στον οργανισμό σας

 

  • νωρίτερα ανίχνευση των περιστατικών που συχνά δεν λαμβάνονται από την τεχνολογία

 

  • ένα περιβάλλον όπου τα άτομα αισθάνονται ασφαλή (και ενθαρρύνονται να εγείρουν προβλήματα και να εκφράζουν νέες ιδέες νωρίς) θα κάνουν τον οργανισμό σας πιο αποτελεσματικό

 

Τι πρέπει να κάνεις?

1. Ενθαρρύνετε τους ανώτερους ηγέτες να ηγηθούν με το παράδειγμα

  • Ενθαρρύνετε τους ανώτερους ηγέτες να καθορίσουν τον τόνο όσον αφορά την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Εάν οι ανώτεροι ηγέτες αγνοούν τις πολιτικές και τις διαδικασίες ασφαλείας ή ζητούν «ειδική μεταχείριση» με κάποιον τρόπο (όπως ζητώντας διαφορετική συσκευή από εκείνη που εκδίδεται ως στάνταρ), στέλνει ένα μήνυμα σε όλους τους άλλους οργανισμούς ότι οι ηλικιωμένοι δεν θεωρούν ότι κανόνες ταιριάζουν για το σκοπό και ότι είναι αποδεκτό για το προσωπικό να δοκιμάζει και να παρακάμπτει τις πολιτικές.

 

2. Δημιουργήστε αποτελεσματικό διάλογο με το προσωπικό σας

  • Μιλήστε με το προσωπικό σας, καταλάβετε τι περιλαμβάνει η δουλειά τους καθημερινά και προσπαθήστε να κατανοήσετε τις προοπτικές, τη ροή εργασίας και τις πιέσεις τους για να μάθετε ποια εμπόδια μπορεί να υπάρχουν στην εκτέλεση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων. Μόνο γνωρίζοντας και κατανοώντας τι μπορεί να εμποδίζει τα άτομα να ακολουθούν διαδικασίες και πρακτικές ασφαλείας, μπορείτε να εργαστείτε για την άρση αυτών των εμποδίων. Μάθετε από αυτήν τη γνώση για να βελτιώσετε τα συστήματά σας και να διασφαλίσετε ότι οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους αποτελεσματικά.

 

  • Βεβαιωθείτε ότι άτομα με γνώση των τοπικών εργασιακών περιβαλλόντων περιλαμβάνονται στη χάραξη πολιτικής ασφαλείας. Βεβαιωθείτε ότι οι πολιτικές και οι διαδικασίες είναι κατάλληλες για σκοπούς και αναλογικές και ότι παρέχετε διαδρομές στους ανθρώπους να αμφισβητούν διαδικασίες που δεν λειτουργούν καλά για αυτούς στην πράξη. Οι οργανισμοί όπου οι άνθρωποι αισθάνονται ασφαλείς προκαλώντας τον τρόπο με τον οποίο γίνονται τα πράγματα είναι γνωστό ότι είναι πιο καινοτόμοι και μπορούν να αντιμετωπίσουν καλύτερα το απροσδόκητο.

 

  • Καθορίστε διαδικασίες με τις οποίες μπορούν να αναφερθούν ζητήματα εντός του οργανισμού και διασφαλίστε ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν ποιες είναι αυτές οι διαδικασίες και ενθαρρύνονται να αναφέρουν ζητήματα . Ενισχύστε την εμπιστοσύνη στον οργανισμό σας ακούγοντας αναφερόμενα ζητήματα, ανταποκρινόμενοι θετικά σε αυτά με δίκαιο τρόπο και στη συνέχεια εμπλέκοντας το προσωπικό σας στη διαδικασία διόρθωσης του προβλήματος. Πολλά περιστατικά εντοπίζονται μόνο από ανθρώπους, και εάν αισθάνονται ότι εμπιστεύονται τον οργανισμό, τότε είναι πιο πιθανό να αναφέρουν όταν υποπτεύονται ότι κάτι είναι λάθος. Η έγκαιρη ανίχνευση συμβάντων είναι ζωτικής σημασίας για τον περιορισμό των επιπτώσεων

 

  • Μην στιγματίζετε τα λάθη και μην εμποδίζετε άτομα ή ομάδες να ξεχωρίζουν για την ευθύνη. Αυτό θα κάνει τους ανθρώπους λιγότερο απρόθυμους να αναφέρουν περιστατικά στο μέλλον. Οποιοδήποτε περιστατικό ασφάλειας πρέπει να θεωρείται ως ευκαιρία για αυτο-βελτίωση του ατόμου και του οργανισμού.

 

3. Εξετάστε το ενδεχόμενο να εκτελέσετε καμπάνιες ευαισθητοποίησης σχετικά με την ασφάλεια

  • Αναγνωρίστε ότι η αποτελεσματικότητα των εκστρατειών ευαισθητοποίησης μπορεί να χρειαστεί χρόνο. Αφιερώστε αρκετό χρόνο για να αναλύσετε τον αντίκτυπο οποιασδήποτε εργασίας ευαισθητοποίησης.

 

  • Βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματά σας είναι σχετικά με το προσωπικό σας και προσαρμοσμένα στον οργανισμό σας. Η επικοινωνία μηνυμάτων που είναι άσχετα, αδύνατο να επιτευχθούν ή επηρεάζουν αρνητικά τους τρόπους εργασίας τους δεν θα έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα και ενδέχεται να έχουν αρνητικές επιπτώσεις καθώς δείχνει έλλειψη εκτίμησης των αναγκών του προσωπικού σας. Εάν οι άνθρωποι πρέπει να βρουν λύσεις για τις διαδικασίες ασφαλείας και τα στοιχεία ελέγχου σας για να ολοκληρώσουν τη δουλειά τους, τότε πιθανώς ήδη γνωρίζουν ότι παραβιάζουν τους κανόνες και περισσότερη συνειδητοποίηση δεν πρόκειται να βοηθήσει χωρίς να επιλυθούν τα υποκείμενα ζητήματα.

 

  • Εστιάστε σε θετικά μηνύματα σχετικά με το τι μπορεί να κάνει το προσωπικό σας για να βοηθήσει, και όχι μόνο τις συνέπειες του να κάνουν κάτι που δεν πρέπει. Η χρήση του φόβου ή η εστίαση στις απειλές για την παρακίνηση των συμπεριφορών του προσωπικού δεν λειτουργεί καλά, στην πραγματικότητα μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα, αφήνοντας τους ανθρώπους να νιώθουν απεμπλοκή.

 

  • Κατανοήστε ότι η ευαισθητοποίηση είναι μόνο το πρώτο βήμα . Ακριβώς επειδή ενημερώνετε τους ανθρώπους για τους κινδύνους και τι πρέπει να κάνετε γι 'αυτούς, δεν σημαίνει ότι θα εκτελέσουν αυτές τις συμπεριφορές ή ότι μπορούν. Αυτό θα μπορούσε να απαιτήσει περισσότερη δουλειά για την κατανόηση τυχόν τεχνικών ή πολιτισμικών εμποδίων και ενδεχομένως την ανάπτυξη μιας εναλλακτικής λύσης που να λειτουργεί για τον οργανισμό σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι η ανώτερη ηγεσία συμμετέχει στην εκστρατεία ευαισθητοποίησης. Εάν είναι προφανές ότι δεν ακολουθούν τα μηνύματα (μέσω των ενεργειών τους ή με άλλο τρόπο), τότε αυτό θα υπονομεύσει γρήγορα την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.

 

4. Προσαρμόστε την εκπαίδευση στον κυβερνοχώρο για να καλύψετε τις ανάγκες σας

  • Κατανοήστε και δώστε προτεραιότητα στις γνώσεις και τις συμπεριφορές ασφάλειας στον κυβερνοχώρο που χρειάζονται τα άτομα στον οργανισμό σας προτού αναπτύξετε ή προμηθευτείτε λύσεις εκπαίδευσης. Εάν ψάχνετε να αγοράσετε την εκπαίδευση «εκτός ραφιού», βεβαιωθείτε ότι πληροί τις απαιτήσεις σας και θα λειτουργήσει καλά παράλληλα με τους τεχνικούς ελέγχους ασφαλείας του οργανισμού σας.

 

  • Επισημάνετε τα οφέλη της εκπαίδευσης στο προσωπικό σας, να είστε ξεκάθαροι για το πώς η εκπαίδευση θα βοηθήσει όχι μόνο σε αυτούς, αλλά και στον οργανισμό στο σύνολό του. Αυτό θα δείξει στο προσωπικό σας ότι εκτιμάται από τον οργανισμό, δημιουργώντας μια αίσθηση πίστης. Το προσωπικό που ενδιαφέρεται για τον οργανισμό στον οποίο εργάζονται είναι πιθανότερο να θέλει να τον βοηθήσει να επιτύχει τους στόχους του, από την άποψη της ασφάλειας, αυτό μπορεί να υλοποιηθεί, για παράδειγμα, μέσω του προσωπικού που θέλει να αναφέρει τις απαραίτητες λύσεις ασφαλείας που πρέπει να κάνουν για να πάρει τη δουλειά τους.

 

  • Προσφέρετε εκπαίδευση σε μικρά, συχνά κομμάτια. Τα συνεπή μικρά μηνύματα είναι πιο εύπεπτα και πιο αποτελεσματικά από μια ώρα συνεδρία μία φορά το χρόνο. Ακούστε τα σχόλια που παρέχει το προσωπικό σας σχετικά με τα πρόσφατα εκπαιδευτικά προγράμματα και χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να προσαρμόσετε μελλοντικά προγράμματα.

 

  • Αποφύγετε την επανάληψη, το ίδιο εκπαιδευτικό βίντεο που χρησιμοποιείται κάθε χρόνο θα οδηγήσει το προσωπικό να πιστεύει ότι δίνεται λίγη σημασία στην εκπαίδευση. Εάν το προσωπικό πιστεύει ότι οι ηλικιωμένοι έχουν δώσει λίγη σκέψη στην εκπαίδευση, τότε οι συμμετέχοντες δεν θα επενδύσουν πλήρως.

 

  • Βεβαιωθείτε ότι οι εκπαιδευτές έχουν επαρκή γνώση του θέματος και μπορούν να το συσχετίσουν με την καθημερινή εργασία των εκπαιδευομένων. Εάν οι εκπαιδευόμενοι πιστεύουν ότι ξέρουν περισσότερα από τον εκπαιδευτή (ή τους αντιλαμβάνονται ότι δεν έχουν επαφή), θα αμφισβητήσουν τη σημασία της εκπαίδευσης και γιατί δεν μπορούσαν να κάνουν κάποιον πιο κατάλληλο να το κάνει. Εξετάστε το ενδεχόμενο να ζητήσετε από τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη να υποστηρίξουν την εκπαίδευση

 

 

 

πηγή

Sign up for e-mails on new, insTech

Θα σας στείλουμε email όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.