
Τομείς ενός επιχειρηματικού οικοσυστήματος
Κατά την επόμενη δεκαετία, η επιχειρηματικότητα και οι απαιτούμενοι πόροι για την λειτουργία της σε έναν ψηφιακό κόσμο χωρίς σύνορα θα καταστεί αναγκαιότητα για τις ΜμΕ που θέλουν να είναι ανταγωνιστικές.
Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές,
έχουμε κάνει τα άρθρα μας για τον μετασχηματισμό ελεύθερα περιορισμών για όλους τους αναγνώστες.
Για να λαμβάνετε όλο το περιεχόμενο του insTech στα εισερχόμενά σας,
εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο.
Οι ΜμΕ δεν θα είναι σε θέση να εκμεταλλευτούν τις νέες ευκαιρίες αγοράς που προσφέρονται και να αναπτύξουν νέες πηγές αξίας για τους πελάτες από μόνες τους. Θα πρέπει να γίνουν εξαιρετικά αποτελεσματικές σε ένα νέο μοντέλο συνεργασίας.
Αυτό το μοντέλο συνεργασίας θα συνεπάγεται την ενσωμάτωση περισσότερων επιχειρηματικών συνεργασιών στην αλυσίδα αξιών ασφάλισης, συμπεριλαμβανομένων πιο καινοτόμων νεοσύστατων επιχειρήσεων και της δυνατότητας ανταλλαγής τεράστιων όγκων δεδομένων γρήγορα και με ασφάλεια σε όλο το οικοσύστημα.
Η Οργανωτική Δομή της Μικρο μεσαίας Επιχείρησης (ΜμΕ) συνεχίζει να επαναπροσδιορίζεται σε πολύ μεγάλη κλίμακα από την ψηφιακή τεχνολογία πράγμα που σημαίνει ότι τα αναδυόμενα οικοσυστήματα διασυνδεδεμένων επιχειρήσεων θα μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες εξυπηρετούν πελάτες και ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
Αυτά τα οικοσυστήματα θα καταργήσουν τα παραδοσιακά σύνορα της βιομηχανίας, απαιτώντας από τις εταιρείες να αναπτύξουν συνεργασίες και να καινοτομήσουν.
Τα «Επιχειρηματικά Οικοσυστήματα» είναι μια από αυτές τις λέξεις που ακούγονται πολύ τελευταία, αλλά μπορεί να σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους.
Ποιος λοιπόν είναι ο ορισμός;
Ένα οικοσύστημα είναι "ένα διασυνδεδεμένο σύνολο υπηρεσιών ή προϊόντων που επιτρέπει στους χρήστες να ικανοποιούν μια ποικιλία αναγκών σε μια απρόσκοπτη εμπειρία."
Τα οικοσυστήματα βασίζονται στις ανάγκες των καταναλωτών. ξεπερνούν τις απλές συνεργασίες πέρα από τα όρια της βιομηχανίας για να συγκεντρώσουν ψηφιακά προσβάσιμες υπηρεσίες ή προϊόντα, παρέχοντας στους καταναλωτές μια εμπειρία από άκρο σε άκρο.
Το Ping An of China είναι ένα πολύ γνωστό παράδειγμα ενός ενορχηστρωτή οικοσυστήματος στον ασφαλιστικό κλάδο. Η εταιρεία υπερβαίνει την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων, προσφέροντας στους πελάτες της ένα οικοσύστημα υπηρεσιών όπως το Ping An Good Doctor, το PingAnfang και το Autohome για την αντιμετώπιση των αναγκών τους για την υγεία, τη στέγαση και την κινητικότητα. Με την αποθήκευση του οικοσυστήματος με τις θυγατρικές του, αυτή η προσέγγιση δημιουργεί σημαντικό αριθμό νέων πελατών και αυξάνει την αφοσίωση των υπαρχόντων.
Για να εξασφαλιστεί η επεκτασιμότητα, ένα οικοσύστημα συχνά ενορχηστρώνεται συνδυάζοντας τις προσφορές υπηρεσιών μιας σειράς ανεξάρτητων εταιρειών.
Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech
Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
Σχετικά με τους συγγραφείς
Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)
- Business Coach, Digital Marketeer, Author
- Insurance Risk Management Analyst, CyRM
- Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
- Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos