
Οι insurTech Startup τυγχάνουν μεγάλης εκτίμησης στον επιχειρηματικό κόσμο και δικαίως.
Για να γίνει insurTech startup, μια εταιρεία ή γραφείο Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, πρέπει να φτάσει σε μία τέτοια αποτίμηση, ώστε ο επενδυτής να κρίνει ενδιαφέρουσα την τοποθέτηση κεφαλαίων.
Μπορεί η επίτευξη της ιδιότητας του insurTech να είναι απίστευτα δύσκολη, αλλά σίγουρα αξίζει τον κόπο.
Θα εξετάσουμε τα κοινά χαρακτηριστικά και τις στρατηγικές των επιτυχημένων insurTech, ώστε να μπορείτε να ακολουθήσετε τα βήματά τους για να γίνετε τουλάχιστον πιο αποδοτικοί και με αυξημένη ροή κερδών, απ' ότι μέχρι σήμερα.
Πως μπορεί να σας βοηθήσει το insTech

Χαρακτηριστικά μιας insurTech Startup
@BusinessConsulting
Αυτή η λίστα ελέγχου insurTech Startup δεν εγγυάται ότι θα πετύχετε. , Θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τις διαδικασίες και τις επιχειρηματικές στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι Startups για να πετύχουν στον Ασφαλιστικό κλάδο.
Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να δημιουργήσετε ένα προϊόν, να βρείτε ένα επιχειρηματικό μοντέλο για να δημιουργήσετε κέρδος, να προσελκύσετε επενδυτές και τελικά να αναβαθμίσετε την επιχείρηση ή το γραφείο σας.
Ενώ υπάρχουν χιλιάδες νέες επιχειρήσεις και γραφεία Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης και συνεχώς εμφανίζονται νέα κάθε χρόνο, οι περισσότερες από αυτές διστάζουν να προχωρήσουν στο insurTech.
Για να βοηθήσουμε στην κατανόηση και να βελτιώσουμε τις πιθανότητες επιτυχίας, ας δούμε ποια κοινά χαρακτηριστικά έχουν αυτές οι επιχειρήσεις και πώς μπορείτε να σχεδιάσετε την δικιά σας.
Οι insurTech Startups :
Στις σύγχρονες ψηφιακές επιχειρήσεις η διαταραχή είναι κάτι καλό. Ειδικά για τους επίδοξους insurTech Startuppers, σαν διαταραχή αναφέρεται η καινοτομία στην Ασφάλιση που επηρεάζει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας του κλάδου ή της αγοράς. Οι διαταράκτες συνήθως ξεκινούν από το κάτω μέρος της αγοράς παρέχοντας απλούστερες, φθηνότερες λύσεις που καλύπτουν τις ίδιες ανάγκες με προϊόντα ανώτερης ποιότητας.
Αυτά τα προϊόντα γίνονται ολοένα και πιο ελκυστικά για τους καταναλωτές λόγω της οικονομικής τους προσιτότητας, και η επιχείρηση ή το γραφείο διαμεσολάβησης σταδιακά κλιμακώνεται και ίσως να ηγηθεί.
Η διαταραχή απαιτεί από τις insurTech Startups να βρουν νέες, δημιουργικές λύσεις που μπορεί να διαφέρουν από τις συμβατικές. Για να το κάνετε αυτό, πειραματιστείτε με διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα — όπως freemium, συνδρομές ή προμήθειες — μέχρι να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει. Σκεφτείτε έξω από το κουτί και επιδιώξτε να καινοτομείτε, αλλά και να παραμείνετε ευέλικτοι, ώστε να μπορείτε να περιστρέφεστε ανά πάσα στιγμή.
Οι αναπτυσσόμενες εταιρείες και γραφεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης επωφελούνται από τεχνολογίες και λογισμικό που είναι διαθέσιμα για να βοηθήσουν την μετάβασης τους στο insurTech. Μέσω του cloud, συστημάτων Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) ή επιχειρηματικού λογισμικού, η τεχνολογία επιτρέπει στους διαμεσολαβητές να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά με λιγότερους πόρους.
Οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) καθιστούν το insurTech ένα από τα πιο ευέλικτα εργαλεία που μπορούν να επωφεληθούν οι επαγγελματίες ασφαλιστές. Το AI μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών, την παροχή προσαρμοσμένων εμπειριών χρήστη, τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και πολλά άλλα.
Πάνω από το 60% των εργασιών ασφαλιστικών επιχειρήσεων και γραφείων αφορά B2C (business-to-consumer), που σημαίνει ότι το επιχειρηματικό τους μοντέλο περιστρέφεται γύρω από την παροχή προσιτών προϊόντων και υπηρεσιών σε καθημερινούς καταναλωτές. Για να δημιουργήσετε προϊόντα / υπηρεσίες που πραγματικά θέλουν οι καταναλωτές, πρέπει να εντοπίσετε τρόπους βελτίωσης της επικοινωνίας ενός συγκεκριμένου κοινού-στόχου. Επιπλέον, τα προϊόντα πρέπει επίσης να ενσωματώνουν διαισθητικό σχεδιασμό UX, έτσι ώστε να είναι εύκολο να το χρησιμοποιήσουν και να το κατανοήσουν οι καταναλωτές.
Οι insurTech προσφέρουν μια ισχυρή πρόταση αξίας ή μια υπόσχεση για το πώς και γιατί το προϊόν θα φέρει αξία στους πελάτες. Το να έχετε μια ισχυρή πρόταση αξίας θα βελτιώσει τις προσπάθειες πωλήσεων και μάρκετινγκ.
Καθώς η τεχνολογία ενσωματώνεται περισσότερο στις επιχειρηματικές δραστηριότητες, αυτά τα χρήσιμα εργαλεία μπορούν να βοηθήσουν στην αναβάθμιση της επιχείρησης η του γραφείου σας.
Η ιδέα της δημιουργίας MVP (Minimum Viable Product) προέρχεται από μια επιχειρηματική προσέγγιση που είναι γνωστή ως Lean Startup. Οι insurTech Startups μπορούν να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα δοκιμάζοντας και προσαρμόζοντας επανειλημμένα τα MVP τους με βάση τα σχόλια των χρηστών.
Δεδομένου ότι το MVP είναι εξοπλισμένο με τα "must-have" χαρακτηριστικά, είναι πιο οικονομική διαδικασία και σας επιτρέπει να το επικοινωνήσετε στο πελατολόγιο σας χωρίς να θυσιάζετε ένα πλήρως κατασκευασμένο προϊόν.
Το MVP σας δεν χρειάζεται να είναι πλήρες. Σκοπός του είναι να μετρήσει εάν οι χρήστες ενδιαφέρονται καθόλου για το προϊόν / υπηρεσία, οπότε αν δεν υπάρχει ενδιαφέρον, μπορείτε να το καταργήσετε και να στραφείτε σε μια άλλη ιδέα.
Οι insurTech Startups χρησιμοποιούν στρατηγικές που τους επιτρέπουν να κλιμακώνονται με εκθετικούς ρυθμούς.
Οι υπάρχουσες insurTech Startups επιλέγουν έναν Μαζικό Μετασχηματιστικό Σκοπό (MTP) για την επιχείρησή τους. Ένα MTP είναι ένας εξαιρετικά φιλόδοξος στόχος που οδηγεί την ομάδα σας και την ενθαρρύνει να σκέφτεται έξω από την σημερινή νοοτροπία για να φτάσει στον στόχο. Έχοντας κατά νου ένα σαφές όραμα, θα μπορέσετε να πετύχετε ανάπτυξη επικυρώνοντας τα κανάλια μάρκετινγκ και πωλήσεών σας με τοπικές δοκιμές και στη συνέχεια αναπαράγοντας γρήγορα τις επιτυχημένες στρατηγικές σε άλλα κανάλια.
Για να κλιμακώσετε την εταιρεία σας σαν insurTech Startups, θα πρέπει να θέσετε σαφείς στόχους ανάπτυξης και να προσδιορίσετε ένα όραμα για την εταιρεία σας ή ίσως ένα MTP. Δημιουργήστε ένα σχέδιο κλιμάκωσης προσδιορίζοντας πολλά υποσχόμενα κανάλια πωλήσεων και χρησιμοποιώντας βασικούς δείκτες απόδοσης για να σας κρατούν σε καλό δρόμο.

Μαθήματα ανάπτυξης από το insurTechGR
@BusinessConsulting
Η ανάπτυξη δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη. Ακόμη και οι πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες insurTech Startups μπορεί να χρειαστεί να περάσουν από πολλούς γύρους χρηματοδότησης για να επιτύχουν. Ακολουθήστε τα βήματα των πρόσφατων insurTech startups εφαρμόζοντας τις συμβουλές μας για την ανάπτυξη και τη λειτουργία της δικιά σας επιχείρησης.
Για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη insurTech startup, χρειάζεστε ισχυρούς συνεργάτες που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη. Είναι σημαντικό να προσλαμβάνετε άτομα με όχι μόνο τις δεξιότητες που χρειάζεστε, αλλά και τις ίδιες αξίες. Εάν όλοι βρίσκονται στην ίδια πλευρά σχετικά με το πού θέλουν να πάει η εταιρεία, θα μπορείτε να συνεργαστείτε πιο συνεκτικά για να επιτύχετε αυτούς τους στόχους.
Στο insurTechGR πιστεύουμε ότι η ύπαρξη μιας ομάδας στρατηγικής ηγεσίας είναι απαραίτητη για τον εντοπισμό επιχειρηματικών κινδύνων και πιθανών τομέων ανάπτυξης.
Προτείνουμε να αλλάξετε τα μέλη διοίκησης και στρατηγικής ( εσωτερικά ή εξωτερικά) καθώς η εταιρεία σας κλιμακώνεται για να δημιουργήσετε μία ομάδα που θα βοηθήσει στην κάλυψη των νέων αναγκών.
Ένα κοινό σύστημα αξιών και ένα επίπεδο εμπιστοσύνης είναι πραγματικά σημαντικά γιατί δεν είναι εύκολο να τα παρακάμψεις.
Τα προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες ή τις επιθυμίες των χρηστών θα κερδίσουν πελάτες. Γι' αυτό είναι σημαντικό να εντοπίσετε ένα πρόβλημα που η επιχείρησή σας στοχεύει να λύσει από την αρχή.
«Εάν η insurTech startup που θα δημιουργήσετε, λύνει ένα πρόβλημα, όταν ξεκινήσετε, θα έχετε ένα κοινό που ενδιαφέρεται για το προσόν ή την υπηρεσία σας. Αυτοί θα το πουν σε άλλους και κάποιοι από αυτούς θα ενδιαφερθούν για την λύση σας.
Τα προβλήματα μπορεί να εμπνέονται από προσωπικές εμπειρίες ή ζητήματα που αντιμετωπίζει ο γενικός πληθυσμός. Αφού δείτε οτι μπορείτε να λύσετε το αρχικό πρόβλημα, συνεχίστε να βελτιώνετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας προσθέτοντας λειτουργίες που θέλουν και ζητούν οι χρήστες.
Οι επενδυτές διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο στη χρηματοδότηση της insurTech startup σας, επομένως είναι σημαντικό να τους επικοινωνήσετε με την επιχείρησή σας.
Η συγκέντρωση κεφαλαίων μπορεί να είναι μια μακρά και επίπονη διαδικασία, αλλά το κλειδί της επιτυχίας είναι να έχετε εμπιστοσύνη στον εαυτό σας και στην επιχείρησή σας.
Όσον αφορά τη συγκέντρωση κεφαλαίων, πρέπει να πείσετε στους επενδυτές ότι γνωρίζετε την επιχείρησή σας και τους ανταγωνιστές σας. Θα χρειαστεί να τους δείξετε ότι έχετε συγκεκριμένο στόχο, στρατηγική και Business Plan. Διαφορετικά, γιατί να σας εμπιστεύονται τα χρήματά τους και γιατί να σας υποστηρίζουν;»
Επειδή οι επενδύσεις είναι επιχειρηματικές σχέσεις και όχι δάνεια ή δωρεές, θα πρέπει να πείσετε τους VC ότι η εταιρεία σας αξίζει να υποστηριχθεί.
«Για να απευθύνεσαι στους επενδυτές, πρέπει να σκέφτεσαι σαν επενδυτής»,
Για να γίνετε insurTech Startup ίσως χρειαστεί να αρχίσετε να σκέφτεστε σαν καμήλα , ένα ζώο που αντιπροσωπεύει την προσαρμοστικότητα, την επιμονή και την ανθεκτικότητα καθώς μπορούν να επιβιώσουν στην έρημο.
Η κατοχή αυτής της νοοτροπίας είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε περιόδους επιχειρηματικής αβεβαιότητας, καθώς σας επιτρέπει να ξεπεράσετε την κρίση και να διατηρήσετε την ανάπτυξη σε απρόβλεπτες συνθήκες.
Αυτό απαιτεί οικονομικό προγραμματισμό και αποτελεσματική διαχείριση του κόστους καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής της insurTech Startup για να στοχεύσετε σε μια μακροπρόθεσμη καμπύλη ανάπτυξης. Μειώστε το ποσοστό ej;odvn μειώνοντας το περιττό κόστος και επενδύστε στα πιο σημαντικά πράγματα - το προϊόν και την ομάδα σας.
Θα πρέπει να δημιουργήσετε μια επιχείρηση που θα μπορεί να επιβιώσει από τα σκαμπανεβάσματα.
Η ανθεκτικότητα έχει δύο παράγοντες: ο ένας είναι
- τα οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης για την απόκτηση χρηστών
- και δεύτερον πόσο μακριά επενδύετε στον αριθμό εργαζομένων πριν από την καμπύλη εσόδων για να οδηγήσετε αυτήν την ανάπτυξη.
Εδώ παίρνουμε υπολογισμένες αποφάσεις και έχουμε προσδοκίες για τις επενδύσεις όπου, αν έχουμε δίκιο, μεγαλώνουμε σημαντικά και αν κάνουμε λάθος δεν θα υποφέρουμε πολύ.
Η οικοδόμηση σχέσεων είναι ένα κρίσιμο σημείο για τη λειτουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Η ύπαρξη ενός δικτύου επαφών σάς επιτρέπει να βρίσκετε πιο εύκολα κατάλληλους επιχειρηματικούς συνεργάτες, υποψήφιους πελάτες ή πιθανούς επενδυτές.
Η δημιουργία μιας ισχυρής σχέσης με καθιερωμένους επιχειρηματικούς ηγέτες μπορεί να είναι ιδιαίτερα επωφελής, καθώς μπορεί να παρέχει πολύτιμες γνώσεις και να σας διδάξουν δεξιότητες που κατά τα άλλα μαθαίνονται μέσω δοκιμής και λάθους.
Στοχεύστε σε δίκτυα καινοτομίας για να πετύχετε μια ισορροπία μεταξύ άλλων ασφαλιστικών επιχειρήσεων διαμεσολάβησης που βρίσκονται αυτήν τη στιγμή στο ίδιο στάδιο και εκείνων που είναι λίγα χρόνια μπροστά από το σημείο που θα θέλατε να είστε.
Ενώ η φιλοδοξία μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη, αν πάτε πολύ γρήγορα, μπορεί να καταλήξετε να συντριβείτε και να καείτε.
Ακολουθήστε την προσέγγιση εστιάζοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη.
Οι μεγάλοι πελάτες απαιτούν πολύ χρόνο και προσπάθεια για να αποκτηθούν. Οι insurTech Startups θα πρέπει να επικεντρωθούν σε μικρότερους πελάτες όταν ξεκινούν και να μετατοπίζουν την εστίασή τους σε μεγαλύτερους πελάτες μόλις αποκτήσουν την υποδομή και το κεφάλαιο για να το κάνουν.
«Η ιδέα είναι να αποδείξουμε πρώτα ένα επεκτάσιμο επιχειρηματικό μοντέλο και να αναπτυχθούμε από εκεί»

Δημιουργήστε μια στρατηγική ανάπτυξης
@BusinessConsulting
Στον κόσμο των startups, ο καθένας μπορεί να έχει την επόμενη δυνητικά υπέροχη ιδέα. Το πρόβλημα εντοπίζεται στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση. Από κανένα δεν θ' ακούσετε ότι η δημιουργία μιας insurTech startup είναι ένα εύκολο κατόρθωμα.
Το πιο δύσκολο πράγμα για την επιτυχία είναι να μπορείτε να βάλετε την επιχείρησή ή το γραφείο σας σε μια πορεία που αυξάνει τις πιθανότητές της όχι απλώς να επιβιώσει, αλλά να αναπτυχθεί γρήγορα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχετε μια πολύ καλή στρατηγική ανάπτυξης.
Ας ρίξουμε λοιπόν μια πιο βαθιά ματιά στο τι πρέπει να κάνουν οι ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές για να συνθέσουν μια στρατηγική ανάπτυξης που θα τους επιτρέψει να βιώσουν σταθερή επιτυχία και ανάπτυξη.
Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν ένα προφανές πρώτο βήμα για οποιαδήποτε επιχείρηση, αλλά θα εκπλαγείτε αν δείτε πόσοι επίδοξοι ιδιοκτήτες προσπάθησαν να δημιουργήσουν μια επιτυχημένη startup χωρίς πρώτα να βεβαιωθούν ότι υπήρχαν αρκετοί άνθρωποι εκεί έξω πρόθυμοι να πληρώσουν για προϊόντα ή υπηρεσίες για να δικαιολογήσουν την ύπαρξη της εταιρείας .
Προφανώς, θα πρέπει να κάνετε μια έρευνα για να μάθετε αν το προϊόν ή η υπηρεσία σας θα πουλήσει πριν αρχίσετε να κάνετε μεγαλύτερα βήματα.
Θα πρέπει να:
- κάνετε έρευνα για να μάθετε αν υπάρχει μια αγορά για την ιδέα σας.
- ερευνήσετε το σχετικό επιχειρηματικό τοπίο για να δείτε εάν υπάρχουν ανταγωνιστές που κάνουν κάτι παρόμοιο,
- μάθετε πόσο επιτυχημένες είναι και
- προσδιορίσετε εάν υπάρχουν τρόποι με τους οποίους θα μπορούσατε να βελτιώσετε ή να επανεφεύρετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουν προκειμένου να δικαιολογήσετε την εμπλοκή σας.
Η έρευνα θα σας βοηθήσει ν' αποφασίσετε εάν η ιδέα σας έχει πιθανότητες επιτυχίας. Απλώς ότι θα πρέπει να υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι πρόθυμοι να σας πληρώσουν χρήματα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας προκειμένου να το κάνετε κερδοφόρο.
Είναι απίστευτα σημαντικό να κατανοήσουν οι πελάτες σας τι προσφέρει η επιχείρησή σας. Είναι σημαντικό να είστε σε θέση να εξηγήσετε ξεκάθαρα στους πιθανούς πελάτες σας:
- γιατί σας χρειάζονται και
- γιατί πρέπει να σας δίνουν τα χρήματά τους.
Πρόταση αξίας είναι μια υπηρεσία ή ένα χαρακτηριστικό του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας, που κάνει την insurTech Startup σας ελκυστική για τους πιθανούς πελάτες.
- Ποια προβλήματα επιλύετε για τους πελάτες σας;
- Ποια σημεία πόνου τους μπορείτε να διορθώσετε και να βοηθήσετε να ξεπεράσουν;
- Τι προσφέρετε που δεν το κάνουν οι ανταγωνιστές σας;
Όταν μπορέσετε να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις με σαφήνεια και αποτελεσματικότητα, τότε είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την insurTech Startup.
Εάν ξεκινήσετε την οικοδόμηση της επιχείρησής σας χωρίς μια εδραιωμένη και δοκιμασμένη πρόταση αξίας, ίσως θα χρειαστείτε πολύ χρόνο να προσελκύσετε πελάτες.
"Πώς μπορούν να είναι βέβαιοι ότι σας χρειάζονται εάν δεν είστε απόλυτα σίγουροι γιατί οι άνθρωποι χρειάζονται την εταιρεία σας;"
Το να έχετε μια ισχυρή, προσεκτικά διατυπωμένη και σαφή πρόταση αξίας είναι πολύ σημαντικό εάν ενδιαφέρεστε να προσελκύσετε χρηματοδότηση . Αυτός που θα θελήσει να επενδύσει στην insurTech Startup σας θα πρέπει να γνωρίζει τι προσφέρει η επιχείρησή σας;
Για όλους αυτούς τους λόγους, είναι υψίστης σημασίας να αφιερώσετε χρόνο για να κάνετε μια προσεκτική, λεπτομερή ανάλυση για τα χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας, τις ανάγκες των πελατών που μπορούν να ικανοποιηθούν και τις πρώιμες αντιδράσεις τους, υποθέσεις και προτιμήσεις των πελατών που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.
Μόλις είστε σίγουροι για την πρόταση αξίας της επιχείρησής σας και για το τι θα πρέπει να σας κάνει ελκυστικούς για δυνητικούς πελάτες, είναι πλέον καιρός να επιβεβαιώσετε τα ακριβή δημογραφικά στοιχεία που πρέπει να στοχεύσετε καθώς αρχίζετε να προωθείτε και να προωθείτε την επιχείρησή σας στο κοινό.
Το να γνωρίζετε ακριβώς σε ποιον απευθύνεστε, η διαδικασία προώθησης γίνεται πολύ πιο ομαλή και μειώνονται οι πιθανότητες να κάνετε λάθη στη διαδικασία. Όταν είστε σίγουροι ποιο θα πρέπει να είναι το κοινό-στόχος σας, αναπόφευκτα θα λάβετε πιο έξυπνες αποφάσεις όσον αφορά την ανάπτυξη και τη βελτίωση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Θα μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε πιο ξεκάθαρα και πιο εστιασμένα μηνύματα μάρκετινγκ όταν προσδιορίσετε με ακρίβεια το κοινό.
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να το κάνετε αυτό είναι να ρωτήσετε τους πελάτες σας. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι εκτελείτε μια εκκίνηση ανάπτυξης λογισμικού . Μπορείτε να κάνετε μια μαλακή κυκλοφορία του προϊόντος σας. Επιτρέψτε σε μια μικρή ομάδα ανθρώπων (που πιστεύετε ότι αποτελούν μέρος των δημογραφικών στοιχείων που θα πρέπει να στοχεύετε να προσελκύσετε) να δοκιμάσει αυτό που προσφέρετε και κάντε τους ερωτήσεις στην πορεία για να λάβετε πραγματικά σχόλια από αυτούς.
Μπορείτε επίσης να το κάνετε αυτό μέσω ενημερωτικών δελτίων και εκπομπών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κάνοντας ερωτήσεις και λαμβάνοντας σχετικά αποτελέσματα από άτομα που έχουν ενδιαφερθεί για την επιχείρησή σας αρκετά ώστε να σας δώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα τα αποτελέσματα να μπορέσουν να σας καθοδηγήσουν στη σωστή κατεύθυνση, επειδή τα άτομα που αφιερώνουν χρόνο για να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας είναι, τις περισσότερες φορές, μέλη του κοινού-στόχου σας.
Ένας άλλος καλός τρόπος για να ερευνήσετε το κοινό σας είναι να αναλύσετε την αγορά, να εντοπίσετε τους ανταγωνιστές σας και να τους γνωρίσετε πολύ καλά.
Η διεξαγωγή μιας πολύ ενδελεχούς ανάλυσης του ανταγωνισμού σας και των πιο επιτυχημένων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον χώρο στον οποίο θέλετε να συμμετάσχετε, μπορεί να προσφέρει μια τεράστια ποσότητα ισχυρών γνώσεων. Όπως μόλις αναφέραμε, θα μπορείτε να δείτε ποιοι είναι οι πελάτες τους, κάτι που θα σας βοηθήσει να καταλήξετε σε μια στρατηγική για να συγκεντρώσετε το κοινό-στόχο σας. Θέλετε να προσελκύσετε τους ίδιους πελάτες; Αν ναι, τι μπορείτε να τους προσφέρετε για να τους κάνετε να εγκαταλείψουν τον ανταγωνιστή σας;
Συχνά, η ανάλυση ανταγωνιστών μπορεί να σας αποκαλύψει ότι στην πραγματικότητα δεν πρέπει να στοχεύετε τα ίδια ακριβή δημογραφικά στοιχεία και να σας καθοδηγήσει στην πορεία προς τον αληθινό καθορισμό της θέσης σας.
Ένα άλλο καλό πράγμα σχετικά με την ανάλυση ανταγωνιστών είναι ότι σας κρατά προσγειωμένους. Σας δείχνει πόσο μακριά πρέπει να φτάσετε και πόση δουλειά θα πρέπει να καταβάλετε εάν θέλετε να νικήσετε τον ανταγωνισμό σας. Μπορεί επίσης να αποκαλύψει τις δικές σας ελλείψεις με τρόπο που δεν θα είχατε ποτέ καταλάβει αν δεν είχατε ελέγξει πώς ο ανταγωνισμός αντιμετωπίζει αυτά τα ζητήματα.
Μην φοβάστε να ανακαλύψετε τις ελλείψεις της επιχείρησής σας. Η γνώση του ανταγωνισμού σας και η κατανόηση του γιατί ήταν επιτυχημένοι μπορεί να σας ταπεινώσει και να σας προσφέρει την έμπνευση και την ώθηση που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε την επιχείρησή σας στην επόμενη ταχύτητα και να πετύχετε.
Θα πρέπει τώρα να κατανοήσετε καλά ποιο είναι το κοινό-στόχος σας και τι τους κάνει να κάνουν κλικ. Θα πρέπει επίσης να είστε αρκετά σίγουροι για το τι προσφέρει η επιχείρησή σας και να έχετε μια αρκετά καλή ιδέα για το πώς θα προωθήσετε την επιχείρησή σας στο κοινό-στόχο σας.
Το επόμενο βήμα είναι να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος ή το κατάστημά σας είναι έτοιμο να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες. Εφόσον μιλούσαμε για startups, ως επί το πλείστον, ας μείνουμε σε αυτή τη νοοτροπία και ας φανταστούμε ότι η εν λόγω επιχείρηση είναι ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου . Τι πρέπει να κάνετε για να βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας είναι έτοιμη και ικανή να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες;
Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι καλά σχεδιασμένος και ανταποκρίνεται, ώστε τα άτομα που έρχονται στον ιστότοπό σας (από οποιαδήποτε συσκευή) να μπορούν να βρουν αυτό που θέλουν.
Βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματά σας λειτουργούν για το κοινό-στόχο σας και ενημερώνουν ξεκάθαρα τους ανθρώπους τι είναι αυτό που πουλάτε.
Διευκολύνετε τα άτομα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν την υπηρεσία ή το προϊόν σας να το αποκτήσουν πραγματικά με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ευκολία και με όσο το δυνατόν λιγότερα βήματα.
Η επιχείρησή σας πρέπει να είναι σίγουρη ότι έχει τη δυνατότητα να μετατρέπει με επιτυχία τους υποψήφιους πελάτες σε πελάτες, προκειμένου να βεβαιωθεί ότι εφαρμόζετε σωστά το επόμενο βήμα της στρατηγικής ανάπτυξης εκκίνησης – αποφασίζοντας ποιους βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI) θα μετρήσετε.
Πώς θα μπορείτε να γνωρίζετε ότι η στρατηγική ανάπτυξής σας λειτουργεί εάν δεν γνωρίζετε ποια δεδομένα υποτίθεται ότι εξετάζετε; Εκεί εντάσσονται οι βασικοί δείκτες απόδοσης (KPI) στη στρατηγική ανάπτυξης της επιχείρησής σας.
Οι KPI σάς παρέχουν μετρήσιμα στοιχεία που σας ενημερώνουν προς ποια κατεύθυνση κινείται η επιχείρησή σας. Όταν γνωρίζετε ποιοι τομείς της επιχείρησης είναι βασικοί για την ανάπτυξη και την επιτυχία της επιχείρησής σας, τότε θα μπορείτε να αφιερώσετε τους κατάλληλους πόρους σε αυτούς τους τομείς. Η δυνατότητα μέτρησης των KPI σάς επιτρέπει επίσης να τροποποιείτε στρατηγικές και επιχειρηματικές διαδικασίες. Σας διευκολύνει επίσης να δείτε ξεκάθαρα εάν τα πράγματα που κάνετε έχουν ή όχι αντίκτυπο, θετικό ή αρνητικό.
Αυτοί είναι μερικοί από τους πιο συνηθισμένους KPI που χρησιμοποιούν οι περισσότερες σύγχρονες επιχειρήσεις για να μετρήσουν την επιτυχία των στρατηγικών ανάπτυξής τους και τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζονται:
Κόστος απόκτησης πελατών: Πόσα χρήματα πρέπει να ξοδέψετε για να αποκτήσετε έναν νέο πελάτη.
Customer Lifetime Value: Πόσα χρήματα πρόκειται να κερδίσετε για τη διάρκεια της σχέσης σας με έναν πελάτη.
Ποσοστό μετατροπής: Ο αριθμός των ατόμων που επισκέφτηκαν τον ιστότοπό σας ή είχαν επαφή με την επιχείρησή σας που μπορέσατε να μετατρέψετε σε πελάτες .
Μικτό Περιθώριο Κέρδους: Πόσα χρήματα κερδίσατε λαμβάνοντας υπόψη τα χρήματα που δαπανήθηκαν για τη δημιουργία και την πώληση του προϊόντος ή της υπηρεσίας.
Ποσοστό Burn: Πόσο γρήγορα ή αργά η εταιρεία σας ξοδεύει κεφάλαιο.
Η παρακολούθηση αυτών των KPI θα μπορεί να σας δώσει μια πολύ καλή ιδέα για την απόδοση της επιχείρησής σας και εάν η στρατηγική ανάπτυξης εκκίνησης λειτουργεί ή όχι.
Για τις περισσότερες νεοφυείς επιχειρήσεις, οι στρατηγικές ανάπτυξης χρησιμεύουν ως μέσο για να φτάσετε στο σημείο στο οποίο θα πρέπει να ανησυχείτε για την κλιμάκωση της επιχείρησής σας. Όταν κλιμακώνετε την επιχείρησή σας, αυτό σημαίνει ότι δίνετε τη δυνατότητα στην επιχείρησή σας να αναπτυχθεί χωρίς πολλά εμπόδια. Όλα έχουν να κάνουν με το βλέμμα προς το μέλλον, την ανάλυση των τρεχουσών δυνατοτήτων και μελλοντικών αναγκών σας και την ανάπτυξη ενός σχεδίου που θα σας επιτρέψει να αναπτύξετε την εταιρεία σας άνετα και φυσικά.
Η κλιμάκωση είναι ίσως το πιο σημαντικό μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της startup. Είναι μια διαδικασία που δεν πρέπει να βιαστεί. ένα στο οποίο πρέπει να αξιολογήσετε την επιχείρησή σας και τα μελλοντικά σας σχέδια από απολύτως κάθε οπτική γωνία. Στον γρήγορο και άκρως ανταγωνιστικό κόσμο των startups, οι επιχειρήσεις συχνά βιάζουν τις προσπάθειές τους να κλιμακώσουν και προσεγγίζουν τη διαδικασία απερίσκεπτα. Άλλοι θα είναι πολύ αργοί στην κλίμακα και θα καταλήξουν να παρακολουθούν τον ανταγωνισμό να τους αφήνει στη σκόνη.
Ένα πράγμα σχετικά με την κλιμάκωση και την επεκτασιμότητα είναι το ερώτημα εάν η επιχείρησή σας χρειάζεται ή όχι να κλιμακωθεί καθόλου. Υπάρχει μια απίστευτη ποσότητα αναξιοποίητων δυνατοτήτων στο προϊόν ή την υπηρεσία σας ή η επιχείρησή σας λειτουργεί σε μια πολύ συγκεκριμένη ή μικρή θέση; Εάν είναι το δεύτερο, δεν υπάρχει απολύτως τίποτα λάθος να αποφασίσετε να μην κλιμακώσετε και να επιλέξετε να παραμείνετε μια λιτή, μικρή, αλλά κερδοφόρα επιχείρηση.
