Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Πώς να κυριαρχήσετε στο insurTech παιχνίδι ανάπτυξης της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

Για τους καταξιωμένους επαγγελματίες και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜμΕ) Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, η δημιουργία νέων insurTech Startup επιχειρήσεων δεν είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη και την επανεφεύρεση.

"Το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στον συνδυασμό των δυνατών σημείων τους σήμερα, με την ευελιξία μιας νεοφυούς επιχείρησης."

 

MARKETING_107

Η Επανεφεύρεση της Ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

@BusinessConsulting

 

Η εμπειρία μας στην νέα επιχειρηματικότητα δείχνει πρώτα απ' όλα, ότι:

"H μακροζωία μιας επιτυχημένης επιχείρησης, γενικότερα, συσχετίζεται με την ικανότητά της, να επανεφεύρει εκ νέου τον εαυτό της."

 

Το δεύτερο πράγμα, θα έλεγα, είναι ότι ο ρυθμός της αλλαγής σε πολλούς κλάδους είναι τεράστιος αυτή τη στιγμή. Οι προσδοκίες των πελατών αυξάνονται και αλλάζουν πολύ γρήγορα. Η διαθεσιμότητα της τεχνολογίας που διαταράσσει τον κλάδο γίνεται όλο και πιο γρήγορη.

Συνέπεια αυτού θα είναι η εμφάνιση νέων μοντέλων τα οποία πρόκειται  να αναδυθούν στα επόμενα δύο με τρία χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι το περιθώριο σχεδιασμού, δοκιμής και υλοποίησης είναι συγκεκριμένο και περιορισμένο. Σε δέκα χρόνια από τώρα, αυτά τα νέα μοντέλα θα είναι μεγάλα.

"Εάν σήμερα είστε ένας καταξιωμένος επαγγελματίας ή επιχείρηση Ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, πρέπει να το σκεφτείτε πολύ σοβαρά. Αν δεν το κάνετε, και αν δεν επενδύσετε στην αλλαγή του επιχειρηματικού σας μοντέλου, δεν θα μπορείτε να συμμετέχετε στην επόμενη κανονικότητα του Ασφαλιστικού κλάδου."

 

MARKETING_103

Συνεχής οργανική ανάπτυξη

@BusinessConsulting

Πρωτίστως για την μετάβαση σας από την σημερινή κατάσταση σε μια insurTech Startup, θα πρέπει να έχετε μια πραγματικά σαφή και καλή αίσθηση, του ποια είναι τα βασικά ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα. Εάν τώρα μπορέσετε να τα αξιοποιείσετε για την οικοδόμηση του μετασχηματισμού σας, οι πιθανότητες επιτυχίας, κατά την άποψή μας, αυξάνονται σημαντικά.

Ένας άλλος τύπος διακριτού πλεονεκτήματος θα μπορούσε να είναι η πρόσβαση σε δεδομένα που έχετε εσείς και οι άλλοι δεν έχουν.

Ένα τρίτο μπορεί να είναι κάποιο ρυθμιστικό ή διαρθρωτικό πλεονέκτημα, με βάση την εξειδίκευση σας.

"Για να είναι πετυχημένος ένας τέτοιος τύπος μετασχηματισμού απαιτείται δέσμευση από την ηγετική ομάδα, για επιτυχία και με ορίζοντα τριών έως πέντε ετών. Ακόμη και αν ξεκινήσει σαν ένα πείραμα επανεκκίνησης, βελτιώνει σημαντικά τις πιθανότητες επιτυχίας."

 

Συνδεθείτε με το  κόμβο διασύνδεσης και καινοτομίας InsurTechGR.

Θα βοηθήσει στον ψηφιακό σας μετασχηματισμό και θα ενισχύσει τις πιθανότητές σας για επιτυχία.

.

MARKETING_136

Τα 9 Βήματα μετάβασης στο insurTech

@BusinessConsulting

Για να γίνει insurTech startup, μια καταξιωμένη επιχείρηση ή γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης,  πρέπει να φτάσει σε μία τέτοια αποτίμηση, ώστε ο επενδυτής ή εσείς, να κρίνετε ενδιαφέρουσα την τοποθέτηση κεφαλαίων.

Μπορεί η επίτευξη της ιδιότητας του insurTech να είναι δύσκολη, αλλά σίγουρα αξίζει τον κόπο.

Θα εξετάσουμε τα κοινά χαρακτηριστικά και τις στρατηγικές των επιτυχημένων insurTech, ώστε να μπορείτε να ακολουθήσετε τα βήματά τους για να γίνετε τουλάχιστον πιο αποδοτικοί και με αυξημένη ροή κερδών, απ' ότι μέχρι σήμερα.

 

 

1

Τα Χαρακτηριστικά μιας insurTech Startup

Ο ασφαλιστικός κλάδος βρίσκεται στο χείλος μιας σημαντικής διαταραχής. Oi καινοτομίες FinTech και οι αναδυόμενες τεχνολογίες όπως το Διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT), η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και η μηχανική μάθηση (ML) βρίσκονται στο επίκεντρό της. Η άνοδος της οικονομίας του διαμοιρασμού και της InsurTech αλλάζει επίσης το πρόσωπο της ασφάλισης. Για τον λόγο αυτό πρέπει να κατανοήσετε καλύτερα τις διαδικασίες και τις επιχειρηματικές στρατηγικές

2

Δημιουργήστε Στρατηγική Ανάπτυξης

Στον κόσμο των startups, ο καθένας μπορεί να έχει την επόμενη δυνητικά υπέροχη ιδέα. Το πρόβλημα εντοπίζεται στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση. Από κανένα δεν θ' ακούσετε ότι η δημιουργία μιας insurTech startup είναι ένα εύκολο κατόρθωμα.

3

Μαθήματα Ανάπτυξης

Η ανάπτυξη δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη. Ακόμη και οι πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες insurTech Startups μπορεί να χρειαστεί να περάσουν από πολλούς γύρους χρηματοδότησης για να επιτύχουν. Ακολουθήστε τα βήματα των πρόσφατων insurTech startups εφαρμόζοντας τις συμβουλές μας για την ανάπτυξη και τη λειτουργία της δικιά σας επιχείρησης.

4

Που βρίσκεται η Αξία

Προσδιορίστε την μετασχηματιστική Αξία

5

Θέστε στόχους παραγωγικότητας

Αυξήστε την αξία σας θέτοντας στόχους παραγωγικότητας που βελτιώνουν τη διαχείριση χρόνου, την αποτελεσματικότητα και την απόδοση της ομάδας σας

6

Η Εκκίνηση

Επενδύστε σε γερές βάσεις

7

Ξεκινήστε άμεσα

Ξεκινήστε μια επιχείρηση που εκτιμά το μεγαλύτερο του συνόλου των πελατών σας

8

Αναπτύξτε την επιχείρηση

Μείνετε επικεντρωμένοι στην επιχείρηση για να μπορέσει ν' αναπτυχθεί, καταρρίπτοντας τους μύθους της οργανικής ανάπτυξης

9

Ενεργοποίηση Ανθρωποκεντρικών ψηφιακών μοντέλων

Ανθρωποκεντρικά, ψηφιακά ενεργοποιημένα μοντέλα θα δημιουργήσουν διαφοροποίηση και θα ενισχύσουν την ενδυνάμωση και την ικανοποίηση των πελατών.

Μείνετε επικεντρωμένοι στην επιχείρηση σας, για να μπορέσει ν' αναπτυχθεί.

10

Προσωποποιημένη Εμπειρία Πελάτη

Οι πελάτες δεν ανέχονται πλέον άσχετα email και διαφημίσεις. Αντίθετα, περιμένουν από τις επωνυμίες να κατανοήσουν και να προβλέψουν τις ανάγκες τους και μετά να προσαρμόσουν τις εμπειρίες τους σε αυτές.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εξατομίκευση είναι συχνά ένας παράγοντας δημιουργίας ή θραύσης στην εμπειρία του πελάτη.

11

‘Zero consumers’: Τι θέλουν και γιατί έχει σημασία

Υπό το πρίσμα των αγοραστικών συμπεριφορών και των συνηθειών δαπανών του σύγχρονου καταναλωτή, οι Ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, καλά θα έκαναν να αμφισβητήσουν -ή ίσως ακόμη και να εγκαταλείψουν- τους παραδοσιακούς τρόπους επιχειρηματικής δραστηριότητας.

12

Εξεύρεση πελατών μ' εργαλεία AI & BI

Τα καλύτερα εργαλεία AI και BI είναι αυτά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αβίαστα σε κάθε στάδιο της διαδικασίας λειτουργίας και πωλήσεών σας. Μπορείτε να συνδυάσετε για να δημιουργήσετε μια απλή ροή εργασιών πωλήσεων, από την πρώτη σας επαφή με υποψήφιους πελάτες έως τη βελτίωση των αποτελεσμάτων σας.

13

AI στη διαδικασία πωλήσεων

Με το χειρισμό εργασιών ρουτίνας, την εξατομίκευση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες και την παροχή πολύτιμων πληροφοριών, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να επιτρέψει στις ομάδες πωλήσεων να είναι πιο στρατηγικές, εστιασμένες στον πελάτη και τελικά πιο αποτελεσματικές στους ρόλους τους.

14

Δημιουργία ψηφιακού βοηθού με το ChatGPT

Το ChatGPT έχει γίνει αρκετά δημοφιλές ώστε να πιστωθεί ότι ξεκίνησε μεμονωμένα την έκρηξη της τεχνητής νοημοσύνης (AI) που βιώνουμε όλοι. Οι βασικοί λόγοι για τη δημοτικότητα του εργαλείου δημιουργίας τεχνητής νοημοσύνης μεταξύ των χρηστών είναι η εύκολη προσβασιμότητα και η χρησιμότητά του. Μάθετε πώς να δημιουργήσετε το δικό σας ChatGPT ή AI GPT Assistant για αύξηση της παραγωγικότητας και εξοικονόμηση χρόνου. είναι τόσο εύκολο..! Θα είναι σαν να έχετε μια ομάδα ακριβοπληρωμένων συμβούλων δωρεάν!

15

Τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η επένδυση σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η οικοδόμηση της παρουσίας της εταιρείας σας είναι ζωτικής σημασίας για την προσέγγιση ατόμων που ενδιαφέρονται για αυτά που προσφέρετε.

Το τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλάζει πάντα, ωστόσο, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να παραμένετε στην κορυφή των νέων τάσεων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να μπορείτε να τις αξιοποιήσετε.

Συμπέρασμα

Αυτοματοποιήστε ό,τι μπορείτε

Βασικό κλειδί για την κλιμάκωση είναι να κάνετε τα μέγιστα με τα λιγότερα και να κάνετε μια προσπάθεια να εξορθολογίσετε όλες τις διαδικασίες σας προκειμένου να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα. Είναι πολύ δύσκολο να κλιμακωθείτε όταν υπάρχουν λειτουργίες της insurTech Startup σας που απαιτούν πολυπλοκότητα εργασίας. Το τέλειο θα ήταν να υπάρχει μια εφαρμογή για τα πάντα.

Φροντίστε να χρησιμοποιείτε την τεχνολογία προς όφελός σας, προκειμένου να αυτοματοποιήσετε τις επιχειρηματικές λειτουργίας λογιστηρίου, προγραμματισμού, τιμολόγησης, κλπ Κατά την κλιμάκωση, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι οι βασικές επιχειρηματικές σας έχουν αυτοματοποιηθεί ή ακόμα και να αναθέσετε σε εξωτερικούς συνεργάτες σχεδόν κάθε βοηθητικό ρόλο και διαδικασία ενώ μεγαλώνετε.

Αποφύγετε την υπερβολή

Μερικές φορές το λιγότερο είναι περισσότερο και περισσότερο αφορά την πρόσληψη. Τις περισσότερες φορές, το να έχεις μια δεμένη ομάδα δύο ή τριών προγραμματιστών που γνωρίζουν πολύ καλά το έργο και ο ένας τον άλλον, θα τελειώσει πολύ καλύτερα από την πρόσληψη 10 νέων προγραμματιστών. Το να έχεις περισσότερα άτομα στην ομάδα δεν σημαίνει πάντα ότι τα πράγματα θα γίνουν πιο γρήγορα, μερικές φορές συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Αν και χρειάζεται να ξοδέψετε χρήματα για να τα κερδίσετε στη σημερινή κουλτούρα των insurTech startup, θα πρέπει να είστε έξυπνοι με τα έξοδα σας. Το να ξοδεύετε χρήματα σε ένα ωραίο minimal office και να επενδύετε σε ένα καλό πρόγραμμα παροχών εργαζομένων θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε ανθρώπους με ταλέντο, αλλά όχι στην πολυτέλεια, στο πολυάριθμο προσωπικό, στα ακριβά ενοίκια κλπ. Διατηρήστε τις επιχειρηματικές δαπάνες εστιασμένες στην ανάπτυξη και προσπαθήστε να αντισταθείτε στη δαπάνη χρημάτων σε πράγματα που δεν φαίνεται να έχουν σαφή και βέβαιη απόδοση επένδυσης.

Θυμηθείτε, καμία στρατηγική ανάπτυξης δεν είναι 100% αλάνθαστη. Πάντα θα υπάρχουν απρόβλεπτοι παράγοντες. Δεν υπάρχει καθορισμένη στρατηγική ανάπτυξης insurTech startup και πρέπει να έχετε την ευελιξία αλλαγής εάν δεν βλέπετε αποτελέσματα. Να προχωράτε σε νέες στρατηγικές και ιδέες χωρίς να παραμένετε σε λάθη του παρελθόντος.

Ελάτε να γνωριστούμε

Δοκιμάστε το insurTechGR δωρεάν και εξερευνήστε όλα τα εργαλεία και τις υπηρεσίες που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε, να εκτελέσετε και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Μείνετε ανταγωνιστικοί με τo insurTechGR

Στο σημερινό ανταγωνιστικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο ασφαλιστικό τοπίο, πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στην εμπειρία του πελάτη. Επιπλέον, πρέπει να επενδύσετε σε νέες τεχνολογίες και καινοτομίες, διαφορετικά κινδυνεύετε να χάσετε από το νέο κύμα ψηφιακών ανταγωνιστών.

Αλλά αυτό μπορεί να είναι προκλητικό. Η συνεργασία μ' έναν κόμβο διασύνδεσης και καινοτομίας όπως το InsurTechGR για να βοηθήσει στον ψηφιακό σας μετασχηματισμό μπορεί να ενισχύσει τις πιθανότητές σας για επιτυχία. Είτε θέλετε να είμαστε ο σημαντικότερος πόρος ανάπτυξής σας είτε να ενισχύσουμε την εσωτερική σας ομάδα, μπορούμε να σας βοηθήσουμε.

Όλο αυτό το workshop θα σε βοηθήσει να αναπτύξετε το γραφείο ή την επιχείρηση σας και να τοποθετηθείτε στον ανταγωνισμό. Για περισσότερη βοήθεια μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

Μείνετε ενημερωμένοι σχετικά με το insurTech

Για να οργανωθούν καλύτερα στο μέλλον, οι επαγγελματίες ασφαλιστές και τ' ασφαλιστικά γραφεία, πρέπει να υιοθετήσουν στρατηγικές που εξηγούν στον εαυτό τους, στο ανθρώπινο δυναμικό, στους προμηθευτές και τους πελάτες τους .... «ποιοι είμαστε» , «πώς λειτουργούμε» και «πώς μεγαλώνουμε», σαν insurTech Startup

Σχετικά με τους συγγραφείς

Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *