Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital Entrepreneurship ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Το Crowdfunding είναι μια μέθοδος συγκέντρωσης κεφαλαίων μέσω της συλλογικής προσπάθειας φίλων, οικογένειας, πελατών και μεμονωμένων επενδυτών. Αυτή η προσέγγιση αξιοποιεί τις συλλογικές προσπάθειες μιας μεγάλης ομάδας ατόμων - κυρίως μέσω διαδικτύου μέσω πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης και crowdfunding - και αξιοποιεί τα δίκτυά τους για μεγαλύτερη προσέγγιση και προβολή.

Director
& Officers 

Αυστηρότεροι κανονισμοί, νέες τεχνολογίες, αυξανόμενοι μέτοχοι, ρυθμιστές και ακτιβισμός πελατών, υπάρχουν πολλά σήμερα για να κάνουν τη ζωή των επιχειρηματικών ηγετών πιο δύσκολη.

Πώς διαφέρει το Crowdfunding;

Το Crowdfunding είναι ουσιαστικά το αντίθετο της βασικής προσέγγισης της χρηματοδότησης των επιχειρήσεων. Παραδοσιακά, εάν θέλετε να συγκεντρώσετε κεφάλαια για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή να ξεκινήσετε ένα νέο προϊόν, θα χρειαστεί να συσκευάσετε το επιχειρηματικό σας σχέδιο, την έρευνα αγοράς και τα πρωτότυπα και, στη συνέχεια, να αγοράσετε την ιδέα σας σε μια περιορισμένη ομάδα ή πλούσια άτομα ή ιδρύματα. Αυτές οι πηγές χρηματοδότησης περιελάμβαναν τράπεζες, επενδυτές αγγέλου και εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων, περιορίζοντας πραγματικά τις επιλογές σας σε μερικούς βασικούς παίκτες. Μπορείτε να σκεφτείτε αυτήν την προσέγγιση συγκέντρωσης χρημάτων ως διοχέτευση, με εσάς και το βήμα σας στο ευρύ άκρο και το κοινό σας των επενδυτών στο κλειστό άκρο. Αποτυχία να δείξετε αυτήν τη διοχέτευση στον σωστό επενδυτή ή εταιρεία την κατάλληλη στιγμή, και αυτός είναι ο χρόνος και τα χρήματά σας χαμένα.

Οι πλατφόρμες Crowdfunding, από την άλλη πλευρά, μετατρέπουν αυτήν τη διοχέτευση στο τέλος. Δίνοντας σε εσάς, τον επιχειρηματία, μια ενιαία πλατφόρμα για να δημιουργήσετε, να παρουσιάσετε και να μοιραστείτε τους πόρους σας, αυτή η προσέγγιση βελτιστοποιεί δραματικά το παραδοσιακό μοντέλο. Παραδοσιακά, θα ξοδεύατε μήνες κοσκινίζοντας το προσωπικό σας δίκτυο, ελέγχοντας πιθανούς επενδυτές και ξοδεύοντας το δικό σας χρόνο και χρήμα για να τα βρεις μπροστά τους. Με το crowdfunding, είναι πολύ πιο εύκολο για εσάς να αποκτήσετε την ευκαιρία σας μπροστά σε πιο ενδιαφερόμενα μέρη και να τους δώσετε περισσότερους τρόπους για να βοηθήσετε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας, από την επένδυση χιλιάδων σε αντάλλαγμα μετοχών έως τη συνεισφορά 20 $ σε αντάλλαγμα για ένα προϊόν πρώτης εκτέλεσης ή άλλη ανταμοιβή .

 

Τα οφέλη του Crowdfunding

Από τη χρήση ενός ευρύτερου ομίλου επενδυτών έως την απόκτηση πιο ευέλικτων επιλογών συγκέντρωσης χρημάτων, υπάρχουν ορισμένα οφέλη από το crowdfunding έναντι των παραδοσιακών μεθόδων. Εδώ είναι μερικά από τα πολλά πιθανά πλεονεκτήματα, τα οποία θα καλύψουμε λεπτομερέστερα αργότερα σε αυτόν τον οδηγό:

  • Προσέγγιση χρηστών - Χρησιμοποιώντας μια πλατφόρμα crowdfunding όπως το Fundable, έχετε πρόσβαση σε χιλιάδες διαπιστευμένους επενδυτές που μπορούν να δουν, να αλληλεπιδράσουν και να μοιραστούν την καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων.

  • Παρουσίαση - Δημιουργώντας μια καμπάνια crowdfunding, περνάτε από την ανεκτίμητη διαδικασία εξέτασης της επιχείρησής σας από το ανώτατο επίπεδο - την ιστορία, την έλξη, τις προσφορές, τη διευθύνσιμη αγορά, την πρόταση αξίας και πολλά άλλα - και το βράζετε σε ένα γυαλισμένο, εύκολα εύπεπτο πακέτο.

  • PR & Marketing - Από την έναρξη έως το τέλος, μπορείτε να μοιραστείτε και να προωθήσετε την καμπάνια σας μέσω κοινωνικών μέσων, ενημερωτικών δελτίων μέσω email και άλλων διαδικτυακών τακτικών μάρκετινγκ. Καθώς εσείς και άλλα μέσα μαζικής ενημέρωσης καλύπτετε την πρόοδο της συγκέντρωσης χρημάτων σας, μπορείτε να διπλασιάσετε οδηγώντας την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και σε άλλους πόρους της εταιρείας.

  • Επικύρωση της έννοιας - Η παρουσίαση της έννοιας ή της επιχείρησής σας στις μάζες προσφέρει μια εξαιρετική ευκαιρία να επικυρώσετε και να βελτιώσετε την προσφορά σας. Καθώς οι πιθανοί επενδυτές αρχίζουν να εκδηλώνουν ενδιαφέρον και να κάνουν ερωτήσεις, θα δείτε γρήγορα εάν υπάρχει κάτι που λείπει που θα τους έκανε πιο πιθανό να αγοράσουν.

  • Αποδοτικότητα - Ένα από τα καλύτερα πράγματα για το διαδικτυακό crowdfunding είναι η ικανότητά του να συγκεντρώνει και να εξορθολογίζει τις προσπάθειές σας για συγκέντρωση χρημάτων. Δημιουργώντας ένα ενιαίο, ολοκληρωμένο προφίλ στο οποίο μπορείτε να διοχετεύσετε όλες τις προοπτικές και τους πιθανούς επενδυτές σας, εξαλείφετε την ανάγκη να ακολουθήσετε καθεμία από αυτές ξεχωριστά. Επομένως, αντί να αντιγράφετε προσπάθειες εκτυπώνοντας έγγραφα, συγκεντρώνοντας συνδέσμους και μη αυτόματα ενημερώνοντας το καθένα όταν υπάρχει ενημέρωση, μπορείτε να παρουσιάσετε τα πάντα στο διαδίκτυο σε πολύ πιο προσιτή μορφή, αφήνοντάς σας περισσότερο χρόνο για να εκτελέσετε την επιχείρησή σας αντί για συγκέντρωση χρημάτων.

 

Τύποι Crowdfunding

Ακριβώς όπως υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη αύξησης κεφαλαίων για επιχειρήσεις σε όλα τα στάδια ανάπτυξης, υπάρχει μια ποικιλία τύπων crowdfunding. Η μέθοδος crowdfunding που επιλέγετε εξαρτάται από τον τύπο του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε και τους στόχους σας για ανάπτυξη. Οι 3 κύριοι τύποι βασίζονται σε δωρεές, βασίζονται σε ανταμοιβές και crowdfunding ιδίων κεφαλαίων (αυτός ο οδηγός θα επικεντρωθεί κυρίως σε ανταμοιβές και σε ίδια κεφάλαια).

Crowdfunding βάσει δωρεών

Σε γενικές γραμμές, μπορείτε να σκεφτείτε οποιαδήποτε καμπάνια crowdfunding στην οποία δεν υπάρχει οικονομική απόδοση στους επενδυτές ή τους συνεισφέροντες ως crowdfunding βάσει δωρεών. Οι κοινές πρωτοβουλίες crowdfunding που βασίζονται σε δωρεές περιλαμβάνουν τη συγκέντρωση χρημάτων για την αντιμετώπιση καταστροφών, φιλανθρωπικά ιδρύματα, μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και ιατρικούς λογαριασμούς.

Crowdfunding βάσει ανταμοιβών

Το crowdfunding με βάση τις ανταμοιβές περιλαμβάνει άτομα που συνεισφέρουν στην επιχείρησή σας με αντάλλαγμα μια «ανταμοιβή», συνήθως μια μορφή του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρει η εταιρεία σας. Παρόλο που αυτή η μέθοδος προσφέρει στους υποστηρικτές μια ανταμοιβή, εξακολουθεί να θεωρείται γενικά ένα υποσύνολο crowdfunding με βάση δωρεές, καθώς δεν υπάρχει οικονομική απόδοση ή απόδοση ιδίων κεφαλαίων. Αυτή η προσέγγιση είναι μια δημοφιλής επιλογή εδώ στο Fundable, καθώς και άλλες δημοφιλείς πλατφόρμες crowdfunding όπως το Kickstarter και το Indiegogo, επειδή επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να παρακινήσουν τον συνεισφέροντά τους χωρίς να επιβαρύνουν πολύ επιπλέον έξοδα ή να πωλούν μερίδιο συμμετοχής. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την προετοιμασία και την έναρξη μιας επιτυχημένης καμπάνιας βάσει ανταμοιβών εδώ.

Crowdfunding βάσει κεφαλαίων

Σε αντίθεση με τις μεθόδους που βασίζονται στη δωρεά και τις ανταμοιβές, το crowdfunding που βασίζεται στα ίδια κεφάλαια επιτρέπει στους συνεισφέροντες να γίνουν μετόχοι της εταιρείας σας μέσω διαπραγμάτευσης κεφαλαίου για μετοχές. Ως κάτοχοι μετοχών, οι συνεισφέροντες σας λαμβάνουν οικονομική απόδοση της επένδυσής τους και τελικά λαμβάνουν ένα μερίδιο των κερδών με τη μορφή μερίσματος ή διανομής. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την προετοιμασία και την έναρξη μιας επιτυχημένης καμπάνιας που βασίζεται σε μετοχές εδώ.

 

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *