Οι κορυφαίοι οργανισμοί με γνώμονα το σκοπό επικοινωνούν με σαφήνεια, ειλικρίνεια και συνέπεια τον σκοπό τους στους πελάτες τους και τον καθιστούν κεντρικό μέρος της συνολικής εμπειρίας των πελατών.
Πρόσφατα συνεργαστήκαμε με ένα ξεκίνημα τεχνολογίας που έχει αναπτύξει παγκόσμια φήμη για να κάνει την υψηλής ποιότητας γραφιστική εύκολη και προσβάσιμη. Μπορεί να μην είναι άμεσα εμφανές πώς μια δημιουργική πλατφόρμα χρησιμοποιεί ταυτόχρονα το σκοπό της για να προσελκύσει πελάτες και να ανταποκριθεί σε ευρύτερες κοινωνικές προσδοκίες. Ωστόσο, αυτός ο οργανισμός ανταποκρίνεται άμεσα στην υπόσχεση που δόθηκε στη δήλωση του σκοπού του, αναπτύσσοντας ένα εργαλείο που επιτρέπει σε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων να κάνουν τις εργασίες τους πιο αποτελεσματικά.
Η πρώιμη επιτυχία της εταιρείας μπορεί να αποδοθεί στο να βρει ένα κενό στην αγορά του διαδικτυακού σχεδιασμού και να ακούει συνεχώς τα σχόλια των πελατών καθώς ανέπτυξε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Η ταχεία ανάπτυξή της, ωστόσο, επιτεύχθηκε ενσωματώνοντας με συνέπεια τον οργανωτικό σκοπό της εταιρείας στον τρόπο με τον οποίο αφοσίωσε αποτελεσματικά την πελατειακή της βάση, την εστίασή της στην εμπειρία των εργαζομένων και την ικανότητά της να δημιουργήσει ένα οικοσύστημα με ένα διαδικτυακό πρόγραμμα εκμάθησης, ευρέως διαθέσιμες σουίτες προϊόντων και συνεργασίες με ομοϊδεάτες οργανώσεις.
Η εστίαση αυτού του οργανισμού στον σκοπό επηρέασε επίσης σε μεγάλο βαθμό τις ενέργειές μας ενώ συνεργαζόμαστε. Καθώς είμαστε σαφείς και εκ των προτέρων σχετικά με τις κατευθυντήριες αρχές και τις προσδοκίες του, έγινε επιτακτική ανάγκη να αλλάξουμε την προσέγγισή μας ώστε να ταιριάζει με την πρόθεσή τους. Στη δουλειά μας με αυτήν την εταιρεία, επιδιώξαμε να ευθυγραμμίσουμε τον δικό μας σκοπό με τον σκοπό της εταιρείας για να βοηθήσουμε να υποστηρίξουμε την ανάπτυξή της σε μια επιχείρηση πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων. «Δεν μπορώ να βάλω αξία στη δύναμη που προήλθε από τον κοινό μας σκοπό», λέει ένας από τους αρχηγούς της ομάδας της ΕΕ. Αυτή η σχέση ανθρώπου με άνθρωπο μεταξύ των οργανισμών μας παρείχε τα θεμέλια για την εταιρεία να δημιουργήσει εμπιστοσύνη και να οικοδομήσει βαθύτερες και πιο ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες της, ακόμη και καθώς επεκτάθηκε γρήγορα.
Παραδείγματα αφθονίας οργανισμών που έχουν φέρει το σκοπό τους στους πελάτες τους, μερικές φορές θυσιάζουν ακόμη και τα κέρδη κατά τη διαδικασία. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, μια εταιρεία ένδυσης που προσφέρει να επισκευάσει τα προϊόντα της δωρεάν, έτσι ώστε οι πελάτες να μην χρειάζεται να αγοράζουν αντικαταστάσεις τόσο συχνά. Ή ένας όμιλος καταναλωτικών αγαθών που υπερασπίζεται τις αξίες του στις μάρκες του, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πάρουν θέση στις καθημερινές τους αγορές. Ή μια εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου που κάνει σταθερά κέρδη όταν αποφασίζει να μετατοπίσει ολόκληρο το επιχειρηματικό της μοντέλο στην αιολική ενέργεια. Ή μια παγκόσμια εταιρεία υγειονομικής περίθαλψης και φαρμακευτικών προϊόντων που κάνει τη δήλωση σκοπού της ορατή σε όλα από τις επικοινωνιακές στρατηγικές και τις προσπάθειες Ε & Α.
Ανεξάρτητα από τις διαφορές τους, αυτές οι εταιρείες μοιράζονται ένα σημαντικό πράγμα από κοινού: Όλοι θέτουν το σκοπό τους στο επίκεντρο του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τους πελάτες. Καθώς οι περιστάσεις αλλάζουν και οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν, οι οργανώσεις που βασίζονται στο σκοπό ανταποκρίνονται ανάλογα. Αυξάνουν το σκοπό τους για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και καινοτομούν για να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών τους.