Το Cluster Agentnet
είναι κάτι περισσότερο
από ένας άλλος ασφαλιστικός φορέας

"Οι insurance Agents & Brokers δεν θα μπορούν να εκμεταλλευτούν τις νέες ευκαιρίες αγοράς που προσφέρονται με σκοπό να αναπτύξουν νέες πηγές αξίας για τους πελάτες από μόνοι τους. Θα πρέπει να γίνουν εξαιρετικά αποτελεσματικοί σε ένα νέο μοντέλο συνεργασίας, σύμφωνα με μια έκθεση του Cognizant."

 

Η Ψηφιακή εποχή μεταμορφώνει την ασφάλιση

---------------

29%

των καταναλωτών

Το είκοσι εννέα τοις εκατό των καταναλωτών  θα σκεφτόταν να αγοράσει ασφάλιση από διαδικτυακούς παρόχους όπως η Google ή η Amazon (Accenture).

 

3/4

των ασφαλιστών

Το εβδομήντα έξι τοις εκατό των ασφαλιστών συμφωνεί ότι το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα θα εξαρτηθεί από τη δύναμη των συνεργατών και του οικοσυστήματος (Accenture).

42%

παγκόσμια ασφαλιστική ανάπτυξη

Οι επτά μεγαλύτερες αναδυόμενες αγορές θα συνεισφέρουν έως και το 42 τοις εκατό της παγκόσμιας ασφαλιστικής ανάπτυξης (Swiss Re Institute).

$1+ δις

έσοδα

Τα έσοδα από την παγκόσμια αγορά τεχνολογίας ασφάλισης αναμένεται να φτάσουν τα 1.119,8 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2023, υπερδιπλάσια από την αξία το 2018 (Swiss Re Institute).

 

Αντιμετώπιση των Βασικών Προκλήσεων των Ασφαλιστών

---------------

Τα παραδοσιακά κανάλια πωλήσεων χρειάζονται ψηφιακή υποστήριξη

Οι διαδρομές πελατών στα κανάλια δεν έχουν συνέπεια και δεν καθοδηγούνται από τους πελάτες

Τα αποσυνδεδεμένα παλαιού τύπου συστήματα και οι μη αυτόματες διαδικασίες περιορίζουν την ψηφιοποίηση

Η έλλειψη ενοποιημένων ψηφιακών δεδομένων πελατών εμποδίζει την εξυπηρέτηση από άκρο σε άκρο

Ο χρόνος για την αγορά νέων ασφαλιστικών προϊόντων είναι αργός και δαπανηρός

Ο ανταγωνισμός από την InsurTechs και την BigTech απειλεί το μερίδιο αγοράς

Αντιμετώπιση των Βασικών Προκλήσεων των Ασφαλιστών

01. Starter

 

Τα παραδοσιακά κανάλια πωλήσεων χρειάζονται ψηφιακή υποστήριξη

02. Growth

 

Οι διαδρομές πελατών στα κανάλια δεν έχουν συνέπεια και δεν καθοδηγούνται από τους πελάτες

03. Finance & Restructuring

Τα αποσυνδεδεμένα παλαιού τύπου συστήματα και οι μη αυτόματες διαδικασίες περιορίζουν την ψηφιοποίηση

MEETING-0033

Why choose us?

01.

02.

Clients

We work for a wide variety of clients in both the private and public sectors.

pixeden-logo-envato
envato-logo
appstorm-logo-envato
appstorm-logo-envato
pixeden-logo-envato
envato-logo
envato-logo
appstorm-logo-envato
pixeden-logo-envato

03.

Meet our Advisors

Our business experts come from businesses of all shapes and sizes.

instech_regular

3 Προτεραιότητες
για να Γίνετε
Ψηφιακός Ασφαλιστής

01.

Ο ασφαλιστικός κλάδος διέρχεται
ψηφιακό μετασχηματισμό.

Οι πελάτες, οι πράκτορες, οι μεσίτες και οι υπάλληλοί σας χρειάζονται νέες λύσεις σε όλους τους τομείς, όπως την αναδοχή, την διαχείριση αξιώσεων, την επικοινωνία με τους πελάτες, τις πωλήσεις αλλά κυρίως την λειτουργικότητα τους.  Το insTech σάς βοηθά να επαναπροσδιορίσετε τις εμπειρίες των πελατών σας, ενώ παράλληλα αυτοματοποιεί τις ροές των ασφαλιστικών εργασιών και τον τρόπο λειτουργίας σας. Η αξιοποίηση του insTech σας φέρνει γρήγορα υπεραξία στην επιχείρηση. Κάντε την να ξεχωρίζει σε μια ταχέως εξελισσόμενη αγορά, ενώ παράλληλα αναβαθμίστε το δυναμικό σας χρήστες ώστε να συμμετέχουν ενεργά στον ψηφιακό σας μετασχηματισμό.

Διαφοροποιήστε τον εαυτό σας σήμερα.

02.

Η ασφαλιστική αγορά είναι ώριμη για αναταραχή - είστε προετοιμασμένοι;

Μάθετε ποιες είναι οι τρεις προτεραιότητες που δεν μπορούν να αγνοήσουν οι ασφαλιστές και πώς επωφελείται η Βιομηχανία στην Διεθνή αγορά, ψηφιοποιώντας τις δραστηριότητές της.

Τα μέλη μας θ' αποκτήσουν μια πλήρη εικόνα για:

ν' αυξήσουν τη λειτουργική αποτελεσματικότητα της επιχείρησης τους, με την ψηφιοποίηση των διαδικασιών διαφοροποίησης.

να δημιουργήσουν το ψηφιακό τους κατάστημα

ν' αναπτύξουν γρήγορη καινοτομία προϊόντων με την παροχή νέων προτάσεων μέσω ψηφιακών καναλιών

να βελτιώσουν την αφοσίωση των πελατών ψηφιοποιώντας τα κανάλια πωλήσεων και υπηρεσιών

03.

Εξερευνήστε το οικοσύστημα συνεργατών του insTech για ασφάλιση

Εργαζόμαστε για μια μεγάλη ποικιλία επαγγελματιών στον ασφαλιστικό τομέα.

appstorm-logo-envato
pixeden-logo-envato
envato-logo

Need more?

Περιηγηθείτε στο insTech

Ας συζητήσουμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρηση σας να φτάσει στην επόμενη κανονικότητα. Θα δούμε τι κάνετε τώρα και τι χρειάζεται να αλλάξετε για να κλιμακώσετε την επιχείρηση σας στην κερδοφορία υψηλών αριθμών.

Κάντε κλικ για να προγραμματίσετε μόνος σας, την συνάντηση μας.

Με το Agentnet® αυξάνετε το εισόδημα & την αξία της εταιρείας σας.

Το insTech ίδρυσε το Cluster Agentnet για να δημιουργήσει ένα δίκτυο ανεξάρτητων Digital insurance Agents & Brokers, παρόχων ψηφιακών υπηρεσιών, Startupers  και επιχειρήσεων άλλων τομέων, που συνολικά επωφελούνται από την πρόσβαση σε περισσότερες αγορές και πόρους ενός μεγάλου οργανισμού μέσα στο επιχειρηματικό οικοσύστημα του insTech, βοηθώντας έτσι την ανάπτυξη αυτών των ΜμΕ και Startup's.

Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι η ανάπτυξη της αλυσίδας αξίας των μελών μας! Είμαστε υπεύθυνοι  για να κάνουμε τη διαφορά σε κάθε επαφή και να υπερβούμε τις προσδοκίες, σε κάθε περίπτωση.

Συλλογικά, υποστηρίζουμε τα μέλη στην επίτευξη στόχων που ποτέ δεν πίστευαν ότι είναι δυνατόν να πετύχουν μόνοι τους και είμαστε αποφασισμένοι να βοηθήσουμε όσους περισσότερους μπορούμε. Έχουμε δεσμευτεί να είμαστε ο κορυφαίος οργανισμός που θα φέρει τους απαραίτητους πόρους, εκπαίδευση, καθοδήγηση και υποστήριξη για όλα τα μέλη για την επίτευξη εξαιρετικών αποτελεσμάτων.

IDEA-0011

Πως insurance Agents & Brokers όλων των μεγεθών μπορούν να ωφεληθούν από το Cluster Agentnet.

Οι επιχειρηματικές συνεργασίες των insurance Brokers στο μέλλον θα είναι απαραίτητες και ποικίλες μεταξύ εταιρειών διαφορετικών μεγεθών και διαφορετικών Τομέων, για να δημιουργήσουν μια προσφορά υπηρεσιών που κανένα από τα συμβαλλόμενα μέρη δεν θα μπορούσε να προσφέρει μόνο του.

instech_regular

Σας δίνουμε δεδομένα που ωθούν την επιχείρηση σας.

Εκτελέστε Το Business insTech Scorecard ™

Κάντε την αξιολόγηση και ανακαλύψτε πώς να επιταχύνετε με αυτοπεποίθηση την ανάπτυξη της ΜμΕ επιχείρησής σας σε οποιοδήποτε θέση και αν βρίσκετε σήμερα.

Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί
✅ Τα αποτελέσματα δίνονται αμέσως
✅ Η αξιολόγηση είναι 100% δωρεάν
✅ Τα αποτελέσματα προσαρμόζονται πλήρως στις απαντήσεις σας
 
 
 

 

Προγραμματίστε μια Συνάντηση One-on-One

Ας συζητήσουμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρηση σας να φτάσει στην επόμενη κανονικότητα. Θα δούμε τι κάνετε τώρα και τι χρειάζεται να αλλάξετε για να κλιμακώσετε την επιχείρηση σας στην κερδοφορία υψηλών αριθμών.

Κάντε κλικ για να προγραμματίσετε μόνος σας, την συνάντηση μας.

1. Partnership

Agentnet & insurance 2030

instech_regular

Ανακαλύψτε εκ νέου το επιχειρηματικό μοντέλο ώστε να είναι πιο συνεργατικό και λιγότερο ιεραρχικό!!!

1ον - Συνεργατικό Επιχειρηματικό Μοντέλο

"Aυτό το μοντέλο θα συνεπάγεται την ενσωμάτωση περισσότερων συνεργατών στην αλυσίδα αξιών ασφάλισης, συμπεριλαμβανομένων, εταιρειών τεχνολογίας, AI, καινοτόμων νεοσύστατων επιχειρήσεων, και την ικανότητα να μοιράζονται τεράστια όγκο δεδομένων γρήγορα και με ασφάλεια σε όλο το οικοσύστημα."

2ον - Σύνδεση με όλες τις Βιομηχανίες

Ως το μεγαλύτερο δίκτυο Insurer-Tech στην Ελλάδα, χρησιμοποιούμε την τεχνογνωσία μας στις Startups που σχετίζεται με την ασφάλιση, για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της ασφαλιστικής επιχείρησης Agent και  σας φέρνουμε μαζί με ηγέτες ΜμΕ όλων των Βιομηχανιών.

3ον - Πρόσβαση

Με το Agentnet, έχετε πρόσβαση όχι μόνο, σε κορυφαίες Ελληνικές και Διεθνείς εταιρείες μέσω των ηγετών και των στελεχών τους, αλλά και σε ΜμΕ άλλων τομέων οι οποίες θα σας βοηθήσουν στον επιχειρηματικό και ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησης σας.

4ον - Συμμετοχή στο Διοικητικό Συμβούλιο και Εταιρικά Μερίδια

Το Διοικητικό Συμβούλιο αποτελείται από επαγγελματίες ηγέτες και επιχειρήσεις digital insurance agents & brokers και πετυχημένα στελέχη άλλων Τομέων της αγοράς. Κατά την εργασία τους στο Διοικητικό Συμβούλιο, τα μέλη δεν εκπροσωπούν προσωπικά ή επαγγελματικά συμφέροντα. Για να αντικατοπτρίζει το καθεστώς των πολυμερών του Διοικητικού Συμβουλίου, η συμμετοχή του κατανέμεται εξίσου μεταξύ εκπροσώπων της επιχειρηματικής κοινότητας και των ηγετών από οργανισμούς νέους επιχειρηματίες & Startupers .

Insights.

Οι Συνεργασίες είναι το μέλλον

της ανάπτυξης του ασφαλιστικού κλάδου

"Έχει ωριμάσει η στιγμή για τους insurance Agents & Brokers καθώς όλο και περισσότερες Ασφαλιστικές εταιρείες επενδύουν για να μεταμασχηματήσουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα. Επειδή η καινοτομία είναι το κλειδί για την ανάπτυξη, παρέχουμε πληροφορίες που ενισχύουν την ψηφιακή σας παρουσία , βοηθάμε στον επαναπροσδιορισμό του οράματος και στην δημιουργίας της επιχειρηματικής στρατηγικής!

2. Starter

Agentnet & insurance 2030

instech_regular

Επανεξετάστε ποιες δραστηριότητες είναι βασικές για το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα σε σχέση με ποιες θα μεταβιβαστούν καλύτερα από τρίτο μέρος με μεγαλύτερη εμπειρία!!!

1ον - Εκκολαπτήριο Digital Insurance Agents

"Είμαστε ένα Εκκολαπτήριο για ΜμΕ  & εστιάζουμε σε εσένα που έχεις δημιουργήσει ή θέλεις να δημιουργήσεις μια ΜμΕ, έχοντας σαν στόχο να σου προσφέρουμε καθοδήγηση και δεξιότητες για την ανάπτυξη και την εξέλιξή σου, κάνοντας την επιχειρηματικότητα ευκολότερη."

2ον - insTech-Academy

"Εκτός από τα άμεσα οικονομικά οφέλη από τη συμμετοχή στο Agentnet, λαμβάνετε τα ΔΩΡΕΑΝ Προνόμια των μελών, καθώς και  εκπτώσεις  σε προϊόντα και υπηρεσίες. Επίσης έχετε άμεση πρόσβαση στην πλατφόρμα και στο instech-Academy, στην τεχνολογία, σε λογισμικό, σε Μέντορες και όλους τους Συνεργαζόμενους φορείς." 

3ον - Mentoring & Coaching

"Το Agentnet προσφέρει απίστευτη υποστήριξη για την ανάπτυξη των  εταιρειών σε όλες τις πτυχές της διαχείρισης των Digital Insurance Agents, ανάπτυξης και στρατηγικών κερδοφορίας, κατάρτισης με έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό, βοήθεια στρατολόγησης & δημιουργίας ομάδων, πρόσβαση σε προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης και εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων μονάδων συνεχούς εκπαίδευσης."

4ον - Επαναπροσδιορισμός Οράματος

"Το AGENTnet Strategy Plan είναι ένα πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί για τους εταίρους του Cluster Brokernet που επιθυμούν να προχωρήσουν πέρα ​​από το "business as usual". 

Έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει να καταλάβετε ποιες από τις τέσσερις στρατηγικές κατευθύνσεις θα πρέπει να ακολουθήσετε για την επιτυχή ανάπτυξη της επιχείρησής σας, σύμφωνα με τους 3 Ορίζοντες του McKinzey."

Insights.

Φέρνουμε κοντά τους insurance Agents & Brokers για να συνεργαστούν

"Το Agentnet βοηθά τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις επιχειρηματικές ευκαιρίες σ' όλη την χώρα. Είναι ένα ενιαίος οργανισμός για όλες τις επιχειρηματικές ανάγκες των insurance Agents & Brokers. Παρέχει υποστήριξη σχετικά με την πρόσβαση σε πληροφορίες αγοράς, την υπέρβαση νομικών εμποδίων και τον εντοπισμό πιθανών επιχειρηματικών εταίρων για στρατηγικές συνεργασίες."

3. Growth

Agentnet & insurance 2030

instech_regular

Αναδιαμορφώστε τα λειτουργικά σας μοντέλα αγκαλιάζοντας υψηλότερα επίπεδα αλληλεπίδρασης, συνεργασίας, καινοτομίας, υποδομών & τεχνολογίας

1ον - Επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού

Σας καθοδηγούμε για το πώς μπορείτε να πραγματοποιήσετε έναν ψηφιακό μετασχηματισμό που ταιριάζει καλύτερα με την κατάσταση και την επιχείρησή σας.

1. Αξιολόγηση  της παρούσας κατάστασης και καταγραφή της επείγουσας ψηφιοποίησης που απαιτείται σε βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη προοπτική.

2. Εξετάστε ποιο είναι το πρόβλημα και τι είδους λύσεις μπορούν να εφαρμοστούν όσον αφορά ένα σαφές όραμα για το προϊόν / υπηρεσία, το χρονοδιάγραμμα και τον προϋπολογισμό.

3. Αξιολογήστε την ικανότητα του συστήματος πληροφορικής σας.

 

2ον - Η εμπειρία του πελάτη

Στo insTech δημιουργούμε Clusters αναπτύσσοντας μια καινοτόμο νοοτροπία οδηγώντας τις ΜμΕ στην Νέα κανονικότητα επαναπροσδιορίζοντας ριζικά την εμπειρία των πελατών, στο χαρτοφυλάκιο τους. Συνεργαζόμαστε με τα Clusters για τη δημιουργία ενός νέου Ψηφιακού Εργαστηρίου, αποτελούμενο από Μέντορες επιστήμονες δεδομένων, σχεδιαστές, μηχανικούς, διαχειριστές προϊόντων και επενδυτές, το οποίο έχει γίνει η μηχανή καινοτομίας τους.

3ον -Αφοσίωση πελατών

Τα προγράμματα αφοσίωσης υπάρχουν σε πολλά σχήματα και μεγέθη. Μπορούν να περιλαμβάνουν καμπάνιες βασισμένες σε πόντους, extra παροχών, κλιμακωτές καμπάνιες, εκστρατείες premium πίστης και ούτω καθεξής. Εάν θέλετε να εκτελέσετε πιο αποδοτικές καμπάνιες αφοσίωσης που έχουν σύντομους χρόνους ανάκαμψης και περισσότερη αφοσίωση, η αυτοματοποίηση των ενεργειών του back office για τις εκστρατείες σας είναι ο τρόπος για να ξεκινήσετε.

 

 

4ον - Η Δημιουργία ενός ισχυρού Brand

Η αποτελεσματικότητα των αγορών του brand που προωθείς, η εξυπηρετικότητα των παραγόντων που εξετάζεις, η υποστήριξή σου, η λέξη – από στόμα σε στόμα για το εμπορικό σου σήμα – κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία σχετίζονται με το Customer Experience (CX) Marketing. Κάθε αλληλεπίδραση του πελάτη θα πρέπει να θεωρηθεί ως μια αντανάκλαση του brand σου. Το Customer Experience (CX) Marketing έχει επανειλημμένα αποδειχθεί ότι έχει σημαντικό αντίκτυπο στην πτώση και στην άνοδο των εταιρειών.

Insights.

Προωθούμε την καινοτομία με σχεδιασμό της νέας κανονικότητας.

Καθώς ο ανταγωνισμός στον τομέα των Επιχειρήσεων συνεχίζει να εξελίσσεται, μια άλλη διάσταση έχει εισέλθει στο επίκεντρο, ο Σχεδιασμός στρατηγικής, ηγεσίας, οργάνωσης, και εμπειρίας των πελατών. Η ομάδα Design του insTech δημιούργησε το Brokernet για την είσοδο των insurance Broker στην Digital Νέα Κανονικότητα. 

Ο δρόμος προς τον Μετασχηματισμό!

"Η νέα κανονικότητα τα IoT (διαδίκτυο των πραγμάτων) και η  AI (τεχνητή νοημοσύνη) αλλάζει το τοπίο της διανομής ασφαλιστικών προιόντων.  Οι επαγγελματίες & οι ηγέτες επιχειρήσεων πρέπει να εξελιχθούν και το Brokernet είναι ο καταλύτης αυτής της εξέλιξης, που εστιάζει στην μετατροπή των παραδοσιακών Agents Brokers σε Digital Agents & Brokers και στη συνέχεια σε Virtual (εικονικούς) Agents & Brokers.

Το Agentnet δημιουργεί αυτοματοποιημένες λύσεις για λογαριασμό του insurance Agent & Broker και εξαλείφει τον κίνδυνο της βιωσιμότητας, αυξάνοντας τα έσοδα τους και την ψηφιακή εμπειρία των καταναλωτών.

Κανείς δεν προσφέρει περισσότερα!".

04. Transformation

Agentnet & insurance 2030

instech_regular

Οι καταναλωτές σήμερα μέσω των Smartphones είναι πάντα online. Αναζητήστε περισσότερους Digital τρόπους προώθησης του brands ώστε να επιβιώσετε στον ανταγωνισμό.

01. Platform insTech-Suite

Η επιχειρησιακή λειτουργικότητα της πλατφόρμας καθιστά ευκολότερη τη δουλειά κάθε επιχειρηματικού χρήστη με τον εξορθολογισμό και την αυτοματοποίηση των ροών εργασίας τους. 

Και όταν πρόκειται για την εφαρμογή νέων διαδικασιών ή επιχειρησιακών στρατηγικών, οι τεχνικές δυνατότητες του insTech-Suite δίνουν στην ομάδα πωλήσεων, την ευελιξία να το πραγματοποιήσει.

 

 

02. Mobile

Είναι περιττό να πούμε ότι το Mobile Marketing είναι ζωτικής σημασίας. Αυτό γιατί όπως κι εσύ, έτσι και το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων χρησιμοποιούν smartphone. Έτσι γίνεται επιτακτική ανάγκη του Digital Marketer να έχει σαν πρώτη του σκέψη το κινητό σε ότι κάνει. Σκοπός του είναι η βελτιστοποίηση του κινητού στο διαδικτυακό τόπο αλλά πρώτα, οι Digital Marketers πρέπει να κατανοήσουν πως πραγματικά θα φροντίζουν για τους χρήστες των κινητών τηλεφώνων. Οι επιτυχημένοι Digital Marketers θεωρούν πως οι πελάτες λαμβάνουν το εμπορικό σήμα τους από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Αυτό εξαρτάται από τα ενδιαφέροντα και τα σημεία στα οποία βλέπει ο καθένας ευκαιρίες και προοπτικές.

 

03. Content Marketing

"Το Content Marketing είναι o βασιλιάς του Marketing. Χωρίς αμφιβολία θα έχεις ακούσει την έκφραση αυτή πολλές φορές τα τελευταία χρόνια. Είναι γεγονός πως το Search Engine Optimization (SEO) είναι από τα πιο σημαντικά κομμάτια του Content Marketing, συνεπώς και του Digital Marketing. Αυτό διότι οι εταιρείες ψάχνουν όλο και περισσότερο τρόπους να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους. Μια εταιρεία επιτυχημένη στο κομμάτι του SEO συνεπάγεται με την αξιοπιστία και το κύρος.

Η ενημέρωση, η συνάφεια και το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο είναι τα συστατικά που συνθέτουν την επιτυχία προσέλκυσης πελατών. Καθώς οι εταιρείες έχουν υιοθετήσει ένα Content Marketing Strategy, είναι σημαντικό για τους εμπόρους να διαθέτουν τα κατάλληλα skills. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για τη μέτρηση της επιτυχίας του περιεχομένου ενός Digital Marketer είναι μέσα από σχόλια των πελατών. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για τους Digital Marketers. Δηλαδή το να διατηρήσουν και να αυξήσουν το κοινό τους, και συνεπώς, να είναι επιτυχής σε αυτό που κάνουν." 

04. Social Marketing

"Tα Social Media έχoυν εδραιωθεί στην καθημερινή μας ζωή. Σήμερα, ο μέσος άνθρωπος ξοδεύει λίγο λιγότερο από δύο ώρες σε Social Media platforms κάθε μέρα. Ως αποτέλεσμα, τα Social Media είναι αναπόφευχτο να είναι μέρος του Marketing, και να παρουσιάζονται σαν μια τεράστια ευκαιρία για τους Digital Marketers να ενισχύσουν το μήνυμά τους στο κοινό τους. Αν δημοσιεύσεις περιεχόμενο που δεν παρέχει αξία για το κοινό σου, τότε το κοινό δεν θα ακούσει και δεν θα κάνει ό,τι στοχεύεις."

05. Data Driven

Με την εμφάνιση της Digital εποχής, το Data – Driven Marketing έχει έρθει στο προσκήνιο. Οι ηγέτες ΜμΕ δεν στηρίζονται μόνο σε δεδομένα μέτρησης (KPI's) της απόδοσης του investment, αλλά και στα Analytics. Οι δύο πιο δημοφιλείς μέθοδοι για να βελτιωθούν τα ποσοστά που προέρχονται από δεδομένα είναι με την ανάλυση και τη δοκιμή. Δυστυχώς, πολλές εταιρείες δεν έχουν ακόμα τους πόρους, τις ικανότητες ή τις γνώσεις για τις διαδικασίες δράσης σε αυτό τον πλούτο των δεδομένων. Η δυνατότητα να συλλέγουν, ν' αξιοποιούν και να εμβαθύνουν ( όσο αυτό επιτρέπεται από τον GDPR) αποτελεσματικά τα δεδομένα τους είναι που κάνει την διαφορά στον ανταγωνισμό.

Need more?

Δείτε πως θα είναι το επόμενο φυσιολογικό για τις ΜμΕ και την πορεία τους προς τον ψηφιακό Μετασχηματισμό, κάνωντας λήψη του ΔΩΡΕΑΝ instech-Box

Γνωρίστε τα Επιχειρηματικά Clusters

Διαβάστε τις απόψεις μας για τα πράγματα που σας ενδιαφέρουν. Και γνωρίστε τους ανθρώπους μας. Κάνουμε τη διαφορά.