Επιπτώσεις που έχουν επιπτώσεις στην φήμη μπορεί να προέρχονται από έναν αυξανόμενο αριθμό σεναρίων - από παραβιάσεις στον κυβερνοχώρο έως κοινωνικά μέσα ενημέρωσης έως εταιρικό παράπτωμα αλλά και από τους προμηθευτές σας.
Loss of reputation or brand value
Ο αποτελεσματικός σχεδιασμός και η διαχείριση κρίσεων έχουν καταστεί απαραίτητες και μια επαγγελματική ανταπόκριση μπορεί να κάνει τη διαφορά
Ο υπολογισμός της αξίας της φήμης μιας εταιρείας μπορεί να είναι δύσκολος, αλλά όταν έρχονται κακές ειδήσεις - και μια εταιρεία πλήττετε η φήμη της εταιρείας σας, η αξία της καθίσταται προφανής - η αγοραία αξία του Brand μπορεί να καταρρεύσει με εκπληκτική ταχύτητα. Εκτιμάται ότι περισσότερο από το ένα τέταρτο των κρίσεων φήμης εξαπλώθηκαν μέσα σε μια ώρα και πάνω από τα δύο τρίτα μέσα σε 24 ώρες. Ο αντίκτυπος των γεγονότων φήμης στις τιμές των μετοχών πιστεύεται ότι έχει διπλασιαστεί με την ανάπτυξη των κοινωνικών μέσων στην ζωή μας.
Παρά τους αυξανόμενους κινδύνους, πολλές εταιρείες εξακολουθούν να προστατεύονται ανεπαρκώς από τις συνέπειες μιας κρίσης φήμης. Ο αποτελεσματικός σχεδιασμός και η διαχείριση κρίσεων έχουν καταστεί απαραίτητες και μια επαγγελματική ανταπόκριση μπορεί να κάνει τη διαφορά. Η έρευνα δείχνει ότι η αξία μιας εταιρείας που διαχειρίζεται αποτελεσματικά μια κρίση φήμης μπορεί να αυξηθεί κατά 6% τον επόμενο χρόνο. Όλο και περισσότερο είναι ξεκάθαρο οτι η ασφάλιση μπορεί επίσης να παρέχει απτή βοήθεια σε έναν άυλο κίνδυνο, παρέχοντας λύσεις όπως προστασία έναντι του μειωμένου καθαρού λειτουργικού κέρδους που σχετίζεται με ένα συμβάν φήμης, κόστος συμβουλών διόρθωσης, 24/7 απάντηση κρίσης φήμης και αναφορές στρατηγικής ανάλυσης μέσων.