15/02/2021

Ο Μετασχηματισμός των ΜμΕ δεν σημαίνει ότι κάθε ηγέτης μπορεί να οργανωθεί ή να συμμετάσχει σε ένα οικοσύστημα. Πρώτα απ' όλα πρέπει να κατανοήσει τις πολυπλοκότητες και τις άγνωστες ευκαιρίες που παρουσιάζουν αυτά.
Πολλοί περιορίζονται από το δικό τους όραμα ή ακόμα χειρότερα θεωρούν ότι ίδιο το οικοσύστημα τους περιορίζει. Αλλά ο λόγος της ύπαρξης ενός οικοσυστήματος είναι η δραστηριοποίηση και η ενθάρρυνση διαφορετικών συμμετεχόντων ώστε ν' αντιμετωπίζουν συλλογικά τις ανάγκες των καταναλωτών.
Για να γίνει αυτό απαιτείται βαθιά στρατηγική σκέψη για τα βασικά σημεία επαφής κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη. Σημαίνει ανίχνευση ολόκληρης της αλυσίδας αξίας, όπου οι έξυπνες αλλαγές μπορούν να οδηγήσουν σε μεγάλες βελτιώσεις, με τον τρόπο που μεγάλες εταιρείες έφεραν την επανάσταση στην εμπειρία των πελατών με αγορές με ένα κλικ, παράδοση μίας ημέρας και συνεχή επανεπένδυση των κερδών . Ακόμα κι αν η συμμετοχή και η επένδυση της εταιρείας σας σε ένα οικοσύστημα είναι μικρές, η σκέψη σας για το ταξίδι των πελατών πρέπει να γίνει εις βάθος με όχημα και βοηθό τα Analytics.
Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech
Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
Σχετικά με τους συγγραφείς
Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)
- Business Coach, Digital Marketeer, Author
- Insurance Risk Management Analyst, CyRM
- Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
- Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos