Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Η διαχείριση μιας μικρής επιχείρησης έχει σίγουρα την έκκλησή της, αλλά συνοδεύεται και από τις δικές της προκλήσεις. Η αλήθεια είναι ότι η έναρξη μιας επιχείρησης οποιουδήποτε είδους είναι σκληρή δουλειά. Ενώ ορισμένοι μπορεί να πιστεύουν ότι το Διαδίκτυο είναι ένα πρόγραμμα γρήγορου πλουτισμού, οι βασικές επιχειρηματικές αρχές εξακολουθούν να ισχύουν. Σε αυτόν τον οδηγό θα σας καθοδηγήσουμε βήμα προς βήμα για το πώς να ξεκινήσετε μια μικρή επιχείρηση στο διαδίκτυο .

Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές,
έχουμε κάνει τα άρθρα μας για τον μετασχηματισμό δωρεάν για όλους τους αναγνώστες.
Για να λαμβάνετε όλο το περιεχόμενο του insTech στα εισερχόμενά σας,
εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο.

Στην πραγματικότητα, το "online" είναι απλώς ένα κανάλι που συνδέει τις επιχειρήσεις με τους ανθρώπους. Είναι ένα ισχυρό εργαλείο που σας επιτρέπει να προσεγγίσετε οποιονδήποτε από οπουδήποτε στον κόσμο. Αλλά η δημιουργία μιας επιχείρησης με αυτήν εξακολουθεί να είναι η σύνδεση των σωστών πελατών με τη σωστή προσφορά.

Αμέτρητοι άνθρωποι έχουν ήδη κάνει το άλμα προς την επιχειρηματικότητα. Και με τις κατάλληλες διαδικτυακές επιχειρηματικές ιδέες και άφθονο κεφάλαιο, μπορείτε επίσης.

Δεν πρόκειται για ένα απλό κόλπο που θα αλλάξει τη ζωή. Η έναρξη μιας διαδικτυακής επιχείρησης δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Αντίθετα, για να σας βοηθήσουμε να βρείτε κερδοφόρες επιχειρηματικές ιδέες στο διαδίκτυο, έχουμε συγκεντρώσει μια συλλογή από απλούς τρόπους για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση χωρίς να εγκαταλείψετε την καθημερινή σας εργασία.

1.

Πουλήστε την τέχνη ή την εξειδίκευση σας online

Εάν έχετε μια εξειδίκευση, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ξεκινήσετε μια διαδικτυακή επιχείρηση και να την μετατρέψετε σε πηγή εσόδων με έναν όμορφα σχεδιασμένο ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου.

Μπορείτε να πουλήσετε τις γνώσεις σας σε κέρδος. Αυτός είναι ένας φανταστικός τρόπος για να μετατρέψετε την εξειδίκευση σας σε κάτι απτό που οι άνθρωποι θέλουν ν' αποκτήσουν και να ενσωματώσουν στον χώρο τους.

Δημιούργησε ένα επιτυχημένο και βιώσιμο μοντέλο μικρών επιχειρήσεων με τη βοήθεια πόρων όπως Βιώσιμη καινοτομία επιχειρηματικού μοντέλου

.

Γιατί να πουλήσεις την εξειδίκευση σου;

  • Θα γίνετε μέρος της ζωής των ανθρώπων μεταφέροντας την εμπειρία σας στα σπίτια των πελατών.
  • Θα δημιουργήσετε μια πλατφόρμα για την προβολή των γνώσεις σας, δημιουργώντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Ως Μέντορας, η δημιουργία πόρων δεν είναι απλώς ένα χόμπι - είναι ένας τρόπος ζωής. Αυτή είναι η ευκαιρία σας να μετατρέψετε το πάθος σας σε ροή εισοδήματος και ενδεχομένως να κάνετε αυτό που αγαπάτε για τα προς το ζην.

Είστε έτοιμοι να πραγματοποιήσετε την ιδέα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος;

2.

Γίνετε ανεξάρτητος συγγραφέας

Οι συγγραφείς και όσοι είναι εξειδικευμένοι στον τομέα τους, μπορούν να ξεκινήσουν μια επιχείρηση χαμηλού κόστους με βάση το ταλέντο τους. Ως ελεύθερος επαγγελματίας, θα μπορείτε να αξιοποιήσετε τις δεξιότητές σας βοηθώντας ανθρώπους σε όλο τον κόσμο (ενώ κερδίζετε χρήματα μόνοι σας, φυσικά).

Ελεύθερος επαγγελματίας δεν σημαίνει δέσμευση σε πολύμηνα έργα που τρώνε τον ελεύθερο χρόνο σας. Μπορείτε να αναλάβετε εύκολα εργασίες που ταιριάζουν στο πρόγραμμά σας.

Για να βρείτε άτομα που χρειάζονται τη βοήθειά σας, δοκιμάστε αγορές freelancing, όπως το Upwork και το Fiverr .

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Fiverr είναι λίγο διαφορετικό από έναν παραδοσιακό πίνακα εργασίας. Όπως υποδηλώνει το όνομα, πολλές από τις αναρτημένες θέσεις εργασίας πληρώνουν $5. Το κλειδί για να κερδίσετε πολλά χρήματα στο Fiverr είναι να ρυθμίσετε προσεκτικά τις προσφορές σας, ώστε να μπορείτε εύκολα να πουλήσετε τον πελάτη για περισσότερα χρήματα.

Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να προσφέρετε να γράψετε μια εισαγωγή 150 λέξεων για μια ανάρτηση ιστολογίου ως την αρχική σας υπηρεσία 5 $. Για ν' αυξήσετε τις πωλήσεις, θα μπορούσατε να χρεώσετε άλλα 10 $ για κάθε επιπλέον 150 λέξεις. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις υπηρεσίες σας μέχρι να βρείτε έναν συνδυασμό που να αξίζει τον κόπο σας.

Εάν θέλετε απόλυτο έλεγχο του ποσού που χρεώνετε, δημιουργήστε ένα κατάστημα insTech. Μπορείτε να καταχωρίσετε τις υπηρεσίες σας ως προϊόντα και να απενεργοποιήσετε την αποστολή, καθώς στην πραγματικότητα δεν θα παραδίδετε τίποτα στους πελάτες σας. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε εφαρμογές όπως το Ημερολόγιο Εκδηλώσεων για να δώσετε στους πελάτες σας την επιλογή να προγραμματίσουν ραντεβού.

Γιατί ελεύθερος επαγγελματίας;

  • Όταν είστε ελεύθερος επαγγελματίας, επιλέγετε σε ποια έργα θέλετε να εργαστείτε και ορίζετε το δικό σας πρόγραμμα και χώρο εργασίας.
  • Το να πληρώνεσαι για να κάνεις κάτι στο οποίο είσαι καλός είναι ένα συναίσθημα ικανοποιητικό, είτε θέλεις να ξεφύγεις μόνος σου είτε απλά θέλεις να βγάλεις επιπλέον χρήματα το Σαββατοκύριακο.
  • Εάν είστε νέοι στο γράψιμο, ή την ανάπτυξη, ο ελεύθερος επαγγελματίας είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να δημιουργήσετε το χαρτοφυλάκιό σας και να αποκτήσετε πραγματική εμπειρία σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών. Ίσως ανακαλύψετε ότι έχετε ταλέντο ή πάθος για κάτι που δεν περιμένατε ποτέ.

Αν ο ελεύθερος επαγγελματίας ακούγεται ότι μπορεί να είναι μια καλή ιδέα για τον τρόπο ζωής σας για τον ιστότοπο που βγάζει χρήματα, έχουμε συγκεντρώσει μερικά εξαιρετικά άρθρα που μπορούν να σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον χρόνο σας:

3.

Οργανώστε διαδικτυακά μαθήματα

Η διδασκαλία διαδικτυακών μαθημάτων είναι μια επιχειρηματική ιδέα χαμηλής επένδυσης για τη δημιουργία παθητικού εισοδήματος. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μια αναλυτική περιγραφή βίντεο που εξηγεί ένα θέμα με το οποίο είστε εξοικειωμένοι και στη συνέχεια να το φιλοξενήσετε στον προσωπικό σας ιστότοπο.

Παρόλο που απαιτεί προσπάθεια εκ των προτέρων, εάν καταφέρετε να σχεδιάσετε μια δημοφιλή σειρά εκπαιδευτικών βίντεο υψηλής αξίας, θα κερδίζετε χρήματα σε συνεχή βάση καθώς οι άνθρωποι συνεχίζουν να εγγράφονται στο μάθημά σας.

Για να ξεκινήσετε να δημιουργείτε το πρώτο σας διαδικτυακό μάθημα, σκεφτείτε ένα θέμα που γνωρίζετε αρκετά καλά για να διδάξετε σε κάποιον πώς να το κάνει από την αρχή. Αυτό μπορεί να είναι κυριολεκτικά οτιδήποτε.

Στη συνέχεια, θα θελήσετε να πάρετε μια εφαρμογή μετάδοσης οθόνης, όπως το ScreenFlow , για να ηχογραφήσετε την οθόνη και τη φωνή σας ενώ οδηγείτε τους μαθητές σας, στο σεμινάριο σας. Το ScreenFlow διαθέτει επίσης μια ενσωματωμένη σουίτα επεξεργασίας βίντεο, που σας επιτρέπει να τραβάτε και να κόβετε τα βίντεό σας όλα στην ίδια πλατφόρμα.

Γιατί να διδάξετε ένα διαδικτυακό μάθημα;

  • Ενα διαδικτυακό μάθημα, μπορείτε κυριολεκτικά να το ορίσετε και να το ξεχάσετε. Αφιερώστε μερικές ημέρες ή εβδομάδες, ανάλογα με την πολυπλοκότητα που στοχεύετε, για να δημιουργήσετε ένα διαδικτυακό μάθημα και θα μπορούσατε να αποκομίσετε τα οφέλη για εβδομάδες.
  • Έχετε ήδη τη γνώση, απλά πρέπει να τη μοιραστείτε. Εστιάστε στο να διδάξετε κάτι στο οποίο είστε ήδη ειδικός και τα υπόλοιπα θα έρθουν φυσικά, είτε πρόκειται για τη δημιουργία εφαρμογών iOS, τη δημιουργία μηνιαίων προϋπολογισμών ή την εκτέλεση διαφημιστικών καμπανιών στο Facebook.
  • Το να διδάξεις σε κάποιον μια νέα δεξιότητα είναι η δική του ανταμοιβή. Παρόλο που υπάρχουν σίγουρα χρήματα για τη διδασκαλία διαδικτυακών μαθημάτων, το να βοηθάς άλλους ανθρώπους είναι πάντα μια ικανοποιητική εμπειρία από μόνη της.

4.

Δημοσιεύστε το δικό σας βιβλίο

Πιθανόν να έχετε σκεφτεί να εκδώσετε το δικό σας βιβλίο κάποια μέρα. Αν και το να δείτε το όνομά σας σε μια λίστα με τα μπεστ σέλερ μπορεί να φαίνεται σαν ένα όνειρο, στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο μακριά.

Δεν έχει σημασία αν είναι ένα μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας, ένας οδηγός μάρκετινγκ ή ένα παιδικό βιβλίο με εικόνες, υπάρχουν πλέον πολλές επιλογές για την επιτυχή αυτοέκδοση της δουλειάς σας. Αυτά περιλαμβάνουν την κυκλοφορία του γραπτού σας ως ebook με την εφαρμογή Digital Downloads ή τη χρήση υπηρεσιών εκτύπωσης κατ' απαίτηση όπως το Blurb και το CreateSpace .

Για να πουλήσετε ηλεκτρονικά βιβλία μέσω του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, εγκαταστήστε την εφαρμογή Ψηφιακές λήψεις και θα μπορείτε να αποθηκεύετε ψηφιακά αρχεία ως προϊόντα αμέσως. Μετά την αγορά, τα ebook σας θα σταλούν στους πελάτες σας μέσω email ή ως απευθείας σύνδεση λήψης.

Εάν επιλέξετε να πουλήσετε φυσικά αντίγραφα του βιβλίου σας, θα χρειαστεί απλώς να κάνετε μια παραγγελία στο Blurb ή στο CreateSpace κάθε φορά που αγοράζεται το έργο σας. Θα εκτυπώσουν προσαρμοσμένα το βιβλίο σας και θα χειριστούν ολόκληρη τη διαδικασία αποθήκευσης και εκπλήρωσης.

Γιατί να δημοσιεύσετε ένα βιβλίο;

  • Τι νόημα έχει να γράψεις κάτι αν δεν υπάρχει κανένας τριγύρω να το διαβάσει; Η αυτοέκδοση είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να φέρετε το βιβλίο σας στα χέρια των πιθανών αναγνωστών.
  • Η εκτύπωση, η αποθήκευση και η παράδοση αναλαμβάνονται χάρη σε υπηρεσίες όπως το Blurb και το CreateSpace.
  • Η δημιουργική γραφή είναι το πάθος σας και σας αξίζει να μπορείτε να κερδίζετε χρήματα ενώ κάνετε κάτι που σας αρέσει.

Είστε έτοιμοι να πραγματοποιήσετε τα όνειρά σας να γίνετε δημοσιευμένος συγγραφέας; Αυτοί οι πόροι θα σας βοηθήσουν στο δρόμο σας προς την κορυφή:

 

5.

Γίνετε κέντρο επιρροής (influencer)

Το μάρκετινγκ επιρροής έχει εκραγεί στη σκηνή του μάρκετινγκ και παρόλο που οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο συνειδητοποιημένοι, υπάρχουν ακόμα πολλές επιχειρηματικές ευκαιρίες που πρέπει να έχουν.

Επειδή οι παράγοντες επιρροής έχουν μπει σε ζεστό νερό για ανέντιμες πρακτικές, υπήρξε μια κίνηση προς τους μικρο-influencers—προφίλ με μικρότερους αλλά πιο αφοσιωμένους ακόλουθους. Καλά νέα: δεν χρειάζεστε εκατομμύρια ακόλουθους για να κερδίσετε χρήματα στο Instagram . 

Γιατί να είσαι influencer;

  • Είναι μια ευκαιρία να γνωρίσετε το μάρκετινγκ — ιδιαίτερα πολύτιμο αν σας ενδιαφέρει να το ακολουθήσετε ως καριέρα ή πρόσθετο επιχειρηματικό εγχείρημα.
  • Θα μάθετε για νέες και ενδιαφέρουσες μάρκες. Μπορεί να ανακαλύψετε προϊόντα και εταιρείες που αγαπάτε που ποτέ δεν θα είχατε βρει αν δεν ζητούσαν τις υπηρεσίες σας.
  • Είναι τόσο εύκολο που μπορεί να το κάνει ένας πίθηκος. Λοιπόν, όχι κυριολεκτικά — αλλά μπορείτε να κάνετε το κατοικίδιό σας αστέρι αν είστε ντροπαλοί από την κάμερα. 

Ακολουθούν οι εμπνευσμένες συμβουλές και οι ιστορίες μας για να ξεκινήσετε ως influencer:

6.

Εκκινήστε ένα podcast

Αν σας αρέσει ο ήχος της δικής σας φωνής, σκεφτείτε να τον ηχογραφήσετε για ένα podcast. Τα podcast είναι μια εξαιρετική επιχειρηματική ιδέα για το σπίτι με πολλές επιλογές δημιουργίας εσόδων, παρόμοια με την έναρξη ενός ιστολογίου. 

Δείτε τι χρειάζεστε για να ξεκινήσετε το podcast σας : 

  • Ένα μικρόφωνο υψηλής ποιότητας 
  • Λογισμικό εγγραφής ήχου 
  • Λογισμικό καταγραφής κλήσεων

Για να προωθήσετε το podcast σας, σκεφτείτε να συνεργαστείτε με εξέχουσες προσωπικότητες ως καλεσμένοι στην εκπομπή σας. Ενθαρρύνετε τους ακροατές να αφήσουν κριτικές και να μοιραστούν το podcast σας με τους φίλους και την οικογένειά τους. 

Γιατί να ξεκινήσετε ένα podcast;

      • Τα podcast συνεχίζουν να αυξάνονται σε δημοτικότητα. Σύμφωνα με το Podcast Insights , το 51% των Αμερικανών έχει ακούσει ένα podcast.
      • Ένα επιτυχημένο podcast μπορεί να οδηγήσει σε ατελείωτες δυνατότητες: μετατρέψτε τα επεισόδιά σας σε ιστολόγιο, ζητήστε χορηγούς και διαφημιστές και δημιουργήστε συνδέσεις που δεν θα μπορούσατε ποτέ πριν. 

8.

Επιμέλεια συνδρομητικών πακέτων

Οι συνδρομές είναι θεματικά πακέτα διαφόρων προϊόντων. Υπάρχουν κουτιά συνδρομής σε σχεδόν κάθε κλάδο, από κιτ προετοιμασίας και εκπαίδευσης, μέχρι προϊόντα υγείας και ευεξίας. Μπορείτε να επιμεληθείτε τα κουτιά συνδρομής σχεδόν σε οποιοδήποτε θέμα της επιλογής σας.

Όταν επιμελείτε συνδρομητικά κουτιά, συνεργάζεστε με επωνυμίες και τεχνίτες για να αγοράσετε και να μεταπωλήσετε τα προϊόντα τους σε μια ομαδική προσφορά. Συνήθως, οι καταναλωτές περιμένουν να εκπλαγούν από αυτό που υπάρχει στο κουτί, αν και υπάρχουν μερικά (όπως κιτ προετοιμασίας γευμάτων) όπου ο πελάτης επιλέγει τι θα λάβει. 

Γιατί να επιμεληθείτε συνδρομητικά πεκέτα;

  • Είναι μια βιώσιμη εποχιακή επιχείρηση. Κατά ένα τρόπο, τα πακέτα «συνδρομής» θα μπορούσαν ν' αγοράζονται ως δώρα πιο συχνά παρά για τον ίδιο τον αγοραστή. Επομένως, αν σας ενδιαφέρει να διευθύνετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο μόνο για ένα μέρος του έτους, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα μοντέλο που αξίζει να το ελέγξετε. 
  • Είναι μια αναπτυσσόμενη βιομηχανία. 
  • Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε τα δικά σας προϊόντα. Αντίθετα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αποδεδειγμένα, επιτυχημένα προϊόντα και απλά να τα συνδυάσετε σε μια ωραία συσκευασία. 

Ενδιαφέρεστε να μάθετε πώς να ξεκινήσετε την επιχείρησή σας με συνδρομητικά κουτιά; Μάθετε από αυτούς τους πόρους: 

9.

Αναπτύξτε ένα εξειδικευμένο προϊόν / υπηρεσία

Εάν αναγνωρίζετε μια ευκαιρία σε μια συγκεκριμένη βιομηχανία, μπορεί να είστε στην επόμενη επιτυχημένη επιχειρηματική σας ιδέα στο διαδίκτυο. Προσπαθείστε ν' απευθύνονται σε ένα μοναδικό κοινό. Όταν είναι σωστά, εξυπηρετούν μια συγκεκριμένη κοινότητα.

Οι θέσεις θα μπορούσαν να βασίζονται στη βιομηχανία, τα δημογραφικά στοιχεία, τη γεωγραφία, τις αξίες, τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και πολλά άλλα. Πραγματικά, μια θέση θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε αρκετά συγκεκριμένο ώστε να στοχεύει μια μικρή ομάδα δυνητικών πελατών. Για παράδειγμα:

  • Συνειδητοί καταναλωτές: σκεφτείτε vegan, βιώσιμα και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα και επωνυμίες.
  • Εξ αποστάσεως εργαζόμενοι: αυτοί οι επαγγελματίες έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά διαφορετικά από τον παραδοσιακό υπάλληλο γραφείου.

Γιατί να αναπτύξετε ένα εξειδικευμένο προϊόν;

  • Η πρώιμη επιτυχία μπορεί να είναι το μόνο που χρειάζεστε για να προωθήσετε την κάλυψη του Τύπου με μηδενικό προϋπολογισμό .
  • Μολονότι η προσέλκυση μπορεί να είναι τρομακτική για κάποιους, η επιλογή ενός συγκεκριμένου πελάτη-στόχου διευκολύνει τη δημιουργία μάρκετινγκ και μηνυμάτων που έχουν απήχηση. Αντί να προσπαθείτε να μιλήσετε σε μια ευρεία, διαφορετική ομάδα, μιλάτε σε μια ομάδα ατόμων με πολλά κοινά χαρακτηριστικά.

10.

Γίνετε διαχειριστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η αποτελεσματική διαχείριση και ανάπτυξη λογαριασμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι μια δεξιότητα. Εάν έχετε τις γνώσεις, σκεφτείτε να γίνετε διαχειριστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή σύμβουλος επωνυμιών. 

Θα είστε υπεύθυνοι για τη διατήρηση της κοινωνικής παρουσίας μιας εταιρείας στο διαδίκτυο, την ανάπτυξη της στρατηγικής κοινωνικού μάρκετινγκ, τη διαχείριση καμπανιών και άλλες σχετικές εργασίες. Είναι μια σταθερή επιχειρηματική ιδέα με πολλή ζήτηση, με θέσεις εργασίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που αναμένεται να αυξηθούν κατά 10% έως το 2030 και δεν χρειάζεται τόσο μεγάλο κεφάλαιο εκκίνησης για να ξεκινήσει. 

Για να ξεκινήσετε, δημιουργήστε έναν ιστότοπο, τα δικά σας κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης (αναπτύξτε τα και χρησιμοποιήστε τα ως κοινωνική απόδειξη για να κερδίσετε πελάτες!) και ένα σύστημα επεξεργασίας πληρωμών. Καθώς αποκτάτε περισσότερη εμπειρία, μπορείτε να ξεκινήσετε να καλύπτετε ένα ευρύτερο φάσμα αναγκών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως η ανάπτυξη προφίλ, η προβολή ή η διαχείριση χορηγιών επωνυμίας. 

Γιατί να ξεκινήσετε μια επιχείρηση διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης; 

  • Η επιχείρηση που βασίζεται σε υπηρεσίες έχει λίγα εμπόδια στην είσοδο και είναι σχετικά εύκολο να ξεκινήσετε.
  • Μπορείτε να είστε το αφεντικό του εαυτού σας και να αποφασίσετε τις δυνατότητες κερδών σας. Όσο περισσότερη εμπειρία και αποτελέσματα μπορείτε να δείξετε, τόσο υψηλότερες μπορεί να είναι οι χρεώσεις των υπηρεσιών σας.
  • Μπορείτε να μετατρέψετε κάτι που ήδη κάνετε καθημερινά σε δραστηριότητα που κερδίζει χρήματα ως διαχειριστής μέσων κοινωνικής δικτύωσης. 

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης; Ενημερωθείτε για την τεχνογνωσία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τους ακόλουθους πόρους: 

11.

Ξεκινήστε μια διαδικτυακή επιχείρηση καθοδήγησης

Έχετε προπονητικές ικανότητες; Γίνετε μέλος της διαδικτυακής βιομηχανίας καθοδήγησης και ξεκινήστε να καθοδηγείτε πελάτες στη θέση σας.

Πως?

Ξεκινήστε ξεκαθαρίζοντας τι προσφέρετε και τα αποτελέσματα που μπορούν να περιμένουν οι πελάτες από τις προσπάθειές σας για καθοδήγηση.

Διαδικτυακοί προπονητές χρησιμοποιούν το Instagram για να έχουν πρόσβαση σε πελάτες που θέλουν τα αποτελέσματα που προσφέρει η καθοδήγηση της. Αν σκοπεύετε να ακολουθήσετε τη διαδρομή του coaching, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητο. Αφιερώνοντας χρόνο για να λάβετε πιστοποίηση στον συγκεκριμένο τομέα εξειδίκευσής σας μπορεί να σας βοηθήσει να καθιερωθείτε ως ειδικός στον τομέα σας και να αυξήσετε την αξιοπιστία σας.

Γιατί να ξεκινήσετε μια διαδικτυακή επιχείρηση καθοδήγησης;

  • Η διαδικτυακή καθοδήγηση έχει υψηλές δυνατότητες εισοδήματος, εάν έχετε ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες και μπορείτε να έχετε αποτελέσματα στους πελάτες
  • Δεν υπάρχει πύλη στη βιομηχανία. Μπορείτε να ξεκινήσετε την καθοδήγηση σε οποιοδήποτε αντικείμενο που είστε αρκετά ενημερωμένοι για να πληρώσετε.
  • Το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα μπορεί να είναι μια ισχυρή πηγή δημιουργίας πελατών μόλις ξεκινήσετε.

12.

Γίνετε σύμβουλος διαφημίσεων

Οι διαφημίσεις είναι παντού. Γιατί να μην είστε αυτός που θα πληρώσει μια αμοιβή συμβουλευτικής από επιχειρήσεις που θέλουν να βελτιστοποιήσουν τη διαφημιστική τους στρατηγική; Ναι, αυτή είναι μια επιχείρηση που μπορείτε να τη διευθύνετε πλήρως στο διαδίκτυο. Σύμβουλοι διαφημίσεων το κάνουν ήδη (και το κάνουν καλά!).

Τι χρειάζεστε για να ξεκινήσετε; Τα προφανή βήματα ισχύουν εδώ. Επιλέξτε τους τύπους διαφημίσεων στους οποίους θέλετε να εξειδικεύσετε—είτε πρόκειται για διαφημίσεις PPC στο Google, διαφημίσεις Instagram, διαφημίσεις Facebook, διαφημίσεις TikTok ή ακόμα και διαφημίσεις προβολής—και, στη συνέχεια, ξεκινήστε το μάρκετινγκ των υπηρεσιών σας με έναν επαγγελματικό ιστότοπο και διαφορετικά πακέτα προσφοράς υπηρεσιών. 

Λάβετε υπόψη ότι η συμβουλευτική δεν είναι για όλους. Θέλετε να έχετε άφθονη εμπειρία για να διασφαλίσετε ότι μπορείτε να προσφέρετε αποτελέσματα στους πελάτες που αναζητούν την εξειδίκευσή σας στις διαφημίσεις. Αν είστε ολοκαίνουργιος στη στρατηγική διαφήμισης, ίσως θέλετε να σταματήσετε να συμβουλευτείτε μέχρι να αποκτήσετε περισσότερη εμπειρία. 

Γιατί να ξεκινήσετε μια επιχείρηση συμβούλων διαφημίσεων; 

  • Το ποσό που χρεώνετε για μια επιχείρηση παροχής συμβουλών διαφημίσεων μπορεί να είναι επεκτάσιμο και να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την αντιληπτή αξία.
  • Είναι μια εξαιρετική διαδικτυακή επιχειρηματική ιδέα, εάν είστε εξοικειωμένοι με τους ανθρώπους, τη διαχείριση και τις συναντήσεις με τους KPI.
  • Εάν σας αρέσει η δικτύωση, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κερδίσετε πελάτες συμβούλων.

13.

Δημιουργήστε εξειδικευμένες ιστοσελίδες

Το μόνο εμπόδιο που υπάρχει ανάμεσα σε εσάς και τη δημιουργία εξειδικευμένων ιστοσελίδων ως επιχείρηση που βασίζεται σε υπηρεσίες είναι μια καμπύλη εκμάθησης. Όχι μόνο υπάρχουν πολλοί δωρεάν πόροι στο διαδίκτυο στους οποίους μπορείτε να αξιοποιήσετε για να μάθετε τις λεπτομέρειες της ανάπτυξης ιστού, μπορείτε επίσης να μάθετε πλατφόρμες δημιουργίας ιστού για να αποκτήσετε εμπορεύσιμες δεξιότητες που αναζητούν ενεργά οι πελάτες.

Αν και η εκμάθηση της δημιουργίας εξειδικευμένων ιστοσελίδων δεν είναι δύσκολη, είναι το κομμάτι του μάρκετινγκ που μπορεί να απαιτήσει περισσότερη δουλειά. Σκεφτείτε να βρείτε την πρώτη χούφτα πελατών σας σε πλατφόρμες όπως το UpWork , το Indeed ή το Fiverr . Καθώς παίρνετε τη σφαίρα, μην ξεχάσετε να συλλέξετε μαρτυρίες από προηγούμενους πελάτες, ώστε η πώληση των υπηρεσιών σας σε νέους πελάτες να γίνει ευκολότερη.

Γιατί να ξεκινήσετε μια εξειδικευμένη επιχείρηση ιστότοπου;

  • Υπάρχουν πολύ λίγα έως καθόλου έξοδα εκκίνησης για να ξεκινήσετε σε έναν κλάδο υπηρεσιών που είναι σε ζήτηση.
  • Μπορείτε να μειώσετε στο μισό τον χρόνο που αφιερώνετε για τη δημιουργία εξειδικευμένων ιστοτόπων, αφού δημιουργήσετε επαναχρησιμοποιήσιμα πρότυπα ιστοτόπων για τον εαυτό σας.
  • Η δημιουργία εξειδικευμένων ιστοσελίδων μπορεί να είναι ένα συναρπαστικό επιχειρηματικό εγχείρημα, εάν έχετε βλέμμα στο σχεδιασμό.

Δημιουργία εξειδικευμένων τοποθεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου με το Shopify; Ακολουθούν μερικοί οδηγοί που θα σας βοηθήσουν:

14.

Ξεκινήστε μια κοινότητα μελών 

Μπορείτε να πείτε επαναλαμβανόμενες μηνιαίες πληρωμές; Αυτό ακριβώς μπορεί να κάνει για εσάς μια επιχειρηματική ιδέα μέλους. Οι επιχειρηματικές ιδέες μέλους είναι απεριόριστες.

Μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο και να το τοποθετήσετε πίσω από ένα paywall ή να δημιουργήσετε μια κοινότητα μόνο για μέλη που θα έχει πρόσβαση στην εξειδικευμένη τεχνογνωσία σας σε μηνιαία βάση. Ρίξτε μια ματιά σε κοινότητες μελών όπως το Peak Freelance  ή το Superpath για έμπνευση.

Καθώς αποφασίζετε για ένα επιχειρηματικό μοντέλο μέλους, ξεκαθαρίστε την πρόταση αξίας σας. Μπορείτε να προσφέρετε αξία με τη μορφή γραπτού περιεχομένου, περιεχομένου βίντεο, αποκλειστικής καθοδήγησης ομάδας, PDF, οδηγών, μαθημάτων ή βιβλίων εργασίας με δυνατότητα λήψης. Είναι επίσης δυνατό να παρέχετε ένα μηνιαίο φυσικό προϊόν σε κάθε μέλος—αν και να έχετε κατά νου ότι αυτό σημαίνει ότι ασχολείστε με την αλληλογραφία, τα περισσότερα γενικά έξοδα και την επιμελητεία του αποθέματος.

Γιατί να ξεκινήσετε μια επιχείρηση συνδρομής;

  • Η συνδρομή είναι ένα εξαιρετικό επιχειρηματικό μοντέλο λόγω του επαναλαμβανόμενου μηνιαίου εισοδήματος.
  • Μπορείτε να αξιοποιήσετε το μοντέλο δημιουργίας-μία φορά-πώληση-πολλές φορές για τη δημιουργία περιεχομένου που καθιστά δυνατή το λογισμικό.
  • Υπάρχουν πολλά εργαλεία δημιουργίας ιδιότητας μέλους που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε γρήγορα τη δημιουργία ενός κόμβου όπου οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους προφίλ και να καταναλώσουν το περιεχόμενό σας.

7.

Γίνετε συνεργάτης του μάρκετινγκ (affiliate marketer)

Το μάρκετινγκ συνεργατών είναι όταν προτείνετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία κοινοποιώντας το σε ένα ιστολόγιο ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη λίστα email σας, στον ιστότοπό σας ή σε άλλα κανάλια. Κερδίζετε μια προμήθεια κάθε φορά που κάποιος κάνει μετατροπή μέσω του μοναδικού συνδέσμου παραπομπής ή του κωδικού σας.

Βρείτε ένα πρόγραμμα συνεργατών που ταιριάζει στα ενδιαφέροντά σας, την προσωπική σας επωνυμία και το κοινό-στόχο σας. Τα Affiliate Future , ShareASale και FlexOffers είναι μερικά παραδείγματα. Η Amazon έχει το δικό της πρόγραμμα συνεργατών και μπορείτε επίσης να ελέγξετε το Πρόγραμμα Συνεργατών Shopify . 

Μόλις εγγραφείτε, ξεκινήστε να μοιράζεστε. Δημιουργήστε αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, άρθρα ιστολογίου, email και άλλο περιεχόμενο σχετικά με το πόσο υπέροχο είναι το προϊόν ή η υπηρεσία που προωθείτε. Μην υπερκορεσκάρετε το κοινό σας με διαφημίσεις, διαφορετικά κινδυνεύετε να θεωρηθείτε ανεπιθύμητο ή μη αυθεντικό. 

Γιατί να κάνετε affiliate marketing; 

  • Είναι εύκολο: πιθανότατα προωθείτε ήδη τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιείτε. Τώρα μπορείτε να πληρωθείτε για αυτό! 
  • Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι μια μεγάλη πηγή παθητικού εισοδήματος. Με το Πρόγραμμα Συνεργατών Shopify, οι συνεργάτες κερδίζουν κατά μέσο όρο 58 $ για κάθε χρήστη που εγγράφεται για ένα πρόγραμμα επί πληρωμή και 2.000 $ για κάθε παραπομπή Plus.
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.