Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Η εύρεση του είδους συμβουλευτικών υπηρεσιών που θα παρέχετε μπορεί να είναι σχετικά εύκολο να καταλάβετε. Όπως κάθε άλλος ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, μπορείτε να ξεκινήσετε την επιχείρησή σας με βάση αυτό που σας ενδιαφέρει, τι εξειδίκευση έχετε ή τι θέλετε να ξεκινήσετε να κάνετε.

Αν και αυτό μπορεί να ακούγεται αρκετά εύκολο, εάν εστιάζετε σε ένα μέρος της αγοράς, το οποίο είναι εξειδικευμένο, θα έχετε έναν καλύτερο χρόνο να βρείτε επιτυχία ως σύμβουλος. Για παράδειγμα, έχετε αποφασίσει να μοιραστείτε την εμπειρία σας από την εργασία στο σπίτι. Αυτό ακούγεται ευρέως στην αρχή, αλλά μπορείτε να το περιορίσετε για να γίνετε σύμβουλος σχεδιασμού εσωτερικού γραφείου. Θα μπορούσατε να συνεχίσετε να το περιορίζετε στην τοποθεσία, καθώς πιθανότατα θα πρέπει να επισκεφθείτε το σπίτι. Εάν ζείτε στη Βοστώνη, τότε θα θέλατε να αγοράσετε τις υπηρεσίες σας σε Βοστώνους που εργάζονται από το σπίτι.

Τα οφέλη της μείωσης της θέσης σας περιλαμβάνουν:

  • Δεν θα υπάρξει τόσο ανταγωνισμός.
  • Μπορείτε να χρεώσετε περισσότερα για τις υπηρεσίες σας.
  • Επειδή δεν υπάρχει τόσο μεγάλος ανταγωνισμός, θα είναι ευκολότερο να προωθήσετε τις υπηρεσίες σας και να αναγνωριστείτε ως υπεύθυνος.

Βρίσκοντας τη θέση σας

Πώς θα βρείτε τη θέση σας; Σκεφτείτε να απαντήσετε στις ακόλουθες ερωτήσεις για να σας καθοδηγήσουμε:

  • Τι δεξιότητες και εμπειρία μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες;
  • Ποιες είναι οι πιο εμπορεύσιμες δεξιότητές σας;
  • Σε τι είστε καλύτεροι;
  • Με τι είσαι παθιασμένος;
  • Ποιες δεξιότητες είναι επί του παρόντος σε ζήτηση;
  • Πόσα χρήματα μπορείτε να κερδίσετε;
  • Πώς είναι ο ανταγωνισμός;

Εάν δυσκολεύεστε να περιορίσετε τη θέση σας, μπορείτε πάντα να κάνετε κάποια έρευνα λέξεων-κλειδιών για να σας βοηθήσουμε να προσδιορίσετε τη θέση σας.

Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με τις λέξεις-κλειδιά, είναι η συγκεκριμένη λέξη (ή φράση) που ένα άτομο αναζητά στο Google ή το Bing για να βρει πληροφορίες σχετικά με το τι ακριβώς θέλει να διαβάσει, να παρακολουθήσει, να κατεβάσει ή να αγοράσει. Οι σύμβουλοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν λέξεις-κλειδιά για να δουν ποιες αγορές είναι σε ζήτηση και πώς είναι ο ανταγωνισμός, ρίχνοντας μια ματιά σε πόσα άτομα έχουν επισκεφτεί έναν ιστότοπο. Ευτυχώς, υπάρχουν εργαλεία από το Google AdWords , το WordStream και το Market Samurai που μπορούν να σας βοηθήσουν στην έρευνα λέξεων-κλειδιών.

Και, όταν έρθει η ώρα να ξεκινήσετε το μάρκετινγκ και την προώθηση της συμβουλευτικής σας επιχείρησης, θα έχετε ήδη τις λέξεις-κλειδιά και τα εργαλεία που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα προσελκύσει πελάτες.

Κορυφαίες συμβουλευτικές εργασίες

Εξακολουθείτε να χρειάζεστε βοήθεια για τον προσδιορισμό της θέσης σας; Ακολουθεί μια λίστα με τις συμβουλευτικές εργασίες, ευγενική προσφορά του Επιχειρηματία, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ξεκινήσετε ιδέες ανταλλαγής ιδεών για τη συμβουλευτική σας επιχείρηση.

  • Λογιστική
  • Διαφήμιση
  • Έλεγχος
  • Επιχείρηση
  • Επιχειρηματική γραφή
  • Συμβουλευτική καριέρας
  • Διαβιβάσεις
  • Διαβούλευση με υπολογιστή
  • Συντακτικές υπηρεσίες
  • Εκτελεστικές εταιρείες αναζήτησης / κυνηγιού
  • Κηπουρική
  • Χορηγία
  • Ανθρώπινο δυναμικό
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Εμπορία
  • Διαχείριση μισθοδοσίας
  • Δημόσιες σχέσεις
  • Δημοσίευση
  • Φόροι
  • Υπηρεσίες γραφής
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.