
"Σχεδόν το σύνολο των ασφαλιστών πιστεύουν ότι οι προσπάθειες ψηφιακού μετασχηματισμού, τους βοηθούν να παραμείνουν στη ζωή και ν’ αναπτυχθούν, αλλά δεν γνωρίζουν πώς να το κάνουν."
Η επίτευξη ουσιαστικής ανάπτυξης των ασφαλιστών μέσω ψηφιακού μετασχηματισμού (insurTech), ποτέ δεν ήταν πιο δύσκολη ....
Εισαγωγή
Οι Ασφαλιστές πρέπει να περάσουν από στρατηγικές με επίκεντρο τον πελάτη σε μια προσέγγιση με επίκεντρο την ζωή του.
Η συμπεριφορά των καταναλωτών και οι παγκόσμιες δυνάμεις που τους διαμορφώνουν, γίνετε απρόβλεπτη και αλλάζει ταχύτερα από ότι μπορούν να ενσωματώσουν οι καταξιωμένοι επαγγελματίες ασφαλιστές. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να τους βοηθήσει να επιβιώσουν, αλλά όχι ν' αναπτυχθούν και αυτό δημιουργεί μια κρίση συνάφειας.
Σχεδόν το σύνολο των Ασφαλιστικών διαμεσολαβητών πιστεύουν ότι οι πελάτες τους αλλάζουν πιο γρήγορα από ό,τι μπορούν να αλλάξουν τον εαυτό τους και τις επιχειρήσεις τους. Είναι πιο σημαντικό να έχουν μια ευρύτερη άποψη που τους επιτρέπει να βλέπουν τους πελάτες στην πλήρη ζωή τους και να προσαρμόζονται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και προτεραιότητές τους.
Για την μετάβαση προς μία προσέγγιση μ' επίκεντρο την ζωή των πελατών τους, οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε περισσότερα δεδομένα και με πλατφόρμες CRM να βλέπουν πολύπλευρα τους πελάτες τους και να κατανοούν τις περίπλοκες εξωτερικές δυνάμεις που τους επηρεάζουν.
Πως μπορεί να σας βοηθήσει το insTech
Για να γίνει insurTech startup, μια εταιρεία ή γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, πρέπει να φτάσει σε μία τέτοια αποτίμηση, ώστε βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη, αυτοματοποιώντας τις λειτουργίες και προβάλλοντας το Brand της, ο επενδυτής να κρίνει ενδιαφέρουσα την τοποθέτηση κεφαλαίων.
Μπορεί η επίτευξη της ιδιότητας του insurTech Start-up να είναι δύσκολη, αλλά σίγουρα αξίζει τον κόπο.
Θα εξετάσουμε τα κοινά χαρακτηριστικά και τις στρατηγικές των επιτυχημένων insurTech, ώστε να μπορείτε να ακολουθήσετε τα βήματά τους για να γίνετε τουλάχιστον πιο αποδοτικοί και με αυξημένη ροή κερδών, απ' ότι μέχρι σήμερα.
Για τους καταξιωμένους επαγγελματίες και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜμΕ) Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, η δημιουργία νέων insurTech επιχειρήσεων δεν είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη και την επανεφεύρεση.
"Το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στον συνδυασμό των δυνατών σημείων τους σήμερα, με την ευελιξία μιας νεοφυούς επιχείρησης."
Κόμβος διασύνδεσης & καινοτομίας
επισκεπτών με ασφαλιστές υψηλής εξειδίκευσης.
e-book for insurTech
Τα έξη βασικά κεφάλαια μας, μπορούν να βοηθήσουν τους Ασφαλιστικούς Συμβούλους, να αναπτύξουν μια στρατηγική με επίκεντρο τη ζωή του πελάτη και να δημιουργήσουν δυναμική για το μέλλον.
Αντί να βασιζόμαστε σε μονοδιάστατες ιδέες για το ποιοι είναι οι πελάτες, η νέα κανονικότητα απαιτεί να τους δούμε με νέο πρίσμα. Η υπεραπλούστευση των ανθρώπων και η παράβλεψη της πολυπλοκότητας που τους διαμορφώνουν αφήνει ευκαιρίες για δημιουργία αξίας στο τραπέζι.
Ένας συνδυασμός ανθρώπινης και μηχανικής νοημοσύνης μας επιτρέπει να κατανοήσουμε την αλληλεπίδραση μεταξύ αυτών των ρόλων και δυνάμεων πιο βαθιά από ποτέ. Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, της ανάλυσης, της τοποθεσίας, της πρόβλεψης τάσεων και της βαθιάς ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας, οι Ασφαλιστές είναι σε θέση να δημιουργήσουν πιο δυναμικά, εκφραστικά τμήματα πελατών που μπορούν να εξελιχθούν μαζί τους. Αυτή η δυναμική άποψη, τους επιτρέπει να εντοπίζουν προληπτικές ευκαιρίες για ανάπτυξη.
Καθώς οι άνθρωποι επανεξετάζουν τις συνήθειες και τον τρόπο διαβίωσης τους, περιμένουν από τον ασφαλιστικό κλάδο να ευθυγραμμιστούν με τις αξίες τους και να αντιμετωπίσουν τα μεγαλύτερα προβλήματα που βλέπουν στη ζωή τους και στον κόσμο γενικότερα. Οι Ασφαλιστικοί σύμβουλοι που έχουν μόνο μια στενή εικόνα του ρόλου τους στην αγορά χάνουν την ευκαιρία να παρέχουν λύσεις σε ανάγκες που δεν ικανοποιούνται και να αποκομίζουν τα κέρδη που προκύπτουν. Εκείνοι που δεν διευρύνουν την αποστολή τους γύρω από κοινωνικές, περιβαλλοντικές, οικονομικές και άλλες αξίες θέτουν σε κίνδυνο τη βιωσιμότητα τους.
Σε αυτόν τον νέο κόσμο, ο τρόπος με τον οποίο καλύπτετε αυτές τις ανάγκες είναι εξίσου σημαντικός με την ικανοποίησή τους. Καθώς οι άνθρωποι (τόσο στην επιχείρηση όσο και στην προσωπική τους ζωή) καταλαμβάνουν τον περιορισμένο όγκο των πόρων στη γη, οι καινοτόμοι που μπορούν να μετατρέψουν την έλλειψη σε αφθονία μέσω της τεχνολογίας και της εφευρετικότητας θα κερδίσουν τη μάχη της ανάπτυξης.
Οι Ασφαλιστικοί σύμβουλοι αυτοπροσδιορίζονται από τον κλάδο τους, κάνοντας συγκρίσεις με ομοτίμους που επιδιώκουν παρόμοιους στόχους ή υπερηφανεύονται που χαρακτηρίζονται ως «πετυχημένοι του κλάδου». Αλλά ίσως είναι καιρός να ξανασκεφτούμε τα όρια του κλάδου.
Οι δυνατότητες της Τεχνητής νοημοσύνης (AI) διευρύνονται, επιτρέποντας στους καινοτόμους να εντοπίσουν δημιουργικούς τρόπους εφαρμογής της τεχνολογίας και του ταλέντου, για την λειτουργία και την προώθηση των προϊόντων. Εν τω μεταξύ, οι πελάτες δεν βλέπουν τις γραμμές του κλάδου με τον ίδιο τρόπο που βλέπουν οι εταιρείες και δίνουν ολοένα και περισσότερο την άδεια στις επωνυμίες να παίξουν διαφορετικούς ρόλους στη ζωή τους.
Συνδέοντας τη βαθύτερη κατανόηση της ζωής των πελατών με την πρόσληψη νέων ταλέντων και τεχνολογίας, οι Επαγγελματίες Ασφαλιστές μπορούν να επεκταθούν πέρα από τα όρια της παραδοσιακής βιομηχανίας τους και σε ένα ευρύτερο οικοσύστημα ικανοποίησης των αναγκών των ανθρώπων.
Πρόκειται για μια εκ βάθρων αλλαγή νοοτροπίας, που φέρνει τη δημιουργικότητα στο γραφείο για να εκμεταλλευτείτε ευκαιρίες για δημιουργία αξίας, ανάπτυξη και συνάφεια στη διαδικασία.
Η τεχνολογία AI έχει φέρει επανάσταση στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Τώρα, το insurTechGR με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης, υπόσχεται να διαταράξει τον τρόπο με τον οποίο οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές σκέφτονται για την εμπειρία των πελατών, την παραγωγικότητα και την ανάπτυξη.
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και η μηχανική μάθηση (ML) συνεχίζουν ν’ ανεβάζουν τον πήχη στα όρια του τι είναι δυνατό στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Δεδομένης της επιταχυνόμενης πολυπλοκότητας και της ταχύτητας της επιχειρηματικής δραστηριότητας στον Ασφαλιστικό κλάδο, σε έναν ψηφιακό κόσμο, αυτές οι τεχνολογίες γίνονται βασικά εργαλεία.
Αναπόφευκτα, αυτό θα επηρεάσει τον τρόπο λειτουργίας σας και τον τρόπο με τον οποίο συνδέεστε και εξυπηρετείτε τους πελάτες σας.
Στο insurTechGR περιγράφουμε τις ευκαιρίες μάρκετινγκ και πωλήσεων και προτείνουμε παραγωγικές διαδρομές προς το μέλλον.
Λοιπόν αυτό που θα σας δείξουμε εδώ είναι πως το ένα πέμπτο των λειτουργιών του τομέα πωλήσεων ασφαλιστηρίων συμβολαίων θα μπορούσε να αυτοματοποιηθεί.
Η Ψηφιοποίηση είναι ένα μέσω για να διευκολύνονται τα πράγματα, Καθώς όμως τα νέα εργαλεία και οι πλατφόρμες πολλαπλασιάζονται και οι γραμμές μεταξύ φυσικού και ψηφιακού κόσμου χάνονται, η απαίτηση για απολαυστική εμπειρία των πελατών γίνεται επιτακτική. Οι επαγγελματίες ασφαλιστές προσθέτουν τεχνολογία που εξυπηρετεί ένα συγκεκριμένο κανάλι, όπως το μάρκετινγκ ή τις πωλήσεις, αλλά αποτυγχάνουν να υπολογίσουν τις συνδέσεις μεταξύ αυτών των λειτουργιών. Αυτό περιπλέκει υπερβολικά την εμπειρία για τον χρήστη, χωρίς να επιτυγχάνει τη χρησιμότητα που υπόσχεται η τεχνολογία. Αυτό το ονομάζουμε «κόστος πολυπλοκότητας».
Μια προσέγγιση με επίκεντρο τον πελάτη στοχεύει στην εξάλειψη του κόστους πολυπλοκότητας σχεδιάζοντας απλές αλλά σημαντικές αλληλεπιδράσεις σε ένα ενοποιημένο ταξίδι εμπειρίας. Για να επιτευχθεί αυτό, όλες οι λειτουργίες που αντιμετωπίζουν οι πελάτες (συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων, του μάρκετινγκ, της αγοράς, των πωλήσεων και των υπηρεσιών) πρέπει να συνδέονται σε μια ενιαία πλατφόρμα δεδομένων και εμπειρίας. Το πλήρες εύρος της εμπειρίας του πελάτη πρέπει να εξεταστεί προσεκτικά με τρόπο που να κατανοεί και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους σε πραγματικό χρόνο και να αντλεί χρήσιμες πληροφορίες από αυτές τις δεσμεύσεις.
Οι καταξιωμένοι σήμερα ασφαλιστές πρέπει να καταπολεμήσουν την αδράνεια και τον φόβο και την άγνοια του Ψηφιακού του . Χρειάζεται ν' ανανεώσουν την οργανωτική ενέργεια κοιτάζοντας προς τα μέσα και αναδιαμορφώνοντας τις λειτουργίες με γνώμονα την ευελιξία, την ανάπτυξη και την κερδοφορία. Μια προσέγγιση με επίκεντρο την εμπειρία του πελάτη αφορά την καλύτερη κατανόηση των αναγκών των ανθρώπων και όχι μόνο των πελατών, αλλά. Ο αυτοματισμός μπορεί να απλοποιήσει τις καθημερινές εργασίες για να ελευθερώσει χρόνο για πιο σύνθετες λειτουργίες. Η ενοποίηση συστημάτων και πλατφορμών ροής εργασίας, καθώς και η ενσωμάτωση ευέλικτου οργανωτικού σχεδιασμού, μπορεί να δημιουργήσει την αποτελεσματικότητα που απαιτείται για την ενίσχυση της παραγωγικότητας και της κερδοφορίας.
Συμπέρασμα
Οι Ασφαλιστές που έχουν αποφασίσει την μετάβαση τους στον ψηφιακό μετασχηματισμό, μπορούν να ενεργοποιήσουν την πλήρη ισχύ της συνεργασίας με το insurTechGR, χρησιμοποιώντας τo για να δημιουργήσουν δίκτυα αξίας, ισχυρές συνεργασίες που εξυπηρετούν τους πελάτες τους με ουσιαστικούς τρόπους και οδηγούνται οι ίδιοι στην ανάπτυξη μέσω καινοτόμων λειτουργιών.
Τα δεδομένα από ψηφιακές αλληλεπιδράσεις μπορεί να είναι ένα εικονικό χρυσωρυχείο. Το πρόβλημα είναι ότι πολλά από αυτά παραμένουν ανεκμετάλλευτα. Αναπτύσσοντας ένα πλεονέκτημα πληροφοριών και τοποθετώντας τους εαυτούς σας ως βασικούς στρατηγικούς εταίρους τόσο για τους πελάτες όσο και για άλλους ασφαλιστικούς συμβούλους, μπορούν να δημιουργήσουν δίκτυα αξίας με επίκεντρο το ταξίδι του πελάτη που προσφέρουν αποτελέσματα, χωρίς σημαντικό κόστος.
Δημιουργούμε κόμβους διασύνδεσης καινοτομίας μεταξύ πελατών & ασφαλιστών
Βοηθάμε τις εταιρείες να χτίσουν μια βάση τεχνολογίας και ανάλυσης δεδομένων που μπορούν να ενισχύσουν τις δυνατότητες που χρειάζονται για να βελτιώσουν τη ζωή των πελατών τους και να ανοίξουν την πόρτα σε νέες ευκαιρίες πέρα από τις βασικές τους προσφορές.
Σχετικά με τους συγγραφείς
Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)
- Business Coach, Digital Marketeer, Author
- Insurance Risk Management Analyst, CyRM
- Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
- Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos