Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Τα είδη που επιβιώνουν δέν είναι τα ισχυρότερα, ούτε τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνεται περισσότερο στην αλλαγή.

Βλέπουμε και ακούμε τον όρο ψηφιακός μετασχηματισμός επανειλημμένα αλλά τι σημαίνει;

 

Θεωρώ ότι ο ορισμός που δίνει η McKinsey & Company είναι ο πιό αντιπροσωπευτικός. « Η προσπάθεια για Δημιουργία αξίας στα νέα σύνορα της επιχείρησης, στις διαδικασίες που υλοποιούν ένα όραμα των εμπειριών των πελατών και χτίζοντας θεμελιώδεις δυνατότητες που υποστηρίζουν ολόκληρη τη δομή».

Όσον αφορά την ασφάλιση, ο ψηφιακός μετασχηματισμός σημαίνει τη χρήση νέων προϊόντων και υπηρεσιών για την ενίσχυση του παραδοσιακού συμβουλευτικού ρόλου του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και την ανταπόκριση στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των υπηρεσιών τόσο των ασφαλιστικών καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους επιτρέπει να παρέχουν υπηρεσίες μέσω των smartphons, όπως ιστοσελίδες και εφαρμογές βελτιστοποιημένες για κινητά, ώστε οι πελάτες και οι εργαζόμενοι να έχουν πρόσβαση σε ασφαλιστικές πληροφορίες και να επωφεληθούν από τη μεγαλύτερη συνδεσιμότητα με ασφαλιστές, όπως η ολοκληρωμένη ηλεκτρονική διαπραγμάτευση, για να συνδέσουν πιο γρήγορα νέες επιχειρήσεις.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει αγγίξει αποτελεσματικά κάθε κλάδο και η ασφάλιση δεν είναι διαφορετική. Τώρα που είναι ήδη εδώ, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για Agents & Brokers που είναι έτοιμοι να κάνουν τα απαραίτητα βήματα για να εξασφαλίσουν το μέλλον τους στην ψηφιακή εποχή. Ωστόσο, για να προετοιμαστούμε σωστά για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τους παράγοντες που οδήγησαν τον ασφαλιστικό κλάδο σε αυτό το κρίσιμο σημείο, τα οποία περιλαμβάνουν:

  • Ζήτηση για σχεδόν άμεση εκπλήρωση επιθυμιών & αναγκών
  • Αλλαγή προσδοκιών πελατών
  • Απεριόριστη πρόσβαση σε πληροφορίες
  • Νέοι ψηφιακοί πρώτοι ανταγωνιστές
  • Εκθετικός ρυθμός μεταβολής
  • Εξαφάνιση αντισταθμίσεων μεταξύ τιμής, αποδοτικότητας και καινοτομίας

 

 

 

Οι μεγάλες Εταιρείες έχουν κάνει την παραγγελία προιόντων και υπηρεσιώντόσο εύκολη που οι καταναλωτές έχουν συνηθίσει να παίρνουν ό,τι θέλουν, όποτε θέλουν, από οποιαδήποτε συσκευή θέλουν. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες περιμένουν αυτού του είδους τις υπηρεσίες από κάθε εταιρεία με την οποία συνεργάζονται και αναμένουν από αυτές να ανταποκριθούν και να αλληλεπιδράσουν μαζί τους σε πραγματικό χρόνο.

Εάν οι επιχειρήσεις δεν αποδώσουν, οι σημερινοί απαιτητικοί καταναλωτές θα αναζητήσουν εναλλακτικούς παρόχους.

«Το φυσικό αποτέλεσμα αυτής της πραγματικής πραγματικότητας για τους ανθρώπους είναι η προσδοκία άμεσης ικανοποίησης. Πλησιάζουμε γρήγορα στο σημείο καμπής άμεσης ικανοποίησης, ανταποκρινόμενοι την ώρα που οι καταναλωτές απαιτούν προϊόντα και υπηρεσίες που παραδίδονται οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή. Η ανάγκη για ταχύτητα θα αυξηθεί καθώς η τεχνολογία επιτρέπει και προωθεί μια τέτοια οικονομία πλήρους πρόσβασης.

 

Τα τελευταία 30 χρόνια, η ταχεία και αυξημένη τεχνολογική καινοτομία έχει αλλάξει σημαντικά τη συμπεριφορά και τις προσδοκίες εκείνων των γενεών που έρχονται μετά τα baby boomers, κυρίως τα millennials και Generation Z. Για αυτούς τους «ψηφιακούς ιθαγενείς», η χρήση της τεχνολογίας και της κοινωνικής δικτύωσης είναι εγγενής τη φύση τους.

Αναμένουν τις πελατοκεντρικές εμπειρίες, τα κανάλια που έχουν συνηθίσει σε άλλους κλάδους.

Οι δύο γενιές ψηφιακών ιθαγενών υπήρξαν η κινητήρια δύναμη πίσω από τη ζήτηση για ψηφιακές υπηρεσίες και πολυκαναλικές εμπειρίες. Οι άνθρωποι όλων των γενεών χρησιμοποιούν το ψηφιακό ως τον κύριο μέσο ενώ εργάζονται, παίζουν και αλληλεπιδρούν, κάνοντας δυσδιάκριτη την γραμμή μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Χτίζουν τις δικές τους ταυτότητες πιο ελεύθερα από ποτέ.

 

Ως αποτέλεσμα, τα πρότυπα κατανάλωσης δεν ορίζονται πλέον από «παραδοσιακά» δημογραφικά τμήματα όπως η ηλικία, το φύλο, η τοποθεσία, το εισόδημα, η οικογενειακή κατάσταση κλπ

 

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *