Πρίν φύγεις ...

Οι Συνεργάτες σας

  • Ποια κριτήρια θα χρησιμοποιήσετε για να ορίσετε την αγορά-στόχο σας;

Το Δίκτυο σας

  • Ποιος είναι ο πρώτος πελάτης-στόχος σας;

Η Στρατηγική σας

  • Τι μπορείτε να κάνετε για να είστε πιο συγκεκριμένοι στη στόχευση των αγορών σας;

Τί σημαίνει Αγορές

Αρχικά μπορεί να υπάρχει μόνο μια μικρή αγορά στον τομέα στον οποίο ξεκινάτε ή αναπτύσσετε την επιχείρησή σας. Μπορεί να υπάρχουν μερικοί μεγάλοι παίκτες, μερικοί μικροί παίκτες, αλλά υπάρχουν πάντα άλλοι παίκτες. Αναγνωρίστε τους, προσέξτε τους και μην πείτε ποτέ ότι δεν υπάρχουν. Αν πείτε "Κανείς άλλος δεν το κάνει", ακούει ο καθένας, "Δεν έχω ιδέα για αυτό που μιλάω." Υπάρχει πάντα κάποιος που το κάνει και το κάνει λίγο διαφορετικά από εσάς.

Αν ακολουθήσετε ολόκληρη την αγορά - αν λέτε ή σκέφτεστε πράγματα όπως "Θα πουλήσω εμφιαλωμένο νερό, επομένως όλοι είναι πελάτες μου", έχετε πέσει σε μια απύθμενη παγίδα. Απλώς δεν είναι αλήθεια ότι ο καθένας που βλέπετε είναι προοπτική.

Perspectives ιn Markets

Η ΟΜΑΔΑ MARKET-insTech

Αν λέτε ή σκέφτεστε πράγματα όπως "Θα πουλήσω εμφιαλωμένο νερό, επομένως όλοι είναι πελάτες μου", έχετε πέσει σε μια απύθμενη παγίδα. Απλώς δεν είναι αλήθεια ότι ο καθένας που βλέπετε είναι πελάτης.

Πως βοηθάμε τους ηγέτες & τις ΜμΕ

TEST

Τί θέλουμε να πετύχουμε

TEST

Χρήσιμοι οδηγοί εκκινησης

Οδηγός Επενδυτών

Γράψαμε αυτόν τον οδηγό επενδυτών για ομάδες εκκίνησης και επιχειρηματίες που θέλουν να συμμετάσχουν στη συγκέντρωση κεφαλαίων από επενδυτές για να ξεκινήσουν και να κλιμακώσουν επιχειρήσεις. Η ελπίδα μας είναι ότι θα χρησιμεύσει ως έμπιστος σύμβουλος και North Star καθώς ξεκινάτε την αναζήτηση κεφαλαίου.

Οδηγός Startup

Αυτός ο οδηγός εκκίνησης είναι γραμμένος για επιχειρηματίες που αναζητούν να ξεκινήσουν μια εταιρεία, καθώς και εκείνους που βρίσκονται στη διαδικασία δημιουργίας μιας. Τα τελευταία 20 χρόνια, η ομάδα μας έχει δημιουργήσει μια ισχυρή βάση γνώσεων για τη διαδικασία εκκίνησης, αποδεικνύοντας μια ιδέα για τη συγκέντρωση χρημάτων από VC στο Silicon Valley. Δεν έχουμε όλες τις απαντήσεις, αλλά είμαστε βέβαιοι ότι αυτός ο οδηγός θα σας βάλει σε πολύ καλύτερο δρόμο και θα σας βοηθήσει να αποφύγετε πολλά εμπόδια.

Η Πλατφόρμα

Η συγκέντρωση χρημάτων στο διαδίκτυο είναι μια εξαιρετική λύση για τη χρηματοδότηση νεοσύστατων επιχειρήσεων.

Μπορείτε να δημιουργήσετε μια αίθουσα ιδιωτικών συμφωνιών με όλες τις πληροφορίες και τα έγγραφα της εταιρείας σας δωρεάν.

Τα σχέδια συγκέντρωσης χρημάτων ξεκινούν από 299 $ / μήνα. Προγράμματα premium με πρόσθετες υπηρεσίες είναι διαθέσιμα για αγορά.

Τομείς Αγορών οικοσυστήματος

Για να βοηθήσουμε στη διαχείριση αυτής της πολυπλοκότητας και της ανάπτυξης ισχύος μέσω ψηφιακού πλεονεκτήματος, συνδυάζουμε βαθιά ανάλυση δεδομένων και ευρεία εμπειρία για να αφαιρέσουμε την αβεβαιότητα από τη διαδικασία καθιέρωσης επωνυμίας και να βοηθήσουμε τους πελάτες να δημιουργήσουν εξαιρετικές μάρκες.

Συνεργαζόμαστε με τους πελάτες για να ανακαλύψουμε και να διερευνήσουμε τις πεποιθήσεις, τις στάσεις και τα κίνητρα που οδηγούν τη συμπεριφορά των πελατών στο ταξίδι της απόφασης αγοράς.

Η McKinsey βοηθά τους πελάτες να μεγιστοποιήσουν τα έσοδα και τα περιθώρια σε κάθε βήμα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας λήψης αποφάσεων για τους καταναλωτές, από την απόκτηση έως την πώληση / cross-selling έως την πίστη και τη διατήρηση έως τη διαχείριση του χρέους.

Βοηθάμε τους πελάτες να κάνουν βασικούς μετασχηματισμούς στη στρατηγική μάρκετινγκ και τις λειτουργίες στην ανάπτυξη ισχύος μέσω του ψηφιακού πλεονεκτήματος.

Για να αναπτύξουμε τη βαθιά κατανόηση των πελατών, χρησιμοποιούμε μια σειρά ποσοτικών και ποιοτικών προσεγγίσεων μάρκετινγκ, συν μεγάλες τεχνικές δεδομένων που είναι καινοτόμες και ρεαλιστικές.

Συνεργαζόμαστε με πελάτες για να δώσουμε προτεραιότητα στις δαπάνες μάρκετινγκ σε γεωγραφικές περιοχές και προϊόντα, να καθορίσουμε τα σωστά μηνύματα για τους πελάτες τους και να βρούμε τον βέλτιστο συνδυασμό οχημάτων μεταξύ της σημερινής μεγάλης ποικιλίας τύπων μέσων.

Διευκρινίζουμε το ρόλο του μάρκετινγκ και των πωλήσεων σε μια εταιρεία και στη συνέχεια βοηθάμε στο σχεδιασμό της οργανωτικής δομής που υποστηρίζει καλύτερα αυτήν τη λειτουργία. Βοηθάμε επίσης τους πελάτες να οργανώνονται για ψηφιακή ηγεσία

Η υπηρεσία μας ενσωματώνει ένα πλήρες πακέτο δεξιοτήτων και περιουσιακών στοιχείων για την υποστήριξη πελατών με οποιοδήποτε ζήτημα τιμολόγησης: ιδιόκτητη συγκριτική αξιολόγηση και πληροφορίες βάσει δεδομένων

Βοηθάμε τους πελάτες να κάνουν διαρκείς βελτιώσεις στην αποτελεσματικότητα των επενδύσεων πωλήσεών τους και των αλληλεπιδράσεων με πελάτες σε όλα τα κανάλια για να οδηγήσουν στην αύξηση των πωλήσεων.

Πληροφορίες

Διαβάστε τις απόψεις μας για τα πράγματα που σας ενδιαφέρουν. Και γνωρίστε τους ανθρώπους μας. Κάνουμε τη διαφορά.

Οι πελάτες ασφαλιστικών προϊόντων επιδιώκουν να απλοποιήσουν τη ζωή τους. Αυτό θα καταστήσει την προσέγγισή...
Ικανοποίηση πελατών. Πώς να μετρήσετε, να βελτιώσετε και να διαχειριστείτε την ικανοποίηση των πελατών για...
Μάθετε ακριβώς τι σκέφτονται οι πελάτες σας Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, έχουμε κάνει τα...
Το σημείο εκκίνησης … Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, έχουμε κάνει τα άρθρα μας για...
Τα τελευταία δέκα χρόνια, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές προσπάθησαν να γίνουν πιο ανθεκτικοί στις αναδυόμενες προκλήσεις...
Η γνώση των καταναλωτών ήταν πάντα κεντρική για την αποτελεσματική τοποθέτηση της επωνυμίας και τη στρατηγική...
«για να επιτευχθεί ευελιξία στην παροχή εμπειριών, οι αρθρωτές επιχειρηματικές δυνατότητες (PBC) συγκεντρώνονται για να...
Η ζήτηση για προστασία κινδύνου θα συνεχίσει να αυξάνεται σταθερά τα επόμενα χρόνια και ο...