Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Κάντε ένα σχέδιο μάρκετινγκ για να πείσετε τους καταναλωτές να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές,
έχουμε κάνει τα άρθρα μας για τον μετασχηματισμό ελεύθερα περιορισμών για όλους τους αναγνώστες.
Για να λαμβάνετε όλο το περιεχόμενο του insTech στα εισερχόμενά σας,
εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο.

Αφού ολοκληρώσετε το σχέδιο Marketing, αποφασίστε πώς θα δεχτείτε την πληρωμή όταν έρθει η ώρα να πραγματοποιήσετε μια πώληση.

 

android-pay-logo

Κάντε ένα σχέδιο μάρκετινγκ

@BusinessConsulting

Το μάρκετινγκ απαιτεί χρόνο, χρήμα και προετοιμασία. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να παραμείνετε εντός προγράμματος και προϋπολογισμού είναι να κάνετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ. Περιγράφει τις ενέργειες που θα κάνετε για να πείσετε πιθανούς πελάτες να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Το  επιχειρηματικό σας σχέδιο  πρέπει να περιέχει τα κεντρικά στοιχεία της στρατηγικής μάρκετινγκ. Το σχέδιο μάρκετινγκ σας μετατρέπει τη στρατηγική σας σε δράση.

Χρησιμοποιήστε αυτές τις ενότητες στο σχέδιο μάρκετινγκ

Τα περισσότερα σχέδια μάρκετινγκ καλύπτουν αυτά τα θέματα. Όπως πάντα, χρησιμοποιήστε αυτό που λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας.

Αγορά-στόχος

Περιγράψτε το κοινό σας λεπτομερώς. Δείτε το μέγεθος της αγοράς, τα δημογραφικά στοιχεία, τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τις τάσεις που σχετίζονται με τη ζήτηση για την επιχείρησή σας.

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Περιγράψτε τι δίνει το προϊόν ή την υπηρεσία σας πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Μπορεί να είναι καλύτερο προϊόν, χαμηλότερη τιμή ή εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Μερικές φορές, μια φιλική προς το περιβάλλον πιστοποίηση ή "made in the USA" στην ετικέτα σας μπορεί να είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τους πελάτες.

Σχέδιο πωλήσεων

Περιγράψτε πώς θα πουλήσετε κυριολεκτικά την υπηρεσία ή το προϊόν σας στους πελάτες σας. Καταγράψτε τις μεθόδους πωλήσεων που θα χρησιμοποιήσετε, όπως λιανική, χονδρική ή το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα. Εξηγήστε κάθε βήμα που κάνει ο πελάτης σας μόλις αποφασίσει να αγοράσει.

Στόχοι μάρκετινγκ και πωλήσεων

Περιγράψτε τους στόχους μάρκετινγκ και πωλήσεων για την επόμενη χρονιά. Κοινοί στόχοι μάρκετινγκ και πωλήσεων είναι η αύξηση των συνδρομητών μέσω email, η αύξηση του μεριδίου αγοράς ή η αύξηση των πωλήσεων κατά ένα ορισμένο ποσοστό.

Σχέδιο δράσης μάρκετινγκ

Περιγράψτε πώς θα επιτύχετε τους στόχους μάρκετινγκ και πωλήσεων. Καταχωρίστε τα κανάλια μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε, όπως διαφημίσεις στο διαδίκτυο, διαφημίσεις ραδιοφώνου ή διαφημιστικές πινακίδες. Εξηγήστε τη στρατηγική τιμολόγησης σας και πώς θα χρησιμοποιήσετε τις προσφορές. Μιλήστε για την υποστήριξη πελατών που συμβαίνει μετά την πώληση. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση ρυθμίζει τη διαφήμιση και την επισήμανση για έναν αριθμό καταναλωτικών προϊόντων, επομένως βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας  συμμορφώνεται νομικά.

Προϋπολογισμός

Συμπεριλάβετε μια πλήρη ανάλυση του κόστους του σχεδίου μάρκετινγκ. Προσπαθήστε να είστε όσο το δυνατόν πιο ακριβείς. Θα θελήσετε να συνεχίσετε να παρακολουθείτε το κόστος σας μόλις θέσετε σε εφαρμογή το σχέδιό σας.

apple-pay-logo

Μετρήστε και ενημερώστε το σχέδιό σας

@BusinessConsulting

Σχεδιάστε να συγκρίνετε το κόστος μάρκετινγκ και πωλήσεων με τα έσοδα που δημιουργεί. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε θετική απόδοση επένδυσης ή ROI.

Ορισμένες τακτικές είναι δύσκολο να μετρηθούν — όπως η έντυπη διαφήμιση ή οι εκστρατείες από στόμα σε στόμα. Γίνετε δημιουργικοί και χρησιμοποιήστε τις συμβουλές άλλων, αλλά να είστε συνεπείς στον τρόπο με τον οποίο μετράτε την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών μάρκετινγκ που κάνετε.

Τα σχέδια μάρκετινγκ θα πρέπει να διατηρούνται τουλάχιστον σε ετήσια βάση. Η μέτρηση της απόδοσης επένδυσης θα σας βοηθήσει να γνωρίζετε ποιο μέρος του σχεδίου λειτουργεί και ποιο μέρος πρέπει να ενημερωθεί.

samsung-pay-logo

Μην ξεχνάτε τις λειτουργίες

@BusinessConsulting

Δεν συμφωνούν όλοι σχετικά με τις ακριβείς διακρίσεις μεταξύ μάρκετινγκ και πωλήσεων, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι αναγνωρίζουν ότι είναι συνδεδεμένοι. Η επιρροή που έχουν οι λειτουργίες στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις συχνά παραβλέπεται.

Απλά στοιχεία λειτουργίας, όπως η στολή του προσωπικού σας, η τοποθεσία κατασκευής του προϊόντος σας ή η διαδικασία επιστροφής του προϊόντος συμβάλλουν στην εμπειρία του πελάτη σας. Αυτή η εμπειρία διαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες σας βλέπουν την εταιρεία σας και μπορεί να επηρεάσει αν θα γίνουν πιστοί πελάτες για μια ζωή ή θα πουν στους φίλους τους να μείνουν μακριά.

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *