Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Η ανάπτυξη δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη. 

Ακόμη και οι πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες insurTech Startups μπορεί να χρειαστεί να περάσουν από πολλές  δοκιμασίες μέχρι να επιτύχουν.

Ακολουθήστε τα βήματα των insurtech etairei;vn, εφαρμόζοντας τις συμβουλές μας για την ανάπτυξη και τη λειτουργία της δικιά σας επιχείρησης.

MARKETING_061

Προσλάβετε τους κατάλληλους ανθρώπους

@BusinessConsulting

Για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη insurTech επιχείρηση ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, χρειάζεστε εξειδικευμένους συνεργάτες που θα βοηθήσουν στην μετάλλαξη σας.

Είναι σημαντικό να προσλαμβάνετε άτομα όχι μόνο με τις δεξιότητες που χρειάζεστε, αλλά και τις ίδιες αξίες. Όλοι θα πρέπει να βρίσκεστε στην ίδια πλευρά σχετικά με το πού θέλετε να πάτε.  Έτσι θα μπορείτε να συνεργαστείτε πιο συνεκτικά για να επιτύχετε αυτούς τους στόχους.

Στο insurTechGR πιστεύουμε ότι η ύπαρξη μιας ομάδας στρατηγικής ηγεσίας είναι απαραίτητη για τον εντοπισμό επιχειρηματικών κινδύνων και πιθανών τομέων ανάπτυξης (όσο μικρό  και αν  είναι το  γραφείο).

Ένα κοινό σύστημα αξιών και ένα επίπεδο εμπιστοσύνης είναι πραγματικά σημαντικά γιατί δεν είναι εύκολο να τα παρακάμψετε.

MARKETING_059

Επίλυση πραγματικών, υπαρχόντων προβλημάτων

@BusinessConsulting

Τα προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες ή τις επιθυμίες των χρηστών θα κερδίσουν πελάτες. Γι' αυτό είναι σημαντικό να εντοπίσετε ένα πρόβλημα που η επιχείρησή σας στοχεύει να λύσει από την αρχή.

Εάν η insurTech ασφαλιστική επιχείρηση διαμεσολάβησης που θα δημιουργήσετε, λύνει ένα πρόβλημα, όταν ξεκινήσετε, θα έχετε ένα κοινό που ενδιαφέρεται για το προιόν ή την υπηρεσία σας. Αυτοί θα το πουν σε άλλους και κάποιοι από αυτούς θα ενδιαφερθούν για την λύση σας.

Τα προβλήματα μπορεί να εμπνέονται από την  εξειδίκευσή, προσωπικές εμπειρίες ή ζητήματα που αντιμετωπίζει πελάτης  στόχος. Αφού δείτε οτι μπορείτε να λύσετε το αρχικό πρόβλημα, συνεχίστε να βελτιώνετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας προσθέτοντας λειτουργίες που θέλουν και ζητούν οι χρήστες.

MARKETING_120

Γνωρίστε το ανθρώπινο δυναμικό σας

@BusinessConsulting

Οι επενδυόμενοι πόροι διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο στη ανάπτυξη ενός insurTech ασφαλιστικού γραφείου. Επομένως είναι σημαντικό πρίν  να  ξεκινήσετε να  γνωρίζετε το ύψος,  απο  που  θα προέλθουν και το πότε..

Η συγκέντρωση κεφαλαίων για την  επένδυση  σε  εργαλεία  και ανθρώπινο δυναμικό μπορεί να είναι μια μακρά και επίπονη διαδικασία. Το κλειδί της επιτυχίας είναι να έχετε εμπιστοσύνη στον εαυτό σας και στην επιχείρησή σας.

Αν θέλετε  να συγκεντρώσετε  κεφάλαια μέσω  συνεργασιών ή επενδυτών, θα πρέπει να τους πείσετε ότι γνωρίζετε την επιχείρησή σας και τους ανταγωνιστές σας. Θα χρειαστεί να τους δείξετε ότι έχετε συγκεκριμένο στόχο, στρατηγική και Business Plan. Διαφορετικά, γιατί να σας εμπιστεύονται τα χρήματά τους και γιατί να σας υποστηρίξουν;

Επειδή οι συνεργασίες  και οι επενδύσεις είναι επιχειρηματικές σχέσεις και όχι δάνεια ή δωρεές, θα πρέπει να τους πείσετε ότι η εταιρεία σας αξίζει να υποστηριχθεί.

«Για να απευθύνεσαι σε επενδυτές, πρέπει να σκέφτεσαι σαν επενδυτής»,

Συνεργαζόμενοι με έναν κόμβο διασύνδεσης και καινοτομίας όπως το InsurTechGR θα βοηθήσει στον ψηφιακό σας μετασχηματισμό και θα ενισχύσει τις πιθανότητές σας για επιτυχία.

MARKETING_061

Διαχειριστείτε αποτελεσματικά το κόστος

@BusinessConsulting

Για να γίνετε insurTech ασφαλιστικό γραφείο ίσως χρειαστεί να αρχίσετε να σκέφτεστε σαν καμήλα, ένα ζώο που αντιπροσωπεύει την προσαρμοστικότητα, την επιμονή και την ανθεκτικότητα καθώς μπορούν να επιβιώσουν στην έρημο.

Η κατοχή αυτής της νοοτροπίας είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε περιόδους επιχειρηματικής αβεβαιότητας, καθώς σας επιτρέπει να ξεπεράσετε την κρίση και να διατηρήσετε την ανάπτυξη σε απρόβλεπτες συνθήκες.

Αυτό απαιτεί οικονομικό προγραμματισμό και αποτελεσματική διαχείριση του κόστους καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του insurTech ασφαλιστικού γραφείου για να στοχεύσετε σε μια μακροπρόθεσμη καμπύλη ανάπτυξης. Μειώστε το ποσοστό εξόδων μειώνοντας το περιττό κόστος και επενδύστε στα πιο σημαντικά πράγματα (το προϊόν και την ομάδα σας).

Θα πρέπει να δημιουργήσετε μια επιχείρηση που θα μπορεί να επιβιώσει από τα σκαμπανεβάσματα.

Η ανθεκτικότητα έχει δύο παράγοντες:

  • ο ένας είναι τα οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης για την απόκτηση χρηστών
  • και δεύτερον, πόσο μακριά επενδύετε πριν από την καμπύλη εσόδων για να οδηγήσετε αυτήν την ανάπτυξη.

Εδώ παίρνουμε υπολογισμένες αποφάσεις και έχουμε προσδοκίες για τις επενδύσεις όπου, αν έχουμε δίκιο, μεγαλώνουμε σημαντικά και αν κάνουμε λάθος δεν θα υποφέρουμε πολύ.

MARKETING_059

Καλλιεργήστε τις σχέσεις

@BusinessConsulting

Η οικοδόμηση σχέσεων είναι ένα κρίσιμο σημείο για τη λειτουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Η ύπαρξη ενός δικτύου επαφών σάς επιτρέπει να βρίσκετε πιο εύκολα κατάλληλους επιχειρηματικούς συνεργάτες, υποψήφιους πελάτες ή πιθανούς επενδυτές.

Η δημιουργία μιας ισχυρής σχέσης με καθιερωμένους επιχειρηματικούς ηγέτες μπορεί να είναι ιδιαίτερα επωφελής, καθώς μπορεί να παρέχει πολύτιμες γνώσεις και να σας διδάξουν δεξιότητες που κατά τα άλλα μαθαίνονται μέσω δοκιμής και λάθους.

Στοχεύστε σε δίκτυα καινοτομίας, όπως  το insurTechGR για να πετύχετε μια ισορροπία μεταξύ άλλων ασφαλιστικών επιχειρήσεων διαμεσολάβησης που βρίσκονται αυτήν τη στιγμή στο ίδιο στάδιο μ' εσάς και εκείνων που είναι λίγα χρόνια μπροστά από το σημείο που θα θέλατε να είστε.

MARKETING_061

Δημιουργήστε μια στέρεα βάση

@BusinessConsulting

Ενώ η φιλοδοξία μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη, αν πάτε πολύ γρήγορα, μπορεί να καταλήξετε να συντριβείτε και να καείτε.

Ακολουθήστε την προσέγγιση εστιάζοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Οι μεγάλοι πελάτες απαιτούν πολύ χρόνο και προσπάθεια για να αποκτηθούν. Οι insurTech πράκτορες και μεσίτες θα πρέπει να επικεντρωθούν σε μικρότερους πελάτες όταν ξεκινούν και να μετατοπίζουν την εστίασή τους σε μεγαλύτερους πελάτες μόλις αποκτήσουν την υποδομή και το κεφάλαιο για να το κάνουν.

«Η ιδέα είναι να αποδείξουμε πρώτα ένα επεκτάσιμο επιχειρηματικό μοντέλο και να αναπτυχθούμε από εκεί»

Μείνετε ενημερωμένοι

Για να οργανωθούν καλύτερα στο μέλλον, οι επαγγελματίες ασφαλιστές και τ' ασφαλιστικά γραφεία, πρέπει να υιοθετήσουν στρατηγικές που εξηγούν στον εαυτό τους, στο ανθρώπινο δυναμικό, στους προμηθευτές και τους πελάτες τους .... «ποιοι είμαστε» , «πώς λειτουργούμε» και «πώς μεγαλώνουμε», σαν insurTech Startup

Σχετικά με τους συγγραφείς

Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *