Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Είναι ξεκάθαρο οτι οι καταναλωτές θα συνεχίσουν  τις συνήθειες που υιοθέτησαν κατά τη διάρκεια της κρίσης, όπως οι νέες μέθοδοι αγορών.

 

  1. Πιο ενεργητική, πολυκαναλική επικοινωνία με πελάτες.

Οι insurance Brokers θα πρέπει να μεταβούν στην e-platform και να προσαρμόζουν όλο και περισσότερο τα κανάλια επικοινωνίας τους στις ατομικές προτιμήσεις και στην εμπειρία του πελάτη τους. Με αυτόν τον τρόπο, θα λαμβάνουν δεδομένα με πληροφορίες σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες τους, όπως ποιά σημεία της πλατφόρμας τους ενδιαφέρουν, τί διαβάζουν, τι ανεβάζουν στα social media κλπ.

Θα επικοινωνούν επίσης προληπτικά με τους πελάτες, χρησιμοποιώντας προγράμματα CRM τα δεδομένα από τα Analytics για την πρόβλεψη ερωτήσεων, αναγκών, ενδιαφερόντων και την αποστολή ενημερώσεων μέσω του προτιμώμενου καναλιού επικοινωνίας του πελάτη προτού ζητηθούν αυτές.

    2. Ευέλικτος τρόπος εργασίας.

Η προώθηση ταχέων καινοτομιών και η ανταπόκριση σε νέες τάσεις, κανονισμούς και τεχνολογία θα απαιτήσει επίσης έναν ευέλικτο τρόπο εργασίας .

Οι insurance Brokers πρέπει να ενεργήσουν άμεσα για να σχεδιάσουν την  μετάβαση σε ένα νέο λειτουργικό μοντέλο διανομής. Η παροχή απομακρυσμένης υποστήριξης σε πελάτες για τη βελτίωση της εμπειρίας  και της αφοσίωσης τους πριν και μετά την πώληση και η υιοθέτηση ψηφιακών εργαλείων που επιτρέπουν την διαχείριση της δραστηριότητας και της παραγωγικότητας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχή υιοθέτηση του νέου μοντέλου.

Οι insurance Brokers που θα ξεκινήσουν γρήγορα θα βγουν από την κρίση καλύτερα προετοιμασμένοι και έτοιμοι να παρέχουν στους πελάτες τους, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζονται καθώς ο κόσμος κινείται ταχύτατα προς το επόμενο φυσιολογικό.

    3. Βελτίωση της παραγωγικότητας μέσω Οικοσυστημάτων

Θεωρείται πλέον δεδομένο ότι η ανάπτυξη των ΜμΕ θα προέρθει μέσα από Στρατηγικές συνεργασίες και ήδη προωθείται από την EU. Η
στρατηγική συνεργασίας μέσω επιχειρηματικού οικοσυστήματος μπορεί να αποφέρει οφέλη σε όλη την αλυσίδα αξίας, αλλά για να είναι επιτύχει θα πρέπει οι insurance Brokers να γνωρίζουν την αλλαγή νοοτροπίας που απαιτείται και να είναι προετοιμασμένοι να πραγματοποιήσουν στοχευμένες επενδύσεις με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Για την επιτυχημένη μετάβαση θα απαιτηθούν τέσσερις κατηγορίες μόχλευσης της ανάπτυξης, 

  1. λειτουργική αριστεία για την βέλτιστη εμπειρία του πελάτη,
  2. απλουστευμένη επίπεδη δομή,
  3. επιχειρηματικός και ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων και
  4. ευελιξία επιχείρησης
οι οποίοι αποτελούν την βάση αποτελεσματικών λειτουργιών και μπορούν να υποστηρίξουν τις προσπάθειες ανάπτυξης & παραγωγικότητας, ενώ μέχρι σήμερα, οι παραδοσιακοί insurance Brokers συνήθως επικεντρώνονται στα πρώτα δύο.

 

 

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

Insurance Risk Management Analyst, CyRM
Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos


view in Linkedin

Sign up for e-mails on new, insTech

Θα σας στείλουμε email όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *