Τα Clusters του insTech

"Το νέο κύμα επιχειρηματικής ανάπτυξης ευρείας βάσης"

Συνδεθείτε με την πλατφόρμα του insTech

Το insTech είναι ένα ψηφιακό οικοσύστημα ΜμΕ & Starups που βασίζεται στις συνδεδεμένες πλατφόρμες των μελών του και στις συνδρομές τους.

Δημιουργούμε δυνατότητες εκμάθησης που θα παρέχουν νέες διαμορφώσεις γνώσης για την κατανόηση της ανάγκης ενός (BMI) για την επίτευξη μεγαλύτερης δημιουργίας διπλής αξίας.

Κάθε πλατφόρμα αποτελεί και μια ξεχωριστή ψηφιακή επιχείρηση που επιτρέπει σε οποιονδήποτε να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και να πουλήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του.

Τί ακριβώς είναι το insTech;

Για να απαντήσετε σωστά στην ερώτηση "τι είναι το insTech;"

Είναι χρήσιμο να καταλάβετε πρώτα ότι το insTech δεν είναι απλώς μια καινοτόμα ιδέα, ένας κατασκευαστής ψηφιακών επιχειρήσεων ή ένα εργαλείο για την πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.

Επιδιώκουμε ολοένα και περισσότερο την καινοτομία επιχειρηματικών μοντέλων (BMI) για να προωθήσουν την εστίασή των ηγετών στη διπλή – κοινωνική και οικονομική – δημιουργία αξίας.

Το insTech είναι ένα επιχειρηματικό οικοσύστημα κοινωνικού σκοπού που προσφέρει έναν τρόπο να ξεκινήσετε γρήγορα την ψηφιακή επιχείρηση των ονείρων σας και να αρχίσετε να πουλάτε στους πελάτες σας, όπου κι αν βρίσκονται

Προσαρμόστε το στα μέτρα σας!

Είτε θέλετε να προσαρμόσετε το ψηφιακό κατάστημά σας ή ακόμα και να το δημιουργήσετε από την αρχή, το κάνουμε εύκολο. Μπορείτε επίσης σαν Συνεργαζόμενο Μέλος να αποκτήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του insTech Boxes εάν δεν θέλετε να ξεκινήσετε από το μηδέν.

Είτε θέλετε να αποκτήσετε ένα απλό κατάστημα σε λειτουργία σήμερα είτε θέλετε να μπείτε μόνοι σας κάτω από την καθοδήγηση μας και να δημιουργήσετε μια μοναδική εμπειρία αγορών, το insTech είναι κατασκευασμένο για να είναι ευέλικτο και να αναπτύσσεται μαζί σας.

Συγχρονισμός Ψηφιακού με το Φυσικό κατάστημα.

Οι ιδιοκτήτες των ψηφιακών καταστημάτων insTech μπορούν επίσης να πραγματοποιούν πωλήσεις σε φυσικές τοποθεσίες αξιοποιώντας μία συγκεκριμένη διαδικασία marketing για σημεία πώλησης και το συνοδευτικό υλικό.

Εάν είστε μέλος του insTech με διαδικτυακό και φυσικό κατάστημα, οι υπηρεσίες σας συγχρονίζονται, ώστε να μπορείτε να διαχειρίζεστε το κατάστημά σας από έναν λογαριασμό.

Αλλά αυτό είναι μόνο η εμπρός πλευρά αυτού του μετασχηματισμού των ΜμΕ που γίνετε στο επιχειρηματικό οικοσύστημα.

Ξενάγηση στο insTech

1. Αυτό που θέλουν οι πελάτες σας!

Πράγματα που θέλουν οι πελάτες σε ένα ψηφιακό κατάστημα

Θέλετε να κάνετε τη μικρή σας επιχείρηση και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να φαίνονται μεγάλα; Θεωρείτε ότι αυτό θα δώσει περισσότερη δύναμη σ’ εσάς;

Δείτε τι αναζητούν οι πελάτες όταν επισκέπτονται ένα ιστότοπο σαν τον δικό σας αναζητώντας ενημέρωση, εξειδικευμένες πληροφορίες ή ν’ αγοράσουν το προιόν / υπηρεσία σας

Αλλά οι ειδικοί των επιχειρήσεων με τους οποίους μίλησα πρόσφατα λένε ότι το μικρό ηλεκτρονικό κατάστημα με το κατάλληλο στήσιμο αρέσει στους πελάτες. Οι μικρές επιχειρήσεις, λένε, έχουν προσωπικότητα, γεύση και ευαισθησία που δεν μπορούν να ταιριάξουν οι μεγάλες επιχειρήσεις.

Και όταν πρόκειται να αναρωτηθείτε «με ποιόν τρόπο πρέπει να στήσετε τον ιστότοπό σας, προτρέπουν:

Μη φοβάστε να διαφημίσετε τη μικρότητά αλλά και την εξειδίκευση σας.

«Οι μικρές επιχειρήσεις έχουν μεγαλύτερα περιθώρια να διασκεδάσουν τον πελάτη και να παίξουν με την εμπειρία του κατά την πλοήγηση του στον ιστότοπούς τους, από τις μεγάλες εταιρείες»,

"Ένας ιστότοπος (ψηφιακό κατάστημα) μικρών επιχειρήσεων πρέπει να περιλαμβάνει κάτι που να αντικατοπτρίζει τη δημιουργικότητα και την προσωπικότητα του ιδιοκτήτη του."

Όποιο και αν είναι το προφίλ και η εξειδίκευση σας, θα πρέπει να παρουσιάζονται σωστά σε μια αρχική σελίδα και στην ενότητα "Σχετικά με εμάς", Όλα αυτά πρέπει να περιλαμβάνουν σημεία πώλησης (call-to-action) για τους πελάτες.

«Οι άνθρωποι θέλουν να γνωρίζουν προσωπικά χαρακτηριστικά»,  Το πόσο απλοϊκοί θα γίνετε εξαρτάται από τον κλάδο και την εξειδίκευση σας

Όποιος κι αν είναι ο Τομέας και η Βιομηχανία σας, "Πείτε την ιστορία σας στο διαδίκτυο". Οι πελάτες θέλουν να μάθουν ποιος είστε, πως ξεκινήσατε, την μέχρι τώρα πορεία σας αν ηγείστε μιας ομάδας, ποιος συμμετέχει σε αυτήν και τι κάνουν. Πρέπει να μιλήσετε για την ομάδα. Όταν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα (ιστότοπο] σχετικά με το ποιοι είστε ή ποιοι ανήκουν στην ομάδα σας, οι άνθρωποι αναρωτιούνται αν είστε μια καλή εταιρεία για να αγοράσουν."

Εδώ είναι τα 10 πιο σημαντικά πράγματα που αυτοί οι ειδικοί λένε ότι οι πελάτες θέλουν να μάθουν:

Δείξτε πώς η επιχείρησή σας είναι μοναδική

Απαντήστε στην ερώτηση

  • "Ποιος είσαι;" όσο το δυνατόν πιο ενδιαφέροντα, επιτακτικά και ειλικρινά.

Αυτό περιλαμβάνει τη σύνταξη βιογραφικών διαχείρισης που αναφέρουν την εξειδίκευσή σας, την πολυετή εμπειρία σας και τυχόν μοναδικά χαρακτηριστικά ή λεπτομέρειες που μπορεί να σας ξεχωρίσουν από τους άλλους.

Πρέπει να απαντήσετε,

  • Τι είναι μοναδικό στην επιχείρησή σας;
  • Γιατί να αγοράσει ο πελάτης από εσάς;

Αυτό λείπει από πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα επειδή οι ιδιοκτήτες δεν έχουν κάνει τη στρατηγική σκέψη που απαιτείται για να το καταλάβουν αυτό.

  • Να είστε συνοπτικοί. Δεν χρειάζεται να γράψετε μυθιστόρημα.
  • Μια ξεκάθαρη αίσθηση του τι προσφέρει η εταιρεία σας

"Είναι απίστευτο πόσους ιστότοπους επισκέπτεστε και δεν είστε σίγουροι για το τι προσφέρει η κάθε εταιρεία.  Θέστε ως προτεραιότητα στην αρχική σας σελίδα να παρέχετε τουλάχιστον γενικές πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες σας, με συνδέσμους προς συγκεκριμένες λεπτομέρειες σε μια σελίδα Προϊόντων.

Προσοχή μην πέσετε στην παγίδα.

  • Πολλές εταιρείες που προσανατολίζονται στις υπηρεσίες, ανησυχούν για την αποκάλυψη πάρα πολλών πληροφοριών σχετικά με τις προσφορές τους, για ανταγωνιστικούς λόγους.
  • Μερικοί πιστεύουν επίσης ότι οι καταναλωτές δεν θα έχουν κανένα λόγο να επικοινωνήσουν μαζί τους μέσω τηλεφώνου εάν λάβουν όλα όσα χρειάζονται από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα.

"Υπάρχει μια ισορροπία που πρέπει να επιτευχθεί" δίνοντας στον πιθανό πελάτη αρκετές πληροφορίες για να πάρει μια απόφαση αγοράς. Τις περισσότερες φορές, οι καταναλωτές δεν θα επικοινωνήσουν με μια εταιρεία για τις πληροφορίες προϊόντος που λείπουν, απλώς θα προχωρήσουν σε έναν ανταγωνιστή.

  • Στοιχεία επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένου ενός αριθμού τηλεφώνου και της φυσικής τοποθεσίας

Μπορεί να φαίνονται άστοχα, αλλά πολλές εταιρείες είναι επίτηδες ασαφείς σχετικά με την τοποθεσία τους. Μερικοί προτιμούν να κάνουν όλες τις δραστηριότητές τους στο διαδίκτυο και νομίζουν ότι δεν χρειάζεται να δημοσιεύσουν μια διεύθυνση ή έναν αριθμό τηλεφώνου. Άλλοι έχουν έδρα το σπίτι ή ανησυχούν με το να δώσουν μια διεύθυνση οικίας

"Αυτό είναι απαραίτητο και είναι ένας μικρός τρόπος για να χτίσετε αξιοπιστία και εμπιστοσύνη" με τον καταναλωτή, "Ένας αριθμός τηλεφώνου, μια διεύθυνση, ακόμη και φωτογραφίες συμβάλλουν πολύ στην οικοδόμηση αξιοπιστίας."

Η εμφάνιση μιας φυσικής τοποθεσίας, ακόμα και μιας που κανείς δεν θα επισκεφθεί ποτέ, παρηγορεί έναν πελάτη ότι η επιχείρησή σας είναι πραγματική και νόμιμη. Δώστε έναν αριθμό τηλεφώνου που αντιστοιχεί σε αυτήν την τοποθεσία και όχι απλώς έναν αριθμό 800-1234567.

Επικύρωση τρίτου μέρους

Αυτό σημαίνει μαρτυρίες πελατών, μελέτες περιπτώσεων, βραβεία και αναγνώριση που έχετε λάβει, θετικά αποσπάσματα ειδήσεων κλπ. Οι δυνητικοί πελάτες θέλουν πράγματι να γνωρίζουν με ποιους συνεργάζεστε και τι έχουν να πουν οι τρέχοντες πελάτες για τις εμπειρίες τους. Τέτοιες αναρτήσεις «χτίζουν τα θεμέλια της εμπιστοσύνης».

Οι λίστες πελατών είναι ιδιαίτερα σημαντικές εάν οι πελάτες σας είναι επιχειρήσεις. "Αν έχετε μερικούς μεγάλους πελάτες, στους ανθρώπους αρέσει να το βλέπουν". Φροντίστε όμως να λάβετε έγκριση από αυτούς που αναφέρετε ως πελάτες, προσθέτει.

Η παρουσία σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης και Blog, ειδικά σε αυτούς που εξυπηρετούν τον κλάδο σας, είναι μια ολοένα και πιο δημοφιλής μορφή επικύρωσης μεταξύ των πελατών. «Η κοινωνική δικτύωση έχει πλέον ισχυρή επικύρωση», λέει.

Το Secure Socket Layer (SSL)

Το SSL είναι ένα σύστημα κρυπτογράφησης που συμβάλλει στην προστασία του απορρήτου των δεδομένων που ανταλλάσσονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός ιστότοπου. Εάν έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που λαμβάνει πληροφορίες πιστωτικών καρτών, οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ότι τα ευαίσθητα δεδομένα τους είναι κρυπτογραφημένα. Προσθέστε το SSL εάν δεν το έχετε. Εάν το κάνετε, ενημερώστε τους πελάτες για αυτό και για τυχόν άλλες διασφαλίσεις που λαμβάνετε προληπτικά.

Ευκολία χρήσης και πλοήγησης

Εάν οι άνθρωποι δεν μπορούν να σας βρουν, δεν μπορούν να αγοράσουν από εσάς. Οι ιστότοποι πρέπει να είναι "ευκρινείς, καθαροί και εύκολοι στην πλοήγηση", αλλά και στους ιδιοκτήτες ιστότοπων να μελετούν την επισκεψιμότητα (Analytics) και τα μοτίβα χρήσης για να προσαρμόζουν τους ιστότοπούς τους με βάση το τι διαβάζουν οι επισκέπτες. Η δυνατότητα αναζήτησης ενός ιστότοπου είναι πολύ σημαντική. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να μελετήσουν τα δεδομένα αναζήτησής τους για να δουν αν υπάρχουν τάσεις και τι να κάνουν.

Σαφείς οδηγίες για τις διαδικασίες σας

Ενημερώστε τους πελάτες, βήμα προς βήμα, για τα σημαντικά πράγματα, όπως, πώς να παραγγείλουν και τι να κάνουν ή σε ποιόν να αποτανθούν εάν συμβεί κάτι ασυνήθιστο. Οι πελάτες θέλουν επίσης να γνωρίζουν το κόστος και τις διαδικασίες αποστολής και πώς μπορούν να λαμβάνουν αναφορές κατάστασης. (Μην αναφέρετε τα έξοδα αποστολής και τις διαδικασίες σας αφού οι άνθρωποι εισάγουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας.) Τέλος, οι πελάτες θέλουν να μάθουν πώς χειρίζεστε τα παράπονα και τα προβλήματα, τις διαδικασίες επιστροφής και εάν έχετε εγγύηση επιστροφής χρημάτων.

Οι διαδικασίες σας μπορούν να περιγραφούν σε μια σελίδα FAQ (συχνές ερωτήσεις) ή σε ξεχωριστές σελίδες "πώς να παραγγείλετε", αποστολή και/ή επιβεβαίωση. Συμπεριλάβετε έναν τρόπο με τον οποίο οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με την επιχείρησή σας ή την εταιρεία εκπλήρωσης για περισσότερες πληροφορίες.

Ικανότητα υποβολής σχολίων

Ενθαρρύνετε τα σχόλια σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, τη διαδικασία παραγγελίας και τον ιστότοπό σας γενικά, παρέχοντας έναν μηχανισμό σχολίων, είτε φόρμες σχολίων είτε συνδέσμους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Δεν προτιμά κάθε μικρή επιχείρηση να το προσφέρει αυτό, σε ορισμένες περιπτώσεις λόγω περιορισμένων πόρων. Πρέπει οπωσδήποτε να δείτε πώς και ποια σχόλια θα συγκεντρώσετε και θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προσφέρετε ένα κίνητρο ή ένα προνόμιο στον πελάτη.

Παρότρυνση για δράση (call-to-action)

Οι πελάτες θέλουν προτροπές ή κουμπιά για να ενεργήσουν, είτε πρόκειται για "Αγορά τώρα" είτε "Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο" ή "Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες”. Δυστυχώς  πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα μικρών επιχειρήσεων δεν παρέχουν παροτρύνσεις για δράση ή δεν τις παρουσιάζουν αρκετά καθαρά. Αυτό είναι το χειρότερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε. Αν έχετε αιχμαλωτίσει τον υποψήφιο, αυτή είναι η ώρα να τον αρπάξετε!"

Ειδικές προσφορές και εξατομίκευση

Εξατομικεύοντας μια πώληση με μια ειδική προσφορά, κίνητρο ή κουπόνι, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να κερδίσουν ένα πλεονέκτημα έναντι των μεγαλύτερων. Αυτό μπορεί να είναι τόσο απλό όσο ένα χειρόγραφο ευχαριστήριο σημείωμα, ή μια ειδική προσφορά για επαναλαμβανόμενες αγορές.

Bασικά στοιχεία της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών

Ο στόχος της εξυπηρέτησης πελατών είναι να μεταμορφώσει έναν δυσαρεστημένο πελάτη, σε πελάτη που νιώθει ενθουσιασμένος για το πόσο καλά τον αντιμετώπισαν.

  1. Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών σημαίνει φροντίδα.

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών βασίζεται στη φροντίδα. Όχι μόνο η εταιρεία πρέπει να ενδιαφέρεται για την ποιότητα των προϊόντων / υπηρεσιών της, αλλά θα πρέπει να ενδιαφέρεται ακόμη περισσότερο για την ικανοποίηση των πελατών. Οι εταιρείες θα πρέπει να αφιερώσουν χρόνο για να

  • εξασφαλίσουν ότι παραδίδεται στον πελάτη ένα προϊόν / υπηρεσία που λειτουργεί,
  • ικανοποιεί τις ανάγκες του και ότι
  • ο πελάτης κατανοεί πώς να το χρησιμοποιεί.

Οι εταιρείες που υπερηφανεύονται για την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών λαμβάνουν μεγάλη αξία στη δημιουργία παραπομπών. Για να διασφαλιστεί αυτή η δυνατότητα, διατίθενται στους πελάτες τους για τυχόν ερωτήσεις, επισκευές ή ανησυχίες και, εάν χρειάζεται, προσφέρουν την αντικατάσταση, την αποζημίωση ή την επιστροφή χρημάτων για ό,τι δεν λειτουργεί.

Ο πελάτης δεν πρέπει ποτέ να αισθανθεί απορριπτόμενος ή απογοητευμένος

  1. Πάθος

Το πάθος είναι το θεμέλιο των έμπειρων ανθρώπων εξυπηρέτησης πελατών και των επιχειρήσεων τους. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ο παράγοντας νούμερο ένα. Είναι το πάθος που διαχωρίζει τα άτομα και τους οργανισμούς που υπερέχουν από εκείνους που προσφέρουν στον πελάτη το ελάχιστο δυνατό για να τα βγάλει πέρα. Όταν μια εταιρεία είναι παθιασμένη με αυτό που κάνει, δεν έχει καμία επιθυμία να αντιμετωπίζει τους πελάτες ως απρόσωπα αντικείμενα που δεν έχουν σημασία. Όταν υπάρχει πάθος, οι εταιρείες πιέζουν περισσότερο για να εξασφαλίσουν προϊόντα υψηλής ποιότητας και ικανοποίηση των πελατών. Το πάθος στην εξυπηρέτηση, κάνει την πράξη της εξυπηρέτησης, ανταμοιβή για τις εταιρείες που εκτιμούν τους πελάτες τους.

Όταν μια εταιρεία ανταποκρίνεται στα παράπονα πελατών απορριπτικά ή τα αγνοεί εντελώς, τα χρήματα είναι το μόνο σημαντικό αγαθό για αυτήν την εταιρεία. Αυτό γίνεται αμέσως σαφές στον πελάτη.

  1. Επικοινωνία

Η Στέρεη επικοινωνία είναι ζωτικής σημασίας όταν πρόκειται για την εξυπηρέτηση πελατών. Η επικοινωνία απαιτεί προσπάθεια, ευελιξία και τεράστια υπομονή και αυτοέλεγχο από την πλευρά του αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών. Ο πελάτης, στις περισσότερες περιπτώσεις, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως σωστός, έστω και αν οι πελάτες κάνουν λάθος μερικές φορές επίσης. Ωστόσο, για να είναι επιτυχής στην εξυπηρέτηση πελατών, μια εταιρεία πρέπει να εκπαιδεύσει τους υπαλλήλους της στο πώς να ηρεμούν και να λύνουν προβλήματα για δικαιωματικά απογοητευμένους και δυσαρεστημένους πελάτες. Επειδή ο πελάτης αισθάνεται εξαπατημένος, συχνά γίνεται απαιτητικός και ανυπόμονος. Εάν μια εταιρεία είναι εστιασμένη με το μότο σχετικά με την εκτίμηση των πελατών της, αυτές οι διενέξεις με τους πελάτες θα αντιμετωπίζονται με ανοιχτό τρόπο, ευέλικτα και προσανατολισμένες προς μια λύση που ωφελεί τον πελάτη.

Οι δυσαρεστημένοι πελάτες περιμένουν λύσεις,

  1. Προθυμία

Ο πελάτης που εκφράζει έλλειψη ικανοποίησης δεν γίνεται πιο ευχάριστος άνθρωπος όταν συναντά αυτοματοποιημένα συστήματα με παράλογους χρόνους αναμονής και ο ένας τον παραπέμπει στον άλλο όταν επιτέλους βρεί κάποιον να μιλήσει μαζί του στο τηλέφωνο. Οι πελάτες πρέπει να συναντηθούν με έναν άνθρωπο που είναι πρόθυμος να βοηθήσει. Οι άνθρωποι είναι απασχολημένοι και δεν έχουν χρόνο για χάσιμο στο τηλέφωνο. Η συνομιλία με άνθρωπο, η τεχνική υποστήριξη 24/7, οι διαδικτυακές συνομιλίες και οι ώρες του Σαββατοκύριακου είναι απαραίτητα για την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Όταν παραδίδεται ένα προϊόν, η εταιρεία θα πρέπει να ρυθμίσει το προϊόν της για να διασφαλίσει ότι λειτουργεί προτού φύγει και ότι ο πελάτης έχει πρόσβαση στη βοήθεια που χρειάζεται.

  1. Εξυπηρετούμενος

Οι εταιρείες που εκτιμούν την εξυπηρέτηση πελατών δεν επιβάλλουν απλώς διαδικασίες και δίνουν οδηγίες στους πελάτες τους για την επίλυση προβλημάτων. Είναι ευθύνη κάθε εταιρείας να αναπτύξει μια κουλτούρα εξυπηρέτησης και να δει την αξία της εξυπηρέτησης που λαμβάνουν εκείνοι που αγοράζουν τα προϊόντα τους. Οι άνθρωποι στην εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να εκπαιδεύονται ώστε να μην είναι ανταγωνιστικοί προς τους δυσαρεστημένους πελάτες, αλλά να έχουν τη νοοτροπία να εξυπηρετούν την ανάγκη του πελάτη με κάθε δυνατό τρόπο για την επίλυση του προβλήματος. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι πολιτική. Θα πρέπει να εκτιμάται ως ατομική και οργανωτική αποστολή που αποδεικνύεται ότι αντιπροσωπεύει αυτό που πρεσβεύει η εταιρεία.

Χωρίς άψογη εξυπηρέτηση, μια εταιρεία στερείται τη δική της ποιότητα.

  1. Χωρίς επιπλέον χρεώσεις

Ποτέ μια εταιρεία δεν πρέπει να παραδίδει ένα δυσλειτουργικό κομμάτι προιόντος / υπηρεσίας. Η εκτέλεση αυτού του τύπου λειτουργίας δεν είναι μόνο ανήθικη, αλλά και επαίσχυντη. Ο πελάτης δεν πρέπει να τιμωρείται με επιπλέον χρεώσεις ή μή καταβολή αποζημίωσης για κάτι που δεν προκάλεσε.

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών θα πρέπει να βασίζεται στην αναπλήρωση, τη διόρθωση και την παροχή βοήθειας.

  1. Επαναλαμβανόμενοι πελάτες

Η εξυπηρέτηση πελατών δεν πρέπει να επικεντρώνεται αποκλειστικά στη φροντίδα των πελατών. Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών πρέπει επίσης να προσανατολίζεται σε μεγάλο βαθμό προς την καλή φήμη και την επιθυμία για επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Για το λόγο αυτό, είναι ζωτικής σημασίας οι εταιρείες να επικεντρωθούν στο

  • ποιοι είναι οι πελάτες τους,
  • ποια είναι η βάση των αναγκών τους και
  • πώς μπορούν να τους εξυπηρετήσουν καλύτερα.

Θα σας έλεγα ότι κάποιος που αγοράζει ένα ακριβό προιόν / υπηρεσία θα θεωρείτο άτομο με κίνητρα και σκληρή δουλειά. Αυτό δεν είναι ένα άτομο που θέλετε να αφήσετε ανικανοποίητο. Ο στόχος της εξυπηρέτησης πελατών είναι να μεταμορφώσει έναν δυσαρεστημένο πελάτη, σε πελάτη που νιώθει ενθουσιασμένος για το πόσο καλά τον φρόντισαν όταν ζήτησε βοήθεια. Όταν υπάρχει αυτό το είδος εμπιστοσύνης, οι πελάτες όχι μόνο θα επιστρέψουν ξανά, αλλά θα αγοράσουν περισσότερα προϊόντα / υπηρεσίες.

Προγραμματίστε μια Συνάντηση One-on-One

Ας συζητήσουμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρηση σας να φτάσει στην επόμενη κανονικότητα. Θα δούμε τι κάνετε τώρα και τι χρειάζεται να αλλάξετε για να κλιμακώσετε την επιχείρηση σας στην κερδοφορία υψηλών αριθμών.

Κάντε κλικ για να προγραμματίσετε μόνος σας, την συνάντηση μας.

2. Ταξίδι με πλοηγό ένα επιχειρηματικό οικοσύστημα

Τι είναι το insTech;

Το insTech είναι ένα επιχειρηματικό οικοσύστημα αποτελούμενο από ένα σύνολο πλατφορμών και συνδεδεμένων μελών. Το ηλεκτρονικό κατάστημα του καθ' ενός από τα μέλη, του επιτρέπει να ξεκινήσει, να αναπτύξει και να διαχειριστεί μια ψηφιακή επιχείρηση. Το insTech είναι ένας οργανισμός κοινωνικού σκοπού που βασίζεται σε συνδρομές και επιτρέπει σε οποιονδήποτε να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και να πουλήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του.

Εάν είστε μέλος του insTech με διαδικτυακό και φυσικό κατάστημα, οι υπηρεσίες σας συγχρονίζονται, ώστε να μπορείτε να διαχειρίζεστε το κατάστημά σας από έναν λογαριασμό.

Πώς λειτουργεί το insTech;

Το insTech λειτουργεί, ενοποιώντας όλη την εταιρεία σας σε ένα ενιαίο κέντρο εντολών. Εάν είστε μέλος του insTech με διαδικτυακό και φυσικό κατάστημα, οι υπηρεσίες σας συγχρονίζονται, ώστε να μπορείτε να διαχειρίζεστε το κατάστημά σας από έναν λογαριασμό.

Με το insTech, οι επιχειρηματίες μπορούν να δημιουργήσουν και να προσαρμόσουν μια ψηφιακή επιχείρηση και να πουλήσουν σε πολλά μέρη, όπως ο ιστός, τα κινητά, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι ηλεκτρονικές αγορές, οι φυσικές τοποθεσίες, τα shop-in-shop,  και τα αναδυόμενα καταστήματα (pop-up-shops). Το insTech διαθέτει επίσης δυνατότητες διαχείρισης προϊόντων, αποθέματος, πληρωμών και αποστολής.

Η ψηφιακή σας επιχείρηση βασίζεται πλήρως στο cloud όπου και φιλοξενείται, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτή από οποιαδήποτε συνδεδεμένη συμβατή συσκευή και εμείς θα αναλάβουμε τις αναβαθμίσεις και τη συντήρηση λογισμικού και διακομιστή για εσάς. Αυτό σας δίνει την ευελιξία να έχετε πρόσβαση και να διευθύνετε την επιχείρησή σας από οπουδήποτε με σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης πρέπει να επιδεικνύει προϊόντα ή υπηρεσίες, να αλληλοεπιδρά με πελάτες, να αποστέλλει καμπάνιες και να διαχειρίζεται τις καθημερινές λειτουργίες του. 

Το insTech ομαδοποιεί αυτές τις τεχνολογίες και γίνεται η βάση πάνω στην οποία αναπτύσσονται άλλες εφαρμογές, διαδικασίες ή τεχνολογίες. Με άλλα λόγια, το επιχειρηματικό οικοσύστημα του insTech προσφέρει όλα τα επιχειρηματικά εργαλεία που θα χρειαστείτε με μία συγκεκριμένη δομή. Και στη συνέχεια διασφαλίζουμε ότι μπορείτε εύκολα να έχετε πρόσβαση και να ενσωματώσετε οποιαδήποτε άλλα επιχειρηματικά εργαλεία θέλετε ή χρειάζεστε για να κάνετε  την επιχείρησή σας πιο αναπτυξιακή.

Σκεφτείτε το επιχειρηματικό οικοσύστημα ως ένα πολυκατάστημα προϊόντων και υπηρεσιών από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε για να δημιουργήσετε τη σωστή κλιμάκωση για την επιχείρησή σας:

Επίπεδο 1: Το βασικό προϊόν του insTech

Αυτό το λαμβάνετε μόλις εγγραφείτε σαν Συνεργαζόμενα Μέλη του insTech.

Περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεστε για να μετατρέψετε την ιδέα σας σε ψηφιακή επιχείρηση και να ξεκινήσετε να πουλάτε:

εξαιρετική εμφάνιση και αισθητική του ηλεκτρονικού σας καταστήματός,

εργαλεία για πώληση online και αυτοπροσώπως,

ολοκληρωμένη επεξεργασία πληρωμών,

SEO και εργαλεία μάρκετινγκ—όλα αυτά αποτελούν μέρος του βασικού προϊόντος του insTech.

Αυτά αποτελούν την βάση πάνω στην οποία χτίζονται τα άλλα προϊόντα και οι εφαρμογές μας.

Και για όσους θέλουν να βελτιώσουν το κατάστημά τους και την εμπειρία τους, έχετε πρόσβαση στην επιχειρηματική καθοδήγηση και στα εργαλεία ανάπτυξης για να προσαρμόσετε ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες του καταστήματός σας.

Επίπεδο 2: Πρόσθετα προϊόντα και υπηρεσίες του insTech

Κάθε ψηφιακή επιχείρηση είναι μοναδική.

Καθώς αναπτύσσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, οι ανάγκες του εξελίσσονται ανάλογα. Γι' αυτό προσφέρουμε στα Συνεργαζόμενα Μέλη μας ισχυρές αναβαθμίσεις για να τους βοηθήσουμε να αναπτύξουν οργανωμένα την επιχείρησή τους και να αλληλοεπιδρούν με την πλατφόρμα μας. Από την ευκολότερη πρόσβαση στο κεφάλαιο έως τις επιλογές ανάπτυξης θυγατρικών, αυτά τα προϊόντα και οι υπηρεσίες είναι αποκλειστικά για τα Συνεργαζόμενα Μέλη του insTech και έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους ηγέτες επιχειρήσεων να κλιμακώσουν στην αγορά. 

Επίπεδο 3: Εφαρμογές που δημιουργήθηκαν από έμπιστους συνεργάτες

Το App Store των Στρατηγικών Συνεργατών του insTech διαθέτει άφθονες εφαρμογές και λειτουργίες που έχουν δημιουργηθεί από τρίτους προγραμματιστές για να προσαρμόσετε το κατάστημά σας χωρίς να αγγίξετε ποτέ τον κώδικα. Θα προσπαθήσουμε να υλοποιήσουμε οτιδήποτε μπορείτε να ονειρευτείτε και να βρούμε μια εφαρμογή που μπορεί να σας βοηθήσει να το κάνετε πραγματικότητα. Θα σας παρέχουμε τα πιο σύγχρονα εργαλεία για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, είτε πρόκειται για την πιο πρόσφατη εφαρμογή SMS είτε για τα πιο δημοφιλή νέα εργαλεία διαφημίσεων του δικτύου κοινωνικών μέσων.

Υπάρχει επίσης μια αγορά των insTech Experts που μπορείτε να προσλάβετε για να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες λύσεις για την επιχείρησή σας. Και αν θέλετε να ασχοληθείτε μόνοι σας με τον κώδικα, μπορείτε να το κάνετε και αυτό!

Τι παίρνετε με το βασικό προϊόν του insTech

Σκεφτείτε την τελευταία φορά που αγοράσατε ένα smartphone. Μόλις το βγάλετε από το κουτί και το ενεργοποιήσετε, το smartphone σας μπορεί να τραβήξει φωτογραφίες και βίντεο, να συνδεθεί και να περιηγηθεί στο Διαδίκτυο, να προσφέρει υπηρεσίες πλοήγησης, να σας ενημερώνει για τον καιρό κλπ. 

Το βασικό προϊόν του insTech (αυτό που λαμβάνετε με την εγγραφή σας σαν Συνεργαζόμενο Μέλος του insTech), λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Το κουτί της εγγραφής σας στο insTech είναι η μοναδική σας στάση:

για να διευθύνετε την επιχείρησή των ονείρων σας,

ν' αποκτήσετε μια βιτρίνα,

ένα back office,

επικοινωνία με τις πωλήσεις

Πλατφόρμα μάρκετινγκ, όλα σε ένα.

Αυτές είναι οι βασικές λειτουργίες της λειτουργίας μιας επιχείρησης.

Πιο αναλυτικά, αυτό είναι που λαμβάνετε όταν εγγραφείτε στο insTech είναι: 

Δημιουργία της επιχείρησης των ονείρων σας

  • Οι τρείς Ορίζοντες Ανάπτυξης. Στο insTech πιστεύουμε στην άμεση μετάβαση της επιχείρησης από την παρούσα κατάσταση, στην νέα κανονικότητα. Το 1ο βήμα που πρέπει να κάνετε είναι να γεφυρώσετε αυτό το γνωσιακό κενό. Η εφαρμογή μεθόδων όπως οι Τρεις Ορίζοντες Ανάπτυξης του McKinsey έχουν σαν στόχο να σας βοηθήσουν στην υλοποίηση του.

Αυτό επιτυγχάνεται με τη δημιουργία σκαλοπατιών ανάμεσα στην επιτυχή λειτουργία της επιχείρησής σας σήμερα και την καλλιέργεια της για το μέλλον και την πορεία προς το industry 4.0.

  • Σήμερα θα πρέπει ν' εξετάσετε πώς να χρησιμοποιήσετε την Εξειδίκευση για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Εάν το καταλάβετε σωστά, η εξειδίκευση μπορεί να είναι μια συντόμευση για την ταχεία ανάπτυξη της επιχείρησης σας. Εάν το κάνετε λάθος, μπορεί να σας οδηγήσει σε ένα απαίσιο αδιέξοδο που θα περιορίσει πραγματικά την επιχείρησή σας.

Η Βιτρίνα σας

  • Φιλοξενία ηλεκτρονικού καταστήματος. Έχετε αμέσως ένα φιλοξενούμενο ηλεκτρονικό κατάστημα όπου μπορείτε να δημιουργήσετε ιστοσελίδες, να ανεβάσετε αναρτήσεις ιστολογίου και φυσικά να προωθήσετε τα προϊόντα σας. Μπορείτε να προσαρμόσετε την εμφάνιση και την αίσθηση του καταστήματός σας αλλάζοντας το πρότυπο του ιστότοπου. Το insTech μπορεί να προσφέρει δωρεάν φιλοξενία ιστού στο βασικό πακέτο. Μια φιλοξενούμενη πλατφόρμα σημαίνει ότι οι διακομιστές μας εργάζονται σκληρά όλο το εικοσιτετράωρο για να θέσουν σε λειτουργία και να διατηρήσουν τον ιστότοπό σας σε λειτουργία. Αναλαμβάνουμε τα πάντα, από την ασφάλεια του ιστότοπού σας έως τις ενημερώσεις λογισμικού, όπου απαιτείται.)

Το Back Office  

  • Εφαρμογή για cloud.  Μπορείτε να διαχειριστείτε την επιχείρησή σας από την κινητή συσκευή σας. Μπορείτε να κάνετε ό,τι θα κάνατε στον υπολογιστή σας από το τηλέφωνό σας, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την επιχείρησή σας από όπου κι αν σας πάει.
  • Αναλύσεις και αναφορές. Δείτε τη δραστηριότητα του καταστήματος σε πραγματικό χρόνο, αποκτήστε πληροφορίες για τους επισκέπτες σας και αναλύστε την απόδοση της επιχείρησής σας. Λαμβάνετε επίσης λεπτομερείς πληροφορίες και αναφορές για την επιχείρησή σας, ώστε να μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις δραστηριότητες του καταστήματός σας.
  • Το insTech App Store. Το insTech App Store είναι μια συλλογή από δωρεάν και premium εφαρμογές που επεκτείνουν τη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε πιο εξειδικευμένες δυνατότητες και λειτουργίες στο κατάστημά σας, είτε πρόκειται για μια στοίβα εφαρμογών μάρκετινγκ με πλήρεις δυνατότητες είτε για σύνδεση με τοπικούς προμηθευτές αποστολής.
  • Υποστήριξη . Λάβετε τη βοήθεια που χρειάζεστε με την υποστήριξη πελατών 24/7 , την πλήρη τεκμηρίωση και τους εκπαιδευτικούς πόρους στο ιστολόγιό μας . 

Συνεργάτης πωλήσεων 

  • Απευθείας επικοινωνία. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έλθουν σε άμεση επικοινωνία με τον εξειδικευμένο συνεργάτη σας, για περισσότερες πληροφορίες ή την αγορά του προιόντος ή της υπηρεσίας. 

Πλατφόρμα Μάρκετινγκ 

  • Πλατφόρμα μάρκετινγκ. Η πλατφόρμα μάρκετινγκ του insTech σάς επιτρέπει να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες μέσω των ενσωματωμένων εργαλείων ιστολογίου και SEO, καθώς και να δημιουργήσετε καμπάνιες Αγορών στο Facebook και στο Linkedin. Μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση της καμπάνιας σας σε όλα τα κανάλια σε έναν πίνακα ελέγχου και διατηρείτε τον πλήρη έλεγχο των δεδομένων πελατών σας.
Ξεκλειδώστε την πρόσβαση σε αποκλειστικά προϊόντα και υπηρεσίες insTech

Αναζητούμε πάντα τρόπους για να δώσουμε στους επαγγελματίες και τους ηγέτες επιχειρήσεων μια ευκαιρία κλιμάκωσης τους στην αγορά. Αυτό σημαίνει ότι θα έχετε πρόσβαση στα ίδια εργαλεία που χρησιμοποιούν οι μεγάλες εταιρείες, σε τιμές που μπορείτε να αντέξετε οικονομικά. Έτσι, όταν εγγράφεστε σαν Συνεργαζόμενο μέλος στο insTech, ξεκλειδώνετε επίσης την πρόσβαση σε ισχυρές αναβαθμίσεις που έχουν δημιουργηθεί από τους ανθρώπους και τους Συνεργαζόμενους εταίρους μας, αποκλειστικά για εσάς. 

Αυτά τα πρόσθετα προϊόντα και υπηρεσίες είναι προαιρετικά, αλλά έχουν σχεδιαστεί για να αυξάνουν οποιαδήποτε (ή όλες) από τις βασικές λειτουργίες της επιχείρησής σας:

  • πώληση,
  • μάρκετινγκ και
  • λειτουργία. 

Μπορείτε να προσθέσετε και να αφαιρέσετε λειτουργίες όπως σας βολεύει και καθώς αλλάζει η επιχείρησή σας ή να αξιοποιήσετε τις υπηρεσίες μεμονωμένα.

Η σκέψη μας είναι απλή: οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θα πρέπει να μπορούν να ανεβάζουν το επίπεδο της επιχείρησής τους όποτε και όπως θέλουν, και θα πρέπει να είναι εύκολο να το κάνουν.

Ακολουθεί μια γρήγορη ανάλυση ορισμένων από τις λειτουργίες από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε όταν γίνετε Συνεργαζόμενο Μέλος του insTech και σας υποδεικνύουμε πού μπορεί να υπάρχουν περιορισμοί (🔐) ή κόστος (💰): 

Πωλήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης και αγοράς 🆓 

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το insTech για να προωθήσετε και να πουλήσετε τα προϊόντα σας και σε άλλα κανάλια . Συνδέστε το Facebook, το Messenger, το Instagram και το Linkedin για να προωθήσετε και να πουλήσετε τα προϊόντα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα σας βοηθήσουμε κάνοντας πιο εύκολη την δουλειά σας, με την χρήση των εργαλείων μας που μέσω της οπτικοποίησης διευκολύνουν τον υποψήφιο πελάτη να κατανοήσει αυτό που κάνετε. Μπορείτε επίσης να πουλάτε εκεί όπου  εσείς νομίζετε ότι οι πελάτες σας ψωνίζουν συχνά.

Blog-Magazine 🆓

Δημιουργήστε όμορφες αναρτήσεις βασισμένες σε επαγγελματικά άρθρα, συνεντεύξεις και νέα  της αγοράς. 

Βαθμολογίες & Κριτικές  🆓

Χρησιμοποιήστε το σύστημα κριτικών της insTech και προσκαλέστε τους χρήστες να βαθμολογήσουν και τα άρθρα σας. Σας επιτρέπει να τοποθετήσετε μια φόρμα σχολίων πάντα κάτω από το περιεχόμενο της ανάρτησής σας. 

Forms  🆓

Το insTech περιλαμβάνει μια προκατασκευασμένη ενότητα φόρμας επαφής που περιλαμβάνει λειτουργίες όπως κουμπιά επιλογής, πλαίσια ελέγχου, αναπτυσσόμενα μενού και λογική υπό όρους. Είναι μια εξαιρετική επιλογή για τη δημιουργία απλών φορμών επικοινωνίας, και μερικές φορές ακόμη πιο περίπλοκων.

Email marketing 🔐 

Το insTech Email είναι το δικό μας εργαλείο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας επιτρέπει να δημιουργείτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με επαγγελματική εμφάνιση για να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας και καμπάνιες που θα σας βοηθήσουν να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα. Μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοσή τους από το ίδιο μέρος όπου διαχειρίζεστε τα προϊόντα, τους πελάτες και άλλες καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ και θα βλέπετε το ακριβές ποσοστό των email που παραδίδονται για την επιχείρησή σας.

Campaigns 🔐 

H δημιουργία  campaigns προιόντων / υπηρεσιών συνδέει το marketing  με τις πωλήσεις. Οι call to action σελίδες βοηθούν τον υποψήφιο ή τους υπάρχοντες πελάτες να εκτελέσουν την ενέργεια που επιθυμείτε. Αυξάνετε την αποδοτικότητα των μηνυμάτων, των e-mail και των αναρτήσεων με τα άρθρα σας. Μα τα κατάλληλα CRO εργαλεία σας βοηθάμε να συλλέξετε τα επιθυμητά στοιχεία, για να προωθήσετε την δουλειά σας στον κατάλληλο πελάτη. 

Zoom meeting 🔐 

Με τον ερχομό της πανδημίας, πολλές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να μεταφέρουν τα πάντα στο Διαδίκτυο. Αν είστε και εσείς ένας από αυτούς υπάρχει το Zoom για να ανταποκριθεί στην πρόκληση και να σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε ψηφιακά με τους πελάτες. Σάς επιτρέπει να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε συσκέψεις απευθείας από τον ιστότοπό σας, να δέχεστε κρατήσεις και απαντήσεις και πολλά άλλα.

Business profil 🔐 

Ένα επαγγελματικά προφίλ στα social media σας βοηθάει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό, αναδεικνύουν το profile και την εξειδίκευση σας, ενδυναμώνοντας την εικόνα σας, χωρίς κανένα διαφημιστικό κόστος. Δίνει την ευκαιρία στους υποψήφιους και υπάρχοντες  πελάτες να μάθει αυτά που θέλετε για εσάς και θα τον κάνουν να σας εμπιστευτεί.

Podcast & Video 🔐 

Τα Podcast και τα Video σας δίνουν τη δυνατότητα να αναδείξετε την εξειδίκευση σας και να καταλάβει ο πελάτης την αξία που θα πάρει.  Χρησιμοποιώντας αυτή την επικοινωνία σε σχέση με τους άλλους τύπους περιεχομένου, μπορείτε να ανεβάσετε το συναίσθημα. 

Events🔐 

Στον 21ο αιώνα, ο προγραμματισμός οποιουδήποτε είδους εκδήλωσης με το χέρι μπορεί να μοιάζει πολύ «απαρχαιωμένος». Εάν έχετε πρόσβαση στα σωστά εργαλεία, μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο που σας δίνει τη δυνατότητα να προγραμματίζετε εκδηλώσεις, να διαχειρίζεστε τη συμμετοχή, να στέλνετε υπενθυμίσεις και ακόμη και να επεξεργάζεστε πληρωμές. Όλα αυτά είναι δυνατά χάρη στην προσθήκη Events.

Ο πρωταρχικός στόχος μιας προσθήκης εκδηλώσεων είναι να την κάνει έτσι ώστε να μην χρειάζεται να επεξεργάζεστε τη συμμετοχή, τις επιβεβαιώσεις και τις πληρωμές με μη αυτόματο τρόπο. Μπορείτε να οργανώσετε μια εκδήλωση χρησιμοποιώντας το εργαλείο και να αφήσετε τους χρήστες να εγγραφούν σε αυτήν μέσω του ιστοτόπου σας.

Appointments 🔐 

Μία από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους για τον προγραμματισμό συναντήσεων είναι μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας. Αυτό σας στέλνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ξεκινώντας μια συνομιλία μέσω email. Εμείς σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε ένα πρόσθετο σχεδιασμένο για προγραμματισμό. Τα πρόσθετα προγραμματισμού μπορούν να διαχειριστούν το χρονοδιάγραμμα και να κρατήσουν εσάς και τους πελάτες σας ενήμερους για το ραντεβού. Ένα τέτοιο πρόσθετο, ενσωματώνεται για να δημιουργήσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία προγραμματισμού. 

Projects 🔐 

Μετά τη δημιουργία εξειδικευμένου περιεχομένου έρχεται η αποστολή της προβολής της εργασίας σας στο διαδίκτυο, προκειμένου να βρείτε τους πελάτες που ταιριάζουν καλύτερα. Τα projects μπορούν να χρησιμεύσουν ως πρώτη γραμμή για τα call-to-actions. Είναι ένα μέρος για να δείξετε την εξειδίκευση σας και ν' αναφέρετε ακριβώς σε αυτό που επικεντρώνεστε.

SEO 🔐 

βελτιστοποιεί την προβολή σας στο διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι όσο περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν τον ιστότοπό σας, τόσο περισσότερο αυξάνεται η επισκεψιμότητα στο διαδίκτυο και τόσο καλύτερες είναι οι πιθανότητές σας να παρέχετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας σε μεγαλύτερο αριθμό ατόμων. Ας αναλύσουμε γιατί το SEO είναι τόσο σημαντικό.

Αναρωτηθείτε λοιπόν, όταν πληκτρολογείτε μια αναζήτηση Google, πόσο συχνά βγαίνετε από την πρώτη σελίδα στη δεύτερη, τρίτη ή εικοστή σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης; Το πιθανότερο είναι ότι σπάνια πρέπει να το κάνετε επειδή οι πρώτες επιλογές σε αυτήν την πρώτη σελίδα Google περιέχουν τις πληροφορίες που ζητήσατε στο ερώτημα αναζήτησής σας.

Εάν ένας υποψήφιος πελάτης πληκτρολογήσει ένα θέμα σχετικό με το τι μπορεί να προσφέρει η επιχείρησή σας, σίγουρα θέλετε να είστε στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης πάνω από τους ανταγωνιστές σας. Αλλιώς, μια άλλη επιχείρηση μόλις απέκτησε έναν νέο πελάτη ή μόλις χάσατε έναν.

Analytics 🔐 

Ένα πράγμα που έχει κάνει το insTech τόσο δημοφιλές ως προς την απόδοση του ιστότοπού τους, είναι το γεγονός ότι με το σωστό σύνολο εργαλείων μπορείτε να παρακολουθείτε, να μετράτε και να βελτιστοποιείτε σχεδόν κάθε πτυχή της εγκατάστασης του. Από σελίδες προορισμού, φόρμες, διαφημίσεις sidebar, μεμονωμένους συνδέσμους, ολόκληρες αναρτήσεις ιστολογίου ή σελίδες, όλα μπορούν να αναλυθούν και να βελτιστοποιηθούν για μέγιστη απόδοση.

App Store 💰

Στο App Store θα βρείτε εφαρμογές διαδικτύου για την επαφή σας με τους υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες σας. Αυτές θα διευκολύνουν τις διαδικασίες, και τις δραστηριότητες σας και βελτιώνουν ραγδαία την εμπειρία του πελάτη. Είναι ένα σημαντικό όπλο έναντι του ανταγωνισμού καθώς καθιστά την ποιότητα εξυπηρέτησης, ασυναγώνιστη!

instant messaging 💰

Το instant messaging (ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων) και κυρίως το Conversational AI έχει νόημα για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους χρήστες στο διαδίκτυο. 

Πρόκειται για μια εφαρμογή επί πληρωμή ανταλλαγής μηνυμάτων για να συνδεθείτε με πελάτες και να πουλήσετε περισσότερα μέσω συνομιλίας. Χρησιμοποιήστε το για να διαχειριστείτε τις συνομιλίες πελατών, να δημιουργήσετε αυτοματοποιημένα μηνύματα και να λάβετε πληροφορίες για να εστιάσετε σε συνομιλίες που μετατρέπουν  τους υποψήφιους σε πελάτες, όλα από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Διαπιστώσαμε ότι οι πελάτες είχαν 70% περισσότερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν μετατροπή όταν χρησιμοποιούσαν το insTech Inbox για συνομιλία με τις εταιρείες.

insTech Capital 🔐 

Το insTech Capital είναι μια επιλογή χρηματοδότησης για ηγέτες που θέλουν να κλιμακώσουν την επιχείρησή τους. Το insTech Capital προσφέρει πολιτική χρηματοδότησης σε επιλέξιμες επιχειρήσεις με βάση την καινοτομία, το business plan, την λειτουργική ομάδα κλπ. 

Pro 💰

Περιμένετε, υπάρχουν περισσότερα: το insTech.

Η άμεση ετοιμότητα του smartphone

Όταν ξεπακετάρετε από την συσκευασία, το smartphone σας διαθέτει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες. Αλλά αυτό δεν είναι το μόνο που μπορεί να κάνει. Το smartphone, σάς επιτρέπει επίσης να κατεβάζετε εφαρμογές, όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ροή μουσικής, email, εφαρμογές γυμναστικής κλπ, που κάνουν πιο ευχάριστη και αποτελεσματική τη χρήση του σε τακτική βάση.

Αυτές οι επιλογές είναι αποκλειστικά εξατομικευμένες.

Η εμπορική πλατφόρμα του insTech λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Το εμπόριο είναι τόσο ποικιλόμορφο. 

Το τι χρειάζεται ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης εξαρτάται από

τα προϊόντα / υπηρεσίες που πουλά,

  • σε ποιον πουλά,
  • το μέγεθος της επιχείρησής του, 
  • την τοποθεσία πού βρίσκονται κ.λπ. 

Η επίλυση κάθε μεμονωμένης επιχειρηματικής ανάγκης είναι μια μεγάλη παραγγελία. Και η προσπάθεια συμπερίληψης κάθε πιθανής δυνατότητας που μπορεί να χρειαστεί μια επιχείρηση στο ηλεκτρονικό κατάστημα, κάνει το προϊόν / υπηρεσία πιο δύσκολο στη χρήση για την πλειοψηφία των νέων ιδιοκτητών επιχειρήσεων. 

Στο insTech, δώσαμε προτεραιότητα στο να κάνουμε, την πλατφόρμα μας ευέλικτη, με τη δυνατότητα να τροποποιείται εύκολα για να αντιμετωπίσει τις συνεχώς εξελισσόμενες πολυπλοκότητες της λειτουργίας μιας επιχείρησης. Στη συνέχεια, μπορείτε να ζητήσετε την βοήθεια ενός Μέντορα από το Marketplace μας, για να συμμετάσχουν στην ομάδα σας, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να δημιουργήσετε εφαρμογές, θέματα και άλλες ενσωματώσεις ειδικά για την πλατφόρμα σας. 

Έτσι δημιουργήθηκε το insTech App Store . Με πολλές εφαρμογές για να διαλέξετε. Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων insTech έχουν ακόμη περισσότερες επιλογές όταν πρόκειται να προσαρμόσουν το κατάστημά τους για να καλύψει τις επιχειρηματικές τους ανάγκες. Είτε θέλετε να προσθέσετε κριτικές πελατών, είτε να διαχειριστείτε τη λογιστική σας είτε να προσθέσετε εικονικές δοκιμές στο κατάστημά σας, υπάρχει σίγουρα μια εφαρμογή για αυτό.

Έχουμε δημιουργήσει ένα ισχυρό σύστημα αναζήτησης και ταξινόμησης που οργανώνει τις εφαρμογές ανάλογα με το τι κάνουν και τα προβλήματα των οργανισμών που επιλύουν, έτσι ώστε ακόμη και οι πιο εξειδικευμένες εφαρμογές να μπορούν να εντοπιστούν από εσάς που τις χρειάζεστε.

Μπορείτε να βρείτε στο insTech App Store ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για το κατάστημά σας. Οι εξειδικευμένοι προγραμματιστές μας μπορούν να ενταχθούν στην ομάδα σας, να δημιουργήσουν την επιχείρησή των ονείρων σας. Είναι μια συνεργασία win-win. 

Επιλέξτε τη δική σας περιπέτεια: προσαρμοσμένη κωδικοποίηση και όχι μόνο

Η αποστολή του insTech είναι να κάνει την επιχειρηματικότητα προσβάσιμη σε όλους. Αυτό σημαίνει ότι σχεδιάσαμε το οικοσύστημα μας ώστε να είναι εύχρηστο, έτσι ώστε άτομα χωρίς τεχνογνωσία σχεδιασμού ή ανάπτυξης να μπορούν να δημιουργήσουν την ψηφιακή τους επιχείρησή. 

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι περιορίζεστε στα πρότυπα ή τις δυνατότητες που προσφέρουμε στην συσκευασία του βασικού πακέτου ή τις εφαρμογές μας στο App Store. Εάν θέλετε να ασχοληθείτε με τον κώδικα (ή να προσλάβετε κάποιον από το οικοσύστημα συνεργατών μας), το insTech καθιστά δυνατή την προσαρμογή κάθε πτυχής της επιχειρηματικής σας εμπειρίας και της εμπειρίας των αγορών. Μπορείτε να βελτιώσετε μόνο έναν τομέα της επιχείρησής σας ή να δημιουργήσετε ένα μοναδικό κατάστημα από την αρχή. Η επιλογή είναι αποκλειστικά δική σας.

Για όσους θέλουν περισσότερο έλεγχο της επιχείρησής τους, ακολουθούν μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προσαρμόσετε το ψηφιακό κατάστημά σας:

  • Προσαρμόστε το θέμα σας ή δημιουργήστε ένα θέμα από την αρχή
  • Δημιουργήστε προσαρμοσμένες εφαρμογές για το κατάστημά σας χρησιμοποιώντας εργαλεία προγραμματιστών και του insTech
  • Χρησιμοποιήστε API για να ενισχύσετε προσαρμοσμένες εμπειρίες, όπως την πώληση προϊόντων / υπηρεσιών με ένα Video ή Podcast

Συμβουλή: δεν χρειάζεται να ανταλλάξετε την ευκολία χρήσης για προσαρμογή και έλεγχο. Με το insTech, μπορείτε να ενεργοποιήσετε γρήγορα το κατάστημα και τις καμπάνιες σας, ενώ παράλληλα δημιουργείτε πλούσιες, μοναδικές εμπειρίες που βλέπετε από μεγάλες επωνυμίες.

Ξεκινήστε με το insTech σήμερα

Το insTech δεν είναι απλώς μία πλατφόρμα ή ένα μοναδικό προϊόν. Είναι μια εμπορική πλατφόρμα all-in-one. Επιπλέον, είναι ένα πλούσιο οικοσύστημα που δημιουργεί αξία για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων φέρνοντας τους κοντά με προγραμματιστές, ειδικούς σε επιχειρήσεις και πελάτες στην κοινή επιδίωξη να κάνουν το ψηφιακό εμπόριο καλύτερο για όλους .

Με αυτόν τον τρόπο, το insTech κάνει επίσης την επιχειρηματικότητα πιο προσιτή σε οποιονδήποτε αναζητά ανεξαρτησία. Είτε είστε ένας επαγγελματίας είτε ένας μικρός επιχειρηματίας που βρίσκει τη βάση της Βιομηχανίας, είτε μια διάδοχος κατάσταση υφιστάμενης εταιρείας, που προσεγγίζει πελάτες σε όλο το διαδίκτυο το insTech είναι φτιαγμένο για εσάς.

Και το να ξεκινήσετε δεν ήταν ποτέ πιο εύκολο! Κλείστε  μια συνάντηση γνωριμίας με τους ανθρώπους μας, Κάντε την εγγραφή σας και ελάτε να ρίξετε μια ματιά μόνοι σας.

Οδηγός βήμα προς βήμα για να δημιουργήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Την πρώτη φορά που δημιουργήσαμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, θυμάμαι να κοιτάζουμε έναν κενό καμβά, χωρίς να ξέρουμε από πού να ξεκινήσουμε.

Αγωνιστήκαμε να διαλέξουμε το τέλειο θέμα. Αρχίσαμε να φτιάχνουμε  την αρχική σελίδα πριν προσθέσουμε προϊόντα. Ξοδέψαμε πολύ χρόνο προσπαθώντας να διορθώσουμε τα λάθος πράγματα πριν ξεκινήσουμε.

Κοιτάζοντας πίσω, τα λάθη που κάναμε δεν είναι ασυνήθιστα για τους πρώτους. Γι' αυτό δημιουργήσαμε ένα βασικό προσχέδιο το οποίο θα θέλαμε σήμερα να ξεκινήσουμε. Περιλαμβάνει μια περιγραφή όλων των αποφάσεων που αφορούν τη δημιουργία ενός έτοιμου για κυκλοφορία ηλεκτρονικού καταστήματος στο insTech με το οποίο μπορεί να ξεκινήσει ο καθένας. 

Το παράδειγμα που θα χρησιμοποιήσουμε σε αυτόν τον οδηγό για το πώς να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα χρησιμοποιώντας το instech είναι ένα Ασφαλιστικό πρακτορείο που απεικονίζεται παρακάτω. Θα τραβήξω την κουρτίνα για να σας δείξω τη σκέψη που περιείχε τις λίστες προϊόντων, το σχεδιασμό της αρχικής σελίδας, το copywriting, τις ρυθμίσεις αποστολής και τις δεκάδες αποφάσεις που σχετίζονται με τον σχεδιασμό μιας επιχειρηματικής ιδέας σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

💡 ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Εάν κολλήσετε κατά την πλοήγηση του ηλεκτρονικού καταστήματος insTech, το οποίο σας προσφέρθηκε με την εγγραφή σας, μπορείτε ν' αναζητήσετε απαντήσεις στο Κέντρο βοήθειας, να ρωτήσετε την Κοινότητα insTech , να ακολουθήσετε το πρόγραμμα εκμάθησης ψηφιακής επιχειρηματικότητας Starter. Ξεκινώντας με το insTech, προσλαμβάνετε έναν ειδικό για την λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος και μπορείτε να επικοινωνείτε με την ομάδα υποστήριξης 24/7 . Πρέπει να είστε σε θέση να κατανοήσετε τον τρόπο λειτουργίας του και το insTech προσφέρει πολλούς πόρους για βοήθεια. Μπορείτε επίσης  εάν δεν θέλετε να ξεκινήσετε από το μηδέν.

Δείτε αναλυτικά τα βήματα

Προγραμματίστε μια Συνάντηση One-on-One

Στείλτε το τηλέφωνο σας, για να επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας

3. Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το insTech

Πόσο κοστίζει το insTech;

Το ταξίδι με το insTech ξεκινάει με την εγγραφή ή την αναβάθμιση σε Συνεργαζόμενο Μέλος, καταβάλλοντας το εφάπαξ ποσό εγγραφής των 100,00 euro και την ετήσια συνδρομή για το insTech Lite των 10 euro/μήνα.

Για τις επιχειρήσεις που θέλουν το κάτι παραπάνω Ακολουθούν άλλα πέντε διαφορετικά σχέδια τιμολόγησης από τα οποία μπορούν να επιλέξουν οι επιχειρήσεις.

  • Το insTech Basic είναι 29,00/μήνα,
  • το insTech Pro είναι 49,00/μήνα,
  • το insTech Advanced είναι 69,00/μήνα

το insTech Plus ξεκινά από 99,00/μήνα και 

το insTech one-to-one κατόπιν συνεννόησης

Τι μπορώ να πουλήσω στο insTech;

Μπορείτε να πουλήσετε μια σειρά προϊόντων και υπηρεσιών στο insTech, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων,:

  • προϊόντα,
  • συμβουλευτικές υπηρεσίες
  • ψηφιακά προϊόντα (π.χ. ηλεκτρονικά βιβλία ή πρότυπα email),
  • συνδρομές (π.χ. κουτιά συνδρομής),
  • εμπειρίες με tickets,
  • μαθήματα, κι αλλα.

Αφιερώστε λίγα λεπτά για να διαβάσετε τους επίσημους Όρους Παροχής Υπηρεσιών μας για να είστε σίγουροι ότι αυτό που σκοπεύετε να πουλήσετε είναι νόμιμο.

Πού μπορώ να πουλήσω με το insTech;
Με το insTech, μπορείτε να πουλάτε οπουδήποτε βρίσκονται οι πελάτες σας. Αυτό σημαίνει από το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, το φυσικό σας κατάστημα ή μια εκδήλωση εμπορικής έκθεσης, σε κανάλια κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Messenger και το Instagram,· B2B και B2C.
Τι χρειάζομαι για να ξεκινήσω να πουλάω στο insTech;

Για να ξεκινήσετε τις ηλεκτρονικές πωλήσεις με το insTech, θα χρειαστεί να προσθέσετε προϊόντα στον λογαριασμό σας στο insTech να ρυθμίσετε έναν επεξεργαστή άμεσης επικοινωνίας με τον πελάτη και την διαδικασία πληρωμών εφόσον απαιτείται. Στη συνέχεια, μπορείτε να επιλέξετε πού θέλετε να πουλήσετε τα προϊόντα σας—είτε πρόκειται για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είτε για την πώληση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για να κάνετε τους άλλους να αγοράσουν από εσάς, θα πρέπει να αναπτύξετε το μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό κατάστημά σας, ώστε οι αγοραστές να μπορούν να το επισκεφτούν και να μάθουν για την επωνυμία και τα προϊόντα / υπηρεσίες σας.

Μείνετε ενημερωμένοι σχετικά με την επιχειρηματικότητα

Θα σας στείλουμε email όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Ελάτε στην κοινότητα.
Ξεκινήστε το ταξίδι σας μαζί μας.

Ελάτε να γνωριστούμε

 

Συνομιλήστε με ένα από τα μέλη της ομάδας μας για να μάθετε πώς το insTech μπορεί να προσθέσει αξία στην επιχείρησή σας.

Βρείτε έναν Μέντορα

 

Ελέγξτε τον κατάλογο με τους Μέντορες του insTech για να βρείτε αυτόν την τέλεια εφαρμογή για τις συγκεκριμένες απαιτήσεις σας

Η ομάδα μας αποτελείται από Επιτυχημένους ηγέτες, Μέντορες επαγγελματίες και ακαδημαϊκούς και άλλους επαγγελματίες με δεκαετίες επιχειρησιακής εμπειρίας, αναπτυσσόμενες εταιρείες από όλες τις Βιομηχανίες.

 

Εμείς Καινοτομούμε

Όσο περισσότερες ΜμΕ αναπτύσσονται όλο και πιο γρήγορα στην περιοχή σας, τόσο η κερδοφορία της επιχείρηση σας θα αναπτυχθεί.

Από το 2010 αναπτύσσουμε καινοτόμες μεθόδους για τη χρήση της επιχειρηματικότητας για την προώθηση της περιφερειακής οικονομικής ανάπτυξης. Αντί να αυξάνουμε πρώτα τον αριθμό των νέων εταιρειών, έχουμε εργαλεία που αυξάνουν γρήγορα τον αριθμό των επιχειρήσεων με νέα ανάπτυξη και στη συνέχεια αξιοποιούν αυτήν την ανάπτυξη για να δημιουργήσουν έναν ενάρετο κύκλο ευημερίας ευρείας βάσης. Μπορούμε να το κάνουμε αυτό επειδή το 10-20% των υπαρχουσών επιχειρήσεων σε οποιαδήποτε περιοχή έχουν ήδη τη δυνατότητα να αναπτύξουν επιχειρηματική νοοτροπία, επιχειρηματική εμπειρία, πελατειακή βάση και επιχειρησιακές δεξιότητες για να διπλασιάσουν τους ρυθμούς ανάπτυξής τους. Αυτό που λείπουν είναι ένα περιβάλλον - το οικοσύστημα της επιχειρηματικότητας - που υποστηρίζει νέες τροχιές ανάπτυξης.

Τί θέλουμε να πετύχουμε

Μοναδικά, ο χρόνος μας στον αρχικό, ορατό αντίκτυπο είναι εβδομάδες, όχι μήνες ή χρόνια.

Τα έργα μας insTech Clusters έχουν τα ακόλουθα τέσσερα βασικά στοιχεία:

  • Αποδεικνύουμε Ότι Η Ανάπτυξη Μπορεί Να Συμβεί Γρήγορα
  • Επικοινωνία Αυτής Της Ανάπτυξης Ευρέως Και Δυναμικά Στον Τομέα σας
  • Συμμετοχή Περιφερειακών Φορέων Για Την Υποστήριξη Αυτής Της Ανάπτυξης
  • Οικοδόμηση Ενός Βιώσιμου Τοπικού Έργου Αναβάθμισης

Ας συζητήσουμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρηση σας να φτάσει στην επόμενη κανονικότητα. Θα δούμε τι κάνετε τώρα και τι χρειάζεται να αλλάξετε για να κλιμακώσετε την επιχείρηση σας στην κερδοφορία υψηλών αριθμών.

Κάντε κλικ για να προγραμματίσετε μόνος σας, την συνάντηση μας.

Οι εταιρικές σχέσεις

Διαβάστε τις απόψεις μας για τα πράγματα που σας ενδιαφέρουν. Και γνωρίστε τους ανθρώπους μας. Κάνουμε τη διαφορά.