Δεν χρειάζεται κάθε startup επενδυτές για να είναι επιτυχημένη και δεν υπάρχει απολύτως τίποτα κακό με το να παραμείνετε μικρή, αν αυτό είναι το καλύτερο για την επιχείρησή σας. Αλλά αν η startup σας χρειάζεται να κλιμακωθεί για να πετύχει, εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να σκεφτείτε πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία:
Συμπέρασμα
Αυτοματοποιήστε ό,τι μπορείτε
Βασικό κλειδί για την κλιμάκωση είναι να κάνετε τα μέγιστα με τα λιγότερα και να κάνετε μια προσπάθεια να εξορθολογίσετε όλες τις διαδικασίες σας προκειμένου να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα. Είναι πολύ δύσκολο να κλιμακωθείτε όταν υπάρχουν λειτουργίες της insurTech Startup σας που απαιτούν πολυπλοκότητα εργασίας. Το τέλειο θα ήταν να υπάρχει μια εφαρμογή για τα πάντα.
Φροντίστε να χρησιμοποιείτε την τεχνολογία προς όφελός σας, προκειμένου να αυτοματοποιήσετε τις επιχειρηματικές λειτουργίας λογιστηρίου, προγραμματισμού, τιμολόγησης, κλπ Κατά την κλιμάκωση, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι οι βασικές επιχειρηματικές σας έχουν αυτοματοποιηθεί ή ακόμα και να αναθέσετε σε εξωτερικούς συνεργάτες σχεδόν κάθε βοηθητικό ρόλο και διαδικασία ενώ μεγαλώνετε.
Αποφύγετε την υπερβολή
Μερικές φορές το λιγότερο είναι περισσότερο και περισσότερο αφορά την πρόσληψη. Τις περισσότερες φορές, το να έχεις μια δεμένη ομάδα δύο ή τριών προγραμματιστών που γνωρίζουν πολύ καλά το έργο και ο ένας τον άλλον, θα τελειώσει πολύ καλύτερα από την πρόσληψη 10 νέων προγραμματιστών. Το να έχεις περισσότερα άτομα στην ομάδα δεν σημαίνει πάντα ότι τα πράγματα θα γίνουν πιο γρήγορα, μερικές φορές συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.
Αν και χρειάζεται να ξοδέψετε χρήματα για να τα κερδίσετε στη σημερινή κουλτούρα των insurTech startup, θα πρέπει να είστε έξυπνοι με τα έξοδα σας. Το να ξοδεύετε χρήματα σε ένα ωραίο minimal office και να επενδύετε σε ένα καλό πρόγραμμα παροχών εργαζομένων θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε ανθρώπους με ταλέντο, αλλά όχι στην πολυτέλεια, στο πολυάριθμο προσωπικό, στα ακριβά ενοίκια κλπ. Διατηρήστε τις επιχειρηματικές δαπάνες εστιασμένες στην ανάπτυξη και προσπαθήστε να αντισταθείτε στη δαπάνη χρημάτων σε πράγματα που δεν φαίνεται να έχουν σαφή και βέβαιη απόδοση επένδυσης.
Θυμηθείτε, καμία στρατηγική ανάπτυξης δεν είναι 100% αλάνθαστη. Πάντα θα υπάρχουν απρόβλεπτοι παράγοντες. Δεν υπάρχει καθορισμένη στρατηγική ανάπτυξης insurTech startup και πρέπει να έχετε την ευελιξία αλλαγής εάν δεν βλέπετε αποτελέσματα. Να προχωράτε σε νέες στρατηγικές και ιδέες χωρίς να παραμένετε σε λάθη του παρελθόντος.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Λάβετε δωρεάν επιχειρηματική συμβουλευτική.
Στην ταχέως εξελισσόμενη αγορά προς την 4η Βιομηχανική επανάσταση, πιστεύουμε ότι η επιτυχία του οικοσυστήματος θα συσχετίζεται όλο και περισσότερο με τη συνολική ηγετική θέση στην αγορά. Τα οικοσυστήματα δεν είναι ένα ανταγωνιστικό ζήτημα με «ανάδειξη του εγώ», αλλά θα γίνουν ο κυρίαρχος τρόπος για όλους τους τύπους φορέων και ειδικά των υπηρεσιών να συνδεθούν με τους πελάτες τους κατά τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας.
Συνδεθείτε με έναν Μέντορα insTech, ή με το Κέντρο Ανάπτυξης Μικρών Επιχειρήσεων
Σχετικά με τους συγγραφείς
Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)
- Business Coach, Digital Marketeer, Author
- Insurance Risk Management Analyst, CyRM
- Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
- Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos