Το να βασίζεσαι στο σκοπό απαιτεί δύσκολες αντισταθμίσεις που μόνο η ηγεσία είναι σε θέση να κάνει. Ιδίως όσον αφορά την προτεραιότητα των μακροπρόθεσμων επενδύσεων έναντι των βραχυπρόθεσμων αποδόσεων. Αυτές είναι στρατηγικές αποφάσεις, όχι αποφάσεις μάρκετινγκ ή εταιρικής ευθύνης.
Ο σκοπός ξεκινά από την κορυφή.
Μια εταιρεία ή μία επιχειρηματική συνεργασία θα πρέπει να έχει εξ' αρχής την εντολή να φέρει σε πέρας το σκοπό της. Αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς τη δέσμευση όλων όσων συμμετέχουν, τη συμμετοχή του διοικητικού συμβουλίου και της ανώτερης ηγετικής ομάδας. Παρ' όλα αυτά ακόμα και με την εντολή σε ισχύ είναι σχεδόν αδύνατο να ενσωματωθεί ο σκοπός χωρίς την κοινή κατανόηση και δέσμευση της ανώτερης ηγεσίας για το τι είναι και τι σημαίνει.
Στο insTech συνεργαζόμαστε με πολλές Μμ που επιδιώκουν να διατυπώσουν έναν επιτακτικό και αυθεντικό σκοπό.
Οι επιτυχημένες εταιρείες έχουν ένα κοινό κοινό:
Οι ηγέτες τους συμμετέχουν ενεργά σε ολόκληρη τη διαδικασία. Το κάνουν αυτό κατά προτεραιότητα. Είναι πρόθυμοι να αφαιρέσουν όσο το δυνατόν περισσότερους από τους πολύτιμους πόρους τους, κυρίως τον χρόνο τους, για όσο χρειάζεται για να το κάνουν σωστά.
Η καθοδήγηση με τον σκοπό
δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική.
@BusinessConsulting
Aυτή η διαδικασία απαιτεί την αντιμετώπιση μιας δυσάρεστης πρόκλησης:
Εμφάνιση, αποδοχή και συμφιλίωση ενός «say-do» στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας.
Πιο συγκεκριμένα, πιθανόν κάποιοι εταίροι εντός του οικοσυστήματος δεν ταιριάζουν με τη δημόσια δέσμευση των υπολοίπων για βιωσιμότητα, βασικό μέρος του σκοπού.
Apple
Pay
@BusinessConsulting
Android Pay and Apple Pay have many similarities. For example, when using Apple Pay, you also hold your phone unlocked to the card reader. However, Apple Pay requires fingerprint authentication for the transaction to be complete. You can pay with either your smartphone or with an Apple Watch. You can make in-app purchases as well as payments online using this mobile wallet. Apple Pay is also compatible with most credit cards and U.S. banks.
When you make a purchase using Apple Pay, your receipts are kept in your mobile wallet but the transaction information is not stored elsewhere. Like Android Pay, your credit card information is not used for the transaction. Instead, a specific number is used, eliminating the chance of stolen credit cards and fraud.
Samsung
Pay
@BusinessConsulting
Samsung Pay is much more limited than Android Pay and Apple Pay. This electronic wallet is only available on the newest Samsung Galaxy phones, Galaxy S6 Edge+, Galaxy Note 5, Galaxy S6 active and Galaxy S2 and S3.
When you use this electronic wallet, you can add any qualifying Visa, MasterCard or American Express credit cards. Additionally, more than 650 banks and credit unions support Samsung Pay. You can also add gift cards and loyalty cards, helping you more easily manage and use them. If a card has a barcode located on it, it can be stored on the electronic wallet.
When you pay using Samsung Pay, you access the card you wish to use on the app, validate your purchase and place your phone near the card reader. You can also pay for online purchases when on your phone by using Samsung Pay and verify the purchase with your fingerprint.
One advantage to Samsung Pay is it works with most card readers. It uses both NFC technology and magnetic secure transmission (MST) technology. MST technology emits a magnetic signal that acts like magnetic strip that you find on most credit cards. This allows you to use this electronic wallet at more terminals than similar applications.
When it comes to the security of Samsung Pay, numerous security measures are in place. You must verify every purchase with your fingerprint or by entering a pin number. Additionally, your credit card number is never used for transactions, instead a random set of number is used. If you fear storing all your credit card information on your phone, all account information is encrypted and stored in a data vault.
Το να ζεις το σκοπό σου μερικές φορές σημαίνει να παίρνεις και να έχεις σκληρές αποφάσεις «Μια ανανεωμένη δέσμευση για σκοπούς από την ηγεσία και ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος δεν εγγυάται, από μόνη της, ότι η εταιρεία θα παραμείνει επιτυχής στην επίτευξη του σκοπού της», λέει η Anna Kahn, ηγέτης της EY Global Talent Development & People Advisory Services Global Executive. «Αλλά η επιτυχία θα ήταν σχεδόν αδύνατη χωρίς τέτοια ηγεσία».
Είτε μια μαζικά πολύπλοκη παγκόσμια εταιρεία είτε μια μικρή τοπική εταιρεία, ένας οργανισμός καταφέρνει να εμπνεύσει μια αυθεντική δέσμευση για σκοπούς μόνο εάν οι ηγέτες του το πιστεύουν πραγματικά σε αυτήν. Αυτό απαιτεί από τους ηγέτες να κάνουν το δικό τους προσωπικό ταξίδι και να αφιερώσουν χρόνο για να διερευνήσουν βαθιά τι πιστεύουν και, κατ 'επέκταση, η εταιρεία στο σύνολό της - στον κόσμο.
Αυτό βρήκαμε στο EY. Ενώ ήμασταν οι πρώτοι των Big Four που διατυπώσαμε τον σκοπό μας, Χτίζοντας έναν καλύτερο κόσμο εργασίας , ανακαλύψαμε γρήγορα ότι η άρθρωση από μόνη της δεν ήταν αρκετή. Έπρεπε να εμπλέξουμε ουσιαστικά ανθρώπους και πελάτες της ΕΕ γύρω από αυτήν τη φιλοδοξία, μια διαδικασία που ξεκίνησε με τους ηγέτες μας.
Πέρυσι, ερευνήσαμε τους εταίρους εταιρειών μελών της EY σε όλο τον κόσμο. Μας είπαν ότι είναι παθιασμένοι με τον σκοπό μας, αλλά ότι θέλουν να το βλέπουν πιο βαθιά ενσωματωμένο σε ολόκληρη την εταιρεία. «Έχουμε έναν φανταστικό και ακόμη σχετικό σκοπό», δήλωσε η Demet Ozdemir, συνεργάτης στρατηγικής και συναλλαγών στην Τουρκία. Ωστόσο, σημείωσε ότι «το περπάτημα με τα πόδια» είναι τόσο κρίσιμο: ποιες συγκεκριμένες ενέργειες κάνουμε για να το επιτύχουμε; » Ο Stuart Chalcraft, φορολογικός εταίρος στο Ηνωμένο Βασίλειο, το έθεσε με παρόμοιο τρόπο: «Πρέπει να ενσωματώσουμε τον σκοπό μας σε ό, τι κάνουμε».
Τον περασμένο Αύγουστο, η Carmine Di Sibio ήταν ένας από τους 180 Διευθύνοντες Συμβούλους που εδρεύουν στις ΗΠΑ και υπέγραψε μια δήλωση Business Roundtable που δηλώνει ότι ο «σκοπός μιας εταιρείας» είναι να εξυπηρετεί όλους τους ενδιαφερόμενους, όχι μόνο τους μετόχους της. Αντανακλώντας την πρόθεση της EY να μετατρέψει αυτές τις λέξεις σε ενέργειες, δύο μήνες αργότερα αποκαλύψαμε ότι η στρατηγική μας θα αγκυροβόλησε στον σκοπό μας και θα στηριζόταν σε ένα θεμέλιο για τη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας για πελάτες, ανθρώπους και κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, εργαζόμαστε ενεργά για να αντλήσουμε συγκεκριμένες συνδέσεις μεταξύ του σκοπού μας και των ενεργειών μας.
Ακόμα και σήμερα, περισσότερα από επτά χρόνια από τότε που αναλαμβάνουμε τη δέσμευσή μας να οικοδομήσουμε έναν καλύτερο κόσμο εργασίας σε λέξεις, επανεξετάζουμε και προσαρμόζουμε συνεχώς την προσέγγιση που ακολουθούμε για να ενεργοποιήσουμε τον σκοπό μας. Μόνο όταν ο σκοπός παραμένει προτεραιότητα για όλη την ηγεσία μας, μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι βιώνεται ουσιαστικά από τους ανθρώπους, τους πελάτες μας και από αυτούς με τους οποίους συνεργαζόμαστε.