"Χρησιμοποιώντας το AI στις πωλήσεις & το Μάρκετινγκ κερδίζεται τους αυριανούς πελάτες ασφαλειών."
Η τεχνολογία AI έχει φέρει επανάσταση στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Τώρα, το insurTechGR με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης, υπόσχεται να διαταράξει τον τρόπο με τον οποίο οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές σκέφτονται για την εμπειρία των πελατών, την παραγωγικότητα και την ανάπτυξη.
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και η μηχανική μάθηση (ML) συνεχίζουν ν’ ανεβάζουν τον πήχη στα όρια του τι είναι δυνατό στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Δεδομένης της επιταχυνόμενης πολυπλοκότητας και της ταχύτητας της επιχειρηματικής δραστηριότητας στον Ασφαλιστικό κλάδο, σε έναν ψηφιακό κόσμο, αυτές οι τεχνολογίες γίνονται βασικά εργαλεία.
Αναπόφευκτα, αυτό θα επηρεάσει τον τρόπο λειτουργίας σας και τον τρόπο με τον οποίο συνδέεστε και εξυπηρετείτε τους πελάτες σας.
Στο insurTechGR περιγράφουμε τις ευκαιρίες μάρκετινγκ και πωλήσεων και προτείνουμε παραγωγικές διαδρομές προς το μέλλον.
Λοιπόν αυτό που θα σας δείξουμε εδώ είναι πως το ένα πέμπτο των λειτουργιών του τομέα πωλήσεων ασφαλιστηρίων συμβολαίων θα μπορούσε να αυτοματοποιηθεί.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ insurTechGR
Η συνεργασία μ' έναν κόμβο διασύνδεσης και καινοτομίας όπως το InsurTechGR θα βοηθήσει στον ψηφιακό σας μετασχηματισμό και θα ενισχύσει τις πιθανότητές σας για επιτυχία.
Η AI διαμορφώνει τις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ
Η τεχνητή νοημοσύνη είναι έτοιμη να διαταράξει τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ στον Ασφαλιστικό τομέα. Αυτό είναι αποτέλεσμα των αλλαγών των πελατών και του νέου ψηφιακού κόσμου μας.
Η δέσμευση του πελάτη
@BusinessConsulting
Τα μοντέλα δέσμευσης πελατών - πωλητών στον Ασφαλιστικό κλάδο αλλάζουν: οι σημερινοί πελάτες θέλουν τα πάντα, παντού και 24/7. Εξακολουθούν όμως να επιθυμούν έναν συνδυασμό παραδοσιακής (πρόσωπο με πρόσωπο) επαφής, ψηφιοποιημένων καναλιών όπου μπορούν να τους παρέχουν πληροφορίες 247 και αυτοεξυπηρέτησης ( ηλεκτρονικού εμπορίου). Παρατηρούμε συνεχή αύξηση στην προτίμηση των πελατών για ηλεκτρονικές επικοινωνίες, παραγγελίες και αγορές.
Οι επαγγελματίες ασφαλιστικοί σύμβουλοι και επιχειρήσεις που κερδίζουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς (αύξηση μεριδίου αγοράς τουλάχιστον 10%), έχουν μπει στην διαδικασία του insurTech. Με την δημιουργία υβριδικών ομάδων πωλήσεων. και την προσαρμογή στρατηγικών επιτυγχάνουν στην διαδικασία διοχέτευσης πελατών στην αγορά συμβολαίων.
Το αποτέλεσμα έρχεται, παρέχοντας μοναδική εμπειρία πελατών με εξατομίκευση (μοναδικά μηνύματα για μεμονωμένους λήπτες αποφάσεων με βάση τις ανάγκες, το προφίλ, τις συμπεριφορές και τις αλληλεπιδράσεις τους).
Απαιτούνται αλλαγές στην ψηφιοποίηση και στους αυτοματισμούς
@BusinessConsulting
Η τεχνολογία AI εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς. Γίνεται όλο και πιο εύκολο και λιγότερο δαπανηρή η εφαρμογή του, ενώ προσφέρει συνεχώς επιταχυνόμενη πολυπλοκότητα και ταχύτητα που υπερβαίνει κατά πολύ την ανθρώπινη ικανότητα. Από τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές απαιτείται πλέον, αύξηση των επενδύσεων κεφαλαίου και ανθρώπινου δυναμικού στην τεχνητή νοημοσύνη. Η Χρήση ΑΙ θα οδηγήσει σε έκρηξη χρήσης δεδομένων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη διαμόρφωση καλύτερου προφίλ πελάτη και στην παροχή σωστών προσφορών.
Είσοδος του Gen AI στις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ
Η άνοδος του (AI), και ιδιαίτερα της Γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, αυξάνουν εκθετικά τις δυνατότητες επιρροής στους τομείς των πωλήσεων του μάρκετινγκ και της εμπειρίας πελάτη (CX). Η σωστή χρήση της θα έχει σαν αποτέλεσμα ανάπτυξη και παραγωγικότητα.
Η χρήση της Γενετικής τεχνητής νοημοσύνης κατά την διάρκεια του ταξιδιού του στον αγωγό διοχέτευσης (Growth Funnel), του παρέχουν μια απίθανη εμπειρία όπου θα τον οδηγήσει στην αγορά του προϊόντος υπηρεσίας.
Με το Gen AI η είσοδος του Growth Funnel γίνεται πιο παραγωγική.
@BusinessConsulting
Στην κορυφή της διοχέτευσης, η Γενετική τεχνητή νοημοσύνη (Gen AI) είναι πολύ πιο παραγωγική από αυτήν του παραδοσιακού ασφαλιστή στην στόχευση δυνητικών πελατών βάσει πληροφοριών που χρησιμοποιούν (συνήθως ένα μικρό μέρος) τα δεδομένα τους, κάνοντας απλή ιεράρχηση προτεραιοτήτων.
Η ΤGen AI αξιοποιεί τεράστια δεδομένα πελατών και αγοράς για να τμηματοποιήσουν και να στοχεύσουν σχετικό κοινό . Με αυτές τις δυνατότητες, οι Ασφαλιστές μπορούν να αναλύουν αποτελεσματικά και να εντοπίζουν δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας, οδηγώντας σε πιο αποτελεσματικές, προσαρμοσμένες καμπάνιες ενεργοποίησης δυνητικών πελατών.
Επιπλέον, η Γενετική τεχνητή νοημοσύνη, μπορεί να βελτιστοποιήσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ δοκιμών, διατάξεων σελίδων, διαφημίσεων και στρατηγικές SEO, αξιοποιώντας προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία και δεδομένων. Αυτές οι ενέργειες μπορούν να συνεχιστούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού των πελατών (στο σχεδιασμένο Growth Funnel) με την τεχνητή νοημοσύνη να αυτοματοποιεί τις καμπάνιες που τροφοδοτούν τους δυνητικούς πελάτες που βασίζονται σε εξελισσόμενα και κερδοφόρα πρότυπα πελατών.
Η σημασία της Gen AI στην παραμονή των πελατών στον αγωγό διοχέτευσης (Funnel)
@BusinessConsulting
Στο πλαίσιο της ταξιδιού του πελάτη στον αγωγό διοχέτευσης πωλήσεων (Growth Funnel), η Γενετική τεχνητή νοημοσύνη υπερβαίνει την αρχική πρόβλεψη της ομάδας πωλήσεων, παρέχοντας συνεχή υποστήριξη σε όλη τη διαδικασία πωλήσεων, από την εξεύρεση και την προσφορά έως το κλείσιμο της συμφωνίας.
Με την ικανότητά της η Gen AI ν' αναλύει την συμπεριφορά, τις προτιμήσεις και τα δημογραφικά στοιχεία των δυνητικών πελατών, μπορεί να δημιουργήσει εξατομικευμένο περιεχόμενο και στοχευμένα μηνύματα.
Από την είσοδο του πελάτη στον αγωγό διοχέτευσης, το Gen AI τον βοηθάει με τους αυτοματισμούς και τα wellcome e-mail, τα υπερ-εξατομικευμένα επακόλουθα email και υποστήριξη με βάση τα chatbot
Πέρα από το ευχαριστώ για την σύνδεση του μαζί σας, θα λάβει μια μικρή ανάλυση σε αυτό που θα ακολουθήσει και θα ωφεληθεί στην συνέχεια, αλλά και συνεχή πληροφόρηση για ότι τον ενδιαφέρει. Μπορεί επίσης να λειτουργεί ως εικονικός βοηθός 24/7 για κάθε μέλος της ομάδας πωλήσεων, προσφέροντας προσαρμοσμένες προσφορές, υπενθυμίσεις και σχόλια, με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης και μετατροπών.
Καθώς η σχέση εξελίσσεται, η Γενετική τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να παρέχει καθοδήγηση αποζημιώσεων σε πραγματικό χρόνο και πληροφορίες με βάση την ολοκληρωμένη ανάλυση των ιστορικών δεδομένων συναλλαγών, τη συμπεριφορά των πελατών και την ανταγωνιστική τιμολόγηση.
Η Σχέση της Gen AI στην αφοσίωση και την διατήρηση των πελατών
@BusinessConsulting
α οφέλη από την χρήση Γενετικής τεχνητής νοημοσύνης συνεχίζονται και μετά την υπογραφή του πελάτη, συμπεριλαμβανομένης της επαναξιολόγησης και της διατήρησης. Όταν ένας νέος πελάτης συνδεθεί μαζί σας, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει ένα θερμό καλωσόρισμα με εξατομικευμένο εκπαιδευτικό περιεχόμενο , τονίζοντας τις σχετικές βέλτιστες πρακτικές. Μια λειτουργία chatbot μπορεί να παρέχει άμεσες απαντήσεις σε ερωτήσεις πελατών (F.A.Q.) και να βελτιώσει το εκπαιδευτικό υλικό για μελλοντικούς πελάτες.
Η Gen AI μπορεί επίσης να προσφέρει ηγετική θέση στις πωλήσεις με προτάσεις για τα επόμενα βήματα σε πραγματικό χρόνο και μοντελοποίηση συνεχούς ανατροπής με βάση τις τάσεις χρήσης και τη συμπεριφορά των πελατών. Επιπλέον, η δυναμική χαρτογράφηση ταξιδιού του πελάτη μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον εντοπισμό κρίσιμων σημείων επαφής και την ανάπτυξη της αφοσίωσης των πελατών.
Συμπέρασμα
Εκτός από τις άμεσες ενέργειες, οι Ασφαλιστές πρέπει ν' αρχίσουν να σκέφτονται στρατηγικά πώς να επενδύσουν στην καλύτερη εκμετάλλευση της τεχνητής νοημοσύνης μακροπρόθεσμα. Θα είναι σημαντικό να προσδιορίσετε ποιες περιπτώσεις χρήσης είναι κρίσιμες και ποιες μπορούν να σας βοηθήσουν να διαφοροποιήσετε τη θέση σας στην αγορά. Στη συνέχεια, ιεραρχήστε με βάση τον αντίκτυπο και τη σκοπιμότητα.
Το τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης εξελίσσεται πολύ γρήγορα και οι νικητές σήμερα μπορεί να μην είναι βιώσιμοι αύριο.
Οι millenium και Gen Z Ασφαλιστές είναι σπουδαίοι καινοτόμοι, αλλά ενδέχεται να μην είναι σε θέση να αναπτυχθούν όπως χρειάζεται ή ν' αυξήσουν την παραγωγικότητα τους στις πωλήσεις
Δοκιμάστε και επαναλάβετε με διαφορετικούς παίκτες, αλλά επιδιώξτε συνεργασίες μέσα από κόμβους διασύνδεσης όπως το insurTechGR που βασίζονται στρατηγικά στην καινοτομία που σχετίζεται με τις πωλήσεις, το ποσοστό της σε σχέση με το χρόνο στην αγορά και την ικανότητα κλιμάκωσης.
Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει με ιλιγγιώδη ταχύτητα και ενώ είναι δύσκολο να προβλεφθεί η πορεία αυτής της επαναστατικής τεχνολογίας, είναι βέβαιο ότι θα παίξει βασικό ρόλο στο μελλοντικό μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Οι ηγέτες στον Ασφαλιστικό τομέα πετυχαίνουν στρεφόμενοι στην Γενετική τεχνητή νοημοσύνη για να μεγιστοποιήσουν τις δραστηριότητές τους, εκμεταλλευόμενοι τις προόδους στην εξατομίκευση και την ανάπτυξη δεξιοτήτων στην ομάδα πωλήσεων.
Πώς θα αντιδράσετε εσείς στις προκλήσεις;
Μείνετε ενημερωμένοι σχετικά με το insurTech
Σχετικά με τους συγγραφείς
Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)
- Business Coach, Digital Marketeer, Author
- Insurance Risk Management Analyst, CyRM
- Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
- Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos