Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Η επιλογή του ονόματος, δεν είναι ένα εύκολο έργο

Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές,
έχουμε κάνει τα άρθρα μας για τον μετασχηματισμό ελεύθερα περιορισμών για όλους τους αναγνώστες.
Για να λαμβάνετε όλο το περιεχόμενο του insTech στα εισερχόμενά σας,
εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο.

Μπορείτε να βρείτε το σωστό όνομα επιχείρησης με δημιουργικότητα και έρευνα αγοράς. Αφού επιλέξετε το όνομά σας, θα πρέπει να το προστατεύσετε καταχωρώντας το στα σωστά πρακτορεία.

 

 

CYBER-0072

Χρησιμοποιήστε ψηφιακά εργαλεία

@BusinessConsulting

Θα πρέπει να επιλέξετε ένα όνομα που ν' αντικατοπτρίζει την ταυτότητα της επωνυμίας σας και δεν έρχεται σε σύγκρουση με τους τύπους αγαθών και υπηρεσιών που προσφέρετε.

Για αρχή, το όνομα της επιχείρησής σας  (δοκιμάστε το  εργαλείο δημιουργίας ονομάτων της επιχείρησής σας ) είναι ένα βασικό στοιχείο του μάρκετινγκ σας.

Διατηρήστε τα πράγματα απλά και εστιασμένα:

Αυτό δεν είναι ένα εύκολο έργο, αλλά είναι πολύ εφικτό με λίγη εφευρετικότητα.

Επόμενο βήμα: Οι ψηφιακοί δημιουργοί επωνυμιών επιχείρησης στο διαδίκτυο, μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε ένα αρχικό σύνολο ιδεών. Τα υπόλοιπα εξαρτώνται από εσάς. Εάν ξεκινάτε από το μηδέν, υπάρχουν επίσης μερικές δοκιμασμένες στο χρόνο πρακτικές στις οποίες μπορείτε να στηριχτείτε για να πάρετε μία κατεύθυνση.

 

CYBER-0075

Καταχωρίστε το όνομα της επιχείρησής σας για να την προστατεύσετε

@BusinessConsulting

Μόλις καταλήξετε σε ένα όνομα που σας αρέσει, πρέπει να το κατοχυρώσετε. Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί τρόποι για να κατοχυρώσετε το όνομα της επιχείρησής σας. Κάθε τρόπος εγγραφής του ονόματός σας εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό και ορισμένοι μπορεί να απαιτούνται νομικά ανάλογα με τη δομή και την τοποθεσία της επιχείρησής σας.

  • Να προστατέψετε Το όνομα επιχείρησης σας στον Ελλαδικό χώρο
  • Να προστατέψετε Το εμπορικό σήμα σας στον Ελληνικό χώρο.
  • Να προστατέψετε Το όνομα επιχείρησης σας στην Ε.Ε.
  • Να προστατέψετε Το εμπορικό σήμα σας στην Ε.Ε.
  • Να προστατέψετε Το όνομα επιχείρησης σας σε όλον τον κόσμο.
  • Να προστατέψετε Το εμπορικό σήμα σας σε όλον τον κόσμο.
  • Η άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας ως (DBA) δεν παρέχει νομική προστασία, αλλά μπορεί να απαιτείται νομικά
  • Το όνομα τομέα προστατεύει τη διεύθυνση του ιστότοπου της επιχείρησής σας

Κάθε μία από αυτές τις καταχωρίσεις ονομάτων είναι νομικά ανεξάρτητη. Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν το ίδιο όνομα για κάθε είδος εγγραφής, αλλά μπορεί να μην είναι απαραίτητο.

 

CYBER-0069

Eπιλέξτε το τέλειο όνομα τομέα

@BusinessConsulting

Η επιλογή του σωστού ονόματος τομέα για την εταιρεία σας είναι πολύ σημαντική — τελικά, το κοινό σας θα σας βρει και θα σας θυμάται.

Ένας προσαρμοσμένος τομέας θα βοηθήσει τον ιστότοπό σας να ξεχωρίσει από το πλήθος και πιθανώς ακόμη και να ενισχύσει το SEO σας. Αλλά με περισσότερα από 360 εκατομμύρια ονόματα τομέα καταχωρημένα , μπορεί να είναι δύσκολο να βρείτε ένα μοναδικό.

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον καταιγισμό ιδεών ή διαπιστώνετε ότι όλες οι ιδέες ονομάτων τομέα σας χρησιμοποιούνται ήδη, δεν είστε μόνοι. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να βοηθήσετε στη δημιουργία του καλύτερου ονόματος τομέα για την επιχείρηση ή το ιστολόγιό σας.

 

android-pay-logo

Πώς να επιλέξετε ένα όνομα τομέα για την επιχείρησή σας

@BusinessConsulting

 

Εάν είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε μια παρουσία στο διαδίκτυο για την επιχείρησή σας, θα πρέπει να επιλέξετε ένα όνομα τομέα που ταιριάζει με την επωνυμία σας. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μπορούν εύκολα να βρουν και να εμπιστευτούν τον ιστότοπό σας. Υπάρχουν μερικά βήματα που μπορείτε να έχετε υπόψη κατά την επιλογή του ονόματος τομέα σας.

  1. Χρησιμοποιήστε μια επέκταση .com.

Σίγουρα έχετε επισκεφτεί πολλούς ιστότοπους και δεν είναι δύσκολο να καταλάβετε ότι η πιο δημοφιλής επέκταση τομέα είναι το .com , ενώ άλλες αξιόπιστες ή κοινές επιλογές περιλαμβάνουν τα .org και .net.

Αλλά οι επιλογές ποικίλλουν ευρέως και μπορούν να περιλαμβάνουν τα πάντα, από .xyz έως .co έως .cafe έως .pizza. Αλλά να είστε προσεκτικοί επιλέγοντας μια πιο ιδιότροπη επιλογή, καθώς μπορεί να θεωρηθούν αντιεπαγγελματικές ή αναξιόπιστες.

Εάν το .com είναι διαθέσιμο, ακολουθήστε το. Εάν έχετε οριστεί σε έναν τομέα αλλά η παραλλαγή του .com δεν είναι διαθέσιμη, τα .org, .net ή .co είναι επίσης αξιοπρεπείς εναλλακτικές.

  1. Κρατήστε το σύντομο και απλό.

Εάν το όνομα τομέα σας είναι μεγάλο, θα είναι πιο δύσκολο για τους χρήστες να θυμούνται, κάτι που θα μπορούσε να σημαίνει λιγότερη επισκεψιμότητα για εσάς. Το WebsiteSetup.org συνιστά ένα όνομα τομέα που έχει μήκος 6-14 χαρακτήρες.

Πέρα από αυτό, ένα σύντομο όνομα τομέα δεν είναι χρήσιμο εάν είναι δύσκολο να το συλλάβετε ή να το προφέρετε, καθώς οι χρήστες πιθανότατα θα χάσουν το δρόμο τους όταν προσπαθούν να πληκτρολογήσουν τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας.

  1. Αποφύγετε παύλες, αριθμούς και διπλά γράμματα.

Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία είναι άλλο ένα εμπόδιο για τους χρήστες να προσπαθήσουν να μεταπηδήσουν μόνο και μόνο για να αποκτήσουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας. Είναι κάπως αντιαισθητικό να έχετε κατά νου αυτούς τους χαρακτήρες και τα διπλά γράμματα μπορεί να κάνουν το όνομα τομέα ακατάστατο και δυσανάγνωστο.

Ενδέχεται να γίνουν τυπογραφικά λάθη καθώς οι χρήστες προσπαθούν να αναζητήσουν τον ιστότοπο της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Εάν μοιράζεστε τον ιστότοπό σας από στόμα σε στόμα σε πελάτες, είναι επίσης πολύ πιο δύσκολο να μεταφέρετε το όνομα τομέα με σαφήνεια όταν είναι μπερδεμένο με παύλες, αριθμούς και τα ίδια γράμματα πίσω με την πλάτη.

  1. Παραμείνετε μοναδικοί, συγκεκριμένοι και επώνυμοι.

Έχοντας όλα αυτά τα πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη σας, μπορεί να είναι δύσκολο να δημιουργήσετε έναν καταιγισμό ιδεών για ένα όνομα τομέα που είναι σαφές και συνοπτικό, ενώ παράλληλα παραμένει μοναδικό για την επιχείρησή σας.

Αλλά είναι σίγουρα εφικτό. Κρατήστε το όνομα της επιχείρησής σας και αυτό που πουλάτε στο προσκήνιο και ψάξτε στη θέση σας για να βεβαιωθείτε ότι το όνομα τομέα σας προσελκύει επίσης το διαδικτυακό κοινό που θέλετε.

  1. Προσθέστε λέξεις-κλειδιά.

Χωρίς να το παρακάνετε — θυμηθείτε, θέλουμε κάτι σύντομο και εύηχο  εδώ — κάντε κάποια έρευνα λέξεων-κλειδιών για να κατευθύνετε το όνομα τομέα σας.

Όταν εξετάσετε τις λέξεις-κλειδιά, θα επωφεληθείτε επίσης από την ενίσχυση του SEO από το όνομα τομέα σας και την επωνυμία σας. Καθώς συλλέγετε λέξεις-κλειδιά, αναζητήστε επιλογές με χαμηλό έως μεσαίο ανταγωνισμό, ώστε να έχετε την ευκαιρία να κατατάξετε και βεβαιωθείτε ότι οι λέξεις-κλειδιά θα αντικατοπτρίζουν την επωνυμία σας.

  1. Κάντε την έρευνά σας.

Εκτός από την έρευνα λέξεων-κλειδιών , δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να ονειρεύεστε αυτό που φαίνεται σαν το τέλειο όνομα τομέα και κατόπιν να ζεματιστείτε επειδή παραβιάζετε εν αγνοία σας έναν τομέα με εμπορικό σήμα τρίτου.

Βεβαιωθείτε ότι ο τομέας που επιλέξατε είναι πραγματικά πρωτότυπος για εσάς για να αποφύγετε να αντιμετωπίσετε νομικά προβλήματα και την επίπονη διαδικασία εύρεσης ενός ακόμη μοναδικού, φιλικού προς το SEO ονόματος τομέα.

 

MARKETING_122

Πώς να επιλέξετε ένα όνομα τομέα για το ιστολόγιό σας

@BusinessConsulting

 

Όπως η εξεύρεση ενός ονόματος τομέα για μια επιχείρηση, έτσι και η επιλογή ενός ονόματος τομέα για το ιστολόγιό σας έχει πολλά παρόμοια βήματα. Επειδή όμως οι επιχειρήσεις μπορούν να ξεκινήσουν εκτός σύνδεσης, ίσως να μην έχετε επιλέξει ακόμη όνομα για το ιστολόγιό σας!

Ευτυχώς, αυτό σημαίνει ότι έχετε περισσότερες πιθανότητες να βρείτε ένα όνομα ιστολογίου και ένα όνομα τομέα που ταιριάζουν τέλεια, αλλά θα χρειαστεί να καταβάλετε λίγο περισσότερο κόπο για να βρείτε κάτι μοναδικό. Σύμφωνα με το Blogging.org, υπάρχουν περισσότερα από 500 εκατομμύρια ιστολόγια στο διαδίκτυο. Αλλά μην απογοητεύεστε! Ακολουθούν ορισμένα βήματα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε το σωστό όνομα τομέα για εσάς.

  1. Εξετάστε τις επεκτάσεις τομέα.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το .com είναι η κορυφαία επέκταση τομέα που πρέπει να εξετάσετε. Για ένα ιστολόγιο, μπορεί να θέλετε να γίνετε δημιουργικοί με μερικές από τις νεότερες, δημιουργικές επιλογές, αλλά το περιεχόμενό σας θα είναι πιο εύκολο να βρεθεί εάν επιμείνετε σε μια κλασική, κοινή επέκταση τομέα. Αν μπορείτε, μεταβείτε στο .com και μετά μεταβείτε σε άλλες δημοφιλείς επιλογές όπως .net ή .co.

  1. Αποφύγετε ασαφείς ή γενικές επιλογές.

Αν και θέλετε να έχετε ένα σαφές, εύκολο στην απομνημόνευση όνομα τομέα, δεν θέλετε επίσης να είναι τόσο βασικό ώστε να χαθεί στη τυχαία αναπαραγωγή. Επιλέξτε κάτι που είναι πιασάρικο, αξέχαστο και αξιόλογο.

  1. Βεβαιωθείτε ότι ο τομέας σας είναι μοναδικός.

Εκτός από το να είναι απλά γεμάτος και αξέχαστο, ο τομέας του ιστολογίου σας θα πρέπει να είναι μοναδικός. Βεβαιωθείτε ότι αντιπροσωπεύει την επωνυμία και το περιεχόμενό σας, ενώ ταυτόχρονα ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές.

Για παράδειγμα, το HubSpot είναι σίγουρα μοναδικό και έρχεται στο μυαλό γρήγορα. Είναι εύκολο να πληκτρολογήσετε, να συλλάβετε και να προφέρετε. Μπορεί να μην είχε επιτυχία με ένα πιο γενικό όνομα όπως marketinghub.com, marketingonline.com ή marketinginformation.com. Στην πραγματικότητα, εάν αναζητήσετε "μάρκετινγκ", το HubSpot είναι μία από τις κορυφαίες επιλογές — αλλά πιο γενικά ονόματα τομέα δεν υπάρχουν πουθενά.

  1. Λήψη λέξεων-κλειδιών.

Εάν θέλετε μια ενίσχυση SEO από την αρχή, μπορείτε να ενσωματώσετε λέξεις-κλειδιά στο όνομα τομέα σας.

Φυσικά, βεβαιωθείτε ότι αυτό δεν θυσιάζει το μήκος, την πρωτοτυπία ή την ακεραιότητα της επωνυμίας του ιστολογίου σας, αλλά αν υπάρχουν λέξεις-κλειδιά που θα έπαιζαν καλά με μια άλλη σύντομη, μοναδική λέξη ή δύο, σκεφτείτε να τις προσθέσετε στο όνομα τομέα σας.

  1. Διευκολύνετε την πληκτρολόγηση και την προφορά.

Σίγουρα, το όνομα του ιστολογίου σας είναι μοναδικό, αλλά αν κανείς δεν ξέρει πώς να το προφέρει ή να το πληκτρολογήσει ως URL, οι αριθμοί επισκεψιμότητας ενδέχεται να υποφέρουν ως αποτέλεσμα.

Εάν ένα όνομα τομέα προκαλεί σύγχυση, είναι πιο πιθανό οι χρήστες να έχουν τυπογραφικά λάθη και να χαθούν καθώς προσπαθούν να βρουν το ιστολόγιό σας. Διευκολύνετε τους και αποφύγετε να βλάψετε τους αριθμούς επισκεψιμότητας, επιλέγοντας ένα απλό, σαφές όνομα τομέα.

  1. Κινηθείτε γρήγορα.

Με εκατομμύρια ονόματα τομέα στο διαδίκτυο σήμερα — και επιπλέον ονόματα που εγγράφονται κάθε λεπτό — μόλις αποφασίσετε για ένα όνομα τομέα, μη διστάσετε να το καταχωρήσετε.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη δημιουργία ενός ονόματος τομέα με το δωρεάν μάθημα HubSpot, " WordPress Training Course: Learn How to Build a WordPress Website Using Elementor ", το οποίο μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε τον ιστότοπό σας και να ρυθμίσετε τον τομέα σας γρήγορα και απλά.

Τα ονόματα τομέα είναι καυτά προϊόντα, αλλά είναι επίσης αρκετά προσιτά. Εφόσον η ιδέα σας δεν είναι εμπορικό σήμα ή δεν χρησιμοποιείται ήδη, αρπάξτε την πριν εξαφανιστεί! Μπορείτε πάντα να το αλλάξετε αργότερα, εάν αποφασίσετε ότι απλώς δεν λειτουργεί.

 

MARKETING_100

Δημιουργία ονομάτων τομέα

@BusinessConsulting

Όλα αυτά ίσως είναι πολλά για να τα καταλάβουμε και να τα χωνέψουμε. Αλλά όπως υπάρχουν γεννήτριες που θα σας βοηθήσουν να βρείτε εξαιρετικά hashtags και λέξεις-κλειδιά, υπάρχουν επίσης εργαλεία που σας βοηθούν να βρείτε ονόματα τομέα.

Μπορείτε να πάρετε μερικές από τις λέξεις-κλειδιά και τις λέξεις που σχετίζονται με την επωνυμία που έχετε σκεφτεί μέσω των παραπάνω συμβουλών και να τις προσθέσετε σε ένα πρόγραμμα δημιουργίας ονομάτων τομέα, το οποίο θα χρησιμοποιήσει αυτές τις λέξεις και τις σχετικές λέξεις για να δημιουργήσει λίστες διαθέσιμων ονομάτων τομέα.

Ακόμα κι αν δεν επιλέξετε ένα όνομα τομέα ακριβώς από τη δημιουργία της, μπορεί να βοηθήσει την ομάδα σας να βρει ένα όνομα τομέα που είναι τέλειο για την επιχείρηση ή το ιστολόγιό σας. Ακολουθούν μερικές από τις κορυφαίες εφαρμογές δημιουργίας ονομάτων τομέα που πρέπει να δοκιμάσετε.

  1. Wordoid

Εάν έχετε μία λέξη στην οποία απλώς επιστρέφετε, δοκιμάστε να την πληκτρολογήσετε στο Wordoid, το οποίο θα σας δώσει ιδέες που περιέχουν αυτήν τη λέξη. Το Wordoid εστιάζει επίσης σε τομείς που έχουν περίπου 10 χαρακτήρες, αν και μπορείτε να ορίσετε ένα όριο χαρακτήρων από πέντε έως 15 εάν έχετε κατά νου ένα μήκος.

2. Looka

Το Business Name Generator του Looka μπορεί να δημιουργήσει δεκάδες ονόματα επιχειρήσεων από αφηρημένη ιδέα (όπως δημιουργικότητα) και βιομηχανία. Θα ελέγχει αυτόματα εάν τα ονόματα τομέα και τα ονόματα κοινωνικών δικτύων είναι διαθέσιμα — και αν δεν είναι, προσφέρει εναλλακτικές λύσεις. Θα περιλαμβάνει επίσης μερικές ιδέες για λογότυπα, ώστε να μπορείτε να θέσετε σε λειτουργία τον ιστότοπό σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

  1. Nameboy

Το παλαιότερο πρόγραμμα δημιουργίας τομέα στο διαδίκτυο, το Nameboy είναι μια αξιόπιστη, δημοφιλής πηγή για την εύρεση ενός αρχικού ονόματος τομέα. Εισαγάγετε μία ή δύο λέξεις-κλειδιά και το Nameboy εμφανίζει μια λίστα με μοναδικές επιλογές για να διαλέξετε. Το Nameboy διαθέτει επίσης συγκεκριμένες γεννήτριες για ονόματα ιστολογίων , επωνυμίες και επωνυμίες επιχειρήσεων , μεταξύ άλλων, οι οποίες θα μπορούσαν να λειτουργήσουν χέρι-χέρι με την αναζήτησή σας για ένα όνομα τομέα.

  1. IsItWP

Το πρόγραμμα δημιουργίας ονομάτων τομέα IsItWP είναι ένα απλό και γρήγορο εργαλείο που σας βοηθά να μετατρέψετε ένα εμπορικό σήμα και λέξεις-κλειδιά σε ένα μοναδικό και αποτελεσματικό όνομα τομέα. Είναι επίσης ενσωματωμένο με το BlueHost, οπότε αν βρείτε ένα όνομα τομέα που αγαπάτε, μπορείτε να το καταχωρήσετε αμέσως δωρεάν εάν χρησιμοποιείτε το BlueHost για να φιλοξενήσετε τον ιστότοπό σας.

5. Instant Domain Search

Η Instant Domain Search είναι μια άλλη εύχρηστη επιλογή που ξεκινά να δημιουργεί ιδέες καθώς πληκτρολογείτε. Αυτό το πρόγραμμα δημιουργίας τομέα θα εμφανίζει διαθέσιμους τομείς, καθώς και επιλογές που είναι διαθέσιμες προς πώληση.

Συμπέρασμα

Το όνομα τομέα σας μπορεί να φαίνεται σαν μια μικρή λεπτομέρεια στο μεγάλο σχέδιο δημιουργίας ενός ιστότοπου, αλλά αντικατοπτρίζει την επιχείρησή σας σε δυνητικούς πελάτες ή κοινό αμέσως.

Εάν είναι μακρύ ή προκαλεί σύγχυση, πολλοί άνθρωποι δεν θα μπορέσουν ποτέ να βρουν τον ιστότοπο της επιχείρησης ή του ιστολογίου σας. Εάν το όνομα τομέα σας δεν ταιριάζει ή τουλάχιστον να συμπληρώνει το όνομα της επωνυμίας σας, μπορεί να θεωρηθεί αντιεπαγγελματικό ή ακόμα και ανεπιθύμητο.

Από την άλλη πλευρά, ένα καλά ερευνημένο και μελετημένο όνομα τομέα μπορεί να ενισχύσει την κατάταξή σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και να παρέχει στο κοινό μια σαφή ιδέα για το τι να περιμένει όταν επισκέπτεται τον ιστότοπό σας. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να βρείτε ένα όνομα τομέα που είναι κατάλληλο για εσάς.

 

πηγή

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.