Η προσπάθεια εύρεσης χρηματοδότησης για την επιχείρηση ή την Startup σας μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε εργασία πλήρους απασχόλησης. Η χρηματοδότηση βρίσκεται στο επίκεντρο της επιτυχίας κάθε επιχείρησης, αλλά μπορεί να μετατραπεί σε μια σοβαρή χρονική δέσμευση.
Ωστόσο, συνεργαζόμενοι με τους σωστούς επενδυτές και αφιερώνοντας περισσότερο χρόνο για να αναπτύξετε την ιδέα σας, μπορείτε να λάβετε σημαντικά βοηθήματα για την σωστή χρηματοδότηση σας. Γι' αυτό κινηθείτε έξυπνα Μην κάνεις λάθος. θα είναι δύσκολο, αλλά με την ακρίβεια στην αναζήτησή σας, μπορείτε να τοποθετήσετε τον εαυτό σας για επιτυχία.
"Πολλές φορές οι ηγέτες και οι Startuper παίρνουν απορρίψεις χρηματοδότησης σημειώνοντας αργή πρόοδο και ο λόγος είναι οτι , πολλές φορές απλά μιλάνε με λάθος επενδυτές",
"Αν είχαν καλύτερη γνώση για το ποιος ήταν ο σωστός επενδυτής, θα έβλεπαν το ποσοστό επιτυχίας τους να ανεβαίνει σε μεγάλο ποσοστό."
Αυτό λοιπόν θα προσπαθήσουμε να κάνουμε εδώ στο instech
Θερμές εισαγωγές
Το κλειδί για την εξασφάλιση χρηματοδότησης είναι να κοιτάξετε στο άμεσο περιβάλλον, κοινότητα ή δίκτυό σας για να προσπαθήσετε να βρείτε τις ευκαιρίες. Αυτό περιλαμβάνει, φίλους και συγγενείς ή άλλους ηγέτες κλπ, είναι επίσης σημαντικό να λάβετε υπόψη τις επαγγελματικές υπηρεσίες που χρησιμοποιεί η εταιρεία σας. Αν, για παράδειγμα, συνεργάζεστε με νομικό σύμβουλο, λογιστή, προμηθευτές, μπορεί να σας βοηθήσουν να βρείτε χρηματοδότηση.
Το κλειδί βέβαια είναι να συνεργαστείτε με εταιρείες, που θα παρέχουν προστιθέμενη αξία στην επιχείρησή σας.
"Η θερμή εισαγωγή προχωρά πολύ περισσότερο από ό, τι οποιαδήποτε άλλη πιθανή λεωφόρος", είπε. "Οποιοσδήποτε επαγγελματίας που περιβάλλει την εταιρεία θα πρέπει απολύτως να είναι ο πρώτος σταθμός και η πρώτη θέση που πηγαίνει μια εταιρεία για να προσπαθήσει να έχει πρόσβαση σε επιχειρηματικά κεφάλαια και μια ζεστή εισαγωγή."
Έτσι οι νεοσύστατες επιχειρήσεις μπορούν να διαφοροποιηθούν από τους συναδέλφους τους. Η οικοδόμηση ενός δικτύου ατόμων που συμβάλλουν στην ανάκαμψη της εταιρείας σας είναι ο καλύτερος τρόπος για να παρέχετε στην επιχείρησή σας την υποστήριξη που χρειάζεται.
Πώς να στοχεύσετε έναν επιχειρηματία κεφαλαίου για χρηματοδότηση επιχειρήσεων
Το επιχειρηματικό κεφάλαιο μπορεί να είναι το πιο δύσκολο να εξασφαλιστεί, κυρίως επειδή οι επενδυτές επιχειρηματικών κεφαλαίων έχουν πολύ συγκεκριμένες επενδυτικές στρατηγικές, θέλουν να επενδύσουν για σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα (τρία έως πέντε χρόνια) και μπορεί να θέλουν να συμμετέχουν στις δραστηριότητες και τις αποφάσεις της επιχείρησής σας -κατασκευή. Οι επιχειρηματίες καπιταλιστές συνήθως θέλουν να επενδύσουν ποσά μεγαλύτερα από μερικά εκατομμύρια δολάρια.
Οι περισσότερες νεοσύστατες επιχειρήσεις ξεκινούν με πρώιμη χρηματοδότηση από φίλους και οικογένεια, επενδυτές αγγέλων ή επιταχυντές. Εάν έχετε ήδη περάσει από αυτό το βήμα και αναζητάτε μακροπρόθεσμη χρηματοδότηση, είναι σημαντικό να προσεγγίσετε τις επιχειρήσεις καπιταλιστικών επιχειρήσεων με τον σωστό τρόπο. Ο Kisch είπε ότι είναι ζωτικής σημασίας να βρείτε τον κατάλληλο επενδυτή για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η επιχείρησή σας. Υπάρχουν χιλιάδες εταιρείες VC εκεί έξω, οπότε σκεφτείτε κριτικά την επιχείρησή σας και ποιοι επενδυτές έχουν το πιο νόημα.
"Η εύρεση του σωστού επενδυτή που είναι το σωστό στάδιο όπου βρίσκεται η εταιρεία σας, αλλά [αυτό] έχει επίσης κάποια έκθεση στο περιβάλλον στο οποίο θα είστε, νομίζω ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να έχετε μια παραγωγική σχέση ", είπε.
Μόλις αναπτύξετε μια σύντομη λίστα VC που επενδύουν στο χώρο σας και μπορούν να παρέχουν το επίπεδο καθοδήγησης και την προστιθέμενη αξία που αναζητάτε, ήρθε η ώρα να ρυθμίσετε μια επίσημη διαδικασία.
Με τη λίστα σας στη διάθεσή σας, ο Berman συνιστά να περάσετε μία έως δύο εβδομάδες προσπαθώντας να πραγματοποιήσετε αυτήν την αρχική επαφή με την εταιρεία. Μόλις επικοινωνήσετε, ενημερώστε την εταιρεία για τις επιχειρηματικές εξελίξεις και τις τριμηνιαίες πληροφορίες που σχετίζονται με αυτόν τον επενδυτή. Αυτή η συνεχιζόμενη συζήτηση μπορεί να σας βοηθήσει να οικοδομήσετε σχέσεις με επενδυτές. Όταν έρθει η ώρα να συγκεντρώσετε χρηματοδότηση, θα πρέπει να προωθήσετε τις εταιρείες VC με τις οποίες επικοινωνείτε συνεχώς.
"Ο Διευθύνων Σύμβουλος πρέπει πραγματικά να δεσμευτεί να συγκεντρώσει χρήματα και να κάνει αυτό που ονομάζεται roadshow για να βρεθεί μπροστά σε μεγάλο αριθμό επιχειρηματικών κεφαλαίων για να βρει τον σωστό συνεργάτη", δήλωσε ο Berman.
Ο Berman είπε ότι ολόκληρη η διαδικασία, από τις αρχικές συναντήσεις έως το κλείσιμο μιας συμφωνίας, μπορεί να διαρκέσει από 60 έως 90 ημέρες, ή ακόμα περισσότερο, οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε προγραμματίσει ανάλογα. Ο Berman συνέστησε επίσης να αναζητήσετε χρηματοδότηση πολύ πριν την χρειαστεί η επιχείρησή σας.
Πώς να παραμείνετε κίνητρα
Μία από τις μεγαλύτερες μεταβλητές σε αυτή τη διαδικασία είναι το κίνητρο. Ως εκκίνηση, η απόρριψη έρχεται ως μέρος του ταξιδιού. Η παραμονή με κίνητρα κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών χρόνων μπορεί να είναι δύσκολη, αλλά θα είναι η ραχοκοκαλιά της επιτυχίας της επιχείρησής σας.
Ο Kisch έχει περάσει από πέντε γύρους χρηματοδότησης με διάφορες νεοσύστατες επιχειρήσεις για τις οποίες εργάστηκε. Είπε ότι ένα πράγμα που ήταν χρήσιμο γι 'αυτόν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας προβολής είναι ότι προσπάθησε να διατηρήσει χαμηλές προσδοκίες, ώστε η απόρριψη να μην τον κατακλύζει. Αντί να το βλέπει ως αποτυχία, ο Kisch αντιλαμβάνεται την απόρριψη ως μέρος της διαδικασίας.
"Αν κάποιος λέει όχι, απλά σκέφτομαι," Είναι ωραίο, υποθέτω ότι είμαι μόλις ένα βήμα πιο κοντά στο ναι ", είπε.
Η άλλη απομάκρυνση από την απόρριψη είναι ο τρόπος προσαρμογής και της απόκρισης. Ο Kisch είπε ότι μια ροή κριτικών σχολίων σας επιτρέπει να βελτιώσετε το προϊόν σας και να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας.
Είπε ότι ένας καλός τρόπος να το σκεφτείτε είναι ότι δεν απορρίπτεστε επειδή η ιδέα ή το προϊόν σας είναι κακή, είναι επειδή μπορεί να βελτιωθεί ελαφρώς ή δεν έχετε αναπτύξει τις δεξιότητες για να το προωθήσετε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Αυτό διατηρεί την ευθύνη στα χέρια σας χωρίς να προσθέτει πίεση που καταστρέφει τη γη. Όλα είναι ένα έργο σε εξέλιξη, και ακόμη και οι πιο επιτυχημένες εταιρείες σήμερα έπρεπε να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις σε ένα σημείο.
«Η συγκέντρωση χρημάτων από ανθρώπους είναι πολύ δύσκολο», είπε. "Απλώς πρέπει να το κάνετε με αυτό και να γνωρίζετε ότι υπήρχαν πολλές εταιρείες που είχαν αρχικά απορριφθεί και έγιναν εταιρείες καθοριστικής γενιάς."