Χάρη στους έξυπνους εικονικούς βοηθούς, η υποβολή ερωτήσεων στον ασφαλιστή, θα είναι σύντομα τόσο εύκολη όσο ο έλεγχος του καιρού μέσω του smartphon.

 

Για πολλές εταιρείες, σε πολλούς τομείς, οι έξυπνοι εικονικοί βοηθοί - intelligent virtual assistants (IVA) - έχουν καταστεί ουσιαστικό στοιχείο της εμπειρίας των πελατών. Για τους ασφαλιστικούς Διανομείς, τα IVA μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των πελατών, την αύξηση των εσόδων, το χαμηλότερο κόστος και τη βελτίωση της διαχείρισης κινδύνων. Για τους ασφαλιστικούς πελάτες, οι IVA παρέχουν μια απλή, διαισθητική διεπαφή για πρόσβαση και πλοήγηση στο πλήρες φάσμα του περιεχομένου και των προσφορών υπηρεσιών του ασφαλιστή.

Η ισχύς και η πολυπλοκότητα των IVA καθοδηγούνται από την ενοποίηση με υπάρχοντα συστήματα back-end (όπως πλατφόρμες διαχείρισης σχέσεων πελατών), καθώς και από την ποιότητα και την ποσότητα των διαθέσιμων πηγών δεδομένων. (Ο όρος "chatbot" είναι συχνά συνώνυμος με τον IVA ή χρησιμοποιείται για να αναφέρεται στην υποκείμενη τεχνολογία πίσω από τα IVA.)

 

Read more

 

 

by:
Digital Entrepreneurship ecosystem SMB
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.